Daca nu e constant, e de la ventilatorul instalatiei de climatizare, aflat in spatele torpedoului si inseamna ca se aude cand climatizarea este pe modul "auto".
Pe modul "auto", ventilatorul, la pornirea motorului si a climatizarii, pleaca pe o turatie mai mare (setata in "config") si pe masura ce temperatura realizata in interior se apropie de ce setata, turatia ventilatorului scade.
Vezi ce viteza de pornire ai setata in "config".
Ai 3 optiuni: ridicata, medie si scazuta.
Eu am setat "scazuta".
In modul "auto", climatizarea functioneaza total diferit cand trebuie sa raceasca, comparativ cu situatia in care trebuie sa incalzeasca, astfel:
Cand raceste, turatia ventilatorului este mare la inceput si scade pe parcurs, pe masura ce temp din interior se apropie de cea setata.
Cand incalzeste, turatia ventilatorului este mica la inceput (ca sa nu bage mult aer rece fara rost), creste pe masura ce temp antigelului creste si scade cand temp din interior se apropie de cea setata.
Nu pare sa fie asta. Am stat ieri in parcare si m-am jucat cu setarile alea. Facea si cand nu era pe auto. Mai putin parca, dar facea.
Am fost mai devreme la reprezentanta Opel din Sibiu unde am aflat ca.. nu ma pot ajuta. Aparent reprezentanta Opel din Sibiu nu prea mai e reprezentanta, iar cum masina e in garantie, ei nu se baga. Am fost redirectionat catre reprezentantele de la Brasov si Cluj.
Mi-au zis totusi ca e posibil sa fie vorba de o presiune prea mica in instalatia de racire.
Ok. Ajuns in fata blocului, sun la OnStar, unde raspunde un britanic (?!?). Am vorbit vreo 10 minute cu el, nu a stiut ce sa imi zica. Era picat din luna rau de tot, si mi-a recomandat sa ma duc la un "private garage", ca aia ar putea sa ma ajute mai mult.
Intrebat daca asta nu o sa imi afecteze garantia, nu a stiut ce sa zica, decat "Sorry for the inconvenience, mate".
And so the fun begins...