Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
P1625 PCM Sys Reset,eroarea se stocheaza in ecu dar nu este de acolo.verificati traseele de cabluri,contacte imperfecte spre releul respectiv.
Skip ads

  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am masina in service. Au verificat baietii si cu alt ECU si se pare ca se prezinvta la fel adica nu porneste. Aveti dreptate nu este din ECU....cel putin asta este impresia acum. Au verificat instalatia electrica dar inca nimic.

Multumesc pentru raspuns. Orice indiciu imi e folositor.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ce releu zici tu ca ai schimbat?
Releul K26 tine ECU in "priza" + cateva sigurante care trebuiesc verificate (in speta FU-32), K26 in inlocuiesti cu cel de langa el (claxon), doar de proba.
Se mai face diagnoza la rece sa vezi ce nu misca la masina, dar cine sa stie...
  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am incercat sa schimb K26 cu cel de la aer conditionat ca stiam care este si am verificat si sigurante care au legatura cu releul principal. Asta pana sa o duc in service. Si nu am reusit nimic. Tin sa completez ca chiar daca ma repet: termocupla a ramas pornita. Am deconectat eu mufa sa nu consume acumulatorul ...

Masina se manifesta in continuare la fel: nu porneste, are termocupla pornita chiar si fara cheie in contact si are eraorea P1625 care stiu ca nu o lasa sa porneasca.

cu privire la termocupla am gasit aici ceva: https://www.clubopel.com/vie...p=1377624#1377624
1625 se leaga tot de ECM . daca nu ma insel de releul de la ECM

Multumesc
Skip ads

  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Scoti K26 si intre pin 30,86 releu si masa ai 12V
Intre pin 85 releu si masa sub 1V, iar cand dai ingnition 12V
Intre pin 85 releu si pin 4,5,6,80 XC4 - ECU trebuie sa nu ai fir intrerupt
Toate astea pentru P1625, mai sunt mici teste, dar fa asta deocamdata.
  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc! O sa le comunic baietilor de la service ca e masina la ei. Multumesc!
  • danny_nt

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Iarna trecuta a fost EDU la reparat ca ma lasase in drum si a mers apoi fara probbleme, azi dimineata n-am mai reusit s-o pornesc, aceleasi simptome are.
Problema e ca sunt cam departe de Bucuresti tocmai prin Botosani.
Puteti sa-mi recomandati pe cineva din zona Moldovei care repara? Botosani, Suceava, Iasi? Multumesc.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu
Skip ads

  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
scanx a scris:Scoti K26 si intre pin 30,86 releu si masa ai 12V
Intre pin 85 releu si masa sub 1V, iar cand dai ingnition 12V
Intre pin 85 releu si pin 4,5,6,80 XC4 - ECU trebuie sa nu ai fir intrerupt
Toate astea pentru P1625, mai sunt mici teste, dar fa asta deocamdata.



Baietii de la service zic ca tensiunile vin bine pe releu.
Deja au tras concluzia ca o parte din vina este a ECU si o parte ...un fir cu problema pe care nu l-au descoperit. Nu ajunge curent indeajuns sa alimenteze ECU.
Au reprogramat un alt ECU pe masina si nici asa nu porneste ....are alte erori legate de alimetarea ECU.

Ce teste s-ar mai putea face?

Mulmtumesc!
  • danny_nt

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2009

  • Mesaj Privat
StefanTolos a scris:dancuciureanu


Multumesc ptr informatii. Ieri dupa ce am batut vreo 10 dezmembrari din zona SV-BT, m-am enervat am imprumutat un letcon si cu ajutorul tutorialului de depanare, am refacut toate lipiturile. Acum masina porneste si merge impecabil dar cat timp va ramane asa?
Care este cea mai buna solutie: sa mai cumpar un calculator de la dezmembrari pe care sa-l tin in masina sau sa refac lipiturile odata la 6-12 luni?
Ca o observatie, defectul nu aparuse la lipiturile refacute de un specialist anul trecut ci la pinii mufei, la care omul nu umblase.
Multumesc
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
rlucian_23 a scris:
scanx a scris:Scoti K26 si intre pin 30,86 releu si masa ai 12V
Intre pin 85 releu si masa sub 1V, iar cand dai ingnition 12V
Intre pin 85 releu si pin 4,5,6,80 XC4 - ECU trebuie sa nu ai fir intrerupt
Toate astea pentru P1625, mai sunt mici teste, dar fa asta deocamdata.



Baietii de la service zic ca tensiunile vin bine pe releu.
Deja au tras concluzia ca o parte din vina este a ECU si o parte ...un fir cu problema pe care nu l-au descoperit. Nu ajunge curent indeajuns sa alimenteze ECU.
Au reprogramat un alt ECU pe masina si nici asa nu porneste ....are alte erori legate de alimetarea ECU.

Ce teste s-ar mai putea face?

Mulmtumesc!


In ignition pe pinii 4,5,6,80 din conectorul XC4 trebuie sa ai 12V, asa e? Oricum nu ma bazez pe ce fac altii, deci...
Masina mai este la mecanici sau analizezi tu pb?
  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Este inca la mecanici. Mi-au spus ca verifica fire....o sa ii rog sa faca verificarile pe care le-ai recomandat!
Multumesc,
Lucian
Skip ads

  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
O recomandare pentru un electrician bun/ electronist care sa ma poata ajuta cu problema. Masina este la service EDS de 1 luna si 1 sapt si nu au reusit sa gaseasca problema .

Precizez ca masina este in Bucuresti.

Multumesc
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
incearca la maiandrei. floresastra.etc.Mufa ecu poate fi problema.Masoara continuitate senzor temperatura motor pana pa mufa ecu.Ciudat e ca nu ai si eroare pe acest senzor daca zici ca vantilatorul ramane cuplat.Eroarea nu se poate sterge deoarece este inca prezenta.Nu cred ca e de vina ecu doar dintr-o spalare.Contact imperfect pe undeva si invatatatura de minte pentru cei care spala motorul..Se fac masuratori pe senzorul temperatura apa, arbore cotit, si pini ecu.Valorile si pini masurabili se gasesc in autodata.Se poate remedia problema dar ...... E DE MUNCA.Se poate remedia si ecu
  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Masina este la maiandrei in service dar dupa cum spuneam e de 1 luna si 1 spat. Subliniez ca nu am spalat motorul....nu a mai pornit dupa ce am spalat exteriorul. Adica a mers pana pe rampa in spalatorie si dupa ce a fost spalata nu a mai pornit. am pus opcom-ul pe masina au fost mai multe erori am sters ce am putut si a ramas P1625 care e legata de un releu. Releu pe care l-am schimbat eu cu un altul identic sa fac verificare rapida ....se manifesta la fel. Acum in service baietii au incercat cu un alt ECU dar tot nu porneste ...ei suspecteaza ca e ceva si din ECU... Mai am putina rabdare ...dar mi se pare foarte mult 1 luna si 1 sapt fara niciun rezultat. ca doar nu verifica toate firele de pe masina ...se verifica alea care au legatura cu eroarea ....etc.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pai pot incerca si eu daca vrei
E prima masina care aud ca pleaca nefacuta de la maiandrei
  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ii mai las cateva zile, sapt viitoare iau masina de la ei. Tinem legatura. multumesc
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Masuram cate un fir/zi si in 30 zile aveam un verdict, se poate verifica daca in ignition senzorii sunt alimentati corespunzator (la unele sc-uri ECU intra in protectie), sau fir de masa intrerupt, daca primeste semnal de la senzor crankshaft, probleme de comunicatie intre ECU-uri, sunt destule de spus.
Nu vreau sa ma indoiesc de profesionalismul lor, dar eu dupa cel mult o saptamana luam masina de acolo, nu cred ca e parc de masini, sau intre timp se citesc carti de reparatii. Daca tii o masina in service, o tii s-o repari nu sa treaca timpul ca poate imi mai aduc aminte ceva, sau mai intreb pe unul altul...nu frate, nu stiu/n-am timp si gata.
Stiu ca nu e usor, dar nici asa.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
andrei_alik a scris:
E prima masina care aud ca pleaca nefacuta de la maiandrei
"Orice nas isi are nasul!" Totul tine de puterea de a recunoaste(accepta),cind esti depasit de situatie,mai ales cind incurci pe altii!...
  • rlucian_23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
A pornit masina azi in sfarsit. Se pare ca a trebuit sa puna un sunt electric pe releul principal K26 ca sa porneasca. A pornit cu un alt ECu nu cu ECU-ul meu. Nu imi e clar:
-cine comanda releul respectiv? K26 tot ECU?

Incerc sa imi pun AutoData sa imi fac lumina in ograda....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR