Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • CZosin

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:Da, am cautat sa aiba un aspect cat de cat sportiv, dar in acelasi timp cu suficiente spite cat sa "imbrace" roata. Legat de culoare, consider ca argintiul se potriveste cel mai bine. Forma masinii cere niste jante cat mai simple.
Am ales 8J (latimea) intrucat pentru 235 este cea mai recomandata, conform celor 2 tabele:

Off topic: G😲😲😲😲LL Steaua


Eu le as vopsi pe cele pe 16 intr o culoare inchisa....Gri+visiniu...spre negru ...ar merge super pe culoarea noastra. Cred ca le voi vopsi cu vopsea cauciucata...asta ar fi urmatoarea modificare.
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
O nuanta inchisa le-ar face sa para mai mici decat sunt. Parerea mea este sa incerci un autocolant ieftin, vezi daca iti place, apoi iei decizia de a le vopsi sau nu.
  • CZosin

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2017

  • Mesaj Privat
BunĂ£ idee... GG !
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cosmin, poti incerca si de la Alutec, vezi daca iti place ceva.
Pe dimensiunea ta, 5x105, 8Jx18" cu gaura centrala 56.6mm
http://www.alutec.de/en/konfigurator-alutec/
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, Clau!
Am vazut ca ET-ul este 38, in loc de 40. Asta inseamna ca vor iesi putin mai in exterior fata de dimensiunea standard.
Oricum, am timp sa ma hotarasc, vara asta le alerg pe cele originale, apoi la final de noiembrie cand trec la tabla si crampoane le pun la vanzare.
Atunci jantele vor avea in jur de 22k km, iar gumele ~19k km, deoarece 3k km i.am facut cu bocancii iarna aceasta. Pana in momentul de fata, nu exista nici cea mai mica urma de uzura nici pe cauciucuri si nici pe jante.
Sper sa gasesc cumparatori🙄


Ultima modificare facuta de deleted-104298 la Dum 20 Mai, 2018 11:02 pm
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Oricum vor iesi in exterior chiar daca pastrezi ET-ul, intrucat vei trece la o latime a jantei mai mare 8J (inch) fata de 6.5J sau 7J cat ai acum.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
6.5J am acum.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La 8J janta va iesi in exterior cu 1.5inch/2 fata de 6.5J, deci cu aprox 1.9cm daca pastrezi ET.
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Daca pana acum se murdarea usor, mi-e si frica sa ma gandesc cum va fi cu noile roti😂😂
Sper doar sa fie mai stabila decat acum, pentru ca momentan nu sunt foarte multumit, din pacate. Asta este principalul motiv pentru care vreau sa fac pasul acesta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Clar o sa se murdareasca mai usor de la ce imprastie rotile, iar tu ai si o culoare mai pretentioasa la murdarie, zic eu.
O sa fie mai stabila cu siguranta, desi nu cred ca acum nu este...
In plus, diferenta de dimensiuni si greutate ale rotilor o sa iti mareasca consumul.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Stiu, ma astept la un consum mai mare.
Legat de stabilitatea pe viraje, pot spune ca am fost putin dezamagit la inceput. Babuta Vectra C se tinea mult mai bine de asfalt. Sa fie oare suspensia independenta? Sau jantele pe 17? Culmea este ca Astra J este mai lata decat Vectra C Smile)
De asemenea, am decis ca daca tot fac pasul asta, sa ma indrept catre niste cauciucuri premium UHP, iar dupa ce am devorat toate testele si review-urile rand pe rand, m-am hotarat asupra anvelopelor Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3. Sper sa fie o alegere buna...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, suspensia independenta spate aduce un plus de stabilitate fata de cea semiindependenta fie chiar si cu brate watt.
La fel si jantele, cu cat sunt mai mari cu atat masina e mai stabila in detrimentul confortului.
GY F1 Asymmetric 3 sunt anvelope de top, nu au cum sa fie o alegere rea. Eu am mers anul trecut pe Falken Azenis FK510 de care ma declar foarte multumit... tot din gama UHP fac parte. Doar in privinta uzurii mai studiez inca... am 15.000km cu ele.
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Pai, intre Falken Azenis si Asymmetric 3 trebuie sa ma hotarasc. De Continental nici nu vreau sa aud, am pe Astra G ContiPremiumContact 5 si s-au tocit numai decat. Aderenta slabuta..
La Michelin Pilot Super Sport (4) nici nu are rost sa visez.. pentru ca nu mi le pot permite.
Asadar, cred ca o sa raman la Goodyear, pentru ca are durata de viata asemanatoare cu Michelin, clasa C la consum si A la siguranta, iar cel mai important avantaj il reprezinta zgomotul la rulare. 68 dB pentru o anvelopa 235/45/18 este mare lucru..
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
CZosin, nu am inteles care era sursa zgomotului... chiar si din videoclip...
  • CZosin

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2017

  • Mesaj Privat
La denivelĂ£ri, sticluțĂ£ de la odorizant se clatinĂ£ ușor și bĂ£tea Ă®n oglindĂ£. Se auzea un sunet Ă®nfundat,care Ă®mi dĂ£dea tot timpul impresia cĂ£ vine din spatele mașinii, de undeva pe dedesubt.
  • AleXXander

  • Mesaje scrise: 467
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2009

  • Mesaj Privat
mariocb a scris:
AleXXander a scris:
PEmil a scris:Pana la urma, uleiul este la bidon sau la butoi, vrac?

Nu stiu ca nu am intrebat, dar presupun ca butoi. Oricum se simte diferenta de ulei nou. E mai silentios motorul.

Nu exista Dexos 1 la butoi, only bidon 5 litri ( pe site-uri, cel mai iefin costa 165 lei, la reprezentanta e ceva mai scump).

Cred ca exista totusi


  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Acolo este vorba de un ulei produs de catre ACDelco, sub licenta Dexos1 Gen2.
Nu cred ca dealerii opel din RO au acest ulei.
In mod sigur este un ulei produs de catre Total la fabrica Lubrifin Brasov.
Si poate fi imbuteliat la butoi, pentru relatiile comerciale cu service-urile auto.
In comertul retail se comercializeaza la bidoane de 5l.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:Pai, intre Falken Azenis si Asymmetric 3 trebuie sa ma hotarasc. De Continental nici nu vreau sa aud, am pe Astra G ContiPremiumContact 5 si s-au tocit numai decat. Aderenta slabuta..
La Michelin Pilot Super Sport (4) nici nu are rost sa visez.. pentru ca nu mi le pot permite.
Asadar, cred ca o sa raman la Goodyear, pentru ca are durata de viata asemanatoare cu Michelin, clasa C la consum si A la siguranta, iar cel mai important avantaj il reprezinta zgomotul la rulare. 68 dB pentru o anvelopa 235/45/18 este mare lucru..

Mergi linistit pe GY Eagle F1 Assymetric 3. Si eu le am din primavara lui 2017, si sunt foarte multumit de ele.
Au fost, si cred ca sunt in continuare, raportul cel mai bun calitate/pret/performanta.
Tot 235/45/18 am si eu.
  • AleXXander

  • Mesaje scrise: 467
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:Acolo este vorba de un ulei produs de catre ACDelco, sub licenta Dexos1 Gen2.
Nu cred ca dealerii opel din RO au acest ulei.
In mod sigur este un ulei produs de catre Total la fabrica Lubrifin Brasov.
Si poate fi imbuteliat la butoi, pentru relatiile comerciale cu service-urile auto.
In comertul retail se comercializeaza la bidoane de 5l.

E posibil sa fie cum spui. Am atasat si factura de la revizie

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
ska a scris:
Cosmin95 a scris:Pai, intre Falken Azenis si Asymmetric 3 trebuie sa ma hotarasc. De Continental nici nu vreau sa aud, am pe Astra G ContiPremiumContact 5 si s-au tocit numai decat. Aderenta slabuta..
La Michelin Pilot Super Sport (4) nici nu are rost sa visez.. pentru ca nu mi le pot permite.
Asadar, cred ca o sa raman la Goodyear, pentru ca are durata de viata asemanatoare cu Michelin, clasa C la consum si A la siguranta, iar cel mai important avantaj il reprezinta zgomotul la rulare. 68 dB pentru o anvelopa 235/45/18 este mare lucru..

Mergi linistit pe GY Eagle F1 Assymetric 3. Si eu le am din primavara lui 2017, si sunt foarte multumit de ele.
Au fost, si cred ca sunt in continuare, raportul cel mai bun calitate/pret/performanta.
Tot 235/45/18 am si eu.


Exact ceea ce voiam sa aud!🤗
Stiu ca e posibil sa nu fi condus masina aceasta cu jante pe 16', dar poti sa-mi spui daca se simte bine "lipita" de asfalt cu rotile acestea pe 18?
Cum sta pe viraje luate mai in forta?
Pe partea de confort cum e? Rupe arcurile si rinichii sau e doar putin rigida? Ma gandesc ca talonul de 45 raportat la o latime de 235 nu este foarte mic si ar trebui sa absoarba binisor din socuri, chiar daca janta este de 18'
Si ultima intrebare, daca tot te-am prins, ce presiune este recomandata pentru configuratia aceasta?


Si uite asa am ajuns si la pagina 800. 😎
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR