Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
Solutie
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Deci explicatia logica este ca in momentul in care este pe recirculare aerul este absorbit prin fantele de la baza parbrizului si este suflat prin celelalte orificii (in functie de pozitia comutatorului). Corect? Aerul recirculat mai trece prin filtru sau sistemul face doar "vant" in masina? Wink
Merci!
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
face doar vand in masina. Filtrul de polen e pus la intrarea aerului in masina.

Si eu am o problema cu Combo-ul tour. pe geamurile laterale spate am abur. Nu prea am incercat multe caci cele fata sunt ok.
Stiu sa folosesc dezaburirea, stiu ca reciclatul aerului e "cahhh". Acum eu cred ca pur si simplu aeroterma nu poate impinge atat aer pentru ditai mai masina. totusi e destul de lunga si are un volum mare, si daca ne gandim bine, e aeroterma de Corsa Very Happy.
pana la urma unii de pe aici au gasit vre-un spray care ajuta la dezaburire?
de asemenea cineva zicea ca a gasit o solutie iarna pentru gheata/bruma de pe masina Nu am eu ce-a mai excelenta racleta, dar parca nici gheata din asta nu am vazut. cat o curat, las motorul pornit si ventilatia la maxim pe parbriz, si abia abia da semne sa se dezghete. Cand alteori se dezgheta de trebuia sa dau de 2-3 ori cu stergatorul si gata.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,543
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pt gheata pe exterior exista spray cu aerosoli..de la 8-9 lei in sus, functie de obraz...sau o folie pus ape parbriz de seara, prinsa in usile din fata...antivant si antifurt. Spray-ul l-am incercat si e bun pana pe la -10 grade...dupa...e mai putin eficient si dupa ce raschetezi zeama aia care rezulta din dezghetare...devine parbrizul opac. Cu folie nu am incercat.
  • ionutvictor_oltean

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 2.0 dti 74kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti si eu am avut aceasi problemacu aburirea geamurilor chear era sa fiu lovit de o alta masina ca nu vedeam nimic in lateral si in fata foarte putin ,schimbasem toate filtrele si de aer si de polen si tot imi abure in interior. Am fost si la servis si cei de acolo mi-au spus ca sar putea sa am scurgeri la calorifer dar nu piedusem antigel deloc. Stand in masina mam tot jucat cu butoanele de la aer in cele din urma am observat ca daca apesi butonul de max si dai sa sufle doar pe geam el se stinge si acolo era problema trebe dat pe oricare alta pozitie a butonului de circulare a aerului si apasat acest buton de max la care se aprinde becul si apoi il inchideti la loc dupacare puteti da pe pe ce pozitie doriti sa easa aerul ca nu mai abureste dar sa fiti atenti cand folositi butonul de max pe o poxitie a butonului de circulare a aerului sa il opriti si apoi sa mutati butonul de circulare a aerului dupa aceasta operatie eu nu am mai avut problemecu aburirea nici chiar la -20 grade
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
in primul rand nu am inteles nimic din ce a scirs, foloseste cu incredere semnele de punctuatie pentru a desparti propozitiile. in al 2-lea rand, eu n-am buton max, am buton de reciclare, pe care daca il apas, aeroterma o ia mai tare, si care mi se pare normal sa nu mearga pe parbriz, caci va arunca pe parbrizul rece aerul cald si umed din masina.
sa inteleg ca tu acum ne zici ca daca vrem sa scapam de aburire, ar trebui sa nu dam aer pe parbriz, ba chiar sa reciclam aerul cu jetul dat in orice ala parte decat parbriz?
  • ionutvictor_oltean

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 2.0 dti 74kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Da la mine pe butonul de recirculare scrie max poate al tau e sters . Acel buton tre sa fie stins inainte de a muta butonul de circulare pe pozitia de dezaburire a parbrizului ca daca nu se blocheaza clapeta de recirculare
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dupa cum spuneam, nu am inteles nimic din ce ai zis tu. Nu pe al meu de la masina ce o conduc acum (Combo 1.3cdti) sau pe al tatalui Astra G (y20dt) arata doar o masinuta cu o sageata circulara inauntru ei, cea ce instant imi aduce aminte de reciclare. si la amandoua cand dau pe parbriz, decupleaza acel buton. din nou iti recomand cu caldura semnele de punctuatie gen: , . ; . pentru a se putea intelege cea ce vrei sa zici, oi putea pune eu semnele de punctuatie pentru 2 propozitii ca in ultimul tau post, dar din primul tot nu reusesc sa inteleg ce vrie sa zici. in loc sa ma contrazici ai putea sa incerci sa scrii putin mai citet.
  • catalinS8

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare. cam rar pe la voi pe aici. am un spray pe dezghet pt gheata. se cheama rex (nu stiu sigur) cred, dar e foarte bun. Am dat pe parbriz cand erau afara vreo -22 de grade si l-am lasat maxim 1 min pe parbriz si a inceput sa se dezghete si in urma a lasat niste picaturi mici ca alea de ploaie si era frig tare si nici alea nu au inghetat pe parbriz si dupa aia nu se mai depunea gheata asa tare pe parbriz. pe el scria ca rezista pana la -30 de grade. am sa ma uit si am sa va spun cum se cheama. cu dezaburitul inca nu am rezolvat sa vad daca e de la clapeta de recirculare. urmeaza:))
o seara placuta
Skip ads

  • RCT_08

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sal aceeasi problema o am si eu , si nu stiu ce sai fac , mi se aburesc geamurile si trebuie sa stau ceva timp pana pot vedea ceva... Crying or Very sad Shocked
  • todel71

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2008

  • Mesaj Privat
cu aerul indreptat spre parbriz problema aburului la mine se rezolva foarte repede
  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

Iarna trecuta am avut probleme si eu cu aburirea geamurilor. Am incercat sa schimb filtrul de polen, dar fara nici un rezultat. Pe urma am mers la un mecanic si a desfacut torpedoul si s-a uitat la clapeta de recirculare si era blocata pe inchis. Mi-a deblocat-o ... nu stiu ce i-a facut, dar dupa aia nu s-au mai aburit geamurile. De atunci nu am mai umblat la butonul de recirculare.

De vreo 2 saptamani iar au inceput sa mi se abureasca un pic geamurile, nu asa tare ca anul trecut....dar ce ma deranjeaza cel mai tare e ca daca las cateva ore masina si afara sunt -10 grade, dupa ce ma intorc toate geamurile sunt inghetate complet pe interior, chiar dc nu au fost aburite cand am plecat de la masina. Este normal acest lucru? Filtrul de polen actual e Mann, l-am schimbat cam de 1 an...dar am doar 8000 km facuti cu el. Sa fie deja imbacsit? Sau clapeta asta nenorocita sa se fi miscat iar si sa fie pe pozitia de inchis? Desi cum spuneam nu am umblat la butonul de recirculare.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La astra g (cel putin la a mea) geamurile se aburesc daca dau pe recirculare aer (de exemplu atunci cand vreau caldura la picioare mai repede si actionez si butonul de recirculare). In principiu trebuie verificat daca atunci cand se da pe recirculare se actioneaza si clapeta respectiva (se afla deasupra ventilatorului de aer, se vede dupa ce se da torpedoul jos), de cele mai multe ori acea clapeta ramane blocata pe recirculare si nu mai primeste aer de afara ducand astfel la aburirea geamurilor.Multa bafta!
Skip ads

  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare colegi.
am si eu o problema,am o astra g si cand m.am intors de la mare am mers cu aerul conditionat dat drumul,cand am ajuns acasa am observat ca presurile din fata erau foarte ude,de parca am scapat un bidon de un litru de apa pe ele.
este posibil ca conductele pe care se scurge condensul sa fie infundate?si daca opream aerul conditionat se abureau geamurile,mentionez ca afara ploua dar aveam dat drumul si la ventilator la parbriz fara aer conditionat.
care este problema?va rog sa ma ajutati si pe mine.
  • emil_251

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
barbuceanu mihai a scris:salutare colegi.
am si eu o problema,am o astra g si cand m.am intors de la mare am mers cu aerul conditionat dat drumul,cand am ajuns acasa am observat ca presurile din fata erau foarte ude,de parca am scapat un bidon de un litru de apa pe ele.
este posibil ca conductele pe care se scurge condensul sa fie infundate?si daca opream aerul conditionat se abureau geamurile,mentionez ca afara ploua dar aveam dat drumul si la ventilator la parbriz fara aer conditionat.
care este problema?va rog sa ma ajutati si pe mine.



Trebuie sa faci o verificare amanuntita la..... filtrul de polen...daca este murdar trebuie schimbat si apoi curatenie in locasul filtrului de polen [ ai sa gasesti mult praf. frunze uscate......]........si multa rabdare........
  • didu
  • Suspendat
  • 13 mesaje
  • din 29 Sep 2011
  • Vectra 2001 y20dth
  • Mehedinti
  • didu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2011

  • Mesaj Privat
nu stiu daca ai rezolvat sau nu problema, eu va zic doar ca am o spalatorie auto si mi s-a intamplat si mie si mi se plangeau mereu clientii, eram disperat la un moment dat, eu pot sa spun cum am rezolvat eu problema...IN PRIMUL RAND siliconul...niciodata pe suprafata superioara a bordului iar in rest cat mai putin..eu unul sincer nici nu-l agreez e frumos doar atunci dupa ce se aplica iar apoi numai probleme, geamuri aburite, praf..samd..., IN AL 2-LEA RAND atentie la spalatori daca aplica solutie pe caciucuri pentru a le face lucioase, atunci cand se aplica sa fie usile inchise pentru ca se intampla sa scape si pe geamuri(mi s-a intamplat si asta nu-s povesti) iar IN AL 3-LEA RAND si cel mai important geamurile se sterg numai cu solutie si cu cat mai mult alcool in continut, de obicei produsele ieftine au aceste caracteristici poate vi se pare ciudat dar la mine functioneza, eu in general folosesc produsele de la profi..si de evitat sa le stearga cu lavete textile...piele de caprioara speciala pentru geamuri sau hartie...
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare !
Imi poate spune cineva cum pot scapa de condensul din portbagaj, iarna am bruma in el si statia de amplificare cu subwooferul sunt acoperite de un strat destul de gros de bruma/gheata si imi este teama sa nu cumva sa-mi crape sunetul din portbagaj iarna asta
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:salutare !
Imi poate spune cineva cum pot scapa de condensul din portbagaj, iarna am bruma in el si statia de amplificare cu subwooferul sunt acoperite de un strat destul de gros de bruma/gheata si imi este teama sa nu cumva sa-mi crape sunetul din portbagaj iarna asta

I varianta :Dupa ce ai folosit subwooferul , il usuci cu feonul (ptr. a nu face condens) Laughing Laughing
II varianta : Dai muzica mai incet........si dupa aceea usuci cu feonul (ptr. a nu face condens) Laughing
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
deci sa inteleg ca nu sunt singurul caruia ii ingheata muzica-n portbagaj pe timp de iarna ?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Filtrul de polen e schimbat in Ianuarie cand am facut revizia.Deci destul de nou.
Am fost la munte pe zapada asta de a fost in weekend si s-au aburit geamurile.
Am incercat toate optiunile si se abureau mai rau.Apoi am comutat pe modul ECO(am oprit compresorul) si de la Predeal pana la Bucuresti nu am avut probleme.
Ce as putea verifica?Sa se activeze recircularea cand pornesc compresorul?.Sau sa se fi imbibat asa repede filtrul incat nu mai este bun?
  • mihaita11

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 1996 -
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cer seu un sfat de la cineva abilitat .imi poate spune cineva cum se leaga claxonul la volan am o astra f17 tdsi am cumparato cu acest defect ar fi varianta uni servis insa pentru cultura mea generala as rezolva singur problema. va multumesc. mihaita11
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR