- niku_20_2005
- *
- 38 mesaje
- din 22 Mai 2013
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
niku_20_2005
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2013
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,083 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,083
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Astra H & Zafira B | Z16XEP
Firul negru - de la Switch-ul ambreiaj duce la | X1 (pin 37) dupa care se duce in XR4 (pin 8.) dupa care se duce in siguranta 18 (FR18 de 5A)... isi ea plus (+) de la siguranta cred.
CLS=>X1 (pin 37)=>XR4 (pin8.)=> Siguranta 18, FR18 de 5A
CLS - (Clutch switch) Switch-ul ambreiaj.
Poate ne ajuta colegi cu circuitul, la firul gri (GY Gray) eu unul sunt in deruta.
( Cum trece gri (GY Gray) prin Switch-ul de ambreiaj si dupa aceea iasa tot din el, tot pe gri spre XE3 (pin 27).... ) ,
Eu unul nu prea inteleg.
Schema circuit... Firul GY Gray (gri) Web Page Name
Poate ne lumineaza cineva.
Firul negru - de la Switch-ul ambreiaj duce la | X1 (pin 37) dupa care se duce in XR4 (pin 8.) dupa care se duce in siguranta 18 (FR18 de 5A)... isi ea plus (+) de la siguranta cred.
CLS=>X1 (pin 37)=>XR4 (pin8.)=> Siguranta 18, FR18 de 5A
CLS - (Clutch switch) Switch-ul ambreiaj.
Poate ne ajuta colegi cu circuitul, la firul gri (GY Gray) eu unul sunt in deruta.
( Cum trece gri (GY Gray) prin Switch-ul de ambreiaj si dupa aceea iasa tot din el, tot pe gri spre XE3 (pin 27).... ) ,
Eu unul nu prea inteleg.
Schema circuit... Firul GY Gray (gri) Web Page Name
Poate ne lumineaza cineva.
- niku_20_2005
- *
- 38 mesaje
- din 22 Mai 2013
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
niku_20_2005
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2013
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- niku_20_2005
- *
- 38 mesaje
- din 22 Mai 2013
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
niku_20_2005
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2013
- Mesaj Privat
- niku_20_2005
- *
- 38 mesaje
- din 22 Mai 2013
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
niku_20_2005
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2013
- Mesaj Privat
Dupa ce am mai studiat schema, eu am inteles in felu urmator: sunt 2 fire unu negru si unu gri
cel negru se conecteaza la panoul de sigurante siguranta 18 de 5A, dupa care se duce direct in sw
Cel gri se trage din conectorul x1 pinul 38 la sw.
Asta varinata cea mai simpla presupunand ca firul gri de la ecu la x1 este tras
Daca nu este tras, atunci eu inteleg ca trebuie tras in felul urmator: Mufa XC10 Ecu pin 61 ------> mufa XE3(UEC) pin 27-------> Mufa XE2(UEC) pin 15-------> mufa X1 pin 38 ------> sw
Rog colegii sa confirme sau sa infirme cele spuse.
Multumesc
cel negru se conecteaza la panoul de sigurante siguranta 18 de 5A, dupa care se duce direct in sw
Cel gri se trage din conectorul x1 pinul 38 la sw.
Asta varinata cea mai simpla presupunand ca firul gri de la ecu la x1 este tras
Daca nu este tras, atunci eu inteleg ca trebuie tras in felul urmator: Mufa XC10 Ecu pin 61 ------> mufa XE3(UEC) pin 27-------> Mufa XE2(UEC) pin 15-------> mufa X1 pin 38 ------> sw
Rog colegii sa confirme sau sa infirme cele spuse.
Multumesc
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- niku_20_2005
- *
- 38 mesaje
- din 22 Mai 2013
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
niku_20_2005
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
in ToleranceData asa imi arata firele prinse la sw cu ai spus tu.
(in sw daca te uiti sunt niste numere scrise la pini)
Daca ai legat cum ai spus mai sus in x1 (37 negru, 38 gri).
Dupa mine ar trebui sa mearga CC.
ii mai trebuie activare din 3 locuri din ECU.
(in sw daca te uiti sunt niste numere scrise la pini)
Daca ai legat cum ai spus mai sus in x1 (37 negru, 38 gri).
Dupa mine ar trebui sa mearga CC.
ii mai trebuie activare din 3 locuri din ECU.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- claudiu4parts
- *
- 23 mesaje
- din 03 Oct 2014
- Astra 2010
- Anglia
claudiu4parts
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- claudiu4parts
- *
- 23 mesaje
- din 03 Oct 2014
- Astra 2010
- Anglia
claudiu4parts
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- claudiu4parts
- *
- 23 mesaje
- din 03 Oct 2014
- Astra 2010
- Anglia
claudiu4parts
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- claudiu4parts
- *
- 23 mesaje
- din 03 Oct 2014
- Astra 2010
- Anglia
claudiu4parts
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2014
- Mesaj Privat
- niku_20_2005
- *
- 38 mesaje
- din 22 Mai 2013
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
niku_20_2005
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2013
- Mesaj Privat
Revin cu update, am reusit sa trag firele si sa fac pilotu functional, cum am procedat, de la ecu la mufa x1 firul era tras, se oprea in mufa x1, de acolo a fost simplu doar l-am prelungit pana la switch, in spate la rec, mufa xr4, pinu 8, fir negru, tras pana la switch, o siguranta de 5a, si testat cu op-comu, switchu functiona perfect, pus tot la loc si masina merge perfect pe pilot automat.
P.S aceasta operatiune s-a efectuat cu masina care are REC, pt cele fara rec inca mai studiez problema.
P.S aceasta operatiune s-a efectuat cu masina care are REC, pt cele fara rec inca mai studiez problema.
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Eu nu am gasit switch la ambreiaj si nici cablul cu mufa, cel putin sunt 99% sigur ca nu le are.... Nu a aratat nimeni un switch pe pozitia lui ca sa ma asigur ca este sau nu, si nu numai pentru mine! Atasez câteva poze cu locatiile în care am dedus ca ar trebui sa fie:
Locasul din poza 3 presupun ca este pentru switch.
Locasul din poza 3 presupun ca este pentru switch.
rudy_grf
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2015
- Mesaj Privat