am vorbit cu cei de la reprezentanta opel din orasul meu si mi-au spus ca nu au auzit ca acest filtru sa se poata curata, si daca nu se mai poate regenera sa cumpar altul in jur de 2000 de euro la ei,normal ca sa faca niste bani pe spinarea mea:))).Cum spuneam mi s-a spart un furtunas de la filtru, nu are mai mult de 10 cm (cod: 55355401) si am dat comanda de el la un magazin(l-am gasit cel mai ieftin la 68 ron el putand ajungand si pana la 100 ron, poate la reprezentanta mai mult)intre timp am pus ceva asemanator cu acela mai mic putin ca si diametru, aproape inobservabil, dar si acesta a cedat.Am pus altul mai gros dar si acesta a cedat.Acum astept sa-mi vina cel original(cam 3 zile dureaza) sa-l montez si apoi sa pot sa-i fac regenerarea,sper ca acesta sa reziste presiunii.Te rog sa-mi spui riscurile pe care as putea sa mi le asum daca deteriorez sau gauresc filtrul.
In principiu cine cunoaste foarte multe lucruri de acest filtru stie si cum poate fi el curatat.Nu?
mersi
Ca si la tine masina mea nu se mai accelereaza.Asa ca am luat-o intro zi sa merg cu ea ca sa-si faca regenerarea.De la 3000 de rotatii pe minut in treapta 1 mi-a scazut la 1000 rotatii/minut si in tot acest timp scotea un fum negru si la un momendat s-a gaurit un furtun de la filtru si a inceput sa suiere.Acum astept sa-mi vina furtunul ca sa-l pun si apoi sa curat filtrul.Sper sa-mi mearga si mie metoda ta.A fost nevoie sa-l tai cu flexul la ambele capete, nu se putea desface pur si simplu din cleme(eu am un opel asta caravan din 2005 de 1.9 dtl)
nu mai posta consecutiv, editeaza-ti mesajul anterior
nu mai da "quote" la mesaje intregi