Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Salut.
In primul rand, vezi ca atunci cand ai raspuns ai mai deschis un nou subiect (probabil ai dat raspunde si ai trecut ceva si la subiect).
In celalalt subiect ("becu galben motor electronic!!!! aveam un bec aprins galben") ti-am raspuns la problema ridicata acolo. Pe scurt, totul e in in regula acum cu debitmetrul, nu ai dat banii deloc degeaba (doar ca puteai sa-l iei mai ieftin, dar nu original GM). E normal ca masina sa traga mai incet decat cand era cu martorul aprins, atunci functiona in regim de avarie in care-ti consuma si polua mult. Dar in schimb trage mult mai bine ca atunci cand nu era aprins martorul si nu avea putere deloc.
Problema cu debitmetrul e destul de intalnita la Astra G 1.7DTI de prin 2000. Acesta se imbacseste cu mizerie si nu mai masoara corect si poate ceda. Chiar daca la unele masini nu se aprinde martorul, debitmetrul e tot murdar si masina nu le trage cum ar trebui. Eu dupa ce l-am schimbat am simtit o diferenta foarte mare.
In legatura cu palpaitul luminilor si oscilatia turatiei motorului s-ar putea sa ai o alta problema comuna Astrei G: releul. Daca iti palpaie atat luminile in bord cat si farurile, atunci ai probleme cu releul, nu-ti mai incarca bateria cum trebuie. Da-i "Cautare" dupa 'releu' sau 'puntea redresoare' ca s-a discutat destul pe subiectul asta. Sper sa ai noroc sa fie altceva, ca e destul de costisitoare problema cu releul.
In legatura cu curatatul injectoarelor: daca vrei sa-ti creasca putin puterea, poti face si o curatire a injectoarelor (costa ~1mil) Eu le-am curatat si s-a simtit ceva diferenta. Dar nu cred ca are vreo legatura/influenta asupra palpaitului.
Fa o testare la un service pt depistarea problemei.
Bafta
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mda am schimbat si debitmetru si tot asa ! a mers atunci pe moment [10 km] binisor [adica fara bec apris,tragea asa si asa nu prea tare dar fara retineri la accelerari bruste]si azi dupa 5km a dat iar sa se
inece parca si sa aprins iar becu si iar a inceput sa traga bine!drept urmare am scos debitmetru nou [mufa]si merg cu ea asa!deci trage super bine fara debitmetru nu stiu cu consumul! desteptu ala de mecanic care ma pus de am dat 200 de euro pe porcaria aia de debitmetru ma trimis la dibas!!!!!!!!!!! ce sa fac fratilor!!!!!!!!!!!! imi da ulei si pe la turbo si furtunul de la intercooler,are urme de ulei in vasul de expansiune????!! releul e praf am o masina varza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ce o avea????????????? tronca si ceva usurel pe fata dreapta asa suptil la gropisoare mici face tic tic tic!!!!!!! ce sa zic sint terminat!!! as merge fara debitmetru,are ceva???
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mda am schimbat si debitmetru si tot asa ! a mers atunci pe moment [10 km] binisor [adica fara bec apris,tragea asa si asa nu prea tare dar fara retineri la accelerari bruste]si azi dupa 5km a dat iar sa se
inece parca si sa aprins iar becu si iar a inceput sa traga bine!drept urmare am scos debitmetru nou [mufa]si merg cu ea asa!deci trage super bine fara debitmetru nu stiu cu consumul! desteptu ala de mecanic care ma pus de am dat 200 de euro pe porcaria aia de debitmetru ma trimis la dibas!!!!!!!!!!! ce sa fac fratilor!!!!!!!!!!!! imi da ulei si pe la turbo si furtunul de la intercooler,are urme de ulei in vasul de expansiune????!! releul e praf am o masina varza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ce o avea????????????? tronca si ceva usurel pe fata dreapta asa suptil la gropisoare mici face tic tic tic!!!!!!! ce sa zic sint terminat!!! as merge fara debitmetru,are ceva???
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si cu debitmetru asta nou a facut aproximativ la fel! cind sa incalzit motorul sa aprins becu magic si a incuput sa traga iar tare!!!! ce are fratilor!!! acu am scos mufa de la debitmetru si superfuge!! are ceva???
Skip ads

  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Daca faci un test la motor si apare cood de greseala P1125 ai probleme cu turbina,adica lipsa vacum neetanseitate la circuitul de intercoler[furtun spart]ax turbina parte admisie care se misca foarte greu sa catalizator infundat.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
cred ca ai dreptate ca tot ce inseamna furtun legat de turbina si intercooler sint pline de ulei!!!! si mai si cam zmuceste pe la 2000 rpm
vineri merg la dibas

am sa va zic ce este
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
semeringu din turbina...scapa ulei de la ungere pe circuitu de presiune pt aer, probabil si pe evacuare, trebuie sa-ti scoata si fum al dracu de mult.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
este ulei pe furtune a curs si pe intercooler,dar nu scoste fum
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea:mai mult ca sigur ai probleme cu turbina.Poate fi si etanseitatea furtunelor, deci nu neaparat sa fie dusa.Totusi inainte sa cumperi debitmetrul nu ai pus-o pe tester??????
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
LA MESERIASI AIA DE PE FIZICIENILOR! SI LA TESTERUL LOR ASA ADAT DEBITMETRU!!! SI CIND SA IAU DEBITMETRU AM MAI CONSTATAT CA ALA AL MEU ERA DE MOTOR DE 20 NU DE17!!!!!!??? DECI AM LUAT DEBITMETRU!!! 200 EURO. BUN,LAU MONTAT SI SA VEZI MINUNE MERGEA BINISOR,DAR TOT NU TRAGEA ASA BINE.A DOUA ZI DUPA 5 KM A DAT SA SE INMOAIE IAR ADICA SA TRAGA INCET RAU SI SA APRINS IAR BECUL GALBEN,IMEDIAT DUPA CE SA APRINS A INCEPUT SA FUCGA CA NEBUNA! MENTIONEZ CA ARE URME DE ULEI DESTUL DE MARI PE LA TURBO,PE RADIATORIL DE INTERCOOLER SI IN VASUL DE EXPANSIUNE PLUS CA LA RELANTIU DACA PUI UN CONSUMATOR INCEPE SA FILFIE!

ACUS MERG FARA DEBITMETRU!!!! FUGE BINE,CAM ZMUCESTE CIB ACCELEREZI[NU BRUSC] VINERI MA DUC LA DIBAS MAI VB[/b]
  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
debitmetrul se potriveste oricum, dar se pare ca nu asta e problema la tine.cu mufa scoasa o sa ti consume 12-15 la suta!!!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ASTA PINA VINERI! DECI MASINA AM LUATO DE O SAPTAMINA SI DEBITMETRU ERA PT MOTOR DE 20
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eu am avut probleme cu debitmetrul.din fericire la mine chiar asta a fost problema pt ca de cand l-am schimbat merge de rupe.stiu insa sigur ca e aceeasi piesa atat pt motoare 1.7 cat si pt 2.0. Bafta vineri la service!!!!
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu este adevarat difera seria la piesa bosh sa stii!!
mercy
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
DEZASTRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! AUZI CALCULATORUL DE INJECTIE NUMAI CITESTE CORECT TEMPERATURILE ASTA PT CA E ARS !!!!! INTRAREA CARE CITESTE TEMPERATURILE E ARS AUZI!!!! VEDEA TEMP AERULU DE - 32 DE GRADE
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Cum se manifesta masina.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
variaza turatia la relanti dar si luminile si cind se incalzeste motorul cred,adica dupa 15-30 minute de functionare se aprinde un bec galben ca un motoras! si mere cam bitiit asa cin acclerezi mai ezita!!!
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Eu zic sa mai faci un test si in alta parte si spune mi coodul care il afiseaza aparatul.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
nu mi-au dat nimic la mina sa vad si eu ce cod e sau ce defect.in schimb a zis ca e 66 de milioane nou calculatoru si ca daca aude ceva ma anunta!adica ceva mai ieftin! ce sa zic a zis ca nu vede temperaturile si ca e defecta intrarea la calcu. nu mai am bani,dar o sa ma duc si la alti.daca poti sa imi recomanzi tu pe cineva ca de dibas m-am lamurit! mercy
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu ma indoiesc ca circuitul de afisare a temperaturii sa aiba asa rol important in functionarea masinii.
asa cum spun si altii mai fa o verificare la un tester si vezi cu ochii tai ce scrie pe aparat.
functie de asta mai discutam, ne mai dam cu parerea.
daca variaza lumina ai probleme cu regulatorul de la alternator sau cu vreo masa oxidata .
vezi ce s-a mai discutat pe aici referitor la variatia luminilor ,rezolva treaba si apoi vezi daca mai apar probleme.daca calculatorul nu se alimenteaza corect poate sa dea erori asa ca nu te grabi sa te iei dupa "meseriasi" .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR