Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Crezi ca daca avea un por mic nu rasufla la 5 atm cat am bagat eu in el? oare ce presiune are uleiul la 3000-3500rpm?
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La rece uleiul ajunge pina la presiunea la care cedeaza supaapa de suprapresiune (daca nu e blocata);nu stiu la y17dt dar la Dacia era cam de 5 atmosfere;poate are importanta si temperatura de 90grd,fiind de aluminiu acest minunat termoflot
Apoi,si eu ca si tine probabil am facut proba inversa,e greu de bagat aer prin gaurile pt ulei insa asa ar trebui pt corectitudinea experimentului
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
zici ca ai facut proba la al tau.. dadea vreun semn ca ar fi "obosit" (avea por) ?
eu l-am bagat si-n apa calda (vreo 60 grade) de se incalzise binisor radiatorul si tot nu parea sa piarda presiunea...
ce zici de garnitura de chiulasa? posibil sa fie asta?
zici ca la tine a durat 10 luni pana s-a curatat instalatia.. cam cati km ai facut in timpul asta (asa orientativ). cred ca e mai relevant nr de km..
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am facut 25000km in ultimele 13 luni de cind am masina,avea deja problema asta,l-am inlocuit in iulie-august anul trecut,deci cam dupa 10 luni/20000km s-a curatat corespunzator (si dupa vreo 2 schimbari de antigel si vreo 5 curatari de vas expansiune,ca acolo se aduna )
Inca am vechiul termoflot in speranta ca o sa am timp intr-o zi sa-l testez mai atent
Cind il probezi repede,nu stii daca iese aer datorita dilatarii sau a mai ramas vreo bula care uite se desprinde acuma,trebuie cu presiune si temperatura constante si rabdare multa


Ultima modificare facuta de 1.7dti_edition2000 la Joi 26 Jul, 2007 12:19 pm
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
merci de raspunsuri.. o sa tin sub observatie vasul Smile... daca apare ulei in cantitate ingrijoratoare o sa pun mana sa-l schimb, desi e o pozitie al naibii de incomoda...
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
merita schimbat ca se duce si termostatul,ce are o portiune de cauciuc si e deja imbatrinit;se umfla si oringurile aiurea,se infunda poate si evacuarea vasului de expansiune;mie imi consuma si antigel in conditiile astea,cred ca se forma pe presetupa pompei de apa ceva spuma aiurea si curgea,de atunci nu a mai scazut nivelul de antigel
Daca zici ca-i incomod,inseamna ca inca nu ai reparat alternatorul....
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Very Happy inca n-am umblat la alternator.. thank god.. ma rog sa fi umblat cel/cei dinaintea mea.. dar parca electromotorul e si mai ascuns.
ce sa zic? sunt de acord cu tine: merita schimbat... dar inainte sa-l schimb as vrea sa fiu sigur ca asta-i vinovatul... tocmai d-asta l-am dat jos sa-l verific. nu costa el o caruta de bani (500 RON), dar parca nici de neglijat nu-i suma asta..
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
uite aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=17359 in caz ca nu ai observat,cu 300 ron
Skip ads

  • ionvatrai

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema cu uleiul in apa o am si eu, Astra 1,7 dti, azi am vazut. Am vazut ceva urme de antigel pe langa vas, cand am desfacut dopul am observat ca era presiune in vas(nu stiu daca e sau nu normal, oprisem motorul de 15 min) si mam uitat de curiozitate, in vas se vad ceva pete de ulei.Am cumparat masina acum 2 saptamani si am facut cam 1000 de km apa si uleiul sunt neclintite(cantitativ), o fi oare grava problema?
  • cristicc

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2005

  • Mesaj Privat
de cind am postat acest mesaj am mers cu masina continuu,iar acum am 160000Km, pete tot am in vas dar le curat permanent cu o bucata de carpa. nu schimb numic pana nu apare oproblema mai grava.
  • jukits

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un Astra G din '98, pe benzina 1,4 16 valve, 100.000 km la bord. Am aceasi problema ca si cristicc ... pierd mult (la 20-30 de km 0,5 litri) lichid de racire si nu am reusit sa gasesc sub masina niciodata urme de apa. Nivelul uleiului e la maxim (l-am schimbat acum o luna si am facut de atunci 3500 de km). In vas am mici depuneri de ulei pe pereti (pete) + pe capacul vasului pe interior. Am citit posturile din topicul asta, dar aici s-a vorbit aproape numai de Astre pe motorina (motor 1.7). Are cineva ideea ce ar putea fi la Astra mea problema? Are radiator de-ala de ulei sau nu? Merci anticipat!
  • 007cyborg

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am rezolvat-o eu astazi la Astra mea, 1,7 dti, de fapt uleiul din antigel provenea de la cele doua garnituri de cauciuc ce se livreaza cu racitorul de ulei (garniturile nu se produc separat). Din cele spuse de mecanic nu racitorul este de vina pentru uleiul din bazinul cu antigel ci aceste garnituri care, in timp, din cauza temperaturii se largesc.
Skip ads

  • todo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.7dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu un astra din 2000, motorina 1.7,... si am problema cu ulei in apa de 3 ani,.. am schimbat racitorul de ulei, dar si asa la scurt timp a reaparut ulei in apa. Curat anual instalatia de racire si cam atat,... in rest masina merge bine...
  • flopetboy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2007

  • Mesaj Privat
unde se afla racitorul acela de ulei?
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
asa inclin sa cred si eu ca sta treaba,de vina sint garniturile.eu am stopat uleiul cu solutie de etansat porii din radiatoare.simplu am pus in vasul de expansiune,am spalat instalatia si vasul si am constatat ca nu mai scapa decit ce mai apare din instalatie,asta in conditiile cind avem in vas un strat de ulei de doua degete grosime in permanenta!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Acele 2 garnituri separa uleiul de exterior adica de aer! daca nu ar fi bune ar curge pe jos ulei,si nu in apa.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
mda si asta este adevarat!din ce imi aduc aminte lichidul de racire intra in termoflot parca prin furtune si uleiul direct din bloc prin conducte ceva,nu?si totusi cum iti explici ca sa stopat scurgerea de ulei la mine?
  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am avut problema cu uleiul in vasul de racire imediat dupa ce am schimbat motorul. Am un Astra sedan 1,7 DTL (95) si pana la urma sa dovedit ca garnitura de chiulasa nu era stransa bine. Pana acuma pierdeam apa si nu stiam de unde ca nu vedeam pe unde pana am descoperit cu stupoare ca radiatorul de incalzire de sub bord era spart. Sper sa nu patiti nici unul ca mine.
  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un astra caravan y17dt din 2003 si am o problema destul de nasoala. De curand am schimbat distributia la masina, uleiul, filtrele si tot ce inseamna si am observat un lucru ciudat. La un drum de vreo 140 de km (suceava-iasi) cu o viteza medie de 90 in care uneori merg si cu 130, imi dispare antigelul din borcanul de expansiune. In momentul in momentul plecarii din iasi spre suceava, am observat ca nu mai dadea caldura. Cand am deschis si m-am uitat la borcan, gol. Am completat cu 2 litri de apa distilata la iasi si inca 1 litru de apa distilata la Pascani. Cand am ajuns in suceava totul era ok. A doua zi m-am uitat si era la nivelul kalt. Dupa alta drumetie de vreo 40 de km, iar am observat ca lipseste antigel. Dimineata ma uit sub masina sa vad daca este vreo pata si nu este, am verificat uleiul si e in parametri, spuneti-mi si mie daca s-a mai intamplat cuiva treaba asta, si cum se poate remedia. Oare sa ma duc sa iau praf de ala pentru fisuri? sa fie pe undeva vreun por?
  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Am un astra caravan y17dt din 2003 si am o problema destul de nasoala. De curand am schimbat distributia la masina, uleiul, filtrele si tot ce inseamna si am observat un lucru ciudat. La un drum de vreo 140 de km (suceava-iasi) cu o viteza medie de 90 in care uneori merg si cu 130, imi dispare antigelul din borcanul de expansiune. In momentul in momentul plecarii din iasi spre suceava, am observat ca nu mai dadea caldura. Cand am deschis si m-am uitat la borcan, gol. Am completat cu 2 litri de apa distilata la iasi si inca 1 litru de apa distilata la Pascani. Cand am ajuns in suceava totul era ok. A doua zi m-am uitat si era la nivelul kalt. Dupa alta drumetie de vreo 40 de km, iar am observat ca lipseste antigel. Dimineata ma uit sub masina sa vad daca este vreo pata si nu este, am verificat uleiul si e in parametri, spuneti-mi si mie daca s-a mai intamplat cuiva treaba asta, si cum se poate remedia. Oare sa ma duc sa iau praf de ala pentru fisuri? sa fie pe undeva vreun por?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR