Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Bun ca un coleg silitor ma bag si eu in discutie cu cateva argumente demne de luat in seama la mine ne punand resistenta in paralel statea ledul semiaprins insa nu aveam led smd ci 3 mm rotund
l-am inlocuit cu smd fara razistentza in paralel nu mai sta semiaprins Bun
cand pun contactul ledul se aprinde pt chek a venit un coleg la mine cu interfata am dezactivat tempomatul iar la punerea contactului ledul nu se mai aprinde l-am activat dinou si se aprinde
pai si de aici concluzia
de ce nu incercam sa punem led pe pini care nus cablati si pe care nu avem tensiuni fie ele cu + fie cu - si doar pui si iei contactul si ar trebui sa faca chek apoi dupa identificare sa luam in trafic pt a fi sigur care este responsabilu
in consecinta am stabilit ca saptamana viitoare pe vineri sa fac testu pe masina lui @02 tes 17cdti iar sambata un 20 dth vectra b

totodata astept parerile voastre iar daca avem printre noi y17dt cu tempomat semnalizat rog daca au posibilitatea incercari dezactivari cu teh2 si verificare aprindere led dupa dezactivare si reactivare functie
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
confirm ca pe y17dt la activarea tempomatului, cand se pune contactul acesta se aprinde pentru o jumatate de secunda. La dezactivarea lui acesta nu se mai aprinde cand se face check-ul.
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc bazare deci ramane sa ma apuc de gasit pini pe masina lui tes saptamana viitoare
  • viorel tecla

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2006

  • Mesaj Privat
multumita lui Flores am semnalizare functionala la tempomat.......super tare..... Very Happy Very Happy Very Happy
Skip ads

  • marmotix

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ce v-ati face voi fara Flores...Very Happy. tine-o tot asa flores!
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
marmotix a scris:ce v-ati face voi fara Flores...Very Happy. tine-o tot asa flores!


s-ar gasi alti care sa faca ... sa nu crezi ca e singurul care face cate ceva aici.

bafta
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
din pacate incercarea de azi pe masina lui tes sa soldat cu un mare esec deoarece nu am reusit gasirea pinului pe motorizarea lui z17dtl

am luat la rand pini neocupati cate 8 pini odata cu 8 leduri la capete apoi mers in teste in teste iar din 41 de pini necablati in mufa ecu nici unul nu pare sa fie responsabil cu aprinderea martorului iar printre pini cablati nu avem cum sa ghicim daca e cel necesar
poate mai reuseste cineva intre timp ceva pe motorizarea asta deoarece noi suntem in pana de idei momentan

saptamana viitoare voi incerca un y 20 dth pana in 2003 sa nu fie cu varianta ECU PSG16
am un amic cu vectra b dar care nu se stie daca are treaba cu masina sau nu
deci in consecinta se ofera cineva cu acest motor y 20 DTH fara PSG 16 pt teste? absolut gratis fara nici o pretentie am doar nevoie de putin ajutor fizic la executarea operatiuni pini de ECU am eu Leduri fara numar Chef de munca e si el pe acolo Very Happy
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
flores_astra a scris:din pacate incercarea de azi pe masina lui tes sa soldat cu un mare esec deoarece nu am reusit gasirea pinului pe motorizarea lui z17dtl

am luat la rand pini neocupati cate 8 pini odata cu 8 leduri la capete apoi mers in teste in teste iar din 41 de pini necablati in mufa ecu nici unul nu pare sa fie responsabil cu aprinderea martorului iar printre pini cablati nu avem cum sa ghicim daca e cel necesar
poate mai reuseste cineva intre timp ceva pe motorizarea asta deoarece noi suntem in pana de idei momentan

daca din punctul tau de vedere a fost un esec , din al meu a fost o reusita. de ce? pentru ca am reusit sa inlaturam 41 de pini care nu sunt pentru tempomat , pentru ca acum cautam in alta parte , ca nu sunt intre aceia . si pentru ca mai avem ceva idei , dar trebuiesc sa mai astepte... este frig si cnu ma mai apuc de umblat la masina afara ... poate se mai incalzeste si mai incercam cite ceva....
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pe z17dtl am incercat si eu toti pinii necablati si nici unul nu aprinde ledul la activare tempomat. Tind sa cred ca e unul din pinii cablati, la mine si cei de tempomat erau cablati si plecau firele nustiuunde, eu le-am dezizolat putin si m-am legat la ele. DIn pacate acum chiar nu am timp de alte teste.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pini deja cablati ar trebui verificati ce corespondenta au in TIS. Daca e vreunu care e cablat dar nu apare in TIS merge incercat acolo. Eu oricum sunt convins ca pe anumite motoare cei de la OPEL nu si-au mai batut capu sa aprinda acel led.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Se pare ca de vorbit suntem buni. De facut e mai greu . chiar daca @mishu_b are o parere mai diferita , @flores_astra a facut mult mai multe pentru colegii decat multi altii de pe forum.Eu recunosc ca nu ma pricep la modificari , dar stiu sa apreciez cand sunt facute de cineva . Poate mai sunt colegi care se pricep dar ori nu spun asta ori nu au timp si vointa pentru a ajuta colegii de forum .Sper ca Flores sa reuseasca intr-un final ce si-a propus , asta ca o victorie personala ca se poate . Ne place sa facem referiri jignitoare cum scriem in loc sa vedem continutul. Chiar daca ar fi probleme de scris , bine ar fi sa fie facute fara tenta jignitoare. Ar fi mai multe de spus dar am face offtopic si nu e ok .Pt. offtopic imi cer scuze colegilor.

Multa bafta,
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
flores_astra a scris:deci in consecinta se ofera cineva cu acest motor y 20 DTH fara PSG 16 pt teste?

Eu, bineinteles.
Skip ads

  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok marius stabilim o zi pe saptamana viitoare si vedem cum facem intre timp pregatesc matricea de leduri
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ca si concluzie, ce sa intelegem - daca am montat ulterior maneta tempomat, avand cablajul tras, nefiind nevoie de nici o alta setare, nu inteleg totusi de ce nu pot pune becul in bord si sa se aprinda. Mi se pare de neinteles, daca tot se cheama preechipare, de ce nu o fac pana la capat.
Adica, daca vrei tempomat in momentul cand cumperi masina din magazin ti se mai cere 100euro (exemplu), tu de fapt platind practic maneta - asa ar trebui sa fie.
Idiotenia asta cu pini, numar par, impar chiar mi se pare ridicola. Trag fire pt cuplare, blindeaza mufele, nu baga becul in bord, dar nici nu fac cablajul in bord.
Asta fara suparare, dar seamana cu o semierectie......Na ca am zis-o.......Scuze.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
explicatia e simpla ... indiferent ce motor iti cumparai ... daca doreai pilot automat din fabrica ledul din bord nu mergea. Nu exista nici o astra G cu led activ din fabrica pentru ca probabil au mai redus costurile in felul asta.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
bazare a scris:explicatia e simpla ... indiferent ce motor iti cumparai ... daca doreai pilot automat din fabrica ledul din bord nu mergea. Nu exista nici o astra G cu led activ din fabrica pentru ca probabil au mai redus costurile in felul asta.


Asta este o aberatie, o pata pe obrazul firmei Opel, nu pot sa cred ca sunt atat de indolenti si nepasatori, mai ales cu legislatia privitoare la conditile de siguranta. Acest aspect, poate fi speculat juridic in caz de potential accident de pot sa le sara capacele (nu alea de la roti).
Acelasi lucru este valabil si pentru Vectra B? (masina din semnatura)
Iar daca imi spunet ca este acelasi lucru si la Omega, asta chiar este bluf teribil din partea firmei.
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
a mai incercat cineva si alta posibilitate de aflare a pinului la z17dtl?
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Am incercat cu Adrian(Bazare)sa facem functionala semnalizarea cc-ului in bord si am avut urmatoarele rezultate:Model ceasuri bord vdo,montat pe placa piesele indicate (rezistente ,led,sunt),verificat.Rezultatul dupa mai multe verificari,se aprinde led-ul,dar s-a renuntat la rezistenta de linga led in montaj.Ce este curios este faptul ca la cuplarea firului tras din ecu(23),ramine aprins tot timpul si i-mi apare in bord si masina cu cheita aprinsa tot timpul.Proba sa facut cu punerea contactului,nu in mers.Care este motivul?stie cineva care este cauza?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
...
inceraca sa pui rezistenta pe un terminal al LED-ului apoi firul care vine de ECU in terminalul celalat al rezistentei .... Celalalt terminal al LED-ului il conectezi la GND(masa) sau Vbat (baterie) in functie de tensiunea care vine de la ECU.

spunhe ce se intampla si mergem mai departe.

spor!
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mishu-b iti multumesc pentru sfat .Am sa iau legatura cu Adrian si sa incercam si aceasta varianta. Oare? Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR