Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Este TID. Nu-l lua.
Skip ads

  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

A incercat careva sa puna si modulul de check control in legatura cu CB ? Am gasit pe net modul de check control ( e un fel de kit special pt. Astra G) . Ma intereseaza daca se poate monta si asta pentru cei care nu-l au si daca montajul lui are legatura cu tipul motorului si anul de fabricatie .Am sa pun si o poza .

Maiandrei : Multumesc pentru raspuns .Era sa iau un TID pe post de MID .

Multumesc .

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu conteaza daca a incercat, esentialul e ca se poate pune. Nu are treaba cu tipul motorului sau anul de fabricatie.

Insa eu iti recomand sa mergi cu pasi mai marunti.
Instaleaza MID-ul, dupa ce il vezi functionand te gandesti si la CC.
  • B74LEL

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut ,

Ma bucur ca se poate pune .Intrebam in ideea daca tot se trag fire si se fac adaptari se se mearga in paralel .Am vazut ca in tabelul referitor la pini , erau fire care mergeau la CC .
Alta intrebare pt. cei care au pus : Atunci cand spui ca tragi fir de la turometru, indicator viteza , etc , cum faci asta ? Scoti pinul si lipesti cele 2 firela pinul respectiv sau dezizolezi firul respectiv pe o portiune la care te legi ? Sunt unele amanunte care trebuie discutate .Poate ca la o intalnire joia se pot spune mai multe .

Multumesc .
Skip ads

  • viorel tecla

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Am fost asta seara la intalnire in sfarsit si eu ...si am vazut ca unul din membrii avea activat bc-ul pe astra g cu motorul de 1.7 dti.
Maiandrei,am o intrebare :crezi ca se pot activa si la astra mea?
Am motor de 1.7 dti cu cd-player ncdr 1100 si cid.
Ma poti ajuta ?


Multumesc.
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,851
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@gabib77
Stii cumva cum arata semnalul pe pinul 47 al ECU? Am cautat si voi cauta in continuare pe net dar daca ai info, te rog sa ma anunti.
Eu am car-pc si as vrea sa-i dau functii de trip-computer. Din soft va trebui sa fac ceea ce face MID-ul cu semnalul de pe 47 ca sa calculez consumul de combustibil.
  • outkastm

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
B74LEL a scris:...A incercat careva sa puna si modulul de check control in legatura cu CB ?...

Acesta este modulul check control sau lamp control pentru Astra G. Ca sa ai functia check control completa mai ai nevoie de senzorii lichid spalare parbriz, lichid racire, uzura placute frana si nivel ulei.
. Eu am avut si firele trase pentru lamp control si a trebuit sa cumpar doar modulul respectiv. Din pacate firele pentru ceilalti senzori au fost trase doar pana la mufa X2 nu si in compartimentul motor, pentru ca nu le gasesc. Aici e un tutorial care explica si cum se monteaza senzorii respectivi. http://mitglied.lycos.de/uslcrew/bc.htm
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.as vrea si eu sa-mi montez un MID pe masinuta mea.cat ma costa toata afacerea si daca stiti pe cineva care se ocupa cu montajul?
Va multumesc
Skip ads

  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor de circa 2 saptamani am reusit sa finalizez montarea tid-ului cu functi de gsm si activarea lui pe motorizarea Y17DT am folosit tutorialul lui gabi77 doar cu montarea pinului de consum in functie de motorizare
voi sta la dispozitie tuturor ce vor mai multe detalii iar daca e nevoie voi face si un tutorial
In mufa ecu pinul 47 nu are papuc am improvizat unul din 2 papuci rotunzi mama de pe o mufa seriala db9
Bc afiseaza
consum mediu
consum instant
distanta parcursa de la resetare
distanta pe care o faci cu motorina ramasa
cronometru
motorina consumata pe distanta de la resetare
temperatura exterioara
multumesc
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
flores_astra a scris:Salutare tuturor de circa 2 saptamani am reusit sa finalizez montarea tid-ului cu functi de gsm si activarea lui pe motorizarea Y17DT am folosit tutorialul lui gabi77 ...


felicitari; nu mai sunt singurul Wink

@ Maiandrei - nu am mai intrat de mult timp si nu ti'am multumit oficial. BCul merge excelent.
Multam fain si raman dator pt la anu.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu placere, oricand.

flores_astra, poti sa confirmi pentru 02tes ca ai MID cu functii GSM (de CCRT)?
unde au mers pinii 8-12 din MID-ul tau?
  • flores_astra

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salutare
andrei in seara asta va veni tes la mine sa ne uitam putin la masina sa tragem toate cablurile inclusiv cel de ecu apoi va trebui sa vina la tine pt activare
sper sa nu deranjez daca te mai sun azi pana in ora 21 daca ne prindem urechile:d
multumesc
Skip ads

  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut din nou. aseara: operatie reusita, pacient mort... Sad . am probat fire , masurat, numarat , lipit , dezlipit.. nu afiseaza informatiile radio.am masurat firele din radio , sunt legate corect.. nu stiu ce se intimpla... cineva cu un ajutor... ma mai gindesc la o varianta: sa nu mearga decit cu radio ccrt700? poate cineva sa imi imprumute pentru o proba? alte variante? de stiut: flores a montat acelasi tip de mid si nici lui nu ii citeste informatiile radio, dar pe el nu il intereseaza.... cred ca ceva nu este in regula... pe curind
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am intrat si eu in hora celor care vor sa puna bc, dar sunt ceva mai norocos: am y 20 DTH cu cass ccrt 700 si mig cu functii gsm si mufa de bc sub scoica din bord , am facut rost de maneta si am montat-o dar acum mai trebuie sa trag firul la mufa X 45 sis a ajung la maiandrei pt programare , ce ma supara e ca trebuie sa ajung in spatele midului sa ii scot mufa, am nevoie de ajutor sa scot consola centrala ceva de genul tops&tricks , sunt oameni pe forum care au vopsit console dar nu a postat nimeni modul de demontare, dati-mi modul de desfacere si fac eu totorialul

LE Eventual un link in orice limba cu ceva poze descriptive
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@drogas - nu este greu: 1- o surubelnita in spatele la fata de bricheta si o scoti. 2- scoti scumiera. 3- desurubezi cele doua suruburi din spatele scrumierei si a brichetei ,care tin consola(trebuie sa ai surubelnita tip - soricel). 4- desurubezi cele 4 suruburi de la cass si bagi niste andrele ceva pina simti ca au lovit ceva si le stringi in miini si tragi de ele. daca nu iese trebiuie sa desfaci torpedou si sa impingi prin spate cassu cu mana sau ceva .apoi trebuie sa scoti sina de la cass. are un surub in spate , desurubeazal.. 5- dupa ce a iesit cassu in laterale lui ai sa vezi alte 2 suruburi ce tin consola. trebuiesc desurubate. 6- incerci sa tragi de consola sa vezi unde tine. daca tine sus inseamna ca este ok, mai ai doar de tras spre tine , drept , tragind cu o mina de deasupra midului. acolo are o clema si iese..la mufe te descurci , ca nu este greu , fiecare iese usor .... eu am avut clima si nu stiu cum este la cel cu acc manual... bafta
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
E mai usor sa desfac ceasurile bag mana dupa mufa ... am gasit in manual cum se demonteaza consola si e mare complicaciunea asa ca dau ceasurile jos , merge cumva daca desfac torpedoul si bag mana dupa ea ? are suficient cablu sa ajunga la gaura care ramane dupa ce iese torpedoul ?
  • TeddyKGB

  • Mesaje scrise: 375
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cineva spunea pe aici ca pe Astra G Classic nu se poate pune MID si tot ce trebuie. Stie cineva de ce? Intreb asta pentru ca in *.pdf-ul cu preturi si optiuni tras de mine acum de pe www.opel.ro figureaza ca optiune Display Multi Info
Computer de bord incl. check control = 250Euro
Ma intereseaza motorizarea Z14XEP.
Si in pdf-ul de pe noul astra figureaza ca optiune.
Nu scrie nicaieri ca optiunea nu e valabila la Z14XEP asa cum scrie despre: "Climatizare electronicã (cu excepþia motorizãrii 1.4 litri)=1225euro"
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,851
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@drogas

Locasul MIDului e izolat, n-ai cum sa ajungi din torpedou sau de la ceasuri.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Drogas a scris: dar sunt ceva mai norocos:


Se pare ca vorba de mai sus mi se potriveste de minune : de aproximativ o ora am BC, nu a fost nevoie sa trag nici un fir intre ecran si ECU pentru a uni pinii (27MID -29 ECU) ci doar programarea a fost suficienta, insa primesc erori legate de lichidul de parbriz, antigel ulei, placute de frana si lumini. Era culmea sa am si senzorii cablati Cool Laughing
Urmeaza sa iau o mufa de TID sa iau pinii si sa ii leg la masa , nu m-ar deranja prea mult erorile alea daca apar doar la pornire , oprire... dar sa vedem
Ca o completare masina mea a avut si mufa de CC sub scoica de bord si am pus acum ceva vreme maneta de pilot si mers fara vreo programare .

Ramane sa incerc sa ies din Bucuresti pentru a scote un consum mai bun cu pilotul automat cuplat, la intoarcere am mers repejor si am scos 9.4 l/100 mediu cu o viteza medie de 21 km/h , ce e drept consumul ala instant imi dadea fiori
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
multumesc maiandrei pt ajutor inca odata si pt faptul ca m-ai asteptat.
mii de multumiri inca odata.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR