Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu se pune problema de bere...se rezolva, insa tot nu sunt lamurit, ce treaba are gaura aia obturata, daca in corpul chiulasei sunt doar cele doua gauri mici? O sa incerc si varianta asta cat de curand, ca sunt cam stresat de apa aia care curge pe acolo. Si ma gandeam sa desfac si admisia pentru o curatare, impreuna cu clapeta de acceleratie, insa as vrea sa stiu daca trebuie adaptata cu diagnoza dupa ce se monteaza la loc?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scuze in viteza nu am vizualizat atent poza, garnitura ta e buna. Ceva e stramb acolo sau nu pui garnitura bine.
Dupa curatare clapeta acceleratie = throttle body faci invatare, vezi ca e scris la Agila cum se face.
  • adrian_sv

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
dragi colegi, revin iar cu problema mea. a dat frigul prin nordul bucovinei si din cauza forumului, am luat obiceiul de a verifica uleiul, am descoperit insa ca odata cu zapada a sporit si spuma pe busonul de la ulei. pe frigul asta nu prea am unde sa merg sa faca sau sa gasesc pe cineva priceput sa faca un schimb de garnituri la motorul meu, asa ca vroiam sa va intreb care ar fi solutia sa pot circula pana da putin caldura?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca vezi silicon clar a intervenit cineva gen carpeala cat sa nu faca ca tractorul dar cu buget spre zero. Mai bine spus nu a inlocuit garnitura distributie si a pus silicon ca tembelul.
In zona ta nu cunosc cine te poate ajuta profesionist si pana nu desface nu stie ce piese trebuie. De garnituri si suruburi, piulite oricum nu scapi, sunt de unica folosinta.
Skip ads

  • dorin01

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sal,daca puteti sa imi recomandati si mie in Craiova,pe cineva priceput si cu toate sculele sa imi schimbe garnitura de la distributie,ca pierd antigel si am maioneza in motor si daca puteti sa imi dati un cod pt. Senzorul de ulei la corsa c 2001;ca imi pierde ulei pe acolo.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In Craiova ar fi stefan_10 daca are timp , e foarte bun dar timpul...o face din pasiune si cu pasiune dar repet cu timpul sta prost. Senzorul de ulei il comanzi original, e treaba magazinului de cod, daca nu il gasesc alta usa si ei in piata la vandut castraveti.
  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna Seara...

Domnul dancuciureanu puteti sa imi spuneti si mie daca este normal sa am spuma aceasta pe capac.
Masina este Corsa C 1.2 16v din 2001, distributia a fost schimbata acum 4-5000 km. schimbat ulei (5w30 GM dexos2), filtru ulei cu supapa, schimbat garnituri, antigel si ce a mai fost nevoie.
De cand a dat frigul a aparut aceasta spuma, uleiul este curat, antigelul la fel nu a crescut si nici nu a scazut nivelul la nici una dintre ele.
Precizez ca masina merge foarte bine, trage si toba este foarte curata, motorul se aude foarte bine.

Am adaugat cateva poze sa va dati cu parerea daca este vro garnitura ceva.

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am cautat dupa corsa spuma si am gasit.

Cauta si vei gasi!
Skip ads

  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
StefanTolos, mersi pentru link (am cautat am gasit ceva dar nu eram convins ca este ceva normal si daia am cerut o parere aici pe forum)

Inca o intrebare daca se poate. Am urmele alea pe axa cu came si nu inteleg de la ce provine (posibil sa nu fie o ungere calumea?)

Mersi inca odata Stefan
  • geeeorge23

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Gaby21990, nu ma pricep la mecanica, dar din ce observ este cam mare nivelul la ulei.
  • Gaby21990

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nivelul la ulei este la maxim si este asa de cand am schimbat distributia si nu a scazut deloc.
cand am facut pozele statea si masina putin inclinata.

Maine o sa fac un drum mai lung cu masina.
  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema.Astazi pe cand mergeam pe autostrada am observat la un moment dat ca indicatorul de temperatura se afla spre extremitatea de 100C, ceea ce mi sa parut f ciudat din moment ce eram in miscare cu masina (120km/h) si nu la relanti...dupa un timp scurt de variatie <=100C, observ ca aeroterma dadea doar aer rece, desi era setata pe cald, fapt care ma dus cu gandul la lipsa lichidului de racire...pana sa apuc sa franez/trag pe o parte, a inceput sa se auda un tacanit la fiecare apasare a pedalei de acceleratie, urmata aproape instant de un nor de fum; sub capota zero lichid de racire, ulei imprastiat peste tot (am verificat ulterior nivelul uleiului din baia de ulei dupa ce s-a racit si culmea era normal...nu scazut/absent) iar acum dupa ce am completat cu niste lichid de racire pare ca se vad niste mici pete de ulei in vasul de expansiune..baietii care m-au 'saltat' au pus ca diagnostic posibil garnitura de chiuloasa, nefiind compresie in motor (spusele lor). Ma gandesc acum la ce este mai rau si anume motorul gripat/etc...asa la prima strigare ce parere aveti? este posibil sa necesite inlocuirea motorului, sau ar putea fi reparat/refacuta garnitura (nu stiu exact in ce consta sau despre ce este vorba, decat din auzite) sau pur si simplu ce alte cauze ar mai putea fi pt problema mai sus mentionata? Astept rasp urgent daca se poate
Va multumesc mult
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Garnitura chiulasa si chiulasa rezista lejer la 120grdC. Eu zic sa pui antigel si sa vezi cum merge.
  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
tocmai am reverificat uleiul dupa 2 zile 'la rece', nivel normal, fara urme de diluare (apa,antigel). am completat cu niste apa distilata, iar nivelul lichidului pare ca sta constant in vasul de expansiune, desi am completat doar putin. niste prieteni au sugerat ca pana in momentul pornirii motorului, lichidul nu va merge pe circuit intrucat exista niste pompe actionate electric care fac lucrul asta...bateria este moarta intrucat alternatorul nu a mai alimentat spre final (presupun eu) fapt pt care sistemul a mers doar pe bateria masinii, aducand-o la zero in cateva minute...iar un alt prieten a sugerat sa nu mai incerc deocamdata sa incarc bateria si sa pornesc motorul intrucat nestiind cauza, s-ar putea distruge altceva intre timp..crezi ca e ok sa incerc sa il pornesc? sunt f curios ce s-a intamplat cu lichidul de racire, intrucat in ulei se pare ca nu a ajuns, iar de curs nu se vede...ma asteptam ca apa sa se duca pur si simplu pe circuit, urmand sa observ daca exista vreo fisura externa sau e de natura interioara...am contactat si un mecanic iar dupa ce i-am povestit la telefon ce si cum, m-a intrebat modelul masinii si motorizarea, dupa care raspunsul a fost f scurt: trebuie inlocuit motorul daca nu mai porneste...iar inainte de a ma arunca si a da o gramada de bani as vrea totusi o certitudine intrucat mi se pare f ciudat sa pui un asemena diagnostic dupa 2 vorbe fara a vedea deloc despre ce este vorba; iar daca a intrat ulei in lichidul de racire, din nou revine intrebarea unde a disparut?

engine: z12xep
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Dumnezeule sa schimbi motorul,hai mai, ca am ras cu lacrimi,serios, unde-i gasiti, mai domnilor. Laughing

Antigelul, unde-i antigelul, o fi dupa Elodia, acuma serios nu trebuie sa-ti faci griji despre acest lucru daca nu ai pierderi semnificative este foarte normal sa se mai evapore si el doar lucreaza la cald si eu completez inainte de iarna cu putin antigel pur G12 Hepu si dupa un mers mai lung mai adaug si putina apa distilata,deci stai linistit ca nu este asa de grav.
  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ok, deci sa inteleg ca ar trebui sa incerc sa o pornesc normal si sa vad care e treaba...daca exista scurgeri (mari/mici etc) dar, problema revine: cum s-a intamplat prima data, presupun ca se va repeta din nou chiar daca prin absurd masina va porni fara probleme, deci ceva trebuie sa existe pt ca inainte de autostrada am mers prin trafic aproximativ o ora, temeperatura nu a crescut mai mult de jumate cum e normal sa fie, electroventilatorul facandu-si treaba eficient. In schimb cum am ajuns pe autostrada, dupa vreo 40-50km de mers constant in 120, s-a intamplat minunea si devine frustrant sa nu am o explicatie pt asta:-s sper insa sa nu fie atat de serioasa treaba incat sa ajung sa schimb motorul xD intrucat cunostiintele mele de mecanica sunt limitate mai mult la generalitati, trebuie sa iau in calcul si ce spun cei mai doxati ca mine:) deci pana la urma exista vreun risc asociat cu pornirea masinii in aceste conditii sau nu?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa vedem putin :

1. masina nu-ti porneste pentru ca nu ai acumulator OK, poate ca trebuie: EGR curatat,TB curatat ai tutoriale cu asa ceva
2.daca vei pierde antigel substantial atunci ai probleme pe instalatia de racire a motorului ceea ce spui ca nu sunt probleme de aceste gen
3.daca temperatura creste este foarte posibil sa ai probleme cu termostatul
  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ok, cel mai probabil ma voi apuca maine sa curat egr+tb, intrucat pana acum nu am avut timp cu munca si scoala, iar dupa voi posta ce am rezolvat. doar o intrebare inainte de toate: tocmai ce am observat ca lichidul de racire introdus in vasul de expansiune are acum o tenta uleioasa. Poate fi motiv de ingrijorare mare? daca da/nu de ce? multumesc
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Pune te rog o poza, daca are ulei in el este clar ca ai garnitura ciupita, acuma depinde, sa nu ai instalatia de racire motor imbacsita si sa nu te duca in eroare.
  • RobbyTM

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut, revin cu ceva noutati..intrucat vremea nu mi-a permis in timpul weekendului sa fac nimic in legatura cu TB si EGR, mi-am zis sa incerc sa ii dau o cheie. In timp ce invartea, un prieten a observat ca pierde lichid de racire vizibil pe la pompa de apa + un furtunas (presupun eu) lipsa care habar nu am ce e, unde duce etc, fapt care care atasez niste poze poate aveti idee sa ma luminati si pe mine...curios este ca pe undeva 'a improscat' cu ulei in partea dreapta (exact unde este situat acel stiutz) desi nu se vede nimic altceva de unde ar fi putut proveni acel ulei...







ps. tenta uleioasa de care am mentionat mai devreme se pare ca provine de la antigel, si nu de la ulei cum am crezut initial
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR