- departe
- ***
- 793 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
idee buna cu fisele dar numai daca as putea sa o pun si in practica pentru ca la fiecare bujie vine cate un "rest" de fisa si peste fise si peste buji vine bobina si eu personal cred ca e imposibil de scos pe rand
din acest motiv am schimbat toate bujjiile
plus ca in momentu cand am scos mufa de la debilmetru nu se mai plafona in 4 mii de ture
Cu aceasta ocazie daca este cineva din ploiesti si are corsa z12xe rog daca se poate sa fac si eu o proba cu debilmetru
din acest motiv am schimbat toate bujjiile
plus ca in momentu cand am scos mufa de la debilmetru nu se mai plafona in 4 mii de ture
Cu aceasta ocazie daca este cineva din ploiesti si are corsa z12xe rog daca se poate sa fac si eu o proba cu debilmetru
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
am facut diagnoza cu testar la un baiat istet si imi iesa ca cilindrul 4 nu functioneaza in parametri prin urmare am concluzionat ca ar fi fost injectorul
Am fost am curatat injectoarele sa simtit o imbunatatire privind pornirea dar tot se plafona la 4 mii de ture si ca sa trec de pragul asta trebuia sa accelerez usor
si da cand am schimbat bujiile am constatat ca tatele erau crapate foarte putin aolo unde ating cu motorul si aveau depuneri si nu erau flexibile
Am fost am curatat injectoarele sa simtit o imbunatatire privind pornirea dar tot se plafona la 4 mii de ture si ca sa trec de pragul asta trebuia sa accelerez usor
si da cand am schimbat bujiile am constatat ca tatele erau crapate foarte putin aolo unde ating cu motorul si aveau depuneri si nu erau flexibile
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
acum vin de la piese auto siiii
debilmetru mau zis ca e 200 si ceva
si lulele acelea 400 (soc) am intrebat de ce si mi au zis ca nu vin separat dect cu tot cu bobina
am trecut o fuga pe la testar am puso sa imi stearga erorile care erau pe acolo de pe la diferitele mufe pe care le am scos eu cand am curatat injectoare totu bine si frumos dar o chestie mi a zis ca persista si anume
-------fuel trim tho low------- mi a zis ca e posibil sa nu dea destula presiune pompa de benzina VA ROG CORECTATI DACA E NECSAR
si am plecat de acolo DAR fara mufa la debilmetru si tin sa spun ca e o alta masina adica apas pedala blana si schimba fiecare treapta la 5500
acuma intreb si eu ...Pot merge fara acea mufa la debilmetru ?
si va rog ajtatima cu fuel trim tho low
multumesc mult
debilmetru mau zis ca e 200 si ceva
si lulele acelea 400 (soc) am intrebat de ce si mi au zis ca nu vin separat dect cu tot cu bobina
am trecut o fuga pe la testar am puso sa imi stearga erorile care erau pe acolo de pe la diferitele mufe pe care le am scos eu cand am curatat injectoare totu bine si frumos dar o chestie mi a zis ca persista si anume
-------fuel trim tho low------- mi a zis ca e posibil sa nu dea destula presiune pompa de benzina VA ROG CORECTATI DACA E NECSAR
si am plecat de acolo DAR fara mufa la debilmetru si tin sa spun ca e o alta masina adica apas pedala blana si schimba fiecare treapta la 5500
acuma intreb si eu ...Pot merge fara acea mufa la debilmetru ?
si va rog ajtatima cu fuel trim tho low
multumesc mult
- gcom61
- ***
- 935 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 935
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
fuel trim too low
m am documentat o leaca si am venit si cu raspunsul in caz de mai are cineva nevoie
pe baza informatilor primite de la sonda lambda si de la debilmetru ecu invata sa aplice un factor de corectie aceste compensatii invatate se numesc "trim"
valorile negative (fuel trim too low) indica faptul ca motorul are un amestec prea bogat (prea multa benzina prea putin aer) prin urmare reduce timpul de raspuns al injectoarelor (se plafoneaza in ture)
sper sa va ajute aceasta info daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati
Orcum eu am inteles ce am de facut TRE SA SCHIMB DEBILMETRU
m am documentat o leaca si am venit si cu raspunsul in caz de mai are cineva nevoie
pe baza informatilor primite de la sonda lambda si de la debilmetru ecu invata sa aplice un factor de corectie aceste compensatii invatate se numesc "trim"
valorile negative (fuel trim too low) indica faptul ca motorul are un amestec prea bogat (prea multa benzina prea putin aer) prin urmare reduce timpul de raspuns al injectoarelor (se plafoneaza in ture)
sper sa va ajute aceasta info daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati
Orcum eu am inteles ce am de facut TRE SA SCHIMB DEBILMETRU
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
jabu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
incalzeste masina pana la 80 de grade opreste motoru scoate mufa la debilmetru cum au zis colegi si porneste si fa o tura fara mufa sa vezi ce misto merge
apropo la magazinul auto o sa gasesti 2 variante bosh si restul deja am cunoscut cativa care au cumparat restul si au zis ca nu sunt multumiti
in concluzie daca o faci de vanzare ia restu daca o faci pentru tine ia bosh
apropo la magazinul auto o sa gasesti 2 variante bosh si restul deja am cunoscut cativa care au cumparat restul si au zis ca nu sunt multumiti
in concluzie daca o faci de vanzare ia restu daca o faci pentru tine ia bosh
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat