Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • departe

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cam asa ceva..daca ai un coleg pe acolo cu acelasi tip de motor,incearca sa faci o proba cu al lui inainte sa iti cumperi unul nou,totodata incearca si teastul "agrafa"...cauta pe forum ti se explica clar cum se realizeaza..si scrii codul de eroare..succes!
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Scoate, pe rand, cu motorul in mers, cate o fisa de bujie.
Daca la una din manipulari nu se simte mai nimic, schimba bujia, sau controleaza fisa acesteia, sau vezi vreun contact prost la aceasta.
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
idee buna cu fisele dar numai daca as putea sa o pun si in practica pentru ca la fiecare bujie vine cate un "rest" de fisa si peste fise si peste buji vine bobina si eu personal cred ca e imposibil de scos pe rand

din acest motiv am schimbat toate bujjiile

plus ca in momentu cand am scos mufa de la debilmetru nu se mai plafona in 4 mii de ture

Cu aceasta ocazie daca este cineva din ploiesti si are corsa z12xe rog daca se poate sa fac si eu o proba cu debilmetru
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la intilnire si fa o diagnoza, baietii cam stiu nr meu de tel sa te ajut cu interpretare parametri.
Fise nu are acest motor, este rampa de 3-4 bobine si doar cauciucul (titele) pot scapa de face conturnare.
Skip ads

  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
ce inseamna nu inteleg ?(pot scapa de face conturnare)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca cauciucurile sunt crapate iti da misfire, fa o diagnoza serioasa pina una alta
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am facut diagnoza cu testar la un baiat istet si imi iesa ca cilindrul 4 nu functioneaza in parametri prin urmare am concluzionat ca ar fi fost injectorul

Am fost am curatat injectoarele sa simtit o imbunatatire privind pornirea dar tot se plafona la 4 mii de ture si ca sa trec de pragul asta trebuia sa accelerez usor

si da cand am schimbat bujiile am constatat ca tatele erau crapate foarte putin aolo unde ating cu motorul si aveau depuneri si nu erau flexibile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fie moale cauciucul, cind il stringi in mina nu crapa si revine imediat la forma rotunda, evident fara crapaturi sau fisuri
Skip ads

  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
acum vin de la piese auto siiii

debilmetru mau zis ca e 200 si ceva Smile
si lulele acelea 400 (soc) am intrebat de ce si mi au zis ca nu vin separat dect cu tot cu bobina

am trecut o fuga pe la testar am puso sa imi stearga erorile care erau pe acolo de pe la diferitele mufe pe care le am scos eu cand am curatat injectoare totu bine si frumos dar o chestie mi a zis ca persista si anume
-------fuel trim tho low------- mi a zis ca e posibil sa nu dea destula presiune pompa de benzina VA ROG CORECTATI DACA E NECSAR

si am plecat de acolo DAR fara mufa la debilmetru si tin sa spun ca e o alta masina adica apas pedala blana si schimba fiecare treapta la 5500

acuma intreb si eu ...Pot merge fara acea mufa la debilmetru ?

si va rog ajtatima cu fuel trim tho low


multumesc mult
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Probabil vei avea consum mare si gaze in draci.Un debitmetru original este in jur de 500ron.
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
consumu momentan cu mufa pusa este in jur de 9 si un pic in oras si la gaze nu stiu ce sa zic miros a primavara

deci sa inteleg ca decat sa cumpar de 200 mai bine iau de 500 ?pentru ca cel de 200 nu isi face treaba
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
fuel trim too low

m am documentat o leaca si am venit si cu raspunsul in caz de mai are cineva nevoie

pe baza informatilor primite de la sonda lambda si de la debilmetru ecu invata sa aplice un factor de corectie aceste compensatii invatate se numesc "trim"

valorile negative (fuel trim too low) indica faptul ca motorul are un amestec prea bogat (prea multa benzina prea putin aer) prin urmare reduce timpul de raspuns al injectoarelor (se plafoneaza in ture)

sper sa va ajute aceasta info daca am gresit cu ceva va rog sa ma corectati

Orcum eu am inteles ce am de facut TRE SA SCHIMB DEBILMETRU Sad
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
... sau poate sa il calbrezi (sa schimbi valoarea compensatiei), dar nu stiu cum se face la motorul tau...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa proba cu alt debitmetru, nu se poate calibra.
  • jabu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Am aceeasi problema cu tine (pornire dificila cu motorul rece, plafonarea turatiei la 3500-4000 cand ii dau blana si accelaratie eficienta doar daca apas ff putin), iar maine ma duceam cu ea la service sa vad daca-i dau de cap.... acum am ceva informatii in tolba Smile)
Merci. Bafta!
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
incalzeste masina pana la 80 de grade opreste motoru scoate mufa la debilmetru cum au zis colegi si porneste si fa o tura fara mufa sa vezi ce misto merge


apropo la magazinul auto o sa gasesti 2 variante bosh si restul deja am cunoscut cativa care au cumparat restul si au zis ca nu sunt multumiti

in concluzie daca o faci de vanzare ia restu daca o faci pentru tine ia bosh
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
va rog daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu niste preturi cat de cat actuale pentru

discuri de frana
bielete si pivoti

multumesc mult
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Discuri Brembo OE - 220RON, ATE 420RON. Setul.
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult
  • alex2see

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
azi a venit debitmetrul

l am montat totul a revenit la normal


Multumesc inca o data pentru info
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR