Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • costy84

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Domnilor aceeasi problema cu dezamorsarea la Y20DTH o am si eu, numai ca la mine este foarte ciudat deoarece daca rezervorul este peste jumatate chiar daca sta cu botul la deal prinde foarte putin aer si lasata o zi, doua la pornire doar se balbaie putin. In schimb daca in rezervor mai sunt 10-15 litrii chiar daca este lasata cu botul la vale si o pornesc dupa 12 ore de la ultima pornire pornesta dupa care se opreste.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Iti trage aer pe la capacul filtrului de motorina.
Citeste subiectul de la inceput.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Ce chestie... am mai stat am gâdilat-o... insist cu spray și pornește. La relanti rotund, la accelerație rãspunde corect... Sã fie injectoarele? Sad Dupã 1 orã, iar nu pornește. Insist cu spray, pornește. Ce sã fie, ce sã fie.....


Am schimbat 2 pompe de injecție, tot aceeași probleme are... Ce mã fac? Sad Surprised Consider cauzã principalã cã nu pornește motorul tot o problemã de dezamorsare a circuitului de alimentare cu motorinã...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
De proba inlocuieste carcasa filtrului de motorina. Pune un filtru cu intrare/iesire si coliere.
Verifica si inlocuieste furtunasele de retur. Vezi cum merge dupa si spune-ne si noua.
Noroc.
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
S-au fãcut toate aceste lucruri... Poate sã fie calculatorul de vinã? Când îi dau cu spray, se amorseazã și pornește. Cu toate cele 3 pompe diferite.... Sad
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
problema cu opritul dupa pornire am patit-o si eu de doua ori dupa ce a stat 3 zile si numai de doua saptamani incoace. E drept ca pana acum nu a mai stat atat nepornita dar am vazut ceva zeama pe la injectoare. Marti o sa schimb furtunasele de retur si va dau rezultatul.
Oricum nu e de la pompa. La motorul de 2 litrii pompa de injectie cade si gata. Nu da nici un simptom inainte si nici nu o mai pornesti dupa aceea nici cu spray, nici trasa, nici cu slujbe. Cine spune altfel ori glumeste, ori are interese (comisioane) de la "specialistii" la care va trimite. MARE ATENTIE!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:S-au fãcut toate aceste lucruri... Poate sã fie calculatorul de vinã? Când îi dau cu spray, se amorseazã și pornește. Cu toate cele 3 pompe diferite.... Sad

Cand e dus calculatorul, da eroare si nu prea porneste, sau daca porneste nu trece de 1500 de ture.
Pe undeva se dezamorseaza.
  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:S-au fãcut toate aceste lucruri... Poate sã fie calculatorul de vinã? Când îi dau cu spray, se amorseazã și pornește. Cu toate cele 3 pompe diferite.... Sad

Incearca si varianta facuta de mine:Pune furtunasul de retur care duce la pompa intr-o sticla de jumate iar la pompa opturezi cu ceva ca sa nu curga motorina pe acolo.Daca masina porneste si nu se mai dezamorseaza inseamna ca se sezamorseaza pe la semeringurile de la injectoare.Un semering este in jur de 45 ron x4.Bafta
Skip ads

  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:De proba inlocuieste carcasa filtrului de motorina. Pune un filtru cu intrare/iesire si coliere.
Verifica si inlocuieste furtunasele de retur. Vezi cum merge dupa si spune-ne si noua.
Noroc.


Dupã înlocuirea unei pompe și dupã înlocuirea ”T”-urilor din plastic crãpate, acum pornește - mai greu - dar pornește.
  • costy84

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am luat carcasa filtrului de la un amic de pe un Astra 1.7 si acum se dezamorseaza mai greu cam dupa 48 de ore de stat cu botul la deal am pornit motorul si sa oprit dar a pornit dupa ce a invartit electromotorul de 3 ori (cu carcasa mea se opreste dupa 12 ore de stat cu botul la vale si invarte de omoara bateria pana se amorseaza iarasi). Acum sunt in dilema daca sa cumpar o carcasa sh la care exista riscul sa prinda aer sau sa trec la filtru capsulat.

P.S: Imi poate spune cineva de la ce masina se potriveste filtru capsulat la Astra?
  • KBA

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@costy84 citeste aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1299784
  • costy84

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Aseara am schimbat oringurile de la capacul filtrului si am lasat-o toata noaptea cu botul la deal. De dimineata dupa aproximativ 12 ore am pornit-o, nu a mai oscilat turometrul de loc dar dupa putin timp s-a oprit. Dupa ce a invartit electromotorul de 4-5 ori a pornit din nou deci situatia s-a imbunatatit mult fata de inainte. Partea curioasa este ca dupa ce am schimbat oringurile conducta"IN" a intrat foarte greu si este fixa pe cand cea de "OUT" a intrat usor si poate fi miscata cu mana!
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pe cea de out nu este etansarea destul de buna... pune niste banda de silicon in zona unde este o-ringul si apoi pune oring-ul peste si ar trebuie sa ajute.
  • costy84

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Deoarece nici inlocuirea O-ringurilor nu a dat rezultate (poate nu le-am montat eu bine sau este capacul fisurat) astazi am trecut la filtru capsulat. Acum astept 24 de ore sa vad daca filtrul era buba sau este din alta parte. Marea mea problema este ca nu am mai umblat cu filtru capsulat pana acum si nu am putut sa imi dau seama care este intrarea si iesirea asa ca am pus intrarea pe teava mai groasa din margine si iesirea pe teava mai subtire din mijloc. De pornit a pornit dar imi este teama sa nu fi gresit asa ca daca ma poate sfatui cineva ii multumesc anticipat! Very Happy
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
E tare curioasã mașina asta... În Suceava au fost temperaturi sub 15 grade Celsius. MINUNE: Mașina pornește la sfert! Sunt curios dupã ce se încãlzește dacã iar o ia greu. Înseamnã cã intrã în ecuație bujiile incandescente.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
costy84 a scris:Deoarece nici inlocuirea O-ringurilor nu a dat rezultate (poate nu le-am montat eu bine sau este capacul fisurat) astazi am trecut la filtru capsulat. Acum astept 24 de ore sa vad daca filtrul era buba sau este din alta parte. Marea mea problema este ca nu am mai umblat cu filtru capsulat pana acum si nu am putut sa imi dau seama care este intrarea si iesirea asa ca am pus intrarea pe teava mai groasa din margine si iesirea pe teava mai subtire din mijloc. De pornit a pornit dar imi este teama sa nu fi gresit asa ca daca ma poate sfatui cineva ii multumesc anticipat! Very Happy


nu avea filtrul nici o sageata nimic? ce filtru ai pus? in mod logic ar trebuie sa fie cel de pe margine intrarea si mijlocul iesirea dar sunt filtre la care ambele sunt in mijloc sau ambele pe margine dar sunt cu sageti si ar trebui sa fie si la tine...
  • costy84

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
I-am dat de cap pana la urma si intradevar teava mai groasa de pe margine este intrarea si teava subtire de pe mijloc iesirea. Partea cea mai buna este ca dupa ce a stat o saptamana nepornita a luat-o la sfert de cheie si nu s-a mai oprit, deci carcasa filtrului era de vina.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Iti trage aer pe la capacul filtrului de motorina...De proba inlocuieste carcasa filtrului de motorina. Pune un filtru cu intrare/iesire si coliere...

Nu mai crezut cand ti-am spus. Very Happy
  • costy84

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ba te-am crezut ca altfel nu il montam pe asta capsulat! Respect!
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si eu am pus capsulat si e ok
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR