Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu inteleg ce ai scris ultima data iuly.
Skip ads

  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
deci in relanti daca vrei sa scoti busonul face acel vacum adica tragi mai greu de buson sa iasa dupa care masina incepe sa se tureze daca introduci busonul repede la loc motorul tremura cred ca din lipsa aerului dupa cateva momente revine relantiul, asa face si daca scot joja de ulei,de aceea intreb daca e normal acest lucru, multumesc
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ddf a scris:daca ai obturat la capacul culbutorilor nu s-a intamplat nimic deosebit ? Evil or Very Mad
Adica sa iti sara joja de ulei sau mai stiu eu ce...

Asa am facut si eu. Nu se mai opreste motorul in mers si nici nu mai " da in nas ".Acum pot folosi AC-ul fara a se mai opri motorul.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cand motorul e cald in relanti apare si un fluierat usor daca accelerez dispare acel fluierat, e bine sau nu, am fost la un service si nu am primit nici un raspuns in legatura cu acel vacum si acea fluieratura recomandarea lor este ca schimb acea supapa aerisire rezervor ca nu functioneaza corect parerea lor dar erau nehotarati in decizie, scuze daca am postat gresit dar sunt in aer cu aceste lamuriri, am citit aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91082 si sunt nelamurit, va multumesc si astept un raspuns
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Fluieratul este posibil sa vina de la capacul de culbutori are acolo o supapa si daca e asa cred ca ar trebui schimbat ,supapa respectiva nu vine separat din cate stiu.
Ca sa fii sigur daca trebuie sau nu schimbat acel capac ar trebui sa scoti admisia si sa vezi daca ai ulei acolo .
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am inteles alexx daca am ulei la admisie inseamna ca, consuma si ulei si trebuie schimbat capacul, o sa verific daca am ulei acolo
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai ulei in admisie nu inseamna consum de ulei , inseamna ca supapa de care vorbeam mai sus nu isi mai face treaba si uleiul este tras prin furtunul epurator in admisie.
Consumul de ulei presupune probleme la motor cum ar fi segmenti , simeringuri la supape uzate care trebuiesc schimbate.
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Va salut! Am o Astra G 2003 Z16XEP si ma confrunt de asemenea cu consumul de ulei in ultimele aproximativ 2 luni...cam 500ml la 1000km,folosesc XADO 5W40,motorul merge rotund si trage parca prea bine ( poate din cauza consumului de ulei), si la drum lung la 120-130 km/h mi se aprinde check engine cu eroarea P0170 (sonda lambda 2 - amestec sarac),dar dispare dupa cateva zile de mers urban. Am citit subiectul asta si am fost sa fac compresia la motor,am zis sa va intreb si pe voi ce parere aveti,mecanicul mi-a spus ca trebuie segmentare, am incredere in el, m-a ajutat mult cu diferitele probleme pe care le-am mai avut. S-a luat compresia doar cu motorul cald, a considerat ca nu e relevant sa se ia cu motorul rece,i-am spus ce am mai citit aici...in fine. Mi-au iesit valorile urmatoare:
1 - 16,5
2 - 16,5
3 - 16
4 - 16,5
A urmat testul cu pelicula de ulei:
1 - 18,5
2 - 18
3 - 18
4 - 18,5
Multumesc anticipat Smile
Skip ads

  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Din cate stiu trebuie sa ai diferenta mai mare de 1 intre cilindri ca sa semnaleze o problema .Din cate vad la tine sunt diferente de 0,5 .
Incearca sa vezi daca nu ai ulei in admisie , la modelele pana in luna 06 2004 exista o problema cu capacul de culbutori se strica o supapa acolo si uleiul este tras in admisie.
Verifica si asta pentru ca daca nu ai desfacut admisia e bine oricum trebuie curatat banuiesc ca masina are peste 150.000 km.
Daca te hotarasti sa o segmentezi , schimba si simeringurile la supape ca sa iti iei de o grija.
Verifica sa nu ai scurgeri de ulei intre cutie si motor sau in partea cu distributia , poate fi si un semering de palier.
Cum este esapamentul negru sau curat?
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ms pentru raspuns, e putin afumata teava de esapament, nu am apucat sa rog pe nimeni sa mearga in spatele meu sa vad daca scoate fum. Pe loc pare sa nu scoata fum nici cand o turez. Capacul l-am schimbat ca se stricase supapa si era cu totul,am schimbat si semeringul de palier,am schimbat aproape tot la masina in afara de motor Smile) si caroserie bineinteles Smile ,m-am uitat si dupa scurgeri...am stat si am incercat sa elimin cu mecanicul toate posibilitatile(mai mult el), de la testul cu pelicula de ulei s-a tras concluzia ca ar trebui segmentat motorul, ca a iesit diferenta de aproape 2 bari pe cilindru,am citit cred si toate posturile in legatura cu uleiul recomandat si cred ca e bun cel pe care il am 5W40(ma gandisem sa schimb cu 10w40). Masina cand am luat-o ''cica'' avea 125000, adusa de la dealer neamt din Germania, cine stie ce nebun a condus-o.Acum are 132000, o sa mai merg cu ea inca vreo 1000 km sa schimb intre 2200-2500, sa incerc nici s-o subturez sau supraturez sa vad cat ulei mai consuma. ms Smile
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca mai sus ai scris ca nu ai iesit diferenta decat de 0,5 pe cilindru.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
urmaresc si eu acest subiect, azi am facut 200 de km 150 la munte mers mai sportiv, turata 3500-4000, am toba putin afumata, maine refac acelasi traseu invers deci 400 de km, in relanti de cateva ori a aparut acelasi fluierat de la capacul de culbutori acum sa vad consumul de ulei, o sa va tin la curent weekend placut....
Skip ads

  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
alexx_gan a scris:Vezi ca mai sus ai scris ca nu ai iesit diferenta decat de 0,5 pe cilindru.

da,asa e ,dar cand s-a pus ulei la pistoane a iesit diferenta de 2 bari la fiecare cilindru, explicatia ar fi ca s-a format pelicula care etanseaza bine fata de testul fara ulei Rolling Eyes
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
la 2 bari diferenta intre,,cilindri uscati,, si ,,cilindrii unsi cu ulei,, suna cam a segmentare,asta daca testu de compresie a fost facut cum trebiue,cu injectoare nealimantate cu curent si pedaua de acceleratie la podea(apasata la maxim)
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
mariusfilip a scris:
alexx_gan a scris:Vezi ca mai sus ai scris ca nu ai iesit diferenta decat de 0,5 pe cilindru.

da,asa e ,dar cand s-a pus ulei la pistoane a iesit diferenta de 2 bari la fiecare cilindru, explicatia ar fi ca s-a format pelicula care etanseaza bine fata de testul fara ulei Rolling Eyes

Pai mai sus ai scris cu pelicula de ulei tot 0,5.Cel mai bine : segmenti, simeringuri si gata.
  • iuly75

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am masurat uleiul dupa 400 de km si deja a scazut cu o linie (am inteles ca diferenta intre sus-jos pe joja e de 1L) deci cred ca 200 de ml. Si urmatoarea problema la care nu am un raspuns concret, daca este corect sau nu ce se intampla: https://www.youtube.com/watch?v=9BYiiUwLS34 daca ma poate ajuta cineva, cred ca de aici si consumul de ulei?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ai mai desfacut admisia sa vezi daca ai ulei ?
  • emilinho

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut .....are careva astra g 1.6 twinport 103 cp an 2004 ? am problema cu uleiul si vreau sa fac o proba....la mine cand scot joja sau busonul in timp ce merge motorul imi trage aerul inauntru....la alte modele la care am incercat da aerul afara...cei de la opel mi-au zis ca e normal la modelul meu dar nu prea sunt convins...mi-e sa nu fie supapa de epurare stricata din capacul de culbutori cum mi-au spus alti mecanici...in oras nu imi consuma ulei...schimbat vitezele la 2000/2500 rpm dar pe autostrada daca merg cu 120/130 dispare uleiul ,fum scoate negru albastrui dar nu exagerat si doar daca o turez pe loc la 3500/4000 rpm si am vazut in admisie ceva ulei.....poate e cineva pe aici cu acelasi model de masina sa ma ajute ms
  • opel_s

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Unii mecanici, chiar si pe forumul acesta am vazut, spun asa...
-consuma ulei in oras, adica la turatie joasa= semeringurile de supapa " total kaput"
-consuma ulei in afara orasului, adica la turatie ridicata= segmentii, la noi la Opel cei de ungere au prostul obicei sa se ancraseze
Logic ca poti face diverse probe, teste, etc., insa...de consumul de ulei nu vei scapa decast in momentul in care vei desface motorul si vei inlocui ceea ce este defect in interiorul lui....si nici atunci, daca cine face reparatia nu se pricepe, n-are chef, este pus pe afaceri sau....daca te zgarcesti la cumparat piese sau te gandesti ca "merge si asa".
E doar parerea mea si poti sa tii sau nu cont de ea insa...am trecut si eu prin situatia asta cu o alta masina si oricat m-am dat peste cap sa nu mai consume ulei, pana n-am mers la mecanic si n-am desfacut totul...nu am reusit sa rezolv.
  • mariusfilip

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2011

  • Mesaj Privat
emilinho a scris:salut .....are careva astra g 1.6 twinport 103 cp an 2004 ? am problema cu uleiul si vreau sa fac o proba....la mine cand scot joja sau busonul in timp ce merge motorul imi trage aerul inauntru....la alte modele la care am incercat da aerul afara...cei de la opel mi-au zis ca e normal la modelul meu dar nu prea sunt convins...mi-e sa nu fie supapa de epurare stricata din capacul de culbutori cum mi-au spus alti mecanici...in oras nu imi consuma ulei...schimbat vitezele la 2000/2500 rpm dar pe autostrada daca merg cu 120/130 dispare uleiul ,fum scoate negru albastrui dar nu exagerat si doar daca o turez pe loc la 3500/4000 rpm si am vazut in admisie ceva ulei.....poate e cineva pe aici cu acelasi model de masina sa ma ajute ms


salut!v si la mine e la fel nu iti face probleme(chestia cu joja si busonul,stiu mecanicii mai bine decat noi Smile )
cu uleiul EXACT aceeasi problema o am si eu, in oras consuma infim, in afara e jale Laughing chestia cu capacul e o hiba cunoscuta la z16xep de pe Astra G, la motoarele din 2003-2004, masina cand am cumparat-o am avut 'norocul' sa fie deja sparta membrana,fluctua la relanti,am cumparat un capac second si a inceput si asta sa sufle. Pentru a elimina orice suspiciune cu privire la segmentare sau schimbare semeringuri supape cred ca ar trebui facut proba cu un capac fara probleme,precum si un test de compresie, un capac nou e 780 RON dar nu imi permit deocamdata ca trebuie sa schimb si abreiajul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR