- Vectra Power
- *
- 10 mesaje
- din 28 Jan 2011
- Vectra 2007 Z19DT
- Arges
Vectra Power
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2011
- Mesaj Privat
salut!
sincer sa fiu nici nu m-am interesat daca exista sau nu la codul asta de motor...vad ca unii au rezolvat problema pornirii facand lucrul asta si la cate am schimbat era doar ceva in plus...adevarul e ca serviceurile din pitesti sunt varza,praf...cum vrei sa le spui.nu e unul in stare sa puna degetul pe rana sa zic asa...ultimul cel putin mi-a zis ca nu "ti-o fac ca nu mai vreau....."mai bine spunea ca e prost si nu e in stare..
Nu imi vine sa cred ca un opel nu poate fi reparat....astept sugestii daca ai..
O zi buna!
sincer sa fiu nici nu m-am interesat daca exista sau nu la codul asta de motor...vad ca unii au rezolvat problema pornirii facand lucrul asta si la cate am schimbat era doar ceva in plus...adevarul e ca serviceurile din pitesti sunt varza,praf...cum vrei sa le spui.nu e unul in stare sa puna degetul pe rana sa zic asa...ultimul cel putin mi-a zis ca nu "ti-o fac ca nu mai vreau....."mai bine spunea ca e prost si nu e in stare..
Nu imi vine sa cred ca un opel nu poate fi reparat....astept sugestii daca ai..
O zi buna!
roberto_v
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2008
- Mesaj Privat
masina am dus-o la EDS pe la Policolor , am auzit ca sunt buni ...sa vedem...I-au schimbat oringurile de la pompa de injectie si...pauza . Le-am zis sa anuleze filtrul de motorina maine sa vedem ce iese . Ultima solutie este schimbatul semeringurilor de la injectoare (450 ron) si daca nu merge nici as ii dau foc . La pompa ce ar putea sa fie in afara de oringurile alea ca si asa am luat-o acum 2 ani (reconditionata) si am dat un sac de bani pe ea.
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
roberto_v
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
stai linistit ca si eu am bagat destul de multi bani de cand o am pana acum (aproape 1500 euro) si sincer iti spun ca nu as da-o pentru nimic in lume desi e batrana si obosita dar imi place si ma duce peste tot si doar o singura data m-a lasat in drum in 5 ani si 90.000km...
probabil ca este de vina imbatranirea simeringurilor de la injectoare ca alea sunt destul de sensibile (cand le-am montat pe ale mele am schimbat doua seturi ca primul set le-am strans prea tare si s-au ciupit
P.S. Marius poti sa incerci in prima faza sa mai strangi putin talpa de la injectoare fara sa schimbi simeringurile si sa vezi daca este o imbunatatire a simptomelor si abia apoi sa le schimbi (strangerea talpii nu necesita umblarea la distribuite spre deosebire de schimbare...)
probabil ca este de vina imbatranirea simeringurilor de la injectoare ca alea sunt destul de sensibile (cand le-am montat pe ale mele am schimbat doua seturi ca primul set le-am strans prea tare si s-au ciupit
P.S. Marius poti sa incerci in prima faza sa mai strangi putin talpa de la injectoare fara sa schimbi simeringurile si sa vezi daca este o imbunatatire a simptomelor si abia apoi sa le schimbi (strangerea talpii nu necesita umblarea la distribuite spre deosebire de schimbare...)
Bushu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
andy_ciprian a fost suspendat pentru ca a dat nr. de tel pe forum.
Am si eu o intrebare.
Andy mia reparat pompa de injectie merge super, dar de cand au montato baieti de la services masina cand este calda porneste foarte greu. Vreau sa zic ca dimineata cand este rece porneste usor, dar mai tarziu cand afara sunt 4-5 grade trebuie sa dau la automat cam 10-15 secunde poate trebuie sa repet inca o data.
Ma puteti ajuta cu sfaturi, vreau sa precizez ca am schimbat furtunasele de retur si T-urile, ce sa mai verific?
Am si eu o intrebare.
Andy mia reparat pompa de injectie merge super, dar de cand au montato baieti de la services masina cand este calda porneste foarte greu. Vreau sa zic ca dimineata cand este rece porneste usor, dar mai tarziu cand afara sunt 4-5 grade trebuie sa dau la automat cam 10-15 secunde poate trebuie sa repet inca o data.
Ma puteti ajuta cu sfaturi, vreau sa precizez ca am schimbat furtunasele de retur si T-urile, ce sa mai verific?
suspended-9452- Suspendat
- 2,491 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,491
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Bushu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ii singura solutie?
Poti sa-mi spui te rog daca nu o fac pot sa stric ceva?
Si care ar fi pretul pentru asa ceva, informativ sa vad daca mai gasessc tepari la cluj ca asa mau furat si cu pompa de injectie miau luat electrovalva mea si au pus ei alta. Noroc cu andy ca a avut el una buna.
Mersi Marius, Andy mia spus ca si tu te pricepi foarte bine la astea.
Poti sa-mi spui te rog daca nu o fac pot sa stric ceva?
Si care ar fi pretul pentru asa ceva, informativ sa vad daca mai gasessc tepari la cluj ca asa mau furat si cu pompa de injectie miau luat electrovalva mea si au pus ei alta. Noroc cu andy ca a avut el una buna.
Mersi Marius, Andy mia spus ca si tu te pricepi foarte bine la astea.
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cel mai sigur este prin resoftarea ECU. Eu am asa ceva combinat cu chiptuning si vreau sa spun ca imi intra bujiile si la +15°C pentru o secunda sau mai mult in functie de necesitate si de atunci porneste masina super usor. problemele apar de obicei cand e temperatura intre adica motorul nu e nici rece nici cald e undeva intre si porneste mai greu... nu e problema de amorsare sau pompa ci pur si simplu asa face...
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
am facut in Sibiu la colegul DjTaoTao de pe forum. Ia legatura cu el si iti da toate detaliile. Puterea exact nu stiu cat a crescut ca nu am pus pe Dyno dar destul de mult si consumul a scazut destul de mult la mers normal. Daca o calci normal, creste... Asa ca ia legatura cu colegul DjTaoTao ii spui ca te-am trimis eu sa vorbesti cu el si te rezolva...
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
Bushu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
xadi
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2002 y2000dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
MaxDDM a scris:Pentru cei care au probleme cu pornirea greoaie datorata dezamorsarii eu le recomand procedura care am folosit-o eu la masina mea si anume:
-Cumpratati 1 m de frutun de al GATES cu impanzatura interioara de bumbac special pt compustibil. Il gasiti la magazinele de piese Opel. si inca 1 m de 8 sau de 10 mm si inca 1 m de furtun de 3.2 mm tot de la GATES, sa fie la fel cu impanzatura pe interior. si mai adaugati la cumparaturi coliere pentru furtunul de 8 sau de 10 (4 buc)
-Apoi cumparati de la magazinele de piese auto filtru capsulat de la MANN codul WK 820/1
-Apoi eliminati filtrul vechi de motorina dar fara a elimina si carcasa acestuia metalica de sustinere deoarece va fi necesara pentru sutinerea filtrului nou
-Scoateti furtunele originale din filtrul original si inlaturati acel filtru
-Montati filtrul nou capsulat nu inainte de ctaia 10 cm de furtun pt compustibil pe care-l fixati pe furtunuele vechi si-l strangeti cu coliere atat la furtunele originale cat si la filtrul nou montat pentru a inlatura eventualele scapari de compresie pe al acele furtune.
-Scoateti furtunele vechi de la retur si bazandu0va pe ele taiati din furtnul nou de retur de 3,2 mm exact marimile pentru acele furtune. Inainte de a le monta scoateti joj de ulei si cu un bat de chibrit ungeti-le pe interior cu ulei pentru a intra mai usor in stuturile din chiuloasa.
Daca dupa aceasta operatiune mai face iar probleme atunci refaceti traseul de retur al motorinei.
-Cumpratati 1 m de frutun de al GATES cu impanzatura interioara de bumbac special pt compustibil. Il gasiti la magazinele de piese Opel. si inca 1 m de 8 sau de 10 mm si inca 1 m de furtun de 3.2 mm tot de la GATES, sa fie la fel cu impanzatura pe interior. si mai adaugati la cumparaturi coliere pentru furtunul de 8 sau de 10 (4 buc)
-Apoi cumparati de la magazinele de piese auto filtru capsulat de la MANN codul WK 820/1
-Apoi eliminati filtrul vechi de motorina dar fara a elimina si carcasa acestuia metalica de sustinere deoarece va fi necesara pentru sutinerea filtrului nou
-Scoateti furtunele originale din filtrul original si inlaturati acel filtru
-Montati filtrul nou capsulat nu inainte de ctaia 10 cm de furtun pt compustibil pe care-l fixati pe furtunuele vechi si-l strangeti cu coliere atat la furtunele originale cat si la filtrul nou montat pentru a inlatura eventualele scapari de compresie pe al acele furtune.
-Scoateti furtunele vechi de la retur si bazandu0va pe ele taiati din furtnul nou de retur de 3,2 mm exact marimile pentru acele furtune. Inainte de a le monta scoateti joj de ulei si cu un bat de chibrit ungeti-le pe interior cu ulei pentru a intra mai usor in stuturile din chiuloasa.
Daca dupa aceasta operatiune mai face iar probleme atunci refaceti traseul de retur al motorinei.
In primul rand un salut la toata lumea.Confirm cele spuse de colegul nostru si as vrea sa precizez ca eu personal m-am confruntat cu o astfel de problema si am folosit aceasta procedura numai ca eu am folosit un furtun transparent astfel am reusit sa vad cum evolueza miscarea carburantului in timpul mersului si dupa oprirea motorului
-in timpul mersului la minim se vad in permanenta bulele de aer care ajung la filtru si trec mai departe spre pompa
-dupa oprirea motorului carburantul are o mica tendinta de a se intorce inapoi spre rezervor dupa care se stabilizeaza cu bulele de aer in zona furtunaselo(precizez ca am facut o bucla mai mare pt a observa mai bine fenomenul)
Concluzia mea este ca dupa o schimbare a filtrului chiar punand unul divers fata de cel original cum am facut si eu procesul de aerisire dureaza mai mult nu se rezuma la o simpla pornire dupa doua zile de folosire a masini inca mai vedeam bule mici de aer care desigur numai afecteaza pornirea sau mersul motorului.In plus am folosit valva unisens pusa inainte de filtru pt a elimina refluxul inapoi spre rezervor.Nu am atins furtunasele de retur, sper sa fie util si pt alti colegi.
alexakonstantin- Suspendat
- 109 mesaje
- din 18 Feb 2012
- Alta tara
alexakonstantin- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2012
- Mesaj Privat
xadi
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2002 y2000dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat