eug_99
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut colegi!
Din pacate mi-a venit randul iar sa se strice calculatorul pompei de injectie.
Am o Astra G din 98 motor 2000dtl am cumparat-o din Germania anul trecut cu calculatorul pompei de injectie defect .
L-am reparat atunci la niste baieti din Ploiesti care mi-au zburat 150euro si am primit o garantie verbala de 6 luni .
Acum aceeasi problema si nu as vrea sa o mai repar tot asa superficial .
Cer ajutorul vostru in a ma indruma catre cineva care stie cu adevarat sa-l repare nu doar sa schimbe un tranzistor poate chiar sa gasesc unul nou sau sh nereparet.
Precizez ca am cod 003.
Multumesc anticipat pentru ajutor!
Din pacate mi-a venit randul iar sa se strice calculatorul pompei de injectie.
Am o Astra G din 98 motor 2000dtl am cumparat-o din Germania anul trecut cu calculatorul pompei de injectie defect .
L-am reparat atunci la niste baieti din Ploiesti care mi-au zburat 150euro si am primit o garantie verbala de 6 luni .
Acum aceeasi problema si nu as vrea sa o mai repar tot asa superficial .
Cer ajutorul vostru in a ma indruma catre cineva care stie cu adevarat sa-l repare nu doar sa schimbe un tranzistor poate chiar sa gasesc unul nou sau sh nereparet.
Precizez ca am cod 003.
Multumesc anticipat pentru ajutor!
- Nelu-RSO
- **
- 341 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Incearca www.ecu.ro, rog moderatorii sa stearga postarea daca se considera reclama, eu la ei am reparat calculatorul de injectie acum 3 sau 4 ani si nu am mai avut nici o problema si i-am mutat si locul de pe motor pe pedalier.
- Mircea Ionut
- *
- 19 mesaje
- din 29 Mai 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Braila
Mircea Ionut
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2013
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Ailioaei D
- *
- 2 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Astra 2002 1.7 dti
- Iasi
Ailioaei D
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
Acolo unde ai masurat scurtcircuit intre doi pini , nu e tranzistor , e dioda dubla , Katod pe mijloc si Anod pe capete , iar aceste doua terminale sunt pe acelasi traseu. Placa are trei planuri de circuit , deci daca aparent nu se vad circuitele ele sunt si pe mijlocul placii.
Pe condensatorul electrolitic trebuie sa fie 12v.
Pe condensatorul electrolitic trebuie sa fie 12v.
mac23 a scris:Este vorba de un Opel Astra G 1.7, EDU a fost reconditionat (scos placa,refacute lipituri), masina a mers la fel (se oprea in mers cand avea chef). S-a desfacut din n ou EDU, controlat mosfeti, totul OK.Repus la loc, am incalizt masina cca 1 h ture in parcare,sosea centura,turatie,apa 93 grade (op-com).Adoua zi dupa cca 5 minute se opreste si nu mai vrea sa porneasca. Scot EDU, ma uit la el (desfac capacul), ii lipesc capacul,il pun la loc si o ia la sfert dupa ce m-am chinuit 5 minute sa o pornesc, repet am demontat doar EDU si l-am pus la loc.Merge iar bine,nu se mai opreste, dar duc din nou EDU la control,totul ok,lipituri,mosfet,condensator, nici o componenta distrusa. eam Pun la loc, montez pe masina si nu vrea sa o ia nicicum.Cod de eroare aveam mereu cand se oprea P0251 SI P0216.Acum singurul cod este p0251, masina nu porneste.
Alimentare la edu (pin 4 si 7) este fata de minus baterie (12V), cand dau la automat pe mufa care merge la spillvalve imi iasa cca 5V, pe plusul condensatorului portocaliu (edu montat pe masina si masurat) am 12 V. Poate fi EDU defect, desi v-am zis dupa ce s-au refacut lipiturile (cu statie controlata WELLER), s-au verificat MOS-FET-urile cu instrument FLUKE si sunt ok (nu au scurt la grila) ce mama saraciei putea sa se fi intamplat?
Din pacate nu gasesc pe nimeni care sa imi dea imprumut sau sa ma lase sa montez EDU meu sa vad daca de la el este cert problema, ca as cumpara altul dar daca nu e el defect? Adica vreau sa spun ca mi se oprea cand se incalzea si mai avea si rateuri in sarcina, dar dupa refacerea lipiturilor se oprea cand avea chef, fie dupa un minut fie dupa o ora de functionare.
Am mai masurat ceva care ma pune pe ganduri, pe placa EDU si anume ca am scurt circuit la un tranzistor - a se vedea foto.
As dori ca cineva care a mai avut de a face cu aceste EDU sa imi spuna macar daca ce am masurat eu pe EDU in imagine este corect (adica asa este normal la o placa buna).Va multumesc.
Alimentare la edu (pin 4 si 7) este fata de minus baterie (12V), cand dau la automat pe mufa care merge la spillvalve imi iasa cca 5V, pe plusul condensatorului portocaliu (edu montat pe masina si masurat) am 12 V. Poate fi EDU defect, desi v-am zis dupa ce s-au refacut lipiturile (cu statie controlata WELLER), s-au verificat MOS-FET-urile cu instrument FLUKE si sunt ok (nu au scurt la grila) ce mama saraciei putea sa se fi intamplat?
Din pacate nu gasesc pe nimeni care sa imi dea imprumut sau sa ma lase sa montez EDU meu sa vad daca de la el este cert problema, ca as cumpara altul dar daca nu e el defect? Adica vreau sa spun ca mi se oprea cand se incalzea si mai avea si rateuri in sarcina, dar dupa refacerea lipiturilor se oprea cand avea chef, fie dupa un minut fie dupa o ora de functionare.
Am mai masurat ceva care ma pune pe ganduri, pe placa EDU si anume ca am scurt circuit la un tranzistor - a se vedea foto.
As dori ca cineva care a mai avut de a face cu aceste EDU sa imi spuna macar daca ce am masurat eu pe EDU in imagine este corect (adica asa este normal la o placa buna).Va multumesc.
- Ailioaei D
- *
- 2 mesaje
- din 20 Nov 2008
- Astra 2002 1.7 dti
- Iasi
Ailioaei D
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2008
- Mesaj Privat
Acolo unde ai masurat scurtcircuit intre doi pini , nu e tranzistor , e dioda dubla , Katod pe mijloc si Anod pe capete , iar aceste doua terminale sunt pe acelasi traseu. Placa are trei planuri de circuit , deci daca aparent nu se vad circuitele ele sunt si pe mijlocul placii.
Pe condensatorul electrolitic trebuie sa fie 12v.
Pe condensatorul electrolitic trebuie sa fie 12v.
mac23 a scris:Este vorba de un Opel Astra G 1.7, EDU a fost reconditionat (scos placa,refacute lipituri), masina a mers la fel (se oprea in mers cand avea chef). S-a desfacut din n ou EDU, controlat mosfeti, totul OK.Repus la loc, am incalizt masina cca 1 h ture in parcare,sosea centura,turatie,apa 93 grade (op-com).Adoua zi dupa cca 5 minute se opreste si nu mai vrea sa porneasca. Scot EDU, ma uit la el (desfac capacul), ii lipesc capacul,il pun la loc si o ia la sfert dupa ce m-am chinuit 5 minute sa o pornesc, repet am demontat doar EDU si l-am pus la loc.Merge iar bine,nu se mai opreste, dar duc din nou EDU la control,totul ok,lipituri,mosfet,condensator, nici o componenta distrusa. eam Pun la loc, montez pe masina si nu vrea sa o ia nicicum.Cod de eroare aveam mereu cand se oprea P0251 SI P0216.Acum singurul cod este p0251, masina nu porneste.
Alimentare la edu (pin 4 si 7) este fata de minus baterie (12V), cand dau la automat pe mufa care merge la spillvalve imi iasa cca 5V, pe plusul condensatorului portocaliu (edu montat pe masina si masurat) am 12 V. Poate fi EDU defect, desi v-am zis dupa ce s-au refacut lipiturile (cu statie controlata WELLER), s-au verificat MOS-FET-urile cu instrument FLUKE si sunt ok (nu au scurt la grila) ce mama saraciei putea sa se fi intamplat?
Din pacate nu gasesc pe nimeni care sa imi dea imprumut sau sa ma lase sa montez EDU meu sa vad daca de la el este cert problema, ca as cumpara altul dar daca nu e el defect? Adica vreau sa spun ca mi se oprea cand se incalzea si mai avea si rateuri in sarcina, dar dupa refacerea lipiturilor se oprea cand avea chef, fie dupa un minut fie dupa o ora de functionare.
Am mai masurat ceva care ma pune pe ganduri, pe placa EDU si anume ca am scurt circuit la un tranzistor - a se vedea foto.
As dori ca cineva care a mai avut de a face cu aceste EDU sa imi spuna macar daca ce am masurat eu pe EDU in imagine este corect (adica asa este normal la o placa buna).Va multumesc.
Alimentare la edu (pin 4 si 7) este fata de minus baterie (12V), cand dau la automat pe mufa care merge la spillvalve imi iasa cca 5V, pe plusul condensatorului portocaliu (edu montat pe masina si masurat) am 12 V. Poate fi EDU defect, desi v-am zis dupa ce s-au refacut lipiturile (cu statie controlata WELLER), s-au verificat MOS-FET-urile cu instrument FLUKE si sunt ok (nu au scurt la grila) ce mama saraciei putea sa se fi intamplat?
Din pacate nu gasesc pe nimeni care sa imi dea imprumut sau sa ma lase sa montez EDU meu sa vad daca de la el este cert problema, ca as cumpara altul dar daca nu e el defect? Adica vreau sa spun ca mi se oprea cand se incalzea si mai avea si rateuri in sarcina, dar dupa refacerea lipiturilor se oprea cand avea chef, fie dupa un minut fie dupa o ora de functionare.
Am mai masurat ceva care ma pune pe ganduri, pe placa EDU si anume ca am scurt circuit la un tranzistor - a se vedea foto.
As dori ca cineva care a mai avut de a face cu aceste EDU sa imi spuna macar daca ce am masurat eu pe EDU in imagine este corect (adica asa este normal la o placa buna).Va multumesc.
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
vlad002
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2013
- Mesaj Privat
Calculatoarele de injectie, de la toate modelele Opel au o singura problema ( contacte imperfecte). Fiind montate in partea de jos sau de sus al motorului, acolo este o temperatura foarte inalta ( variatii de temperatura) si de aceea apar contacte imperfecte in calculatoarele de injectie, acestea putand fii remediate. Am reparat multe calculatoare de injectie care au avut aceasta problema si functioneaza si in ziua de astazi.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
liviuopel
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut, astra y20dth 2001 ieri am fost si am reparat calc injectiei (schimbat tranZistor), masina a pornit mers ok pana am ajuns la 2800 ture, in acel moment nu a mai vrut sa traga deloc decat dupa ce am scos-o din viteza si am dat viteza intai plus martor in bord care dupa ce opresc /pornesc nu m-ai apare decat daca ma duc iar la 2800 ture.Mentionez ca in relanti se accelereaza peste 2800 ture, problema at fi atunci cand e in sarcina. O fi problema tot de la pompa sau debitmetru , egr? Nu mai am unde sa fac test astazi dar sunt speriat sa nu fie tot de la pompa.
Multumesc
Multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
mihai2013
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2003 zxp1,6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2013
- Mesaj Privat
masina mea de cind am cumparato un opel caravan de1,6 zxp ma chinuie un defect,pe care nu l-am depistat inca.in tipul mersului,chiar si la rece sau la cald ,se aprinde in bord becul cu motoras cu cheita clipeste si nu mai trage bine mersul devine in trei cilindrii. daca -i iau contactul 15-18 sdecunde si repornesc mersul e normal in patru si nu m,ai are nimic,dar iar se repeta chiar uneori mai rar sau mai des .asa ma mai descurc cu ea. la diagnoza mi-a aparut ;rateuri cilindri 1-2-3si chiar si 4 . amschimbat pana acum bobinea de inductie tip delpfi ,sa curatat mufele cu sprei de contact '' voi ce credeti ca e /am uitat sa spun ca atunci cind a aparut defectul sa pus laptopul pe masina si cand ia sters eroarea si-a dat drumul in patru fara sa se opresca motorul . va rog daca ati intilnit defectul asta spuneti-mi si mie ..custima MIHAI DIN CALARAS.
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- danwtf
- **
- 102 mesaje
- din 03 Dec 2011
- Vectra 2001 z18xe
- Galati
danwtf
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2011
- Mesaj Privat
stefanptr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salut! daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu un sfat. Am patit-o urat rau cu opelul meu Astra 1.7 ydti. Am dus-o la service pentru cutia de viteze ,si dupa ce mi au inlocuit cutia cu una sh , am schimbat si kit-ul ambreiaj, dupa ce au pus toate la loc masina nu mai porneste. primul lucru dupa ce au pus bateria a fost sa porneasca electroventilatorul si sa se incinga releul de la bujii, dar de pornit nimic, invarte electromotorul dar nu vine motorina la injectoare. Au pus testerul dar nu poate sa intre in calculator. am schimbat calculatorul de injectie edu ,nimic am adus eu un electronist si nici el nu poate sa vada cu testerul ,zice ca nu se alimenteaza ecu, CE SA FAC SA CUMPAR ECU? DACA IL CUMPAR DEGEABA?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat