- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
20 gia
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
20 gia
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
- suiram1987
- *
- 31 mesaje
- din 22 Mar 2014
- Astra 2006 Z19DT
- Hunedoara
suiram1987
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2014
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Filtrul se infunda din probleme ale mnotorului sau stilul de condus.
Solutiile de curatare/spalare din o perioada destul de scurta.
Anuleaza-l fizic si soft si ai scapat de batai de cap.
Solutiile de curatare/spalare din o perioada destul de scurta.
Anuleaza-l fizic si soft si ai scapat de batai de cap.
Ms de raspuns probabil o sa il anulez de tot dar sa vad unde gasesc un service de incredere pentru ca am auzit ca daca nu e anulat bine o sa am numai erori in bord .
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
20 gia
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
Astazi sper sa fi rezolvat ceva cu ecn 190175 .Am schimbat un furtunel de la senzor al doilea si am facut o regenerare fortata cu tech 2 -mai cu frica dar a mers .Dupa ce masina a ajuns 3500 a aparut masinuta cu cheita 190175 dar tech 2 nu a oprito dupa 3min ainceput regenerare masinuta sa stins si regenerare acontinuat mia aratat 70% mers 50 km nu probleme .Va tin la curent
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- litium1000
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Bucuresti
litium1000
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Procesul de regenerare DPF din ECU tine cont de temperatura masurata de primul senzor de temperatura(cel din/de langa catalizator)?
La mine pare ca s-a defectat dupa ce s-a schimbat racordul flexibil. Imi da eroare P0425-05 Exhaust gas temperature sensor bank 1 sensor 1 high voltage. Nu am apucat sa-l inspectez sau sa-i masor rezistenta. In OP-COM imi vede 5V, si ar trebui sa fie in jur de 1V.
Oare va mai face regenerare? Ce functii mai are acest senzor?
Vectra C Z19DT
Procesul de regenerare DPF din ECU tine cont de temperatura masurata de primul senzor de temperatura(cel din/de langa catalizator)?
La mine pare ca s-a defectat dupa ce s-a schimbat racordul flexibil. Imi da eroare P0425-05 Exhaust gas temperature sensor bank 1 sensor 1 high voltage. Nu am apucat sa-l inspectez sau sa-i masor rezistenta. In OP-COM imi vede 5V, si ar trebui sa fie in jur de 1V.
Oare va mai face regenerare? Ce functii mai are acest senzor?
Vectra C Z19DT
- dragosh_viorel
- **
- 83 mesaje
- din 25 Jan 2011
- Astra 2005 Z19DT
- Giurgiu
dragosh_viorel
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
20 gia
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca are ceva probleme cu senzorii, uneori regenerarea. Daca nu are temperatura de functionare pe motor, la fel, intarzie regenerarea. Regenerarile astea sunt facute de ECU cam in orb, fara sa stie tot ce se intampla in timpul regenerarii.
Ca idee, nici o regenerare nu va fi completa cu grad cat mai mic de saturatie catea vreme nu se indeplinesc conditiile de peste 70 temperatura motorului si fara erori pe parte de adminsie, injectie, evacuare, temperaturi.
Faptul ca ai probleme cu un senzor de temperatura sunt de parere ca intr-un final va duce la colmatarea filtrului. Colmatarea filtrului poate duce la alte probleme pe parte de admisie-turbo, motorul fiind fara evacuare.
Senzorii de pe DPF nu pica des. Verifica de contacte sau daca mai e la locul lui.
Ca idee, nici o regenerare nu va fi completa cu grad cat mai mic de saturatie catea vreme nu se indeplinesc conditiile de peste 70 temperatura motorului si fara erori pe parte de adminsie, injectie, evacuare, temperaturi.
Faptul ca ai probleme cu un senzor de temperatura sunt de parere ca intr-un final va duce la colmatarea filtrului. Colmatarea filtrului poate duce la alte probleme pe parte de admisie-turbo, motorul fiind fara evacuare.
Senzorii de pe DPF nu pica des. Verifica de contacte sau daca mai e la locul lui.
- litium1000
- **
- 56 mesaje
- din 24 Jan 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Bucuresti
litium1000
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2008
- Mesaj Privat
dragosh_viorel a scris:cum ai observat ca e spart racordul flexibil?
eu as vrea sa anulez dpf fizic si din soft dar nu stiu cat de bine este?
eu as vrea sa anulez dpf fizic si din soft dar nu stiu cat de bine este?
Racordul era afumat si mirosea a gaze in compartimentul motor. Il mai schimbasem cu vreo 2 ani in urma (il agatasem in off-road..), dar se pare ca sudorul si-a batut joc de mine si nu l-a sudat in partea de sus. Chiar ma intrebam atunci cum a reusit sa-l sudeze de jur imprejur pe masina fara sa dea tobele jos.. )
Nu am avut alte probleme cu DPF pana acum (am 235.000 km). Regenerarile le-am observat din cand in cand dar nu le-am acordat mare atentie. Nu merg foarte mult in oras, si masina vede autostrada frecvent.
20 gia
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
20 gia
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@20 gia, Marius, nu m-am exprimat eu poate bine, voiam sa zic ca nu o regenerare corecta trebuie sa aiba sub 20% saturatie. Mai departe, regenerarea cu Tech2, OPcom, Autocom, KTS clona sau original deja intra in domeniul reparatiilor.
Marius, despre regenerarile fortate am o parere proasta in situatia in care masina e mai obosita. E mai riscanta ca o anulare DPF pe MM sau chiar Denso.
Marius, despre regenerarile fortate am o parere proasta in situatia in care masina e mai obosita. E mai riscanta ca o anulare DPF pe MM sau chiar Denso.
20 gia
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z19dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
Multumesc d-lor de informatii si intradevar masina are 300k .Marius sunasem la voi pt dpf of dar acum am mai amanat sa vedem daca se autoregenereaza ,cred ca o data si odata tot acolo se ajunge .A doua zi am incercat sa ii fac si eu una ! Apa 80 turatie 3500 timp de 15 min dar nu a pornit credeti ca m-am grabit?.Cu alte ocazii am mai facut d-ar aveam in jur de 600_700de km de la ultima .De obicei daca o simt pun km mic indodeauna de la zero
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat