Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Asta nu inseamna ca ce folosesti e mai ok ca GM. Sa nu uitam ca noul Dexos are toate aprobarile ACEA, API si a marilor producatori, asa ca poate fi mult mai bun ca alte uleiuri consacrate, chiar cu acest TBN de 7. Daca te uiti la specificatia API "SM"/CF ai sa vezi ca se acorda pentru cele mai tari uleiuri de pe piata, cele vechi si mai slabe avand API "SL"/CF.
Skip ads

  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca nu vreti zgomote la motor si turbina, puneti Motul (TBN=10) sau ceva american (Valvoline cu TBN =11).
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dodo, la pretul asta poti sa-l schimbi si la 3000 km. Dar eu iti spun ca il schimb la 10.000, Mobil 1 si ai vazut motorul meu. Nu vreau sa-mi ridic lumea in cap , dar stii ce parere am eu despre ,,tractoare" chiar daca tu ai aproape dublu calutilor mei. Bafta si respect, si prin postarea asta nu vreau sa deranjez pe nimeni, ci sa incerce fiecare sa isi descopere motorul si uleiul adecvat motorului. Eu sunt super multumit de ceea ce folosesc si multumesc baietilor din Iasi (stiu ei cine) ca mi-au deschis ochii.
  • stocariu

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2006

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Din experienta personala, nici un ulei nu isi pastreaza proprietatile peste 6000km, cel putin nu in masina mea. Asa ca cine are chef sa schimbe la 10000km sau chiar 15000km, e binevenit.

Sustin aceasta concluzie, am mai spus-o dar am fost mai indulgent am zis 7-8000. Oricum ca o parere personala uleiurile pana in 40 de roni /litru cred ca apartin acestei reguli. Din cele peste 35-40 nu am stiinta dar daca alea duc 15000km si aste doar 6-8000km inseamna ca te scoti mai bine cu cele scumpe ca pe asta de 25-30 de lei il schimbi de 2 ori in acelasi interval.
P.S. Vad ca multi si-au pus problema ca nu se gaseste dexos 2, daca cineva doreste asa ceva la un pret bun sa ma caute pe PM ca nu vreau sa fac reclama aici.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La 17CDTI se pune NUMAI 5W40, hai un 10W40 daca e vara si calic. Problema este uleiul papat si funingine https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr , el si asa are boala de CDTI (cautare la pompa, regulator, injectoare).


Detin un autoturism Opel Astra G 1,7 CDTI 80 C.P., avand rulati circa 107000km.Pana acum am folosit doar ulei 5W30(de asta a folosit si primul proprietar)insa acum as vrea sa trec pe un W40.
Am luat in calcul fie 5W40 de la Liqui Moly, de care unii afirma ca este un ulei bun, fabricat in Germania, insa in ultima vreme sunt atras de uleiul Mobil 1 0W40 TURBO DIESEL, conceput special doar pentru motoarele diesel,despre care cei de la Mobil 1 nu au decat cuvinte de lauda,
http://mobil1.com.ro/cms/Mo...iesel-0W-40.aspx.
Ma rog, marketing.
Nu am vazut ca cei de la Mobil 1 sa aiba si 5W40, asa ca am ramas cantonat la cele doua tipuri de ulei.
Cei de la Opel indica ambele tipuri de ulei ca fiind optime pentru a fi folosite.
Cunoscatorii ce imi recomanda?Ce sa folosesc?
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
E foarte bun 0w40; unul la fel de bun este Mobil 1 SuperSyn 5W-40 Turbo Diesel (USA).supersyn
ambele sunt uleiuri f rezistente, daca sunt originale.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bluetux a scris:E foarte bun 0w40; unul la fel de bun este Mobil 1 SuperSyn 5W-40 Turbo Diesel (USA).supersyn
ambele sunt uleiuri f rezistente, daca sunt originale.


5w40 indicat de tine nu are norma pentru Opel, GM LL-B-025, asa ca nu ma tenteaza.
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
cu TBN=10,7 si HTHS=3.9 cred ca uleiul asta depaseste GM-LL-B25, oricum, l-as schimba intre 10000 si 15000 km fara frica.
si daca ar merge pentru VW TDI 505/506, inclusiv PD (cum scriu aia) cu atat mai mult, mai ales ca VW e mare mancator de ulei.
numai ca la mobil nu apare aprobarea VW !?!?
Skip ads

  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Atunci 0w40 tot mobil1 are aprobare de la GM si pentru diesel si pentru benzina.
  • synapse

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am vazut cativa colegi pe aici care s-au plans ca la motoarele lor de 100k km recent aduse din Nemtia le-au fost bagate la revizii uleiuri mai groase.km aia chiar sunt reali?sau mai simplu,cartea aia service chiar e reala?si eu am carte service la astra mea din 93,numai ca la o studiere mai amanuntita,descopar ca seria motorului nu corespunde.asadar,nu sunt standarde ca la un anumit nr de km se trece obligatoriu la un anumit ulei.daca motorul are 200k km si se simte bine cu 0w sau 5w,sanatate.va puteti gandi sa luati un ulei putin mai gros,atunci cand consumul incepe sa devina nesimtit,si aici e discutabil.pt unii 1L/10000 e considerat consum.altora,aviz celor cu 16v , 0,5L/10000 li se pare ok.acum daca pe masina aveti 10w si consuma 100-200ml/1000,e clar ca nu ca incercati norocul sa puneti 5w pt ca e clar ca o sa il manance.referitor la marci,si aici ma adresez celor cu masini ceva mai vechi, se pare ca aral bluetronic 10w40 isi are sfarsitul cam pe la 9000 km.acum am 9500 cu el si la drum lung simt vibratiile motorului in schimbator,deci e clar ca trebuie schimbat cat mai repede.castrol...e cu dus-intors.am vazut ca sunt 2 tipuri de ambalaje,si nu stiu dupa ce criterii.unul e cu dop normal,altul e de tip canistra.nu am inteles nici acum de ce difera,posibil din cauza producatorului.chiar stau in dubii ce ulei sa ii mai pun.de vreo 10 pagini incoace se discuta doar de motoare nu mai vechi de 7-8ani. Neutral
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ideea e ca orice ulei ai pune de la noi de pe piata nu poti sa-l tii mai mult de 8-9000km, se face apa chioara
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Daca aveti timp uitati-va si aici pentru documentare:
http://www.ulei-pentru-masina.ro/pag46.php

Numai bine.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cronny a scris:Atunci 0w40 tot mobil1 are aprobare de la GM si pentru diesel si pentru benzina.


Mobil1 0W40 TURBO DIESEL este destinat doar motorizarilor diesel.
La noi in tara acest tip de ulei se afla ambalat la 1 si 4 litri.In Germania este ambalat la 5 litri.Sa fie uleiul pentru nemti fabricat si ambalat in alta parte decat cel destinat pietei din Romania?
Am discutat cu cineva care face Germania sa imi cumpere de acolo un bidon de 5litri.Pe net, la nemti, pretul unui bidon de 5 litri este de 55 euro.
  • Flores'

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu folosesc Mobil 1 0W40 Turbo Diesel si dupa ce am citit undeva mai sus ca regenerarea DPF-ului se face dupa gradul de imbacsire si nu dupa un anumit numar de km parcursi, am realizat ca faceam o mare prostie daca treceam la alta marca de ulei, asa cum vroiam. Dupa ce am folosit un ulei 5w40, am trecut la Mobil 1 0W40 TD, ocazie cu care am observat ca daca cu uleiul vechi regenerarile se faceau cam la 500km, acum se fac mult mai rar, intrasem in panica ca am stricat DPF-ul si cautam sa schimb iar marca....
Singurul dezavantaj este ca motorul il cam consuma, nu cine stie ce, 200-300g/10000km, 5w40 nu consuma deloc.
Atasez si o tentativa de poza cu virgula codul de bare de pe un bidon de 5L cumparat din Germania, poate isi da cineva seama unde e fabricat!


  • synapse

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deasupra codului de bare scrie cumva Belgium?
  • Flores'

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Franta
  • Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da, dar ma gandeam ca acolo e inregistrata compania ExxonMobil care detine marca Mobil 1, deci nu e neaparat fabricat in Belgia, nu?
De altfel pe bidon scrie Made in UE!
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:
cronny a scris:Atunci 0w40 tot mobil1 are aprobare de la GM si pentru diesel si pentru benzina.


Mobil1 0W40 TURBO DIESEL este destinat doar motorizarilor diesel.
La noi in tara acest tip de ulei se afla ambalat la 1 si 4 litri.In Germania este ambalat la 5 litri.Sa fie uleiul pentru nemti fabricat si ambalat in alta parte decat cel destinat pietei din Romania?
Am discutat cu cineva care face Germania sa imi cumpere de acolo un bidon de 5litri.Pe net, la nemti, pretul unui bidon de 5 litri este de 55 euro.

http://www.uleidemotor.com/...amp;products_id=8
Despre uleiul asta vorbesc eu si este fabricat in USA.
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
acuma, daca ne orientam pe uleiuri made in ue si zona BeNeLux, nu avem numai ExxonMobil in Belgia, avem si Ashland Nederland care produce Valvoline.
asa ca ar fi de luat in seama Valvoline Synpower 5w40 cu niste caracteristici de exceptie, comparabile sau peste Mobil 1 0w40 td, in plus, mult mai ieftina (nu luati decat de la importator direct).

API SM/CF, ACEA A3/B4-08, Mercedes Benz 229.5,
Volkswagen 502.00/505.00, GM LL-B-025,
Porsche A-40, Renault RN0700/RN0710

si are TBN=11.6
Made in Nederland.
  • bluetux

  • Mesaje scrise: 1,386
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
synapse a scris:, se pare ca aral bluetronic 10w40 isi are sfarsitul cam pe la 9000 km.acum am 9500 cu el si la drum lung simt vibratiile motorului in schimbator,deci e clar ca trebuie schimbat cat mai repede.. Neutral


cat ai consumul cu bluetronic ?
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
cronny a scris:
florin71 a scris:
cronny a scris:Atunci 0w40 tot mobil1 are aprobare de la GM si pentru diesel si pentru benzina.


Mobil1 0W40 TURBO DIESEL este destinat doar motorizarilor diesel.
La noi in tara acest tip de ulei se afla ambalat la 1 si 4 litri.In Germania este ambalat la 5 litri.Sa fie uleiul pentru nemti fabricat si ambalat in alta parte decat cel destinat pietei din Romania?
Am discutat cu cineva care face Germania sa imi cumpere de acolo un bidon de 5litri.Pe net, la nemti, pretul unui bidon de 5 litri este de 55 euro.

http://www.uleidemotor.com/...amp;products_id=8
Despre uleiul asta vorbesc eu si este fabricat in USA.


Daca compari ambalajele celor doua tipuri de ulei o sa vezi ca sunt diferite(nu stiu daca si continutul)
Uite ce scrie pe situl mobil 1.ro, despre Mobil 1 0W40 TURBO DIESEL:
http://mobil1.com.ro/cms/Mo...Diesel-0W-40.aspx
Este ulei fabricat in Europa doar pentru motoare diesel din Europa.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Uleiuri, Lichide si Carburanti

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR