- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 533 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pai nu poti face regenerare ca ai erori stocate si/sau nu ai temperatura motorului mai mare de 70 grade.
Grija mare cu regenerarea fortata si filtrul infundat. Faptul ca nu ai evacuare suprasolicita turbina si daca exista ceva uzura in lagarele ei, o ia masina pe ulei, se tureaza mai mult decat tine rpm-ul din bord si degeaba iei contactul, nu se opreste pana nu termina uleiul din baie. Daca esti inspirat sa bagi a treia, sa apesi frana si sa ridici ambreiajul, scapi doar cu o turbina, daca nu, poate cu turbo si alt motor.
Brian, are eroare de presiune diferentiala mare - nu e simptom de furtun crapat sau senzor dus. Saturatia oare cat o fi?
Ultima modificare facuta de DB77AAA la Vin 25 Apr, 2014 9:32 pm
Grija mare cu regenerarea fortata si filtrul infundat. Faptul ca nu ai evacuare suprasolicita turbina si daca exista ceva uzura in lagarele ei, o ia masina pe ulei, se tureaza mai mult decat tine rpm-ul din bord si degeaba iei contactul, nu se opreste pana nu termina uleiul din baie. Daca esti inspirat sa bagi a treia, sa apesi frana si sa ridici ambreiajul, scapi doar cu o turbina, daca nu, poate cu turbo si alt motor.
Brian, are eroare de presiune diferentiala mare - nu e simptom de furtun crapat sau senzor dus. Saturatia oare cat o fi?
Ultima modificare facuta de DB77AAA la Vin 25 Apr, 2014 9:32 pm
- LeonteMihai
- ***
- 533 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 533 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- AXENTE MARIAN
- *
- 1 mesaje
- din 27 Jan 2014
- Zafira 2007 Z19DT
- Galati
AXENTE MARIAN
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2014
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 533 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- andreicroitoru90
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Astra 2007 Z19DT
- Giurgiu
andreicroitoru90
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare, am si io un opel astra h 1.9, 120 cp, m-a innebunit cu regenerarile... dupa 2 regenerari am zis io reusite, una pe A1 si cealalta pe Giurgiu-Bucuresti, ambele in aceeasi zi, azi a inceput sa licare spira in bord, am scos-o la plimbare la drum intins vreo 30 min, regenerarea s-a terminat dar martorul tot nu s-a stins... Ce e de facut?
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- andreicroitoru90
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Astra 2007 Z19DT
- Giurgiu
andreicroitoru90
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
Vezi atunci ce zice la presiunea diferentiala, la procentul de saturatie, la dist de la ultima regenerare, la temp senzorului 1 si 2.
Presiunea diferentiala la un filtru care nu e obturat trebuie sa fie 0 sau chiar -1 la relanti, si 3-5 la 3000 rpm. Daca ai spre 7-9 la 3000 ar fi normal si procentul de saturatie sa fie aproape de 100% si sa urmeze o regenerare. Daca sta spre 0 la 3000 de ture ai furtunase sau racord spart. Daca sare foarte mult ai filtrul obturat.
Distanta de la ultima regenerare, iti dai seama cand a incercat ultima oara sa se regenereze.
Temperatura senzorului 2 trebuie sa fie peste 650 grade la regenerare.
Temperatura senzorului 1 trebuie sa fie cam cu 100-150 grade mai mare decat senzorul 2 in regim de mers normal. Am uitat cat arata la regenerare, oricum tot spre 650, chiar si mai bine.
Coduri de eroare ai?
Presiunea diferentiala la un filtru care nu e obturat trebuie sa fie 0 sau chiar -1 la relanti, si 3-5 la 3000 rpm. Daca ai spre 7-9 la 3000 ar fi normal si procentul de saturatie sa fie aproape de 100% si sa urmeze o regenerare. Daca sta spre 0 la 3000 de ture ai furtunase sau racord spart. Daca sare foarte mult ai filtrul obturat.
Distanta de la ultima regenerare, iti dai seama cand a incercat ultima oara sa se regenereze.
Temperatura senzorului 2 trebuie sa fie peste 650 grade la regenerare.
Temperatura senzorului 1 trebuie sa fie cam cu 100-150 grade mai mare decat senzorul 2 in regim de mers normal. Am uitat cat arata la regenerare, oricum tot spre 650, chiar si mai bine.
Coduri de eroare ai?
- andreicroitoru90
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Astra 2007 Z19DT
- Giurgiu
andreicroitoru90
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- andreicroitoru90
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Astra 2007 Z19DT
- Giurgiu
andreicroitoru90
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 358 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- andreicroitoru90
- *
- 21 mesaje
- din 05 Mar 2013
- Astra 2007 Z19DT
- Giurgiu
andreicroitoru90
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat