Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Are filtrul infundat. Punct.

Mai departe ce ii face... ramane sa se gandeasca. Il spala(nu va tine mult) sau il anuleaza si identifica cauzele ce au dus la infundarea lui...
Skip ads

  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Angi , de ce nu ii pot face regenerare cu testerul? iar la presiune imi arata 0 ?
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Presiunea diferentiala 0 ...... suna a furtun spart ........
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu poti face regenerare ca ai erori stocate si/sau nu ai temperatura motorului mai mare de 70 grade.
Grija mare cu regenerarea fortata si filtrul infundat. Faptul ca nu ai evacuare suprasolicita turbina si daca exista ceva uzura in lagarele ei, o ia masina pe ulei, se tureaza mai mult decat tine rpm-ul din bord si degeaba iei contactul, nu se opreste pana nu termina uleiul din baie. Daca esti inspirat sa bagi a treia, sa apesi frana si sa ridici ambreiajul, scapi doar cu o turbina, daca nu, poate cu turbo si alt motor.

Brian, are eroare de presiune diferentiala mare - nu e simptom de furtun crapat sau senzor dus. Saturatia oare cat o fi?


Ultima modificare facuta de DB77AAA la Vin 25 Apr, 2014 9:32 pm
Skip ads

  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
la asta ma gandeam si eu. schimb pe la 3000 si in oras si in afara. dar cine stie .. o sa cercetez maine Smile
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
saturatia la fel , imi arata 0 . Confused
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ciudata saturatia zero. Diferentiala se poate zero ca DPF fiind infundat a spart furtunasele de la senzor.
  • AXENTE MARIAN

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2014

  • Mesaj Privat
SALUT AS DORI SI EU UN NR. DE TELEFON SI O ADRESA PENTRU ANULAREA FILTRULUI DE PARTICOLE LA UN OPEL ZAFIRA CU MOTOR DE 19 DIN 2007, PE RAZA JUDETULUI GALATI MULTUMESC CU STIMA.
Skip ads

  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mi-a aparut presiunea diferentiala 64 kpa , apoi a crescut la 96 kpa . momentan au disparut erorile 200307 si 190107 . opinii ceva? Confused
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Incearca sa nu mai pornesti masina,presiunea diferentiala este foarte mare se pare ca ai filtrul terminat.
Presiunea diferentiala trebuie sa fie in ralanti 0 sau -0,-1 iar in 4000 de ture max.8-9kpa.
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Dai jos filtrul, il cureti, mergi putin fara el sa te asiguri ca nu scoti fum ca un tractor si de aia e infundat, il pui la loc si vezi ce iese.
Daca nu identifici si corectezi cauza care duce la infundare o sa se infunde iar.
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, am si io un opel astra h 1.9, 120 cp, m-a innebunit cu regenerarile... dupa 2 regenerari am zis io reusite, una pe A1 si cealalta pe Giurgiu-Bucuresti, ambele in aceeasi zi, azi a inceput sa licare spira in bord, am scos-o la plimbare la drum intins vreo 30 min, regenerarea s-a terminat dar martorul tot nu s-a stins... Ce e de facut?
Skip ads

  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ce sa fie, daca tot licare bujia nu a inceput sau nu a terminat regenerarea.
Vezi temperatura motorului sa fie 80+ grade.
Suna a termostat defect, iar regenerarea fie se intrerupe, fie nu incepe pentru ca la viteza de autostrada scade temperatura motorului.
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Este schimbat termostatul, temperatura e undeva la 86-88 grade. Regenerarea incepe si se termina doar ca licare in continuare..
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Vezi atunci ce zice la presiunea diferentiala, la procentul de saturatie, la dist de la ultima regenerare, la temp senzorului 1 si 2.
Presiunea diferentiala la un filtru care nu e obturat trebuie sa fie 0 sau chiar -1 la relanti, si 3-5 la 3000 rpm. Daca ai spre 7-9 la 3000 ar fi normal si procentul de saturatie sa fie aproape de 100% si sa urmeze o regenerare. Daca sta spre 0 la 3000 de ture ai furtunase sau racord spart. Daca sare foarte mult ai filtrul obturat.
Distanta de la ultima regenerare, iti dai seama cand a incercat ultima oara sa se regenereze.
Temperatura senzorului 2 trebuie sa fie peste 650 grade la regenerare.
Temperatura senzorului 1 trebuie sa fie cam cu 100-150 grade mai mare decat senzorul 2 in regim de mers normal. Am uitat cat arata la regenerare, oricum tot spre 650, chiar si mai bine.
Coduri de eroare ai?
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Nu am nici un cod de eroare..
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Atunci vezi restul.
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Gata, am reusit sa-i fac regenerarea. Am mai scos-o la plimbare astazi tinand-o in turatii mai mari, undeva la 4000 rot/min, si a reusit regenerarea, acum stangandu-se si becul. Wink
  • Nisip

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu ai nevoie de turatii asa mari, uzezi inutil turbina si risti sa o ia pe ulei daca ai ceva km cu ea.
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
De obicei nu-i fac regenerarea la turatia asta, ci undeva la 3000- 3200, dar acum m-am vazut nevoit sa-i dau atat.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR