Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La fiecare apasare de pedala tija pompitei face o cursa sus-jos.
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ciuca Bogdan a scris:Park prea au mers toate bine...Am curatat galeria d admisie si egr ul iar acum prima pornire a motorului ( dupa aproximativ 10 ore d la "garare") s efectueaza destul d greu dupa 10 secunde sa zic d tremurat. apoi urmatoarele porniri ( facute la intervale mai mici, d kteva ore cel mult) au loc la sfert d cheie. inainte d operatiunea d curatare pornea mereu la sfert. Mentionez k bateria este noua. Va multumesc dak reusiti sa va dati cu parerea in legatura cu ce ar putea sa fie d vina.


Eu am recomandat la curatarea galeriei sa se faca si inlocuirea furtunaselor ! chiar daca nu ai umblat la ele mai mult ca sigur le-ai atins . furtunasele se " coc " de aceea daca umblati pe acolo este recomandat sa le inlocuiti !

Ai rezolvat problema ta ?
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Azi mi-am procurat furtun si sper sa am timp cat mai curand sa termin ce am inceput. Intre timp m-am lamurit ca dupa 12 ore minim in care motorul ramane oprit nu mai porneste cum trebuie. Dupa 11 ore porneste la sfert si dupa 12 se chinuie de parca nu mai are motorina. Sunt nerabdator sa schimb furtunasele si sa ma lamuresc care este problema.
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am amanat schimbarea furtunaselor deoarece in ultimele 4 zile a pornit perfect la intervale relativ lungi d timp. Sper sa o tina asa iar daca nu, stiu ce am de facut.
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
atentie la acele furtunase...cu timpul imbatranesc, crapa si nu mai au aderenta la stuturi, iar pe acolo trage motoru aer fals. se verifica asta rotind usor de ele, cat mai aproape de capatul din motor. daca se invart liber, altele! daca opun rezistenta, mai merg.

de asemenea, cele invechite au prostul obicei sa se rupa, deci sa aveti rabdare sa scoateti resturile. Razz eu am folosit un briceag si 2 andrele. Confused

si ca sa porneasca mai usor, umpleti filtrul de motorina, sa aiba pompa de unde trage, puneti contactul de cateva ori la intervale de 4-5 sec, apoi cheie, dar numa dupa ce se stinge martorul motor. accelerati treptat cat dati cheie. 4-5 sec pe cheie, 10-15 pauza. eu am dat pana am golit bateria. so...chemati un prieten cu masina in caz de problema. Wink
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Punerea contactului de mai multe ori inainte nu ajuta cu nimic ! motorul nu are pompa electrica de motorina !
daca porneste la cheie tineti-o accelerata la 2500-3000 de ture sa nu moara ! pana scapa de golul de aer .
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,083
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Scapa de golul de aer si pune turbina pe butuci, daca e motorul rece. Parerea mea.
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
se porneste cu motorina turnata in filtru de motorina altfel omori motorul aiurea.
Skip ads

  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
adrian82 a scris:se porneste cu motorina turnata in filtru de motorina altfel omori motorul aiurea.


Asta e valabil doar cand schimbi filtrul de motorina nicidecum in sit. asta.
Aerul fals intra in acele furtunase de retur.Aceeasi problema o am si eu si m-am saturat de ea Shocked Mad o sa pun sambata(daca am timp Embarassed ) o valva de sens pt furtunul respectiv si sper sa rezolv problema.
O sa postez dupa aici parerire dupa "operatie".

Bafta
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai m-am intors dupa ce am efectuat operatiunea de remapare. Cu adevarat rezultatul este spectaculos. Sunt de-a dreptul incantat de "noul" Y20DTH pot sa spun. In legatura cu galeria de admisie nu am fost total onest cand am spus ca toate au mers foarte bine. Embarassed De fapt si de drept cand am montat la loc galeria am rupt un surub. Speram sa o rezolv foarte repede si am decis sa omit acest amanunt foarte important de altfel. Se pare ca treaba asta este raspunzatoare pentru fluieratul de care mentionam din cauza evidenta a neetanseitatii. Mi am propus ca maine cel tarziu sa scot restul surubului si sa il inlocuiesc. Am cateva idei in minte dar daca cumva cunoasteti mai bine v-as fi recunoscator daca ati avea solutii!
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
surubul se scoate cu bormasina dand gaura central prin el alta solutie nu prea vad doar sa sudezi o bara legata de surub dar te complici , optim e cu bormasina.
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai am reusit sa scot surubul rupt si l-am inlocuit. Deasemnea m am ocupat si de furtunasele de retur inlocuindu-le si pe acestea si acum astept sa treaca niste zile sa vad daca va porni cum trebuie de fiecare data.
Skip ads

  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
adevarat, gresala mea referitor la pompa electrica. eu am crezut ca este. Embarassed cat despre partea cu filtrul, numa asa am reusit s-o pornesc.

ieri am curatat un L200 si e o grozavie. trebuie sa dai jumate de motor jos si o groaza de mufe. insa japonezii au pus la filtru pompa de amorsare manuala. de asemenea, pana nu am umplut filtrul, nu am putut-o porni.

bafta
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Virinel a scris:
adrian82 a scris:se porneste cu motorina turnata in filtru de motorina altfel omori motorul aiurea.


Asta e valabil doar cand schimbi filtrul de motorina nicidecum in sit. asta.
Aerul fals intra in acele furtunase de retur.Aceeasi problema o am si eu si m-am saturat de ea o sa pun sambata(daca am timp Embarassed ) o valva de sens pt furtunul respectiv si sper sa rezolv problema.
O sa postez dupa aici parerire dupa "operatie".

Bafta


Salutari tuturot colegilor de suferiinta Very Happy

Operatiunea a reusit , din cate am vazut acum porneste mult mai ok. Pt orice eventualitate o sa schimb si furtunasele dar wknd-ul urmator.

Bafta.
  • gaby catalin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mai fratilor am si yo o problema ajutatima. daca cureti galeria de admisie , egr si ii faci o remapare masina trage altfel sau e aceesi masina .? ajutatima va rog Question
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Dak ii cureti galeria si egr-ul se simte o mica diferenta. Sunt convins ca toti cei care le-au curatat recomanda aceasta operatiune. Cat despre remapare spune si tu ce masina si ce motor ai. Poate iti scrii la semnatura!
  • gaby catalin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
e cineva pe aici imi rasp si my pls k vreau sa ma apuc sa demontez pe acolo sa stiu daca muncesc degeaba sau nu. [size=Font Size] [/size] [b] Question Idea Question
  • gaby catalin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
opel astra g motor 2000 diesel an 98.
egr as vrea sal schimb?
  • Ciuca Bogdan

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am acelasi motor in cazul in care al tau este Y20DTH nu DTL. Merita fiecare banutz remaparea. Vei fi incantat de diferente!
  • gaby catalin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ms bogdan
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR