Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • zeke

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Incearca la orice Service Bosch din apropierea ta . Cauta pe net cele mai apropiate sedii . Mai mult ca sigur iti vor propune o reconditionare . Mai este si varianta in care iti pot vinde ei una reconditionata cu garantie dar e foarte scumpa din cate am auzit .
Skip ads

  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea sa o aduci la Bc, se repara sigur.
  • ap3bogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am trimis pompa la Bosch la Bucuresti si cei de acolo mi-au trimis-o inapoi spunand ca nu o fac deoarece este umblat la ea. Acum am trimis-o tot la Bucuresti la un tip de care am citit tot pe forum de pe siteul www.ecu.ro Am vazut ca are recomandari f bune ,acum astept rezultatul. Stiti cumva unde se mai reconditioneaza s-au cine are cu garantie una second?
  • ap3bogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Me & Astra a scris:Daca ai posibilitatea sa o aduci la Bc, se repara sigur.


Am pe cineva in Bc, da-mi te rog mai multe detalii in ceea ce priveste!
Skip ads

  • zeke

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ai trimi-so bine la tipul de la www.ecu.ro . E bun din cate am inteles . Da-mi te rog un pm cand rezolvi cu datele reparatie : pret , probleme , durata . Mersi .
  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ap3bogdan a scris:
Me & Astra a scris:Daca ai posibilitatea sa o aduci la Bc, se repara sigur.


Am pe cineva in Bc, da-mi te rog mai multe detalii in ceea ce priveste!


Colaborez cu cineva in Bc, un iubitor al marcii Opel care repara numai masini din aceasta gama, este cunoscut si in judetele invecinate. Nu cunosc detalii despre defectiuni ale pompei si preturi, eu doar asigur transportul masinilor defecte. E de preferat aducerea masinii pt ca proprietarul sa vina dupa reparatie, sa o probeze si sa plece cu ea pe roti, datorita unor patanii specific romanesti (de ex: s-a reparat pompa si s-a trimis proprietarului, care apoi a trimis alta pompa defecta spunand ca aceeasi s-a defectat iar, sau: s-a trimis pompa reparata iar "specialistii" din localitatea proprietarului au montat-o incorect; ulterior am adus masina si s-a constatat acest lucru. si exemplele de nesimtire pot continua). Daca te hotarasti sa o repari la Bc, suna la 0746 225 325 si te pun in leg cu mecanicul, cu cea mai mare placere.
  • msixpackabs

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Numele meu e Daniel
In urma efectuarii unui test am primit diagnosticul:
p0251 Injection Pump Not A - Circuit Present Malfunction (Cam / Rotor Injector).
Precizez faptul ca am inlocuit calculatorul pompei de injectie cu unul nou, functional si defectiunea e aceasi.
Detin un Opel Astra G 1.7dti cu motor Y17DT.
Simptomele sunt urmatoarele:
Porneste (la cald / rece) extrem de greu (cca 20 secunde pe electromotor).
Nu sta constant la turatia de 2500 (fluctueaza) iar daca o lasi brusc la relanti de cele mai multe ori se opreste.
Daca nu s-a oprit de la sine, cand o las la relanti, iar eu o opresc si o pornesc imediat, porneste. In aceleasi conditii (nu s-a oprit singura) dar dupa un timp vreo 5 minute atunci cand doresc sa o pornesc nu mai reusesc decat dupa secunde bune de rotit de catre electromotr.
Am fost la 3 genii apocaliptice pana acum, auto-numiti reparatori ce lucreaza la te miri ce service-uri.
Toti zic ca e pompa de injectie (cand afla ca am incercat cu un calc functional) dar apoi vazand cum se comporta masina intra in ceata si imi zic sa caut un MAISTRU in pompe de injectie.
Stiti voi vreunul?
Multumesc
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
90% e defect ecu,cel de sus cu 2 mufe;probati cu altul.
Skip ads

  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Verificati mufa de la SPILL VALVE sa nu fie iesita sau oxidata.
  • ap3bogdan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut. Am primit pompa inapoi in vreo 3 zile lucratoare reparata. Nu mi-a venit sa cred pentru ca asa mi-au spus si altii. sunt buni cei de la www.ecu.ro Treaba mecanicilor de aici a fost doar sa o monteze inapoi si sa porneasca. A pornit la prima cheie! Costul a fost de 700ron din care mi-a scazut 200ron pentru ca i-am dat un calculator defect de pompa. Masina merge foarte bine acum si recomand www.ecu.ro , nu stiu ce i-au facut dar acum merge in parametri normali.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
realcriss ai aflat cum se face ?
Serios, acuma am descoperit acest topic ,nu te inteleg deloc afirmi niste lucruri ....bani grei,secretomanie hai sa fim seriosi,fii corect in viata ca sa ai de castigat si nu umbla cu fofarlici.Smile
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Fix aceiasi problema o aveam/am si eu.
Cand am intrebat pe alt topic, am primit niste raspunsuri evazive. De ce oare? Sa fie oare secretomania? Sau dorinta de a pune vre-un amarat pe drumuri cu masina pe platforma pana la X sau Z pentru a rezolva o banala problema, dar pe bani grei.

Judecand dupa mai multe informatii se pare ca solutia a fost postata de colegul de mai sus
USER a scris:
1.Se monteaza calculatorul SH pe masina si se fac toate legaturile.in acest moment aveti IMMO cu codul de securitate XXXX si ECU cu codul YYYY.
2.Se intra pe modulul IMMO si se introduce codul de securitate XXXX;se reseteaza IMMO.In acest moment NU LUATI CONTACTUL!Dupa ce apare mesajul de resetare reusita(acum Immo nu mai are cod de securitate) intrati iarasi pe Immo si introduceti codul YYYY.Acum aveti acelasi cod de securitate si pt IMMO si pt ECU.
3.Luati contactul si il puneti din nou.Intrati pe IMMO si resetati intai ECU apoi IMMO.NU LUATI CONTACTUL!Dupa resetarea reusita introduceti codul XXXX si programati "immobiliser and ecm installed".Acum aveti immo imperecheat cu Ecu si cu codul masinii.
4.Luati contactul,asteptati 10 sec,il punet iarasi si programati cheile.
5.Programati dotarile masinii si seria de sasiu in ECU.
6.Porniti masina!


Se pare ca asta e rezolvarea. Totusi, inca nu am codul de securitate de pa masina donoare. Oricum, va voi tine la curent cu evolutia reparatiei. Sta de vre-o doua luni fara masina, mai poate sa astepte.

Daca primele randuri ale mele (iar) lezeaza pe cineva, le poti sterge Stefan.
Skip ads

  • teodor andrei

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:
dobre_laur a scris:mi-au spus cei de la service dupa ce i-au facut testul sa cumpar pompa de injectie si mai vorbim

Sfatul meu sincer este sa incerci si la alt service.
Suna prea dubios ce ne povestesti.



Salut . Pot aduce masina in service-ul tau ?

Opel Astra H 2006 motor Z14XEP. Trebuie schimbata sigur pompa de apa. Cat m-ar costa ?
Care este programul .Multam fain. Astept raspuns.

Andrei
  • viorel_crv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2008

  • Mesaj Privat
problemele se manifesta in felul urmator. Masina nu are forta cum ar fi trebuit sa aibe, cand este rece are fluctuatii in accelerare in sensul ca nu o pot tine la la 1500,....2800 ture pentru ca sare la 3000de ture si coboara la 1000. Cand ajunge apa la 80 de grade nu mai face aceasta fluctuatie, se tureaza normal dar tot nu are fosta cat ar trebui sa aibe. Aleatoriu se mai dezamorseaza dupa o zi 3 5 9 zile. Rareori in mers seaprinde pentru cateva secunde becul cu cheita si atuncizici ca am doar un cal putere. Mentionez ca masina o am de putin timp, am aflat intre timp ca fostul propietar i-a schimbat calculatorul de pe pompa si a incercat sa-i anuleze imobileiserul stergandu-i softul dar nu a reusit si i l-a rescris.
Acum nu stiu ce sa fac sa ma leg direct de pompa si sa o schimb? o fi doar calculatorul de pe pompa alt cod decat pompa?, o fi softul rescris nasol?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu e probl de rescriere ci nu s-a imperecheat bine calc cu pompa;in plus are si probleme de etansare;daca vreti performante maxime cautati alta pompa completa.Presupun ca e din 2001-2002..
  • viorel_crv

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2008

  • Mesaj Privat
esti sigur? ai mai intalnit cazuri? si ce cod ar trebuii sa aibe pompa pe care o cumpar? stii pe cineva cu preturi accesibile la pompe? masina este din 2001
Mentionez ca am mai observat ca daca ii scot mufa la sonda de la apa cand e rece imi merge fara acele salturi nebune in accelerare, merge ca atunci cand imi ajunge apa la 80 grade.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
trebuie citit pe pompa codul gravat 04704050..... presupun ca terminat in 015
se cauta mult,pica des si mecanic si electric acest model cu 015;cele dinainte erau mai solide
  • lilig

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salut tuturor! azi m-am inscris si eu aici!avem nevoie de o pompa de injectie pt opel astra G 1.7 TD .am citit pe aici de ecu.ro si am sunat si o zis sa o trimitem ca o face si ne costa 700 ron.masina noastra s-o oprit pur si simplu si mai mult n-a mai pornit....d-nul de la ecu zicea ca sigur nu e electronica si o repara...am cautat o pompa second dar nu am gasit...poate citeste cineva aici si are...
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
lilig a scris:salut tuturor! azi m-am inscris si eu aici!avem nevoie de o pompa de injectie pt opel astra G 1.7 TD .am citit pe aici de ecu.ro si am sunat si o zis sa o trimitem ca o face si ne costa 700 ron.masina noastra s-o oprit pur si simplu si mai mult n-a mai pornit....d-nul de la ecu zicea ca sigur nu e electronica si o repara...am cautat o pompa second dar nu am gasit...poate citeste cineva aici si are...

Parerea mea este sa vb cu Mihai de la ecu.ro si NU te sfatuiesc sa cumperi o pompa SH pt ca nu stii cat te va duce si aceea.
  • lilig

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
a rezolvat domnul Mihai de la ECU pompa, azi sa o puna pe masina nenea mecanicu si sa speram ca merge............
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR