- george_eu25
- ***
- 692 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Da la DRL ma refeream.....Adica reducerea uzurii becurilor si a consumului de curent!Ca pana la urma de-aia s-au introdus DRL!
Legat de ce ziceai tu,am astra H asta din ianuarie anul trecut si pana acum am schimbat vreo 5-6 becuri in total....In timpul asta mi-am luat un Opcom si am activat DRL varianta 5 si am mers vreo 2 luni cu el asa.In astea 2 luni cat l-am avut activat am schimbat 3 becuri.Nu stiu marca si nici nu prea tin cont,dar am zis sa nu iau becuri de schimb de 5 lei si am dat 50lei pe un set de 2 becuri,apoi am mai luat unul (cred ca osram era) cu 25ei,din Carrefour!In final am zis ca decat sa tot dau banii pe becuri care si asa se ard in draci,am luat 2 becuri din alea chinezesti de 10lei bucata si le am de rezerva!
Nu stiu daca e instalatia sau altceva dar cred ca becurile sunt de vina.Inainte sa iau astra am avut vreo luna jumate un ford focus si am schimbat si la ala un bec cat l-am tinut!
Timp de vreo 4 ani am avut un bmw e46 (seria 3 din 2000) si la ala era o gresala asemanatoare de proiectare.Becul de pozitie e acelasi cu ala frana in schimb e cu un singur filament.Cand aprindeai pozitia lumina normal,iar cand apasai frana primea mai mult curent si se aprindea si mai tare.O tampenie!La ala la fel umblam cu becurile de rezerva dupa mine ca se ardeau intr-o veselie!
Legat de ce ziceai tu,am astra H asta din ianuarie anul trecut si pana acum am schimbat vreo 5-6 becuri in total....In timpul asta mi-am luat un Opcom si am activat DRL varianta 5 si am mers vreo 2 luni cu el asa.In astea 2 luni cat l-am avut activat am schimbat 3 becuri.Nu stiu marca si nici nu prea tin cont,dar am zis sa nu iau becuri de schimb de 5 lei si am dat 50lei pe un set de 2 becuri,apoi am mai luat unul (cred ca osram era) cu 25ei,din Carrefour!In final am zis ca decat sa tot dau banii pe becuri care si asa se ard in draci,am luat 2 becuri din alea chinezesti de 10lei bucata si le am de rezerva!
Nu stiu daca e instalatia sau altceva dar cred ca becurile sunt de vina.Inainte sa iau astra am avut vreo luna jumate un ford focus si am schimbat si la ala un bec cat l-am tinut!
Timp de vreo 4 ani am avut un bmw e46 (seria 3 din 2000) si la ala era o gresala asemanatoare de proiectare.Becul de pozitie e acelasi cu ala frana in schimb e cu un singur filament.Cand aprindeai pozitia lumina normal,iar cand apasai frana primea mai mult curent si se aprindea si mai tare.O tampenie!La ala la fel umblam cu becurile de rezerva dupa mine ca se ardeau intr-o veselie!
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,460 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,460
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
george, nu te supara dar DRL-ul nu l-as incadra la categoria "tehnologie". Becurile cu xenon sunt tehnologie. ABS-ul e tehnologie. DRL-ul e functionalitate.
Sunt destule masini care au functia de DRL pe far (faza scurta). Asiaticele vin cu ea chiar activata, pentru ca pe la ei e obligatoriu sa umbli cu faza scurta on tot timpul, si masinile au fost proiectate de asa natura.
Kitul ala de DRL-uri isi are sensul (parerea mea) pentru o masina care nu are aceasta optiune din fabrica. Vezi Astra G, de exemplu.
Legat de arsul becurilor, citeste nitel aici:
http://www.mergebrici.ro/de...curile-la-masina/
mai da si un search pe net, si in final poate nu strica sa mergi la un electrician auto priceput. Nu atat de becuri, insa cauza arderii lor poate sa duca si la probleme mai grave. Ti-o zic cu gand bun, nu e normal ce ti se intampla, ai schimbat in 2 luni mai multe becuri decat am schimbat eu in 2 ani.
Sunt destule masini care au functia de DRL pe far (faza scurta). Asiaticele vin cu ea chiar activata, pentru ca pe la ei e obligatoriu sa umbli cu faza scurta on tot timpul, si masinile au fost proiectate de asa natura.
Kitul ala de DRL-uri isi are sensul (parerea mea) pentru o masina care nu are aceasta optiune din fabrica. Vezi Astra G, de exemplu.
Legat de arsul becurilor, citeste nitel aici:
http://www.mergebrici.ro/de...curile-la-masina/
mai da si un search pe net, si in final poate nu strica sa mergi la un electrician auto priceput. Nu atat de becuri, insa cauza arderii lor poate sa duca si la probleme mai grave. Ti-o zic cu gand bun, nu e normal ce ti se intampla, ai schimbat in 2 luni mai multe becuri decat am schimbat eu in 2 ani.
Ronin333
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Becurile sunt "omorate" de ciclurile pornit-oprit, la care se adauga si starea precara a drumurilor tradusa in socuri ce afecteaza, in timp, filamentul. Daca folosesti masina "zilnic" doar pe ruta casa-servici si poate in week-end la un gratar, e posibil sa te tina si zece ani un bec. Daca o folosesti in regim "comercial" schimbatul unui bec la 2 ani sunt doar niste vise frumoase.
Caz concret, conduc un Peugeot Expert de marfa, luat de nou, cu drl activat din fabrica. Il folosec in regim de distributie, cu minim 20-30 de opriri pe zi, in varf de sezon chiar si 40-50. Rezultatul? In niciun an de zile 6 seturi de becuri de faza, plus nu mai stiu cate la placuta de inmatriculare, la care am trecut pe led, nu pentru ca sunt cocalar, cum ar zice unii pe aici, ci pentru ca led-ul nu are moarte si am scapat de grija lor.
Sotia, Astra H, luat de nou in ianuarie, folosit pe firma, drl activat de mine, opriri-porniri dese, in 6 luni, un set de becuri de faza scurta si un bec la pozitie.
In concluzie, masinile nu au nicio problema la instalatia electrica, cum eronat se afirma mai sus...Sunt doar folosite la maxim si isi scot banii.
Asta e motivul pentru care am optat pentru drl-uri stand alone cu led. Ledul, pe langa multe alte avantaje, nu are moarte sau moare atunci cand oricum esti plictisit de el , ma refer la led-urile de calitate.
Caz concret, conduc un Peugeot Expert de marfa, luat de nou, cu drl activat din fabrica. Il folosec in regim de distributie, cu minim 20-30 de opriri pe zi, in varf de sezon chiar si 40-50. Rezultatul? In niciun an de zile 6 seturi de becuri de faza, plus nu mai stiu cate la placuta de inmatriculare, la care am trecut pe led, nu pentru ca sunt cocalar, cum ar zice unii pe aici, ci pentru ca led-ul nu are moarte si am scapat de grija lor.
Sotia, Astra H, luat de nou in ianuarie, folosit pe firma, drl activat de mine, opriri-porniri dese, in 6 luni, un set de becuri de faza scurta si un bec la pozitie.
In concluzie, masinile nu au nicio problema la instalatia electrica, cum eronat se afirma mai sus...Sunt doar folosite la maxim si isi scot banii.
Asta e motivul pentru care am optat pentru drl-uri stand alone cu led. Ledul, pe langa multe alte avantaje, nu are moarte sau moare atunci cand oricum esti plictisit de el , ma refer la led-urile de calitate.
catalinux
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Tocmai, ca daca puneai becuri normale aveai sanse sa te tina mai mult.
Cu cat sunt mai "speciale" becurile, cu atat te vor tine mai putin.
Vezi exemplul celor de la Philips ca au trecuta si durata de viata a fiecarui bec. Cauti aici tipul de bec si poti alege pe urma sa vezi durata de viata: http://www.pal-guide.com/search.php?
Eu unul dupa ce am tot schimbat destul de des la VisionPlus, BlueVision sau NightGuide DoubleLife in diferite momente mai nasoale in care se ardeau (ploi, zapezi), am ajuns sa pun din cele normale, mai ieftine, de la Philips, Osram, ultima data acum o saptamana GE. Ca idee, GEurile sunt mai albe decat Osramurile avute pana acum.
Numai legale nu par a fi cel putin cele din poza postata. Numarul are in lungime 52 cm, deci ar fi trebuit ca distanta dintre ele sa fie mai mare decat lungimea numarului sa te incadrezi la lungimea legala intre ele care este de MINIM 60 cm conform unor schite, unele au fost postate chiar aici cu cateva pagini in urma.
george_eu25 a scris:
Deci :
Legat de consum ,nu cred ca asta e problema dar eu in 2 luni cat am mers cu DRL original (varianta 5) am ars 3 becuri de faza scurta.Si nu erau becuri de 5 lei bucata!Asa ca pana la urma l-am dezactivat si am pus si eu ca ale lui @Ronin333.
Deci :
Legat de consum ,nu cred ca asta e problema dar eu in 2 luni cat am mers cu DRL original (varianta 5) am ars 3 becuri de faza scurta.Si nu erau becuri de 5 lei bucata!Asa ca pana la urma l-am dezactivat si am pus si eu ca ale lui @Ronin333.
Tocmai, ca daca puneai becuri normale aveai sanse sa te tina mai mult.
Cu cat sunt mai "speciale" becurile, cu atat te vor tine mai putin.
Vezi exemplul celor de la Philips ca au trecuta si durata de viata a fiecarui bec. Cauti aici tipul de bec si poti alege pe urma sa vezi durata de viata: http://www.pal-guide.com/search.php?
Eu unul dupa ce am tot schimbat destul de des la VisionPlus, BlueVision sau NightGuide DoubleLife in diferite momente mai nasoale in care se ardeau (ploi, zapezi), am ajuns sa pun din cele normale, mai ieftine, de la Philips, Osram, ultima data acum o saptamana GE. Ca idee, GEurile sunt mai albe decat Osramurile avute pana acum.
Ronin333 a scris:
Intr-un final, le-am montat la EDS. Rabdatori, profesionisti si atenti la detalii, a iesit o lucrare de nota 10. Se aprind dupa pornirea motorului si se inchid in momentul aprinderii pozitiei sau fazei scurte/ lungi. Acum, cu certificatul de omologare RAR (era in cutie) si factura de montaj in service autorizat RAR, astept sa ma intrebe de sanatate vreun Garcea zelos...
Arata cam asa:
Intr-un final, le-am montat la EDS. Rabdatori, profesionisti si atenti la detalii, a iesit o lucrare de nota 10. Se aprind dupa pornirea motorului si se inchid in momentul aprinderii pozitiei sau fazei scurte/ lungi. Acum, cu certificatul de omologare RAR (era in cutie) si factura de montaj in service autorizat RAR, astept sa ma intrebe de sanatate vreun Garcea zelos...
Arata cam asa:
Numai legale nu par a fi cel putin cele din poza postata. Numarul are in lungime 52 cm, deci ar fi trebuit ca distanta dintre ele sa fie mai mare decat lungimea numarului sa te incadrezi la lungimea legala intre ele care este de MINIM 60 cm conform unor schite, unele au fost postate chiar aici cu cateva pagini in urma.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salut. Revin cu aceeasi intrebare pe care am pus-o pe alt topic, am fost directionat aici.
Eu as fi vrut sa-mi activez DRL pe H-ul meu, insa am observat ca tot ce face e sa puna faza scurta. Poate sa spuna cineva daca aprinde si luminile din interior - bordul? Si care sunt cele 5 variante de pe H? Am vazut in mai multe tutoriale ca ar fi 5, nu 4, poza de pe prima pagina nu se mai incarca.
Initial eu am crezut ca activeaza becurile de pe faza lunga, la o intensitate mai mica (50%), daca porneste faza scurta chiar nu mi se pare cine stie ce, asta pot sa o fac si eu cu manuta. Vazusem in germania faza lunga pornita la intensitate scazuta, si am crezut ca e OEM chestia asta, s-ar putea sa fi fost aftermarket.
Eu as fi vrut sa-mi activez DRL pe H-ul meu, insa am observat ca tot ce face e sa puna faza scurta. Poate sa spuna cineva daca aprinde si luminile din interior - bordul? Si care sunt cele 5 variante de pe H? Am vazut in mai multe tutoriale ca ar fi 5, nu 4, poza de pe prima pagina nu se mai incarca.
Initial eu am crezut ca activeaza becurile de pe faza lunga, la o intensitate mai mica (50%), daca porneste faza scurta chiar nu mi se pare cine stie ce, asta pot sa o fac si eu cu manuta. Vazusem in germania faza lunga pornita la intensitate scazuta, si am crezut ca e OEM chestia asta, s-ar putea sa fi fost aftermarket.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
odata ai varianta 1, care porneste faza scurta, pozitii si lumina in bord
variant 3 care aprinde faza scurta, pozitii si lumina in bord in momentul in care ai lasat frana de mana.
si variant 5, faza scurta aprinsa (dar aici poti activa si dezactiva daca sa porneasca sau nu faza scurta)
2 si 4 nu le-am incercat, din cate am inteles aprind faza scurta inainte de a porni motorul aici intra si varianta 3, restul se aprind doar dupa pornirea motorului
variant 3 care aprinde faza scurta, pozitii si lumina in bord in momentul in care ai lasat frana de mana.
si variant 5, faza scurta aprinsa (dar aici poti activa si dezactiva daca sa porneasca sau nu faza scurta)
2 si 4 nu le-am incercat, din cate am inteles aprind faza scurta inainte de a porni motorul aici intra si varianta 3, restul se aprind doar dupa pornirea motorului
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- george_eu25
- ***
- 692 mesaje
- din 17 Sep 2010
- Astra 2012 A1.7 DTR
- Bucuresti
george_eu25
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2010
- Mesaj Privat
Pai asta si face @increatule...
Daca o sa activezi varianta 5 la DRL si pui pe cineva sa iti aprimda luminile in timp ce tu te uiti la faruri sau stopuri o sa vezi ca intensitatea luminii la faruri sau stopuri e mult mai mica decat atunci cand sunt aprinse farurile din buton (pe faza scurta).Practic eu cred ca sunt undeva la 50-60% din puterea normala.
Daca o sa activezi varianta 5 la DRL si pui pe cineva sa iti aprimda luminile in timp ce tu te uiti la faruri sau stopuri o sa vezi ca intensitatea luminii la faruri sau stopuri e mult mai mica decat atunci cand sunt aprinse farurile din buton (pe faza scurta).Practic eu cred ca sunt undeva la 50-60% din puterea normala.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
pai daca pui pe faza lunga si pui si un bec gen osram nightbreaker plus (unul care lumineaza puternic comparativ cu un bec "normal") vei avea frigiderul plin pe timp de noapte dar si pe unde e putin mai intunecat (de exemplu in tuneluri, in parcari subterane, etc)... se va comporta ca un xenon pe faza scurta reglat prost si care orbeste participantii la trafic care vin pe contrasens...
faza lunga e gandita sa bata in toate directiile pe cand vaza scurta bate in jos.
eu am avut DRL activat la masina mea care aprindea faza scurta exact ca si cand as fi dat din buton (adica intensitate normala, bordul si display-ul aprinse).
am dezactivat-o in momentul in care am vazut ca alternatorul da semne de oboseala, chiar si dupa reconditionarea lui...
faza lunga e gandita sa bata in toate directiile pe cand vaza scurta bate in jos.
eu am avut DRL activat la masina mea care aprindea faza scurta exact ca si cand as fi dat din buton (adica intensitate normala, bordul si display-ul aprinse).
am dezactivat-o in momentul in care am vazut ca alternatorul da semne de oboseala, chiar si dupa reconditionarea lui...
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Da, nu merge decat pe faza scurta. Nu e cu nimic interesant, ca faza scurta o pot porni si eu. De intensitate zicea colegul george. De activat n-o activez, nu mi se pare ceva ce merita. Mai strica si alternatoare, citesc pe aici.
Ce am vazut eu pe tigra, ori nu se poate pe astra, ori era ceva aftermarket, pe faza lunga, intensitate micã. Oricum m-am lãmurit, mulțumiri.
Ce am vazut eu pe tigra, ori nu se poate pe astra, ori era ceva aftermarket, pe faza lunga, intensitate micã. Oricum m-am lãmurit, mulțumiri.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Drl-uri si bla bla, e chiar atat de greu de invartit de un buton? Singurele drl-uri care mi se pare decente sunt cele din faruri (oem sau chinezarii mai scumpe), chinezeriile ce le vad in bara + faza scurta pe timp de zi/noapte le urasc; din acest motiv pe langa carnea urata de craciun si de restul sarbatorilor le mai bag si o faza lunga in ochi+aprind ceata doar asa sa ma aflu si eu in treaba.
PS: are tovarasul nostru tutorialelogan un tutorial (scuzati jocul de cuvinte) cu MODUL drl pus pe faza lunga dar la o intensitate mai mica decat faza de intalnire, din clip pare a fi relativ ok acea varianta.
PS: are tovarasul nostru tutorialelogan un tutorial (scuzati jocul de cuvinte) cu MODUL drl pus pe faza lunga dar la o intensitate mai mica decat faza de intalnire, din clip pare a fi relativ ok acea varianta.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
jgyprime, abia bateau acele lumini in camera si in plus era un peugeot 206.
LE: http://youtube.com/watch?v=8lc5Ipw4evk?t=12m08s si clipul cu pricina, uita-te atent la test intre faza lunga si faza scurta. Mai bine o faza lunga la jumatate din putere decat 2 dungi de led-uri jegoase in bara.
LE: http://youtube.com/watch?v=8lc5Ipw4evk?t=12m08s si clipul cu pricina, uita-te atent la test intre faza lunga si faza scurta. Mai bine o faza lunga la jumatate din putere decat 2 dungi de led-uri jegoase in bara.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca acel modul pe faza lunga e foarte ok (5V). Ar fi discutabil in legatura cu problemele ulterioare pe care le-ai putea avea la masina, sau cat afecteaza alternatorul (de altfel ca si DRL oem pe astra H).
Dupa cum am zis, am vazut in germania pe Tigra B, arata f f fain, de aceea m-am gandit ca e ceva programabil. Era ceva de genul la intensitate intre pozitie si faza scurta, am vazut masina pe seara, era destul de intuneric si nu deranja pe nimeni.
PS: Baiatul asta cu logane mai are si un tutorial cu cornering (se aprind proiectoarele la viraje). In general chestii destul de faine. Totusi chestia cu cornering pun pariu ca nu functioneaza ca oem si anume, am vazut pe un vw, cand trece de pe un proiector pe altul are un fel de dimming, iar modulul asta ce se vinde pun pariu ca functioneaza si la viteze mari (cand nu e cazul).
Dupa cum am zis, am vazut in germania pe Tigra B, arata f f fain, de aceea m-am gandit ca e ceva programabil. Era ceva de genul la intensitate intre pozitie si faza scurta, am vazut masina pe seara, era destul de intuneric si nu deranja pe nimeni.
PS: Baiatul asta cu logane mai are si un tutorial cu cornering (se aprind proiectoarele la viraje). In general chestii destul de faine. Totusi chestia cu cornering pun pariu ca nu functioneaza ca oem si anume, am vazut pe un vw, cand trece de pe un proiector pe altul are un fel de dimming, iar modulul asta ce se vinde pun pariu ca functioneaza si la viteze mari (cand nu e cazul).