Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cat ma sfatuiti sa negociez maine? cat se merita pe manopera?
Skip ads

  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
tine-o frate ce ai, pt o garnitura chiulasa sau niste oringuri sa schimbi masina ? in caz ca este chiulasa nu trebuie sa i dai nici un leu in plus deoarece tu te duci sa o cumperi, el doar o inlocuieste si eventual alta garnitura.( chiulasa sa fie completa, verificata si sa ti dea garantie cei de la dezmembrari pt ea). si stai linistit ca si alte masini sunt cu probleme
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegi, sa zici mersi ca ai o problema mecanica ce se poate rezolva, si nu e una legata de senzori si partea electrica, unde iti prinzi urechile si shimbi o gramada de prostii si nu rezolvi nimic! Faci un efort si o rezolvi si ai sa vezi ca nu is chiar asa treburile! Ai grija la mecanici, ca au obiceiul sa te incarce! Eu am dat vreo 6 mil pt schimbat garnitura! Bafta!
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
lucian_rotundu a scris:Am venit de la mecanic si nu sunt lamurit deloc. Mi-a spus ceea ce stiam deja. Ca am antigel prin motor pe acolo. Dar e in admisie nu cum spuneam eu in evacuare. Dar nu inteleg de ce tot spune mecanicul ca e chiuloasa. Vrea sa-i iasa mai mult oare? A ramas acum sa ma duc maine seara, ca sa mai fie acolo inca unul care sa-mi bage presiune in instalatia de racire sa vada poate observa ceva nou. I-am spus mecanicului de tecile injectoarelor, dar ramane sa vedem maine ce si cum. Maine discutam si de preturi. Si cam ce sa fac in continuare. Mecanicu mi-a spus ca nu se merita sa o mai tin ca sunt pacatoase opel-uriel astea. Mai ales 1.7 . M-a sfatuit sa-mi iau ceva pe benzina......ce parere aveti? Sa o repar pt mine sau sa o dau?



Salut. Acum este alegerea ta. Crezi ca daca o vinzi si iti iei ceva pe benzina scapi de griji? Shocked \
Daca vrei sa faci o treaba buna si serioasa, da jos tot ce tine de admisie,curata bine.

1.Schimba oring-urile de la tecile injectoarelor
2.Daca e nevoie schimba si tecile, numai daca sunt gaurite sau mancate prea mult.

Vis-a-vis de presiunea in instalatie, nu stiu daca va reusii la ceva... !
PS: 17 dti e un motor fiabil,econom si bun daca il intretii. Si eu am facut toate operatiunile de care ti-am zis mai sus, ba chiar am dat chiuloasa jos de 2 ori ,la fel luandu-ma dupa unu si altu ca e chiuloasa fisurata(am zis ca nu e dacie sa se fisureze stiind ca n-am lasat-o niciodata fara antigel si apa).


O seara buna, Adrian !
Skip ads

  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de incurajari! Si '' aiss''...aveai ceva la chiuloasa pana la urma sau ai dat-o jos degeaba? Am vazut ca ai scris ca doar tecile au fost problema
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pierdeam si iarna trecut ca si acum. Anul asta m-am panicat pentru ca mi-a picat turbina. Asta vara nu pierdeam mai deloc. Am facut transfagarasanul. Am urcat pana la babele cu ea. Daca ar fi chiuloasa nu trebuia sa face ceva probleme? o fi doar garnitura? Innebunesc. Vorbesc singur pe strada.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
lucian_rotundu a scris:Multumesc de incurajari! Si '' aiss''...aveai ceva la chiuloasa pana la urma sau ai dat-o jos degeaba? Am vazut ca ai scris ca doar tecile au fost problema



Chiuloasa nu avea nimic saraca, doar ca tot pierdeam antigel si din cand in cand imi tot baga si in ulei. De vina au fost doar oring-urile,tecile le-am lasat tot pe alea , erau ceva mancate dar am zis ca ma mai tin 2-3 ani sigur. Si eu am schimbat turbina la 210k km. Am reconditionat-o la BV, dar nu prea sunt multumit fluera in turatii mici cand e rece. A ta cum se prezinta?
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ce sa zic....o am de cateva zile. Nu face nici un fluierat. Inainte i-mi facea putin. Si in prima zi de craciun m-a lasat.....(ma duceam la munte cu masina plina). Am dat bani si pe tractare. Turbina tot la Bv ..ca asa am vazut pe forumuri ca zice lumea
Skip ads

  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sa verifici daca nu ai mizerii....ceva nasol in...intercoler. si de la asta oate fi flueratul. La mine se aduna antigelul acolo acum
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La turbocarserv? A mea si acum fluera, dar nu se compara ca prima...nu o luase inca pe ulei, dar din cand in cand mai imi scotea fum si nici nu mai tragea...am decis sa o duc la recondionat.


Am curatat toata admisia, si ulei din intercooler. Asa face ea, fluera doar pana in 2000rpm si cand e rece,dimineata/seara depinde de cat timp sta in parcare.


Si la manopera eu zic ca un 350-400 max e destul de ok pentru vremurile noastre...daca tot vrei sa faci o treaba ,da jos chiuloasa vezi daca trebuie sa ii faci planeitatea, schimbi si garnitura de chiuloasa e undeva la 90 ron, alte prezoane 6-7lei/buc sunt 10, oring-urile pt teci eu le-am luat de la un magazin instalatii gaze. si le-am pus si silicon gri pentru temperatura. si asta a fost treaba ! succes
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
colegu "aiss" am si eu o intrebare.
antigelul il pierdeai si iarna si vara in aceeasi cantitate?
la mine imi pierde doar iarna si mi pierde destul de mult,vara nu pierde o picatura. mai nou imi baga in ulei in prostie si a trebuit sa desfac masina din nou din cauza asta.prima oara am schimbat garnitura de chiulasa si am rectificat chiulasa, am scos tecile dar nu am inlocuit oringurile, si baga mai mult antigel in ulei. am ramas cu 2 "belele" sa zic asa........chiulasa fisurata sau doar oringurile la teci. dar daca chiulasa este fisurata nu trebuia sa piarda si vara ? sper ca poti sa mi raspunzi.ms mult
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie chiuloasa fisurata,sigur nu e. Daca nu ai scapat-o fara antigel n-ai nici o treaba, nu-ti mai fa griji. Sigur e de la oring-urile alea de tot rasul.
Acele oring-uri din cauza caldurii se pietrifica si numai poate face etans locul. Vara nici eu nu prea pierdeam mult, cand se facea frig pierdeam....adica se ducea ba in ulei, ba uleiu se ducea in antigel si eu tot completam...si se adunase in baie vreo 7L de antigel+ulei+apa.
Dute direct pe pe oring-uri daca zici ca ai schimbat garnitura, le poti scoate si fara sa dai chiuloasa jos. A mai fost intampinata problema asta si discutata pe forum, daca esti atent si cauti prin functie ai sa gasesti chiar am postat si eu. Nu e mare smecherie "scula" prin care am reusit sa le scot fara sa mai dau chiuloasa jos.
Skip ads

  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
acum e data chiulasa jos, pt ca initial mecanicul mi-a zis ca e chiulasa.dar nu o schimb. astept sa mi vina comanda de oringuri(am 4 si mai astept 4 maine, a fost o eroare la comanda si nu le a comandat pe toate). am scos o garnitura dupa teaca si s a rupt instant( era "os" de tare ce era).ulei in antigel am avut si eu inainte dar a fost termoflotul la mine.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mikarge a scris:acum e data chiulasa jos, pt ca initial mecanicul mi-a zis ca e chiulasa.dar nu o schimb. astept sa mi vina comanda de oringuri(am 4 si mai astept 4 maine, a fost o eroare la comanda si nu le a comandat pe toate). am scos o garnitura dupa teaca si s a rupt instant( era "os" de tare ce era).ulei in antigel am avut si eu inainte dar a fost termoflotul la mine.



Sigur alea vor fii, insa uita-te sa nu ai vreo teaca gaurita. Daca ai vruna gaurita,schimbo. Exact ce ti-am scris mai sus ca se pietrifica din cauza caldurii. E bine ca dupa ce le pui pe teaca sa le dau cu un silicon de temperatura, al meu era gri, cumpara ceva mai bun daca e nevoie. Fa toata operatiunea si dupa ce termini spune-ne te rog daca iti mai face vreo belea. Si in privinta termoflotului, eu merg anulat de 3,5 ani si nu are nimic masina. Am decis ca nu era atunci o buna perioada in care sa dau 500 ron pe termoflot nou,asta dupa ce incercasem de la dezmembrari vreo 2. O seara buna, ma retrag. Numai bine si spor la treaba !
  • Mikarge

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu termoflotul l am luat nou-600 ron. tecile sunt super ok, nu au fisuri sau gauri si nici nu sunt mancate, doar cateva pete, logice zic eu.o sa revin cu detalii despre masina dupa ce o montez la loc. o seara buna si multumesc pt sfaturi
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Exact cum are ,,Mikarge'' asa imi face si mie. Sper sa fie doar la oringurile si tecile alea. Azi dimineata am completat iar cu antigel si am observat ca era si antigel pe sub vas. Acum nu stiu daca este de cateva zile cand am pus antigel sau curge si pe acolo. Oricum asta ar fi o problema mica. Mai rau e antigelul din admisie. M-am uitat dimineata sub masina dar stateam deasupra la o balta de apa si nu am observat daca imi curge ceva. Oricum, a fost o noapte nedormita. Am visat ca mi-a luat-o turbina pe ulei......si numai chiuloase...; La turboservice mi-am facut turbina. Am garantie un an. Pare ok.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ca fapt divers, ce antigel aveti in motor! Ce culoare? Bafta!
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
antigel G 12 roz.
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat nimic nici azi....Faza este ca m-a speriat. A zis ca manopera se invarte in jurul sumei de 1000 de lei. Imi vine sa innebunesc. apoi daca e chiuloasa 300 de euro. garnitura de chiuloasa.... si imi vine sa crap. Imi este frica sa ma apuc. Azi aveam de gand sa o pun a vnzare asa si sa-mi iau un Logan. Dar mi-a trecut. Am sa ma duc vineri la inca un service recomandat de cineva sa vad ce va spune si acolo. Apoi cred ca am sa o las vreo 2 luni in parcare sa strang cele necesare. Ma bate gandul sa-mi iau un motor de pe la dezmembrari sau de prin afara si de acolo sa-mi iau mereu ce-mi trebuie. Stie careva cat m-ar costa si unde as gasi? Asa as avea mereu piese de schimb. Astept o parere.
  • Glacius

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
lucian_rotundu a scris:Am venit de la mecanic si nu sunt lamurit deloc. Mi-a spus ceea ce stiam deja. Ca am antigel prin motor pe acolo. Dar e in admisie nu cum spuneam eu in evacuare. Dar nu inteleg de ce tot spune mecanicul ca e chiuloasa. Vrea sa-i iasa mai mult oare? A ramas acum sa ma duc maine seara, ca sa mai fie acolo inca unul care sa-mi bage presiune in instalatia de racire sa vada poate observa ceva nou. I-am spus mecanicului de tecile injectoarelor, dar ramane sa vedem maine ce si cum. Maine discutam si de preturi. Si cam ce sa fac in continuare. Mecanicu mi-a spus ca nu se merita sa o mai tin ca sunt pacatoase opel-uriel astea. Mai ales 1.7 . M-a sfatuit sa-mi iau ceva pe benzina......ce parere aveti? Sa o repar pt mine sau sa o dau?


Normal un mecanic daca mergi la el pentru o diagnosticare, ar trebui sa nu ti ia nimic pentru asta, face parte din meseria sa. Ti am spus si mai sus .. la fel am citit si din pataniile altora plus a mea, ca antigelul in ulei poate sa ajunga si pe la cele 8 oringuri buclucase si intradevar si pe la garnitura de chiuloasa , in functie de cat e mecanicul de priceput ..in cazul meu a dat jos tot pana la garnitura sa vada cum se prezinta, arata bine etc am inlocuit cele 8 oringuri + ultima garnitura intre capacul de plastic al motorului si primul corp si cele 4 garnituri vizibile de pe carcasa de plastic a motorului care vin pe injectoare . Si pentru asta am platit undeva in jur de 300 de lire doar manopera ..daca in romania e 1000 ron e un pret just pentru ca e de munca . mecanicul ar trebui sa stie inainte sa se apuce de treaba cat sa ti ia pe manopera , vezi ca a mai fost un caz cu un domn caruia i a desfacut o si apoi i cerea mecanicul sume astronomcie sa i o faca la loc.
SI nu..nu se merita sa vinzi masina..pentru ca cum a spus cineva mai sus ..probleme toate au , nu ai vrea sa stii cat te costa o chiuloasa noua la marci gen audi, bmw etc.
Daca nu ai 1000 lei nu te apuca de treaba insa nici sa circuli cu masina nu e bine findca uleiul tau e cu antigel si nu mai face ungerea bine , e o problema ce trebuie rezolvata cat mai repede , ca o fi aia ca o fi aia nu se face, daca mecanicul nu pare indeajuns de competent sa poata spune daca chiuloasa este buna sau ca necesita o rectificare schimba l si mergi la altul , o sa te coste un 150 lei -200 lei rectificarea chiuloasei doar daca e nevoie ..la mine de exemplu nu a fost cazul , sume de 300 de euro pentru chiuloasa in cazul in care e crapata dar asta se intampla doar daca ai circulat mult fara antigel ceea ce nu cred ca e cazul .

PS Oare de ce nu raman alineatele pe care le pun cand scriu un mesaj ..incat sa iasa in evidenta partile unui text scris..si sa nu arate ca un tot ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR