Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
VIPER1981 a scris:Salutare, vreau sa schimb furtunurile de la radiatorul de caldura, unul a facut o galma iar celalalt pierde pe la garnitura antigel, acum vine intrebarea, cam cat antigel pierd cand voi scoate furtunurile, am nevoie de mai mult de 1,5l?

Ca sa pierzi mai putin prima data golesti instalatia.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La cat costa furtunele tu iti faci probleme pt. 1,5 l de antigel ?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Daca antigelul este vechi, nu mai bine il schimbi pe tot? Dai un ban dar stai in fata.
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat eu, costa cu totul vreo 50-60 lei antigel concentrat + apa distilata. cica in instalatie intra 6.8 litrii dar nu ai cum sa il scoti pe tot, mie mi-a mai ramas in radiator ceva mai mult de un litru.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ii faci cateva clatiri/spalari si in mare il scoti. Laughing
Cauta pe forum ca scrie.
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:La cat costa furtunele tu iti faci probleme pt. 1,5 l de antigel ?


Au costat 161 lei amandoua originale GM...parerea mea ok in comparatie cu ce am gasit in alte parti unde numai pe cel de tur mi-au cerut 180lei...iar antigel 1.5l au fost suficienti plus 0.5l apa distilata...nu imi faceam probleme pentru 1.5l de antigel doar intrebam ca sa stiu de cat am nevoie....
  • VIPER1981

  • Mesaje scrise: 305
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Daca antigelul este vechi, nu mai bine il schimbi pe tot? Dai un ban dar stai in fata.


Foarte vechi nu este...acum vreo 3 ani l-am schimbat tot si de atunci am mai avut diferite lucrari pe la masina ce au necesitat completari de 2-3 litri plus acum 1.5l....banuiesc ca e ok...o sa-i fac si un test pentru orice eventualitate cu prima ocazie...
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut. In ultima saptamana am vazut in meniul ascuns temperatura antigelului ca urca pina la 98grade in oras,dupa ce porneste termocupla scade pina la 94.
Am verificat nivelul antigelului si este la max,oare nu e cam mare temp. la care porneste termocupla?.
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu este mare, la 97 intra treapta 1, la 87 deschide termostatul. Cel putin asa este la mine, dar vara daca stau pe loc urca pana la 97 cand porneste termocupla si scade pana la 94 iar daca ma misc scade la 87.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc@ horaa,la mine in mers sta intre 90-92grade.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Sincer nu cred ca este nicio problema, 87-92 tot pe acolo e, se invarte in jurul lui 90.
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Deci a reusit sa imi strice concediul dupa ce am cheltuit 2500 ron saptamana trecuta cu volanta, ambreiaj.etc.

In urma cu 2 luni eram intr-o excursie pe la bulgari. Duminica la pranz - poc un furtun de 6cm si am pierdut tot antigelul din vas. Asta imediat ce am intrat in bulgaria. Am avut noroc, am inlocuit cu furtunul de aer care intra in motor si in galeria de aer.

Plec vinerea trecuta in concediu in croatia, fericit ca am transmisie noua si masina verificata si totul e ok. Fac doar 30km in bulgaria - check coolant level. opresc la un jaf de service, ne uitam, ridicam masina pe elevator, nu am reusit sa identificam problema, am crezut impreuna cu mecanicul ca era de la buson. Merg mai departe. Ma opream sa.pun apa la fiecare 40km. Un chin...ma opresc exasperat, dau jos bateria, ptr ca pe sub ea se cedea un pic ud si am identificat furtunul problema, unul de vreo 7cm, langa termostat. Am mai mers 200km cu opririle de rigoare si am gasit un service opel unde am reusit sa il schimb cu unul bricolat de ei din altul mai lung de il aveau pe acolo. 30 euro. Evident, distractia cu opritul la 2 serviceuri si completat de nu stiu cate ori cu apa m-au mai costat o noapte de dormit pe drum in podgorica...

A doua zi dimineata ma pun fericit la drum, evident verific nivelul inainte de plecare. Totul ok, vasul plin. Fericire maxima, rezolvasem problema, trecusem peste.

Fac 15 km, ma indreptam viguros catre croatia - check coolant level. Am vazut negru in fata ochilor. Opresc, verific, totul uscat. Completez cu apa. Inca 5km, pierdeam din nou lichidul. Am identificat problema la alt furtun, unul cu 2 coturi sub egr. Asa am mers 30 km cu 4-5 opriri ptr. completat pana la primul orasel unde m-am apucat sarguincios sa desfac galeria care intra din egr in admisie si altele pe acolo ca sa ajung la fuetunul problema. Am reusit dar cele 35grade si motorul fierbinte nu au fost nicio placere...

L,-am scurtat, am avut noroc ca se sparsese in zona colierului, la fel ca si cel din ziua precedenta.

As vrea sa le schimb pe toate, am vreo sansa sa gasesc furtun la "metru"? Chiar daca sunt mai multe grosimi.

Problema e clar de la colierele cretine puse din fabrica, ciupesc din colierul care devine.casant cu timpul si parerea mea e ca trebuie neaparat schimbate cu unele "pe surub" care nu sunt asa de taioase ca cele de fabrica.

Deci, gasim pe undeva furtune d-astea speciale la metru?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Da-mi voie sa te contrazic.
Problema nu e de la colierele cretine ci de la Departamentul Fiabilitate al fabricii. Asta calculeaza exact cat trebuie sa reziste o piesa pe masina astfel incat producatorul de piese si cel de masini sa nu dea faliment.
Iti recomand sa folosesti cu incredere furtunele de Logan. Uita-te atent la coturi si la curbe. Va trebui sa le adaptezi la masina ta.
  • deleted-11511

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mda, ma rog.

faza asta a fost picatura care a umplut paharul la mine.
imi place opelul, dar nu cred ca va mai fi vreunul in viitor ptr mine, tocmai din considerentul asta.
  • Goteru

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Em m`am trezit ca imi curge apa dupa ce am parcat prin gaura de "prea plin" a vasului, Ar avea vreo legatura ca aveam aeroterma pornita, sau busonulul vasului ?
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine au cedat. Mai intai cel dintre chiulasa si termoflot si dupa vreo doi ani altul. Am observat ca cedeaza primele cele mai aproape de bloc motor si chiulasa. Acestea sunt expuse la cea mai mare temperatura. Unele merg adaptate din furtun de Dacia, care oricum mi se pare mai gros. Consumabile. La mine au inceput sa crape incepand cu 200.000 km. Nimic nefiresc dupa mine.
  • OpelutulDE

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am un Astra H Caravan cu motor Z19DT. Acum este in service sa inlocuiesc haionul dupa ce m-a lovit cineva in spate. Inainte sa o bag in service, am constatat ca pierd lichid de racire si i-am rugat pe cei din service sa se uite sa vada desppre ce este vorba. Mi-au spus ca este rupt stutul de la teava metalica de racire care intra in motor. Mi-au spus ca stutul simplu nu il gasesc ca piesa si trebuie sa comande teava si toata smecehria ma costa cam 1.100 RON cu manopera cu tot. Mi-au iesit ochii din cap cand am auzit pretul si i-am rugat sa imi faca poze. Mesajul de la ei este:"Gasiti atasat pozele de ansamblu si pozele cu o surubelnita indreptata catre conducta si catre lucasul de aerisire care este rupt. De asemenea aveti si poza busonului rupt, care se tinea doar in antigelul intarit." Pozele nu pot sa le pun ca sunt salvate local pe PC-ul meu.
A auzit cineva de chestiunea asta? Ceva Idei?
Multumesc anticipat!
PS: este vre-o metoda de a atasa unui post poze de pe local?
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
stie cineva cum se numeste cotul de la racire , de sub egr , din plastic? s-a mai vorbit de aici despre acel furtunas , cot , greu accesibil.s-a rupt de la intrarea in motor si nu stiu ce sa comand. ma poate ajuta cineva? motor 1.3 cdti multumesc
  • AdyBossu

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca se numeste furtun bypass termostat dar nu sunt sigur.
  • DenisM

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare. Azi am desfacut acel capac si am eliminat tot antigelul din masina, am pus 3L antigel si numai 2L de apa. Ce trebuie sa fac pentru a completa cu apa distilata pentru un proces de 50:50, sa mai circul cu ea in speranta ca mai scade sau sa scot iar si sa pun acel litru de apa. (am pornit-o dupa cu incalzirea la maxim dar nivelul e acelasi)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR