Ca sa pierzi mai putin prima data golesti instalatia.
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
VIPER1981 a scris:Salutare, vreau sa schimb furtunurile de la radiatorul de caldura, unul a facut o galma iar celalalt pierde pe la garnitura antigel, acum vine intrebarea, cam cat antigel pierd cand voi scoate furtunurile, am nevoie de mai mult de 1,5l?
Ca sa pierzi mai putin prima data golesti instalatia.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- VIPER1981
- **
- 305 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:La cat costa furtunele tu iti faci probleme pt. 1,5 l de antigel ?
Au costat 161 lei amandoua originale GM...parerea mea ok in comparatie cu ce am gasit in alte parti unde numai pe cel de tur mi-au cerut 180lei...iar antigel 1.5l au fost suficienti plus 0.5l apa distilata...nu imi faceam probleme pentru 1.5l de antigel doar intrebam ca sa stiu de cat am nevoie....
- VIPER1981
- **
- 305 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Astra 2007 Z13DTH
- Bucuresti
VIPER1981
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
horaa a scris:Daca antigelul este vechi, nu mai bine il schimbi pe tot? Dai un ban dar stai in fata.
Foarte vechi nu este...acum vreo 3 ani l-am schimbat tot si de atunci am mai avut diferite lucrari pe la masina ce au necesitat completari de 2-3 litri plus acum 1.5l....banuiesc ca e ok...o sa-i fac si un test pentru orice eventualitate cu prima ocazie...
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
Deci a reusit sa imi strice concediul dupa ce am cheltuit 2500 ron saptamana trecuta cu volanta, ambreiaj.etc.
In urma cu 2 luni eram intr-o excursie pe la bulgari. Duminica la pranz - poc un furtun de 6cm si am pierdut tot antigelul din vas. Asta imediat ce am intrat in bulgaria. Am avut noroc, am inlocuit cu furtunul de aer care intra in motor si in galeria de aer.
Plec vinerea trecuta in concediu in croatia, fericit ca am transmisie noua si masina verificata si totul e ok. Fac doar 30km in bulgaria - check coolant level. opresc la un jaf de service, ne uitam, ridicam masina pe elevator, nu am reusit sa identificam problema, am crezut impreuna cu mecanicul ca era de la buson. Merg mai departe. Ma opream sa.pun apa la fiecare 40km. Un chin...ma opresc exasperat, dau jos bateria, ptr ca pe sub ea se cedea un pic ud si am identificat furtunul problema, unul de vreo 7cm, langa termostat. Am mai mers 200km cu opririle de rigoare si am gasit un service opel unde am reusit sa il schimb cu unul bricolat de ei din altul mai lung de il aveau pe acolo. 30 euro. Evident, distractia cu opritul la 2 serviceuri si completat de nu stiu cate ori cu apa m-au mai costat o noapte de dormit pe drum in podgorica...
A doua zi dimineata ma pun fericit la drum, evident verific nivelul inainte de plecare. Totul ok, vasul plin. Fericire maxima, rezolvasem problema, trecusem peste.
Fac 15 km, ma indreptam viguros catre croatia - check coolant level. Am vazut negru in fata ochilor. Opresc, verific, totul uscat. Completez cu apa. Inca 5km, pierdeam din nou lichidul. Am identificat problema la alt furtun, unul cu 2 coturi sub egr. Asa am mers 30 km cu 4-5 opriri ptr. completat pana la primul orasel unde m-am apucat sarguincios sa desfac galeria care intra din egr in admisie si altele pe acolo ca sa ajung la fuetunul problema. Am reusit dar cele 35grade si motorul fierbinte nu au fost nicio placere...
L,-am scurtat, am avut noroc ca se sparsese in zona colierului, la fel ca si cel din ziua precedenta.
As vrea sa le schimb pe toate, am vreo sansa sa gasesc furtun la "metru"? Chiar daca sunt mai multe grosimi.
Problema e clar de la colierele cretine puse din fabrica, ciupesc din colierul care devine.casant cu timpul si parerea mea e ca trebuie neaparat schimbate cu unele "pe surub" care nu sunt asa de taioase ca cele de fabrica.
Deci, gasim pe undeva furtune d-astea speciale la metru?
In urma cu 2 luni eram intr-o excursie pe la bulgari. Duminica la pranz - poc un furtun de 6cm si am pierdut tot antigelul din vas. Asta imediat ce am intrat in bulgaria. Am avut noroc, am inlocuit cu furtunul de aer care intra in motor si in galeria de aer.
Plec vinerea trecuta in concediu in croatia, fericit ca am transmisie noua si masina verificata si totul e ok. Fac doar 30km in bulgaria - check coolant level. opresc la un jaf de service, ne uitam, ridicam masina pe elevator, nu am reusit sa identificam problema, am crezut impreuna cu mecanicul ca era de la buson. Merg mai departe. Ma opream sa.pun apa la fiecare 40km. Un chin...ma opresc exasperat, dau jos bateria, ptr ca pe sub ea se cedea un pic ud si am identificat furtunul problema, unul de vreo 7cm, langa termostat. Am mai mers 200km cu opririle de rigoare si am gasit un service opel unde am reusit sa il schimb cu unul bricolat de ei din altul mai lung de il aveau pe acolo. 30 euro. Evident, distractia cu opritul la 2 serviceuri si completat de nu stiu cate ori cu apa m-au mai costat o noapte de dormit pe drum in podgorica...
A doua zi dimineata ma pun fericit la drum, evident verific nivelul inainte de plecare. Totul ok, vasul plin. Fericire maxima, rezolvasem problema, trecusem peste.
Fac 15 km, ma indreptam viguros catre croatia - check coolant level. Am vazut negru in fata ochilor. Opresc, verific, totul uscat. Completez cu apa. Inca 5km, pierdeam din nou lichidul. Am identificat problema la alt furtun, unul cu 2 coturi sub egr. Asa am mers 30 km cu 4-5 opriri ptr. completat pana la primul orasel unde m-am apucat sarguincios sa desfac galeria care intra din egr in admisie si altele pe acolo ca sa ajung la fuetunul problema. Am reusit dar cele 35grade si motorul fierbinte nu au fost nicio placere...
L,-am scurtat, am avut noroc ca se sparsese in zona colierului, la fel ca si cel din ziua precedenta.
As vrea sa le schimb pe toate, am vreo sansa sa gasesc furtun la "metru"? Chiar daca sunt mai multe grosimi.
Problema e clar de la colierele cretine puse din fabrica, ciupesc din colierul care devine.casant cu timpul si parerea mea e ca trebuie neaparat schimbate cu unele "pe surub" care nu sunt asa de taioase ca cele de fabrica.
Deci, gasim pe undeva furtune d-astea speciale la metru?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Da-mi voie sa te contrazic.
Problema nu e de la colierele cretine ci de la Departamentul Fiabilitate al fabricii. Asta calculeaza exact cat trebuie sa reziste o piesa pe masina astfel incat producatorul de piese si cel de masini sa nu dea faliment.
Iti recomand sa folosesti cu incredere furtunele de Logan. Uita-te atent la coturi si la curbe. Va trebui sa le adaptezi la masina ta.
Problema nu e de la colierele cretine ci de la Departamentul Fiabilitate al fabricii. Asta calculeaza exact cat trebuie sa reziste o piesa pe masina astfel incat producatorul de piese si cel de masini sa nu dea faliment.
Iti recomand sa folosesti cu incredere furtunele de Logan. Uita-te atent la coturi si la curbe. Va trebui sa le adaptezi la masina ta.
- deleted-11511
- **
- 115 mesaje
- din 07 Nov 2007
deleted-11511
- Mesaje scrise: 115
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Goteru
- **
- 127 mesaje
- din 01 Dec 2014
- Astra 2005 17 DTL
- Bucuresti
Goteru
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2014
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Si la mine au cedat. Mai intai cel dintre chiulasa si termoflot si dupa vreo doi ani altul. Am observat ca cedeaza primele cele mai aproape de bloc motor si chiulasa. Acestea sunt expuse la cea mai mare temperatura. Unele merg adaptate din furtun de Dacia, care oricum mi se pare mai gros. Consumabile. La mine au inceput sa crape incepand cu 200.000 km. Nimic nefiresc dupa mine.
- OpelutulDE
- *
- 4 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
OpelutulDE
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut, am un Astra H Caravan cu motor Z19DT. Acum este in service sa inlocuiesc haionul dupa ce m-a lovit cineva in spate. Inainte sa o bag in service, am constatat ca pierd lichid de racire si i-am rugat pe cei din service sa se uite sa vada desppre ce este vorba. Mi-au spus ca este rupt stutul de la teava metalica de racire care intra in motor. Mi-au spus ca stutul simplu nu il gasesc ca piesa si trebuie sa comande teava si toata smecehria ma costa cam 1.100 RON cu manopera cu tot. Mi-au iesit ochii din cap cand am auzit pretul si i-am rugat sa imi faca poze. Mesajul de la ei este:"Gasiti atasat pozele de ansamblu si pozele cu o surubelnita indreptata catre conducta si catre lucasul de aerisire care este rupt. De asemenea aveti si poza busonului rupt, care se tinea doar in antigelul intarit." Pozele nu pot sa le pun ca sunt salvate local pe PC-ul meu.
A auzit cineva de chestiunea asta? Ceva Idei?
Multumesc anticipat!
PS: este vre-o metoda de a atasa unui post poze de pe local?
A auzit cineva de chestiunea asta? Ceva Idei?
Multumesc anticipat!
PS: este vre-o metoda de a atasa unui post poze de pe local?
- LeonteMihai
- ***
- 533 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- AdyBossu
- **
- 320 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra 2004 1,7 cdti
- Iasi
AdyBossu
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
DenisM
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2015
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare. Azi am desfacut acel capac si am eliminat tot antigelul din masina, am pus 3L antigel si numai 2L de apa. Ce trebuie sa fac pentru a completa cu apa distilata pentru un proces de 50:50, sa mai circul cu ea in speranta ca mai scade sau sa scot iar si sa pun acel litru de apa. (am pornit-o dupa cu incalzirea la maxim dar nivelul e acelasi)