- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Doamna, uitati cum sta treaba: codurile de EGR nu stiu sa vi le spun exact (Dan sau altii poate sunt mai in tema), deoarece eu inca nu am schimbat EGR cu unul nou si am dat afara EPC care e cam depasit banuiesc. Problema este ca daca ati dat datele la magazin pentru motorul si masina dvs. atunci EGR valve este numai una, si nu aveti a va teme. Noile programe de conversie a codurilor ce le detin dealer-ii ma depasesc. Dar, mai in gluma, mai in serios, dvs. cred ca ati dat "rasol" la spalare EGR. Daca la lagarul tijei pistonasului acela minuscul ramane (si ramane) o urma abraziva cat de mica, este suficient ca sa dea intarziere sau diferente in citirea valorilor potentiometrului incasetat. Codul P1405 apare si a aparut la multi dupa curatare (chiar si la mine fiind foarte sigur ca am lucrat bine). Evident ca am avut noroc, fortand oarecum pe masina acest EGR sub atenta supraveghere a valorilor de diagnoza, la turatii variabile, cu stergere si revenire a codurilor setate. Marele secret la spalare, dupa cum a aratat si Dan in postul sau, raman impulsurile in timpul acestei operatiuni. Ideea este ca daca ohmetric sunt probleme la cupla EGR (intrerupere neta sau valori mult diferite), atunci evident ca EGR se schimba. Eu in ideea ca o veti schimba am aruncat aceasta vorba, care oricum ramane valabila. Depinde de hotararea dvs. Imi dati PM daca va hotarati sa luati una noua. Cu multumiri...
Crazyey
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2010
- Mesaj Privat
- adrian2010
- *
- 2 mesaje
- din 27 Apr 2010
- Corsa 1993
- Mures
adrian2010
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am ajuns si eu pe site dupa ce mi-am spart creierii cu masina pe care o am
Spre disperarea mea am cumparat in 2009 un Opel Corsa din 1993 motor c 12 nz
De cind am cumparat-o am numai probleme cu ea.
Existau si cind am cumparat-o dar acum s-au inmultit si nu mai stiu ce sa ma fac cu ea.
Simptomatologie:
Cred ca cea mai grava este faptul ca trebuie sa schimb axul cu came.Asta o stiam din start.
Masina nu sta la relanti,deloc.Motorasul pas cu pas este deconectat deoarece cind este conecata masina se tureaza aiurea si asa.
Acum a inceput sa se inece si sa intirzie in accelerare, tremura toata si suna toate pe ea.
Stiu ca nu pot sa am cine stie ce pretentii de la o masina din 1993 dar deja nu mai suport sa o aud cum sufera.
Am citit postul cu curatare EGR si Thotle Body si Acceleratie dar din pacate inclinatiile mecanice ma dezavantajeaza.
Din pacate cam toti mecanicii pe la care am fost m-au ajutat mult cu raspunsuri de genul:lasa-ma domle ca nu are nimic si oricum e prea scump sa o repari.
Piese second nu gasesc nimic doar daca cumpar un motor intreg si asa mai departe.
Eu stau in Tg Mures
Intrebarea mea mare este ce pot sa ii fac sa mearga cit de cit.poate ma ajuta si pe mine cineva cu ceva poze pentru un motor c12nz pe unde e senzorul EGR si throlttle sensor sa vad poate reusesc sa le curat si ceva se intimpla.
Oricum multumesc si chiar daca nu reusesc sa rezolv ceva macar mi-am spus oful
Multumesc Mult
Am ajuns si eu pe site dupa ce mi-am spart creierii cu masina pe care o am
Spre disperarea mea am cumparat in 2009 un Opel Corsa din 1993 motor c 12 nz
De cind am cumparat-o am numai probleme cu ea.
Existau si cind am cumparat-o dar acum s-au inmultit si nu mai stiu ce sa ma fac cu ea.
Simptomatologie:
Cred ca cea mai grava este faptul ca trebuie sa schimb axul cu came.Asta o stiam din start.
Masina nu sta la relanti,deloc.Motorasul pas cu pas este deconectat deoarece cind este conecata masina se tureaza aiurea si asa.
Acum a inceput sa se inece si sa intirzie in accelerare, tremura toata si suna toate pe ea.
Stiu ca nu pot sa am cine stie ce pretentii de la o masina din 1993 dar deja nu mai suport sa o aud cum sufera.
Am citit postul cu curatare EGR si Thotle Body si Acceleratie dar din pacate inclinatiile mecanice ma dezavantajeaza.
Din pacate cam toti mecanicii pe la care am fost m-au ajutat mult cu raspunsuri de genul:lasa-ma domle ca nu are nimic si oricum e prea scump sa o repari.
Piese second nu gasesc nimic doar daca cumpar un motor intreg si asa mai departe.
Eu stau in Tg Mures
Intrebarea mea mare este ce pot sa ii fac sa mearga cit de cit.poate ma ajuta si pe mine cineva cu ceva poze pentru un motor c12nz pe unde e senzorul EGR si throlttle sensor sa vad poate reusesc sa le curat si ceva se intimpla.
Oricum multumesc si chiar daca nu reusesc sa rezolv ceva macar mi-am spus oful
Multumesc Mult
- cristina1211
- **
- 113 mesaje
- din 09 Nov 2009
- Agila 2001 z12xe
- Buzau
cristina1211
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
robykozak
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor. Saptamana trecuta am curatat valva EGR. Am studiat atent tot ce scrie pe forum. Am facut curatarea. Maine vreau sa verific masuratorile la mufa EGR. Ieri am avut surpriza sa apara o eroare. Am citit eroarea si e 1405. Sa nu fi facut eu bine ceva? E cazul sa ma nelinistesc? Am stricat valva Egr? Nu prea inteleg.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
robykozak
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2007
- Mesaj Privat
Multumesc Dan pentru raspuns. M-am mai linistit. Am dat impulsuri cu egr in carbusolv. De multe ori. Eroarea acum nu mai apare. Dar a ramas stocata in memoria ECU. Daca nu dispare in cateva zile , resetez ECU si apoi astept sa vad ce se intampla. Daca mai apare o data eroarea 1405 sunt nevoit sa demontez din nou egr si sa insist la axul electromagnetului.
Am tot urmarit fotografiile colegilor cu egr curatat. Nu se vede axul sau capacul de pe ax care inchide acolo orificiile in EGR. Am inteles ca axul electromagnetului face o miscare de max 5 mm. Nu sunt sigur daca la mine axul si ,,dopul,, de pe ax se afla in pozitia corecta(in repaos). Electromagnetul (partea aceea cilindrica cu mufa) este montat pe acel ansamblu cu cavitati. Axul electromagnetului trece prin prima cavitate, acolo este o gaura prin acel perete si ajunge in a doua cavitate. La mine dopul de pe ax apare in a doua cavitate.( in repaos dopul inchide orificiul din acel perete dintre cavitati) La aplicare 12 volti pe pinii 1 si 5 axul iese cam 5 mm din electromagnet, in a doua cavitate. Acum cele doua cavitati comunica. Sper ca asa e bine. Nu am mai vazut egr demontat. Iar pozele pe care le-am facut nu se vad bine, era destul de intuneric in hala in care am facut lucrarea. Multa sanatate tuturor.
Am tot urmarit fotografiile colegilor cu egr curatat. Nu se vede axul sau capacul de pe ax care inchide acolo orificiile in EGR. Am inteles ca axul electromagnetului face o miscare de max 5 mm. Nu sunt sigur daca la mine axul si ,,dopul,, de pe ax se afla in pozitia corecta(in repaos). Electromagnetul (partea aceea cilindrica cu mufa) este montat pe acel ansamblu cu cavitati. Axul electromagnetului trece prin prima cavitate, acolo este o gaura prin acel perete si ajunge in a doua cavitate. La mine dopul de pe ax apare in a doua cavitate.( in repaos dopul inchide orificiul din acel perete dintre cavitati) La aplicare 12 volti pe pinii 1 si 5 axul iese cam 5 mm din electromagnet, in a doua cavitate. Acum cele doua cavitati comunica. Sper ca asa e bine. Nu am mai vazut egr demontat. Iar pozele pe care le-am facut nu se vad bine, era destul de intuneric in hala in care am facut lucrarea. Multa sanatate tuturor.
maeunu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor !Sunt Mihai si am o Agila! )))
Azi am curatat EGR-ul cu un prieten mecanic de meserie si urmand sfaturile de pe site in special ale D-lui Dan am reusit si chiar se cunoaste la mers .
Am o Agila 1,2 de 140000 si din care 17000 i-am facut eu si lucrarile de intretinere chiar salveaza bani si nervi.
Inca o data multumiri D-lui Dan Cuciureanu.
Azi am curatat EGR-ul cu un prieten mecanic de meserie si urmand sfaturile de pe site in special ale D-lui Dan am reusit si chiar se cunoaste la mers .
Am o Agila 1,2 de 140000 si din care 17000 i-am facut eu si lucrarile de intretinere chiar salveaza bani si nervi.
Inca o data multumiri D-lui Dan Cuciureanu.
liviuss
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua. am o corsa din 2001 cu motor 1.2 16 v. azi am fost sa comand garniturile de la EGR si vanzatorul mi a spus ca pt motorul meu asa arata garnitura , ca in poza de mai jos(am gasit o pe forum)
Este buna asa sau trebuie sa nu fie canalul acela astupat?in caz ca nu e buna , se poate decupa canalul respectiv sa o fac sa se potriveasca ?sau sa caut in alta parte?
Multumesc si o zi buna va doresc .
Este buna asa sau trebuie sa nu fie canalul acela astupat?in caz ca nu e buna , se poate decupa canalul respectiv sa o fac sa se potriveasca ?sau sa caut in alta parte?
Multumesc si o zi buna va doresc .
- scanx
- ***
- 679 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 679
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
- neghina dumitru
- *
- 11 mesaje
- din 08 Apr 2009
- Vectra 2000 Y16XE
- Bacau
neghina dumitru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2009
- Mesaj Privat
zakky
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2009
- Mesaj Privat
- neghina dumitru
- *
- 11 mesaje
- din 08 Apr 2009
- Vectra 2000 Y16XE
- Bacau
neghina dumitru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2009
- Mesaj Privat
tdk2006
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ovidiu87us
- **
- 108 mesaje
- din 07 Aug 2010
- Astra 2011 Z1.7 DTR
- Caras-Severin
ovidiu87us
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 Z1.7 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2010
- Mesaj Privat
tdk2006
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat