- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pana in 2015 origul are acelasi cod pentru toate motoarele, informatie furnizata de colegi cateva pagini in urma. Deci nu s-a modificat nimic. Ca nu au aparut cazuri de masini din 2011-2015 e datorat faptului ca inca sunt tinere si nu a imbatranit acea garnitura. Alta explicatie nu e. Probabil ca in strainatate sunt mai putine cazuri datorita traficului. Daca regenerarile se produc in general pe autostrada si la viteze mari racirea in zona dpf-ului e mai buna si temperatura nu creste atat de mult in zona baii de ulei unde se afla celebrul oring.
Si doar in romania oamenii cumpara diesel de 160 cp si il folosesc exclusiv in oras. In afara cine cumpara diesel face naveta.
Si doar in romania oamenii cumpara diesel de 160 cp si il folosesc exclusiv in oras. In afara cine cumpara diesel face naveta.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pe undeva poate sa fie o explicație pentru uzura prematura a piesei. Am vãzut destui posesori de Insignia chiar pe autostrada care merg cu viteza destul micã pentru masina asta.
În altã ordine de idei poate printre altele au schimbat furnizorul pentru oring și de aceea au zis cã s-au rezolvat problemele cu motoarele dupã 2010.
Sunt destul de curios sa vad cum evolueazã fenomenul
În altã ordine de idei poate printre altele au schimbat furnizorul pentru oring și de aceea au zis cã s-au rezolvat problemele cu motoarele dupã 2010.
Sunt destul de curios sa vad cum evolueazã fenomenul
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Era pe aici un coleg cu probleme cu Insignia mai noua. Stiu in Bacau o Insignia din 2011 cu motorul picat. Deci problema ramane. Cum spun eu si la una mai noua fara probleme inca trebuie schimbat preventiv. Cel putin eu daca reusesc sa o schimb pe a mea cu una din 2012-2013, schimb imediat semeringul.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mașinile din 2011 au deja 6 ani de exploatare și nu cad cã muștele
Cele din prima șarjã cã sa zic așa sunt aproape toate pe butuci cu mai puțini ani de exploatare.este suficient sa numãrãm doar aici pe forum. Nu mai punem la socotealã pe cei neafiliați. Mai vedem cum evolueazã fenomenul deocamdatã statistica îmi dã dreptate
Cele din prima șarjã cã sa zic așa sunt aproape toate pe butuci cu mai puțini ani de exploatare.este suficient sa numãrãm doar aici pe forum. Nu mai punem la socotealã pe cei neafiliați. Mai vedem cum evolueazã fenomenul deocamdatã statistica îmi dã dreptate
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Asta da, cu siguranta. Din moment ce apare acest mesaj este o problema si vorba aia " paza buna pazeste primejdia rea". Eu am vrut sa spun ca probleme mai sunt si ca de acum pot aparea si la cele mai noi. A mea e din 2010 si am doi ani de cand a aparut mesajul si am schimbat oringul si nu mai am probleme. La frig la pornire se amorseaza imediat pompa de ulei. Deci trebuie schimbat preventiv. LA MULTI ANI TUTUROR COLEGILOR SI UN AN FARA PROBLEME CU INSIGNIILE NOASTRE CI NUMAI SATISFACTII SI KM. FARA NUMAR !
- nicu_pasca
- *
- 6 mesaje
- din 02 Jan 2017
- Insignia 2011 ADY11
- Timis
nicu_pasca
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 ADY11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2017
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- nicu_pasca
- *
- 6 mesaje
- din 02 Jan 2017
- Insignia 2011 ADY11
- Timis
nicu_pasca
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 ADY11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2017
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
nicu_pasca a scris:Cand pun testerul pe ea imi spune model 2011 year , production date nov 2010.
Chestia e ca acum daca o pornesc nu imi mai apare eroare cred ca totul tine de temperatura , aia influenteaza garnitura, ca sa piarda presiunea.
O schimb pentru ca e 100% pe duca.
Chestia e ca acum daca o pornesc nu imi mai apare eroare cred ca totul tine de temperatura , aia influenteaza garnitura, ca sa piarda presiunea.
O schimb pentru ca e 100% pe duca.
Mai apare, nu mai apare mesajul nu te juca.
Ai probleme de presiune si deci de ungere, tractata sau pe platforma cum ti au spis colegii poate face diferenta
- alexgrecea
- *
- 1 mesaje
- din 02 Jan 2017
- Bacau
alexgrecea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2017
- Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Asta da, cu siguranta. Din moment ce apare acest mesaj este o problema si vorba aia " paza buna pazeste primejdia rea". Eu am vrut sa spun ca probleme mai sunt si ca de acum pot aparea si la cele mai noi. A mea e din 2010 si am doi ani de cand a aparut mesajul si am schimbat oringul si nu mai am probleme. La frig la pornire se amorseaza imediat pompa de ulei. Deci trebuie schimbat preventiv. LA MULTI ANI TUTUROR COLEGILOR SI UN AN FARA PROBLEME CU INSIGNIILE NOASTRE CI NUMAI SATISFACTII SI KM. FARA NUMAR !
Salut Ionut porti sa imi spui la ce service din Bacau ai schimbat acel oring?
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Iulius, masina despre care vorbeam e fabricata in 2011 si dupa coduri, nu numai model 2011. Problema este ca si la acestea mai noi pot aparea probleme. Eu am spus si repet ca pentru siguranta as cheltui 100€ ca sa schimb preventiv acest oring si stau linistit 4 ani. Eu asa voi face cand schimb Insignia mea.
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor și an nou fericit! Din pãcate nu îmi doream sa postez aici dar anul nou îmi aduce o veste neplãcutã. Aveam de gând ca la revizia din februarie sa schimb și oringul pentru a scapa de stres dar socoteala de acasã nu se potrivește cu cea din târg. Am citit pe forum toate întâmplãrile și în ce împrejurimi a apãrut mesajul și am vãzut ca la mulți le-au apãrut când temperatura era scãzutã în special cu minus. Dupã ce am plecat voios sa petrec de revelion în munți la o cabana îndepãrtatã, dupã distracție pe data de 1. Ma duc la mașinã sa o dezmorțesc un pic. Dau o cheie și surpriza pentru o secunda "oil pressure low, stop engine". Temperatura era de - 4. Am oprit-o imediat și am lãsat-o acolo. Azi am pornit iar motorul și nu mi-a mai apãrut mesajul dar am fost nevoit sa plec acasã cu ea și am parcurs 200 de km. Maine fac programare la reprezentata și direct cu ea la schimbat oringul. Sper ca nu a fost afectat nimic. Eu ma gândesc ca uleiul a fost mai vâscos și mașina era în panta destul de abrupta și de aici mesajul. Acasa sta în garaj și probabil de asta nici nu mi-a apãrut nimic acuma.
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat