Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pana in 2015 origul are acelasi cod pentru toate motoarele, informatie furnizata de colegi cateva pagini in urma. Deci nu s-a modificat nimic. Ca nu au aparut cazuri de masini din 2011-2015 e datorat faptului ca inca sunt tinere si nu a imbatranit acea garnitura. Alta explicatie nu e. Probabil ca in strainatate sunt mai putine cazuri datorita traficului. Daca regenerarile se produc in general pe autostrada si la viteze mari racirea in zona dpf-ului e mai buna si temperatura nu creste atat de mult in zona baii de ulei unde se afla celebrul oring.
Si doar in romania oamenii cumpara diesel de 160 cp si il folosesc exclusiv in oras. In afara cine cumpara diesel face naveta.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pe undeva poate sa fie o explicație pentru uzura prematura a piesei. Am vãzut destui posesori de Insignia chiar pe autostrada care merg cu viteza destul micã pentru masina asta.
În altã ordine de idei poate printre altele au schimbat furnizorul pentru oring și de aceea au zis cã s-au rezolvat problemele cu motoarele dupã 2010.
Sunt destul de curios sa vad cum evolueazã fenomenul
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Garnitura e aceeasi. Pozitionarea PDF-ului e aceeasi. Deci nimik nou sau imbunatatit....Sigur urmeaza si posesorii de Insignii fabricate dupa 2011 sa schimbe nenorocitul ala de oring.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
totusi sunt multe masini din 2010. difera asa mult utilizarea uneia din 2010 fata de una din 2011 ?
sigur gasesti multe din 2011 mult mai uzate decit unele din 2010.. si cele din 2010 crapa iar celelalte nu.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Era pe aici un coleg cu probleme cu Insignia mai noua. Stiu in Bacau o Insignia din 2011 cu motorul picat. Deci problema ramane. Cum spun eu si la una mai noua fara probleme inca trebuie schimbat preventiv. Cel putin eu daca reusesc sa o schimb pe a mea cu una din 2012-2013, schimb imediat semeringul.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Scuze dar nu putem sã discutãm despre problema asta pe baza de folclor *Am auzit eu de cineva care...* Sã ne spunã respectivul sa ne de-a date VIN-ul .Nu de alta dar am vãzut atâtea mașini întinerire.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mașinile din 2011 au deja 6 ani de exploatare și nu cad cã muștele
Cele din prima șarjã cã sa zic așa sunt aproape toate pe butuci cu mai puțini ani de exploatare.este suficient sa numãrãm doar aici pe forum. Nu mai punem la socotealã pe cei neafiliați. Mai vedem cum evolueazã fenomenul deocamdatã statistica îmi dã dreptate
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu stiu masina si pe cel caruia ia picat motorul. Omul nu are cont pe Club Opel. Nu vorbesc din folclor.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu te contrazic.dar nu este mai simplu ca la aparitia mesajului cu pricina sa nu mai pornim masina.am vazut destui pe forum care intreaba cit sa mai mearga daca s-a aprins becul rosu.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Asta da, cu siguranta. Din moment ce apare acest mesaj este o problema si vorba aia " paza buna pazeste primejdia rea". Eu am vrut sa spun ca probleme mai sunt si ca de acum pot aparea si la cele mai noi. A mea e din 2010 si am doi ani de cand a aparut mesajul si am schimbat oringul si nu mai am probleme. La frig la pornire se amorseaza imediat pompa de ulei. Deci trebuie schimbat preventiv. LA MULTI ANI TUTUROR COLEGILOR SI UN AN FARA PROBLEME CU INSIGNIILE NOASTRE CI NUMAI SATISFACTII SI KM. FARA NUMAR !
  • nicu_pasca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 ADY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Ieri mi-a aparut si mie pentru prima data mesajul de oil low pressure, erau -10 grade afara, dupa 2 sec a disparut. Masina este model 2011 are 134000 km reali, data de fabricatie noi 2010.
Am comandat semeringul , zilele urmatoare o duc pt schimb.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ce-mi place mie chestia asta cu masina din 2011 dar fabricata in 2010.
vezi colegu ionut ciobanu despre ce vorbeam eu mai zilele trecute?
masinile astea imi strica mie statistica.
pentru colegu cu beleaua eu zic sa nu mai pornesti deloc motorul.
Skip ads

  • nicu_pasca

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 ADY11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Cand pun testerul pe ea imi spune model 2011 year , production date nov 2010.
Chestia e ca acum daca o pornesc nu imi mai apare eroare cred ca totul tine de temperatura , aia influenteaza garnitura, ca sa piarda presiunea.
O schimb pentru ca e 100% pe duca.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pt orice eventualitate sa o duci tractata sau pe platforma.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
nicu_pasca a scris:Cand pun testerul pe ea imi spune model 2011 year , production date nov 2010.
Chestia e ca acum daca o pornesc nu imi mai apare eroare cred ca totul tine de temperatura , aia influenteaza garnitura, ca sa piarda presiunea.
O schimb pentru ca e 100% pe duca.


Mai apare, nu mai apare mesajul nu te juca.
Ai probleme de presiune si deci de ungere, tractata sau pe platforma cum ti au spis colegii poate face diferenta
  • alexgrecea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2017

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Asta da, cu siguranta. Din moment ce apare acest mesaj este o problema si vorba aia " paza buna pazeste primejdia rea". Eu am vrut sa spun ca probleme mai sunt si ca de acum pot aparea si la cele mai noi. A mea e din 2010 si am doi ani de cand a aparut mesajul si am schimbat oringul si nu mai am probleme. La frig la pornire se amorseaza imediat pompa de ulei. Deci trebuie schimbat preventiv. LA MULTI ANI TUTUROR COLEGILOR SI UN AN FARA PROBLEME CU INSIGNIILE NOASTRE CI NUMAI SATISFACTII SI KM. FARA NUMAR !


Salut Ionut porti sa imi spui la ce service din Bacau ai schimbat acel oring?
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Iulius, masina despre care vorbeam e fabricata in 2011 si dupa coduri, nu numai model 2011. Problema este ca si la acestea mai noi pot aparea probleme. Eu am spus si repet ca pentru siguranta as cheltui 100€ ca sa schimb preventiv acest oring si stau linistit 4 ani. Eu asa voi face cand schimb Insignia mea.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor și an nou fericit! Din pãcate nu îmi doream sa postez aici dar anul nou îmi aduce o veste neplãcutã. Aveam de gând ca la revizia din februarie sa schimb și oringul pentru a scapa de stres dar socoteala de acasã nu se potrivește cu cea din târg. Am citit pe forum toate întâmplãrile și în ce împrejurimi a apãrut mesajul și am vãzut ca la mulți le-au apãrut când temperatura era scãzutã în special cu minus. Dupã ce am plecat voios sa petrec de revelion în munți la o cabana îndepãrtatã, dupã distracție pe data de 1. Ma duc la mașinã sa o dezmorțesc un pic. Dau o cheie și surpriza pentru o secunda "oil pressure low, stop engine". Temperatura era de - 4. Am oprit-o imediat și am lãsat-o acolo. Azi am pornit iar motorul și nu mi-a mai apãrut mesajul dar am fost nevoit sa plec acasã cu ea și am parcurs 200 de km. Maine fac programare la reprezentata și direct cu ea la schimbat oringul. Sper ca nu a fost afectat nimic. Eu ma gândesc ca uleiul a fost mai vâscos și mașina era în panta destul de abrupta și de aici mesajul. Acasa sta în garaj și probabil de asta nici nu mi-a apãrut nimic acuma.
  • opelinsignia11

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ma pun sa rectific vibrochenul si dupã iarãși o sa apãra problema. Filtrul de particule e amplasat prost si încãlzește baia de ulei când își face regenerare Deci insignia o masina de aruncat la fiare vechi
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
asa e ai dreptate...arunc-o da-o draq.....ia-ti un Volkswagen si stai liniștit...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR