- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Intai am dat jos galeria (sa o verific), apoi turbina si am curatat-o, dupa care mi-a aparut din nou turbo overboost (P0234). Turbina nu avea zgomote, uzura, jocuri, dar se mai blocau palele geometriei variabile (parerea mea) din cauza depunerilor de funingine, poate si din cauza faptului ca in ultima perioada am mers mai mult in oras. Problema la tine e ca palele turbinei erau lovite/indoite si ar trebui cautata cauza. Masina mea avea vreo 92000km, acum vreo 2 luni cand am schimbat-o in garantie, deci nu m-a costat nimic.
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Buna seara, si eu vinerea viitoare sunt programat pentru schimbat turbina ,am achizitionat o turbina noua Garret la pretul de 3800 RON, masina are 161.000 km , turbina dupa 2000 rot/min fluiera tare de tot.( si se aude si un sunet ca de ''rasnita'') turbina o voi schimba la maindrei, sunt programat vineri ...sa vedem ce se mai gaseste suspect pe acolo... va tin si eu la curent !1
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
[quote="Florin Insignia"]Exista o firma in cj care vinde turbine noi si reconditionate, una noua originala la ei era 2600 ron iar una reconditionata 1300..[/quote
Da sunt multe tepe si cu ''noul'' asta, gasisem si eu la pretul 1962 RON fara TVA cica noua cand i-am zis sa imi arate o poza cu cutie cu ceva,pauza decti aveti mare grija ce cumparati.
Am ales un distribuitor autorizat Garret doar 2 firme sunt in romania sunt
Auto Total si Turbo`s Hoet.(cea de-a doua firma este tot din Cluj)......toata afacerea cu montaj cu tot ma ajunge la 4000 si ceva de ron.....
Da sunt multe tepe si cu ''noul'' asta, gasisem si eu la pretul 1962 RON fara TVA cica noua cand i-am zis sa imi arate o poza cu cutie cu ceva,pauza decti aveti mare grija ce cumparati.
Am ales un distribuitor autorizat Garret doar 2 firme sunt in romania sunt
Auto Total si Turbo`s Hoet.(cea de-a doua firma este tot din Cluj)......toata afacerea cu montaj cu tot ma ajunge la 4000 si ceva de ron.....
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Jelu68
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Am o Insignia din 2009, de 131cp si 176.000Km. De ieri dimineata mi-a apãrut mesajul cu "service soon" iar motorul nu se tureazã mai mult de 2000-2500 rpm în sarcinã ºi undeva la 3000 rpm la ralanti. Anterior acestei probleme, cam de nouã luni, dupã ce am schimbat futunul de la turbo (spart in timp ce plecam in concediu), când motorul era rece, în treapa 2, la 1800-2000 rpm se auzea un zgomot (hîrâit) ºi se simþeau întreruperi uºoare, sacadate ale alimentãrii. Dispãreau dacã reduceam acceleraþia sau reuseam sã trec de turaþia menþionatã. Precizez cã nu se intâmpla mereu dar, în special dimineaþa când era mai rãcoare.
Sã fie electrovalva de la turbo sau chiar turbina?
Vã mulþumesc anticipat
Am o Insignia din 2009, de 131cp si 176.000Km. De ieri dimineata mi-a apãrut mesajul cu "service soon" iar motorul nu se tureazã mai mult de 2000-2500 rpm în sarcinã ºi undeva la 3000 rpm la ralanti. Anterior acestei probleme, cam de nouã luni, dupã ce am schimbat futunul de la turbo (spart in timp ce plecam in concediu), când motorul era rece, în treapa 2, la 1800-2000 rpm se auzea un zgomot (hîrâit) ºi se simþeau întreruperi uºoare, sacadate ale alimentãrii. Dispãreau dacã reduceam acceleraþia sau reuseam sã trec de turaþia menþionatã. Precizez cã nu se intâmpla mereu dar, în special dimineaþa când era mai rãcoare.
Sã fie electrovalva de la turbo sau chiar turbina?
Vã mulþumesc anticipat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Teodor_900 a scris:.....toata afacerea cu montaj cu tot ma ajunge la 4000 si ceva de ron.....
Cam multicel,pesemne ai pus la socoteala si schimbul de ulei,filtrele de aer si ulei,garniturile,precum si manopera.
Pe mine, cu toate cele mentionate mai sus ma dus la 3600 lei.
@Jelu68,
Trebuie sa efectuezi o diagnoza pentru a vedea cauza care a dus la aparitia acestui mesaj.
Cauze pot fi multe.
Daca opresti motorul si repornesti,tot mai ai pierdere de putere,poate fi de la turbina/electrovalva turbo...
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
hog33- acelasi lucru am cautat si eu, si cand am auzit cat vor pe o porcarie de nuca, am zis mai bine pun un maimutoi desupra... dar nu dau 10 mil pe toata instalatia pentru ca nu se poate scoate numai nuca..
am cautat peste tot un tutorial ceva..cum se demonteaza...macar numai bucata aia de piele..la un meserias bun se poate inlocui dar nu am gasit din pacate nimic...
traiesc inca cu speranta si eu ca pe undevas in vreun coltisor de web apare vreo informatie despre cum se scoate nuca aia nenorocita..
bafta..
am cautat peste tot un tutorial ceva..cum se demonteaza...macar numai bucata aia de piele..la un meserias bun se poate inlocui dar nu am gasit din pacate nimic...
traiesc inca cu speranta si eu ca pe undevas in vreun coltisor de web apare vreo informatie despre cum se scoate nuca aia nenorocita..
bafta..
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
salut stefan,
nu stiu cum se scoate am sa caut si eu dar as fi dispus sa platesc la reprezentanta 100 ron sa o schimbe insa nu am levierul ...
Eu chiar azi am izolat maciuca si am vopsit toata nuca cu vopsea cauciucata speciala . Acum are un aspect de nuca din piele iar ca touch este unul aderent de cauciuc. La mine levierul are nervura nichelata si lateralele si deasupra sunt din cauciuc infect care se poate scoate. Dar se si poate rupe daca insisti, eu l-am reasezat si imbracat cu sprayul in cauciuc.
Sper sa si reziste in timp acum...
nu stiu cum se scoate am sa caut si eu dar as fi dispus sa platesc la reprezentanta 100 ron sa o schimbe insa nu am levierul ...
Eu chiar azi am izolat maciuca si am vopsit toata nuca cu vopsea cauciucata speciala . Acum are un aspect de nuca din piele iar ca touch este unul aderent de cauciuc. La mine levierul are nervura nichelata si lateralele si deasupra sunt din cauciuc infect care se poate scoate. Dar se si poate rupe daca insisti, eu l-am reasezat si imbracat cu sprayul in cauciuc.
Sper sa si reziste in timp acum...
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
chiar f. buna ideea ta...eu am la fel marginile nichelate, iar partea de deasupra este ( sau asa cred eu cel putin..nu ar fi mirare sa ma insel.. ) dintr-un fel de piele..
asta ma intereseaza sa scot numai bucatica ( sau componenta toata) aia de deasupra..sa vad daca o pot inlocui cumva..sau remedia cel putin
nu arata foarte rau..are mici crapaturi..dar..deh..parca numai acolo ma uit...
asta ma intereseaza sa scot numai bucatica ( sau componenta toata) aia de deasupra..sa vad daca o pot inlocui cumva..sau remedia cel putin
nu arata foarte rau..are mici crapaturi..dar..deh..parca numai acolo ma uit...
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
stefanmatasaru a scris:chiar f. buna ideea ta...eu am la fel marginile nichelate, iar partea de deasupra este ( sau asa cred eu cel putin..nu ar fi mirare sa ma insel.. ) dintr-un fel de piele..
asta ma intereseaza sa scot numai bucatica ( sau componenta toata) aia de deasupra..sa vad daca o pot inlocui cumva..sau remedia cel putin
nu arata foarte rau..are mici crapaturi..dar..deh..parca numai acolo ma uit...
asta ma intereseaza sa scot numai bucatica ( sau componenta toata) aia de deasupra..sa vad daca o pot inlocui cumva..sau remedia cel putin
nu arata foarte rau..are mici crapaturi..dar..deh..parca numai acolo ma uit...
....partea de deasupra la fel ca si partile laterale sunt dintr-un cauciuc infect....
Deci ai grija cu desfacutul ca se sfasie instant.
Incearaca 0735726880 imbraca schimbatorul in piele cu 100 ron insa este din Pitesti....
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am dat jos azi galeria de admisie si am aflat cauza pt care s-a dus turbina...din pacate o clapeta era rupta.
O galerie noua 1400 ron,si 500 ron second hand in dezmembrari.
La masina de 100.000 km sa se rupa clapetele?!
Nu exista kit de reparatie pentru galerie? Adica doar clapetele respective?
Am inteles ca la modelele mai noi nu mai exista aceste clapete in galerie, daca se scot si acestea ce se intampla? Care este rolul lor defapt?
Multumesc!
O galerie noua 1400 ron,si 500 ron second hand in dezmembrari.
La masina de 100.000 km sa se rupa clapetele?!
Nu exista kit de reparatie pentru galerie? Adica doar clapetele respective?
Am inteles ca la modelele mai noi nu mai exista aceste clapete in galerie, daca se scot si acestea ce se intampla? Care este rolul lor defapt?
Multumesc!
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Pai de ce vrei sa mai pui clapete cand sunt probleme cu ele? Ti-a belit turbina si tu vrei sa cauti sa inlocuiesti clapeta? Nu vad logica, altii desfac galeria ca sa le scoata si tu.......
Stai pe 'fundu' tau si nu mai pune nici o clapeta, scoate-le si pe restul si gata, nu mai stai cu morcovul in c..r.
Bafta.
Stai pe 'fundu' tau si nu mai pune nici o clapeta, scoate-le si pe restul si gata, nu mai stai cu morcovul in c..r.
Bafta.
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat