Costy_77
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2000 X18SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2011
- Mesaj Privat
- mihaitaiosub
- *
- 46 mesaje
- din 12 Apr 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
mihaitaiosub
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
cosmin92 a scris:la motoarele Z19DTH care au DPF OFF facut apare mult fum negru dupa remapare?
Apare ca la cele fara DPF, adica foarte putin.
Costy_77 a scris:Pentru o Vectra B motor X1.8XE1 se poate face ? Care ar fi cresterea putere / cuplu ?
Am tot citit pe aici despre anulare EGR...care este smecheria cu eliminarea piesei respective ?
Am tot citit pe aici despre anulare EGR...care este smecheria cu eliminarea piesei respective ?
130 CP si 185 Nm.
Se anuleaza daca se strica in general. Dar nu efectuam anulare din software la X18XE1.
mihaitaiosub a scris:Care sunt avantajele si dezavantajele anularii(hard si soft) EGR-ului la un z13dth ?Ma gandesc la puterea motorului,consum,pornire la rece sau la cald,mersul subturat,etc....
+ Nu se mai strica
- Se incalzeste putin mai greu motorul
Viorro
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bacau
- Masina: Mokka X 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
Mikki a scris:Da, pretul de 250 EUR este fara TVA.
Cuplul creste pe toata plaja de turatie.
Varianta optima este cea de 125 CP si 230 Nm.
Nu avem reprezentant in Bacau, dar putem oferi un discount de 30 EUR pentru a acoperi cheltuielile cu deplasarea.
Cuplul creste pe toata plaja de turatie.
Varianta optima este cea de 125 CP si 230 Nm.
Nu avem reprezentant in Bacau, dar putem oferi un discount de 30 EUR pentru a acoperi cheltuielile cu deplasarea.
Interesant, oferiti varianta cu puterea cea mai mare (125 CP vs. 120 sau 110 la TCM sau altii) si un cuplu mai mic (230 Nm fata de 240 la ceilalti), exact ceea ce ma intereseaza, cuplul actual e suficient insa vreau ca la viteze de croaziera de 140 km/h motorul sa respire mai bine. La acelasi stil de condus si la viteze mari, consumul ramane acelasi sau va creste? Stilul este unul cu accelerari blande (de regula) si viteze mari pe autostrada. Masina vede numai consumabile, ulei si aditivi Diesel de top.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Viorro
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bacau
- Masina: Mokka X 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua, din ce am vazut eu, unii posesori de astra G / H Z16XEP simt foarte bine o imbunatatire dupa acest chip tuning...la o benzinara aspirata, eu personal m-am convins pe pielea mea ca nu se poate castiga nimic si ca nu ai de unde ?! imi puteti explica din ce se castiga acei 12-17 cp ? pt ca de regula cam ~17 cp se castiga la o motorizare turbo de ~100 cp ; in cazul in care ma decid sa fac o resoftare la voi, cu un DYNO inainte si dupa, si nu se constata nici macar o crestere de 10% , adica 9-10 cp din cei 12-17 promisi, returnatii banii ? mersi
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bunã ziua,
Pãi dacã ești deja convins cã nu se poate câștigã nimic, nu cred cã o sã te convingem noi altfel.
In principiu, se returneazã banii dacã rezultatele nu sunt satisfãcãtoare. Dar nu plãtim noi dyno indiferent de rezultat.
Pentru Z16XEP (și oricare alt motor aspirat sau turbo) valorile sunt obținute folosind benzinã cu CO98 sau superior.
Pãi dacã ești deja convins cã nu se poate câștigã nimic, nu cred cã o sã te convingem noi altfel.
In principiu, se returneazã banii dacã rezultatele nu sunt satisfãcãtoare. Dar nu plãtim noi dyno indiferent de rezultat.
Pentru Z16XEP (și oricare alt motor aspirat sau turbo) valorile sunt obținute folosind benzinã cu CO98 sau superior.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Am inteles ; multumesc pt raspuns ; nu am pretentia sa plateasca cineva DYNO ( cu toate ca un astfel de test ar trebui inclus in pretul unei resoftari pt a vedea clientul rezultatele pe hartie ) ; deci, se returneaza banii in cazul in care castigul este sub 10 cp ? sau doar in principiu ? vad ca dvs aveti un 1.6 resoftat ; nu aveti niste grafice cu niste teste pe dyno pt aceste motoare sau pt aspirate ?
Axxell
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
Buna seara,
Un exemplu foarte interesant pentru Z16XEP, mai vechi dar foarte bun
http://postimg.org/image/69n2rnf5l/
Multumesc.
Un exemplu foarte interesant pentru Z16XEP, mai vechi dar foarte bun
![Wink](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
http://postimg.org/image/69n2rnf5l/
Multumesc.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Din pãcate, pentru Z16XEP alte fise dyno nu avem. Nu sunt prea multi oameni dispuși sã plãteascã aprox. 100 EUR în plus pentru mãsurare dyno. Din acest motiv prețul nu include testare dyno pentru niciun motor.
Dacã rezultatele nu sunt satisfãcãtoare, se returneazã banii.
1.6 meu e Z16SE (8V), motor din altã generație, resoftat din purã curiozitate.
Dacã rezultatele nu sunt satisfãcãtoare, se returneazã banii.
1.6 meu e Z16SE (8V), motor din altã generație, resoftat din purã curiozitate.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,398 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,398
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
Axxell
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
Referitor la exemplul de mai sus, eu nu cred sa aiba modificari in plus motorul, daca ne uitam la puterea si cuplul stock avea inainte de remap 106,5 CP /6097 rpm si 149,9 Nm /4019 rpm, un Z16XEP de pe H are teoretic 105 CP/6000 rpm si 150 Nm/3900rpm.
Parerea mea este ca mai importanta aici este diferenta obtinuta 13,1CP si 28Nm, stiind faptul ca EDS spune ca dupa remap un Z16XEP poate ajunge la 115-120CP si 170-175Nm.
Cred ca H-ul in speta din grafic a fost doar ceva mai norocos ca a obtinut un cuplu de aproape 180Nm si la o turatie de G de 3600rpm
Parerea mea este ca mai importanta aici este diferenta obtinuta 13,1CP si 28Nm, stiind faptul ca EDS spune ca dupa remap un Z16XEP poate ajunge la 115-120CP si 170-175Nm.
Cred ca H-ul in speta din grafic a fost doar ceva mai norocos ca a obtinut un cuplu de aproape 180Nm si la o turatie de G de 3600rpm
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- mihaitaiosub
- *
- 46 mesaje
- din 12 Apr 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
mihaitaiosub
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
@Mihai : la autotest e 210 lei, ~40 euro pt tractiune fata si 250 lei pt 4x4 ;in cazul ca vrei doar masurarea de dupa resoftare si 270 lei inainte si dupa, ceva de genul; http://www.autotest2000.ro/pagini/Preturi.html
la exelixis mi se pare ca e 50 euro ;
la exelixis mi se pare ca e 50 euro ;
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
In primul rand scuze de off-topic. Pentru dyno recomand RacingCode. 50E Testarea pentru 2x4. Legat de softurile EDS, ei au TUV softurile respective. Deci cam greu sa obtina TUV-ul, daca puterea declarata nu coincide cu rezultatul masuratorii. E de la sine inteles, ca acele cresteri de putere sunt obtinute in urma resoftarii unui motor care nu are probleme.
Facand o paralela; majoritatea tunerilor estimeaza pentru Z19DTH ~185-190cp dupa remap, EDS printre singurii care dau 200cp. Cunosc doua masini masurate pe dyno 199.8cp si 201cp. Deci, dece n-ar fii si pentru 1.6 o crestere reala de 12cp?
In primul rand scuze de off-topic. Pentru dyno recomand RacingCode. 50E Testarea pentru 2x4. Legat de softurile EDS, ei au TUV softurile respective. Deci cam greu sa obtina TUV-ul, daca puterea declarata nu coincide cu rezultatul masuratorii. E de la sine inteles, ca acele cresteri de putere sunt obtinute in urma resoftarii unui motor care nu are probleme.
Facand o paralela; majoritatea tunerilor estimeaza pentru Z19DTH ~185-190cp dupa remap, EDS printre singurii care dau 200cp. Cunosc doua masini masurate pe dyno 199.8cp si 201cp. Deci, dece n-ar fii si pentru 1.6 o crestere reala de 12cp?