- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- adi slatina
- *
- 14 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2018 b14net
- Olt
adi slatina
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018 b14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- adi slatina
- *
- 14 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2018 b14net
- Olt
adi slatina
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018 b14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- adi slatina
- *
- 14 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2018 b14net
- Olt
adi slatina
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2018 b14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
Exista transpirații de ulei și la 740i care costa 100 k EUR +. De la Opel ce pretenții sa avem.😁
Acum exact cum a spus Tai-Pan. Dacã era sa gura se vedea și pe joja și pe scut..etc.
Trebuie urmãrit.
PS: ma declar mulțumit de consumul inexistent de ulei la Astra în 18k km și la Corsa în 10k km.
La un Seat Ibiza de 1.2 tsi de 90 cp la 4 luni de la revizie și 3000 km efectuați cati ml de ulei credeți ca a mâncat? 1000 ml. 😩😩😩😩. Adio grupul VAG 😁😁
Acum exact cum a spus Tai-Pan. Dacã era sa gura se vedea și pe joja și pe scut..etc.
Trebuie urmãrit.
PS: ma declar mulțumit de consumul inexistent de ulei la Astra în 18k km și la Corsa în 10k km.
La un Seat Ibiza de 1.2 tsi de 90 cp la 4 luni de la revizie și 3000 km efectuați cati ml de ulei credeți ca a mâncat? 1000 ml. 😩😩😩😩. Adio grupul VAG 😁😁
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Nu este transpiratie de ulei, ci de la solutia siliconica care se pune pe garnituri, inainte de montare.
Motoarele grupului VAG sunt concepute pentru consum de ulei....
Pentru a reduce frecarile din setul motor, si a obtine consumuri mai mici de combustibil, pistoanele au capul ceva mai mic in diametru.
Este un consum asumat de catre producator.... pentru a se lauda cu consumuri mai mici de combustibil.
Motoarele grupului VAG sunt concepute pentru consum de ulei....
Pentru a reduce frecarile din setul motor, si a obtine consumuri mai mici de combustibil, pistoanele au capul ceva mai mic in diametru.
Este un consum asumat de catre producator.... pentru a se lauda cu consumuri mai mici de combustibil.
otep
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o intamplare demna de zona crepusculara cu opelul meu (acum 4000 de km, luat sept 2018) , sa va povestesc:
Am fost pana la Brasov weekendul asta, totul a fost bine, masina s-a comportat excelent, plinul de la OMV, mers perfect legal si in turatii optime (adica intre 2000 si 3000). Azi am mai dat o tura de dimineata prin Brasov ca sa ajung la un Aqua Park, totul a decurs ok.
Dupa balaceala, am urcat in masina sa plecam spre casa si ... HOOD OPEN (avertizare in bord de capota deschisa), zic mai, poate oi fi dat din greseala de maneta cu piciorul, ma dau jos si verific capota, CAPOTA ERA INCHISA WTF, intru si deschid capota, ma uit sub capota, nimic interesant, inchid capota cu simt de raspundere, pun contactul : HOOD OPEN. WTFFFFFFFF. Inchid tot ce se putea inchide pe aceasta masina. HOOD OPEN. Incep sa imi pun tot felul de intrebari, poate au fortat astia in parcare capota sa imi fure ceva ? poate a lovit-o in bot careva si acum nu face bine contactul senzorul ? Nimic, masina arata perfect. Mentionez ca am spalat-o cu 2 zile in urma (cu capota inchisa desigur), sa fi intrat apa pe undeva?
In fine merg asa pana la Bucuresti, la inceputul drumului eroarea de HOOD OPEN ma avertiza sonor din minut in minut, apoi tacea, apoi iar revenea, apoi dupa mai mult timp de mers tacea de tot, dar daca opream masina si puneam iar contactul, iar incepea distractia.
Acum 1 ora am ajuns in Bucuresti dupa mai multe opriri prin alte locuri, eroarea nu a incetat sa ma distraga, iar acum la final cand am dat pe la un magazin sa iau ceva, mi-a dat fatala: SERVICE SOON ! (eroare in bord) fara alte detalii . In onStar nu apare nici o eroare.
Ce poate fi ? Nu pricep. Ce se intampla ?
Am o intamplare demna de zona crepusculara cu opelul meu (acum 4000 de km, luat sept 2018) , sa va povestesc:
Am fost pana la Brasov weekendul asta, totul a fost bine, masina s-a comportat excelent, plinul de la OMV, mers perfect legal si in turatii optime (adica intre 2000 si 3000). Azi am mai dat o tura de dimineata prin Brasov ca sa ajung la un Aqua Park, totul a decurs ok.
Dupa balaceala, am urcat in masina sa plecam spre casa si ... HOOD OPEN (avertizare in bord de capota deschisa), zic mai, poate oi fi dat din greseala de maneta cu piciorul, ma dau jos si verific capota, CAPOTA ERA INCHISA WTF, intru si deschid capota, ma uit sub capota, nimic interesant, inchid capota cu simt de raspundere, pun contactul : HOOD OPEN. WTFFFFFFFF. Inchid tot ce se putea inchide pe aceasta masina. HOOD OPEN. Incep sa imi pun tot felul de intrebari, poate au fortat astia in parcare capota sa imi fure ceva ? poate a lovit-o in bot careva si acum nu face bine contactul senzorul ? Nimic, masina arata perfect. Mentionez ca am spalat-o cu 2 zile in urma (cu capota inchisa desigur), sa fi intrat apa pe undeva?
In fine merg asa pana la Bucuresti, la inceputul drumului eroarea de HOOD OPEN ma avertiza sonor din minut in minut, apoi tacea, apoi iar revenea, apoi dupa mai mult timp de mers tacea de tot, dar daca opream masina si puneam iar contactul, iar incepea distractia.
Acum 1 ora am ajuns in Bucuresti dupa mai multe opriri prin alte locuri, eroarea nu a incetat sa ma distraga, iar acum la final cand am dat pe la un magazin sa iau ceva, mi-a dat fatala: SERVICE SOON ! (eroare in bord) fara alte detalii . In onStar nu apare nici o eroare.
Ce poate fi ? Nu pricep. Ce se intampla ?
- deleted-104298
- ******
- 4,671 mesaje
- din 07 Sep 2015
deleted-104298
- Mesaje scrise: 4,671
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2015
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- enervantul
- **
- 209 mesaje
- din 02 Mar 2017
- Astra 2017 B16XER
- Bucuresti
enervantul
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2017
- Mesaj Privat
Pai chiar crepusculara. M-ati facut curios si am mers la masina acuma, a mea nu are niciun cablu la incuietoarea capotei(conductor electric,are cablu de deschidere), nu apare nimic pe bord daca o deschid, am si mers putin cu capota la primul nivel de inchidere-nimic. Am observat ca nici alarma nu este interesata de capota, suna numai la usi sau portbagaj deschis. Sunt curios si eu de rezolvare, ceva a ramas in calculator daca s-a ajuns la service soon.
@Bau Bau niciodata sa nu spui adio, poate La revedere...O Skoda 2015, tot 1,2 TSI, aproape 20K, nu a necesitat niciodata completarea cu ulei intre schimburi; Opelul. 2017, aproape 16K deasemenea.
@Bau Bau niciodata sa nu spui adio, poate La revedere...O Skoda 2015, tot 1,2 TSI, aproape 20K, nu a necesitat niciodata completarea cu ulei intre schimburi; Opelul. 2017, aproape 16K deasemenea.
- xxl_cm
- ***
- 736 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Bucuresti
xxl_cm
- Mesaje scrise: 736
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
chiar o sa ma uit si eu mai atent pe la capota sa vad daca am senzor de capota deschisa.
oricum mi se pare exagerat la cat de multi senzori au pus pe masina, plus ca multi dintre ei se mai si strica.
pe de alta parte pana la inceputul lunii mai trebuie sa fac revizia.
a facut cineva revizia la Brasov? poate sa imi spuna la ce dealer, ceva impresii si preturi?
oricum mi se pare exagerat la cat de multi senzori au pus pe masina, plus ca multi dintre ei se mai si strica.
pe de alta parte pana la inceputul lunii mai trebuie sa fac revizia.
a facut cineva revizia la Brasov? poate sa imi spuna la ce dealer, ceva impresii si preturi?
- mihai1983
- ***
- 570 mesaje
- din 18 Jun 2013
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
mihai1983
- Mesaje scrise: 570
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
enervantul a scris:Pai chiar crepusculara. M-ati facut curios si am mers la masina acuma, a mea nu are niciun cablu la incuietoarea capotei(conductor electric,are cablu de deschidere), nu apare nimic pe bord daca o deschid, am si mers putin cu capota la primul nivel de inchidere-nimic. Am observat ca nici alarma nu este interesata de capota, suna numai la usi sau portbagaj deschis. Sunt curios si eu de rezolvare, ceva a ramas in calculator daca s-a ajuns la service soon.
@Bau Bau niciodata sa nu spui adio, poate La revedere...O Skoda 2015, tot 1,2 TSI, aproape 20K, nu a necesitat niciodata completarea cu ulei intre schimburi; Opelul. 2017, aproape 16K deasemenea.
@Bau Bau niciodata sa nu spui adio, poate La revedere...O Skoda 2015, tot 1,2 TSI, aproape 20K, nu a necesitat niciodata completarea cu ulei intre schimburi; Opelul. 2017, aproape 16K deasemenea.
Eu am senzor la capota....
- Silviu Mustata
- ****
- 1,199 mesaje
- din 28 Mai 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Silviu Mustata
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2017
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:E baia de ulei, partea dinspre radiator.
La cum arata, pare a fi de la solutia care sa da pe garnitura de baie inainte de montare.
Nu s-a prelins pana jos.
La imbinarile cutiei de viteze nu observi cam acelasi lucru?
La cum arata, pare a fi de la solutia care sa da pe garnitura de baie inainte de montare.
Nu s-a prelins pana jos.
La imbinarile cutiei de viteze nu observi cam acelasi lucru?
Foarte posibil. Același fenomen se întâlnește si la cutia de viteze. Misterul poate fi deslușit cu ajutorul instrumentului high tech de mare precizie numit deget arãtãtor. Se da cu instrumentul pe zona cu pricina și dacã este ulei va rãmane o proba pe acesta. Dacã nu se ia sau are o consistenta lipicioasa, este solutie de etansare care, intr-o situatie de inactivitate a proprietarului poate fi înlãturatã cu spray sau o cârpã îmbibatã cu alcool tehnic.
- enervantul
- **
- 209 mesaje
- din 02 Mar 2017
- Astra 2017 B16XER
- Bucuresti
enervantul
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2017
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
Eu am senzor la capota....
enervantul a scris:Pai chiar crepusculara. M-ati facut curios si am mers la masina acuma, a mea nu are niciun cablu la incuietoarea capotei(conductor electric,are cablu de deschidere), nu apare nimic pe bord daca o deschid, am si mers putin cu capota la primul nivel de inchidere-nimic. Am observat ca nici alarma nu este interesata de capota, suna numai la usi sau portbagaj deschis. Sunt curios si eu de rezolvare, ceva a ramas in calculator daca s-a ajuns la service soon.
Eu am senzor la capota....
Poate o avea legatura cu S&S? M-am mai uitat la una astazi, B14NET, 2019 fara S&S, nici asta nu are senzor. Sau pot fi altele criteriile dupa care s-a montat sau nu, chiar nu stiu.
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Silviu Mustata a scris:
Foarte posibil. Același fenomen se întâlnește si la cutia de viteze. Misterul poate fi deslușit cu ajutorul instrumentului high tech de mare precizie numit deget arãtãtor. Se da cu instrumentul pe zona cu pricina și dacã este ulei va rãmane o proba pe acesta. Dacã nu se ia sau are o consistenta lipicioasa, este solutie de etansare care, intr-o situatie de inactivitate a proprietarului poate fi înlãturatã cu spray sau o cârpã îmbibatã cu alcool tehnic.
Tai-Pan a scris:E baia de ulei, partea dinspre radiator.
La cum arata, pare a fi de la solutia care sa da pe garnitura de baie inainte de montare.
Nu s-a prelins pana jos.
La imbinarile cutiei de viteze nu observi cam acelasi lucru?
La cum arata, pare a fi de la solutia care sa da pe garnitura de baie inainte de montare.
Nu s-a prelins pana jos.
La imbinarile cutiei de viteze nu observi cam acelasi lucru?
Foarte posibil. Același fenomen se întâlnește si la cutia de viteze. Misterul poate fi deslușit cu ajutorul instrumentului high tech de mare precizie numit deget arãtãtor. Se da cu instrumentul pe zona cu pricina și dacã este ulei va rãmane o proba pe acesta. Dacã nu se ia sau are o consistenta lipicioasa, este solutie de etansare care, intr-o situatie de inactivitate a proprietarului poate fi înlãturatã cu spray sau o cârpã îmbibatã cu alcool tehnic.
Silviu,
Ce spui tu, faceau soferii de pe vremuri......
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
enervantul a scris:
Poate o avea legatura cu S&S? M-am mai uitat la una astazi, B14NET, 2019 fara S&S, nici asta nu are senzor. Sau pot fi altele criteriile dupa care s-a montat sau nu, chiar nu stiu.
Tai-Pan a scris:
Eu am senzor la capota....
enervantul a scris:Pai chiar crepusculara. M-ati facut curios si am mers la masina acuma, a mea nu are niciun cablu la incuietoarea capotei(conductor electric,are cablu de deschidere), nu apare nimic pe bord daca o deschid, am si mers putin cu capota la primul nivel de inchidere-nimic. Am observat ca nici alarma nu este interesata de capota, suna numai la usi sau portbagaj deschis. Sunt curios si eu de rezolvare, ceva a ramas in calculator daca s-a ajuns la service soon.
Eu am senzor la capota....
Poate o avea legatura cu S&S? M-am mai uitat la una astazi, B14NET, 2019 fara S&S, nici asta nu are senzor. Sau pot fi altele criteriile dupa care s-a montat sau nu, chiar nu stiu.
La legatura cu Start/Stop m-am gandit si eu....si asa este...
- Silviu Mustata
- ****
- 1,199 mesaje
- din 28 Mai 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Silviu Mustata
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2017
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
Silviu,
Ce spui tu, faceau soferii de pe vremuri......
Silviu Mustata a scris:
Foarte posibil. Același fenomen se întâlnește si la cutia de viteze. Misterul poate fi deslușit cu ajutorul instrumentului high tech de mare precizie numit deget arãtãtor. Se da cu instrumentul pe zona cu pricina și dacã este ulei va rãmane o proba pe acesta. Dacã nu se ia sau are o consistenta lipicioasa, este solutie de etansare care, intr-o situatie de inactivitate a proprietarului poate fi înlãturatã cu spray sau o cârpã îmbibatã cu alcool tehnic.
Tai-Pan a scris:E baia de ulei, partea dinspre radiator.
La cum arata, pare a fi de la solutia care sa da pe garnitura de baie inainte de montare.
Nu s-a prelins pana jos.
La imbinarile cutiei de viteze nu observi cam acelasi lucru?
La cum arata, pare a fi de la solutia care sa da pe garnitura de baie inainte de montare.
Nu s-a prelins pana jos.
La imbinarile cutiei de viteze nu observi cam acelasi lucru?
Foarte posibil. Același fenomen se întâlnește si la cutia de viteze. Misterul poate fi deslușit cu ajutorul instrumentului high tech de mare precizie numit deget arãtãtor. Se da cu instrumentul pe zona cu pricina și dacã este ulei va rãmane o proba pe acesta. Dacã nu se ia sau are o consistenta lipicioasa, este solutie de etansare care, intr-o situatie de inactivitate a proprietarului poate fi înlãturatã cu spray sau o cârpã îmbibatã cu alcool tehnic.
Silviu,
Ce spui tu, faceau soferii de pe vremuri......
Crezi ca unele metode mai vechi s-au perimat? Ca sa fim
în ton cu contemporanii noștri, putem folosi un spectrofotometru de masã. Nu știu ce este ãla😂😂😂 dar suna pompos 😂😂😂 și doct. 😁
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat