- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,711 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,711
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Oricum, frumoasa masina! Sper sa se gindeasca si la fiabilitatea dupa 150.000 Km
O masina uzuala nu SF de masina si la superpret ... NU mai este facuta sa tina 150 mii km, ci sa o vinzi la cine o ia (pardon de expresie la fraieri) si sa iti iei alta. DACA nu gandesc constructorii de autovechicule asa imi fac mea culpa !
CristianTM.
- vlad-OPC
- ****
- 1,075 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,075
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Perfect de acord cu tine CristianTM , de ce ? pai , vorbind cu 3-4 service-uri diferite, numai probleme cu ele. Ori vin clientii cu cazane uzate la mana a -5a, ori intradevar nu e reusita masina... Cineva imi arata dupa ploaie are apa la roata de rezerva un lac... si tot ce e electric e varza la masina... Imi arata un propietar cum nu vrea sa porneasca masina si avea 24.000 km
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
E o decizie de business la nivelul firmelor constructoare. Masinile din gamele mai jos de premium se vind la preturi mici ca sa ne para bine ca ni le permitem, ticsite cu tot felul de gadgeturi, iar apoi se recupereaza banii in timp din vinzari de piese de schimb, care nu tin nici macar 5 ani. E simplu. Toata societatea de consum se misca in directia asta. Cit o mai fi profitabil pentru ei. De ce credeti ca se vind piesele de la producator doar "cu totul" (vezi exemplul cu capacul de la EGR sau furtunul de la turbo)? Chestia asta se poate verifica statistic pe date financiare ale service-urilor.
- vlad-OPC
- ****
- 1,075 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,075
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Si cred ca Insignia care este fabricata in primele 2-3 luni de zile , calitativ este mult mai buna cu ce se fabrica in 2013 acum. Este probabil valabil si pentru alte modele. Politica producatorul fiind: Sa vina omul o vede, simte ca e buna, o cumpara ... pe urma incepe sa faca treaba de 2 lei, ca oricum toti au ramas cu PRIMA impresia buna.
Corect?
Corect?
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Teoretic primele masini ar trebui sa fie mai proaste si pe parcursul productiei sa se rezolve din problemele semnalate de proprietari in timpul utilizarii de zi cu zi. Ca intre timp se mai schimba furnizori pentru anumite componente, dupa principiul cine ne face mai ieftin, asta e cu totul altceva si ajungem la concluzia ta Vlad.
- cont-sters-77167
- **
- 178 mesaje
- din 11 Aug 2012
cont-sters-77167
- Mesaje scrise: 178
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2012
- Mesaj Privat
vlad-OPC a scris:Si cred ca Insignia care este fabricata in primele 2-3 luni de zile , calitativ este mult mai buna cu ce se fabrica in 2013 acum. Este probabil valabil si pentru alte modele. Politica producatorul fiind: Sa vina omul o vede, simte ca e buna, o cumpara ... pe urma incepe sa faca treaba de 2 lei, ca oricum toti au ramas cu PRIMA impresia buna.
Corect?
Corect?
In cazul meu nu se verifica. A mea e din Ian 2009 si are o gramada de probleme la 70.000 Km. Intr-adevar exista furnizori si furnizori de piese componente, n-ai de unde sa stii, insa asta nu anuleaza decizia de business de care spuneam.
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Masinile produse in primul an si in ultimul an , in general sunt mai slabe calitativ .
In primul an sunt o multime de defecte ascunse care nu au fost detectate la inceput , iar cele din ultimul an in general au o gramada de piese mai slabe calitativ , din cauza reducerii de costuri care fiecare producator de masina si le propune sa le faca in fiecare an .Drept urmare se folosesc materiale mai ieftine decat la lansarea autoturismului ,acolo un se poate si nu au fost detectate probleme deosebite.
In primul an sunt o multime de defecte ascunse care nu au fost detectate la inceput , iar cele din ultimul an in general au o gramada de piese mai slabe calitativ , din cauza reducerii de costuri care fiecare producator de masina si le propune sa le faca in fiecare an .Drept urmare se folosesc materiale mai ieftine decat la lansarea autoturismului ,acolo un se poate si nu au fost detectate probleme deosebite.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
""Cineva imi arata dupa ploaie are apa la roata de rezerva un lac... si tot ce e electric e varza la masina... Imi arata un propietar cum nu vrea sa porneasca masina si avea 24.000 km Smile""
astea-s de la radio Erevan. ce probleme electrice are masina ? probabil persoana cu apa in porbagaj a cumparat ceva asemanator cu masina mea dauna totala vanduta cu 4 mii si vazuta mai apoi pe autovit cu 13900 euro primul proprietar, fara accident s-ar fi vandut la Ploiesti din ce am inteles de la cumparator, ma tot suna sa scot pozele cu masina avariata de pe net.
""A mea e din Ian 2009 si are o gramada de probleme la 70.000 Km. ""
oare ce difera intre masina ta si a mea care e drept are doar 61 mii km si e din mai 2010 ? am avut alta din 2009 si nu am avut nimic la ea intr-un an si 25 mii km.
cu cateva ore in urma un coleg si-a cumparat un A4 din 2011 din germania, are ceva probleme electrice(nu merge autopilotul, modulul start stop iar temperatura exterioara arata 52 gr C), pot afirma in urma acestor constatari ca audi e o masina varza ?
astea-s de la radio Erevan. ce probleme electrice are masina ? probabil persoana cu apa in porbagaj a cumparat ceva asemanator cu masina mea dauna totala vanduta cu 4 mii si vazuta mai apoi pe autovit cu 13900 euro primul proprietar, fara accident s-ar fi vandut la Ploiesti din ce am inteles de la cumparator, ma tot suna sa scot pozele cu masina avariata de pe net.
""A mea e din Ian 2009 si are o gramada de probleme la 70.000 Km. ""
oare ce difera intre masina ta si a mea care e drept are doar 61 mii km si e din mai 2010 ? am avut alta din 2009 si nu am avut nimic la ea intr-un an si 25 mii km.
cu cateva ore in urma un coleg si-a cumparat un A4 din 2011 din germania, are ceva probleme electrice(nu merge autopilotul, modulul start stop iar temperatura exterioara arata 52 gr C), pot afirma in urma acestor constatari ca audi e o masina varza ?
- Mr.Opel
- Admin
- 2,363 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,363
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
IMHO, la capitolul fiabilitate, Opel este un producator OK per ansamblu, sta undeva intre excelent si mediocru, avand in vedere ca:
- nemtii nu mai cumpara masinile long-term
- departamentul de marketing care spune ca uleiul se schimba la 25-30k km
Oricum, toti producatorii cu vechime (Opel, VW, Audi, Merc-benz, bmw, etc - NU includ Tata motors, Great wall, s.a.m.d.) au o rata de 15% - 20% de masini cu una sau cateva probleme tehnice - de obicei reparate pe garantie. Si o rata foarte mica de lemons. Vorbesc aici de probleme ce apar in perioada de garantie/primii 3 ani/prima 100k km. La cele de peste 100k mi se pare firesc sa se mai strice cate ceva.
Conform DEKRA - care nu-i chiar Bula - Insignia sta bine la 100k-150k km in comparatie cu celelalte modele.
LE: si sa nu mai uitam ca romanii (cred ca si restul est-europenilor) se grabesc sa cumpere masini din anunturile de pe prima pagina - masini la pret de dumping, cu asteptari de masina noua. "Cat mai dotat si cat mai ieftin" suna cunoscut?
- nemtii nu mai cumpara masinile long-term
- departamentul de marketing care spune ca uleiul se schimba la 25-30k km
Oricum, toti producatorii cu vechime (Opel, VW, Audi, Merc-benz, bmw, etc - NU includ Tata motors, Great wall, s.a.m.d.) au o rata de 15% - 20% de masini cu una sau cateva probleme tehnice - de obicei reparate pe garantie. Si o rata foarte mica de lemons. Vorbesc aici de probleme ce apar in perioada de garantie/primii 3 ani/prima 100k km. La cele de peste 100k mi se pare firesc sa se mai strice cate ceva.
Conform DEKRA - care nu-i chiar Bula - Insignia sta bine la 100k-150k km in comparatie cu celelalte modele.
DEKRA a scris:DEKRA comments
Even with its increasing age and mileage, the Insignia affirms why it has held the top spot over the past few years. The rare complaints from the DEKRA examiners are mainly in relation to minor defects in the lighting, slight wear to the braking system and/or chips on the windscreen.
Typical Faults:
Headlight setting unsatisfactory
Brake discs/linings worn
Stone-chipping damage to windscreen
Even with its increasing age and mileage, the Insignia affirms why it has held the top spot over the past few years. The rare complaints from the DEKRA examiners are mainly in relation to minor defects in the lighting, slight wear to the braking system and/or chips on the windscreen.
Typical Faults:
Headlight setting unsatisfactory
Brake discs/linings worn
Stone-chipping damage to windscreen
LE: si sa nu mai uitam ca romanii (cred ca si restul est-europenilor) se grabesc sa cumpere masini din anunturile de pe prima pagina - masini la pret de dumping, cu asteptari de masina noua. "Cat mai dotat si cat mai ieftin" suna cunoscut?
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu vorbim despre strugurii acri si nici despre super - Insigniile cu peste 200Kkm reali(ca tot se umple forumul de ele) cumparate cu 8oooEuro de pe net si de prin tirguri, de'i apuca plinsu' pe actualii proprietari citi bani trebuie sa bage in ele, justificat dealtfel pentru km pe care masina ii are. Cine isi cumpara cu banii de covrigi o asemenea masina isi merita soarta ...stiind faptul ca romanul e chilipirgiu si mocangiu... si tot asteapta pomeni.
Bre', aici vorbim despre Insignia facelift nu?
Bre', aici vorbim despre Insignia facelift nu?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
nu cred ca ajunge asa mult. am vazut pe stoc noul model de 163 cai, cosmo, navi etc la 20 de mii fara tva(oferta dealer pe autovit).
ma doare inima, dar nu pot schimba inca masina, am casa in constructie, doar pe termopane am dat 10 k euro. urmeaza finisaje si instalatii
http://www.autovit.ro/opel-...ia-C30621679.html
ma doare inima, dar nu pot schimba inca masina, am casa in constructie, doar pe termopane am dat 10 k euro. urmeaza finisaje si instalatii
http://www.autovit.ro/opel-...ia-C30621679.html
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
http://www.automobilen.ro/n...vine-2015-design/
daca nu va place facelift-ul asteptati modelul nou din 2015
daca nu va place facelift-ul asteptati modelul nou din 2015
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Cam acelasi stil ca si la noua Astra (tot din 2015, cica), daca photoshop-urile astea se apropie de adevar!
https://www.clubopel.com/lin...chau-4383829.html
https://www.clubopel.com/lin...chau-4383829.html
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat