Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Asta e bine cu conditia sa nu ai motorina in ECU. Cand ai scos mufele nu ai observat cumva si o umezeala uleioasa in spatiul cu pini?
Skip ads

  • nicustoica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am cumparat masina in 2008 iar la doua luni sa oprit motorul si nu a mai pornit ,am plimbat-o pe la diferiti mecanici fara rezultat. Am gasit pe cineva care sa oferit sa ma ajute si umbland pe la instalatia electrica , toate firele care ies din pompa de injectie le-a intrerupt si apoi lea cositorit din nou , mufele sunt uscate . rezolvarea a fost la DIBAS FUNDENI unde mi_au inlocuit ecu de atunci fara probleme pana acum.
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca ECU e nou si pedala e buna atunci ai niste masuratori de facut ca sa scoti vreun vinovat. Trebuie sa verifici daca iti ajung doua tensiuni de 5 volti pe cele doua potentiometre din pedala, trebuie sa verifici daca cursoarele potentiometrelor trimit tensiune variabila inapoi la ECU, trebuie sa verifici continuitati de fire, mase...
Eu totusi mizez pe ECU defect: fir intern rupt/desprins sau lipsa 5V.
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
trebuie demontat si verificat la un specialist
Fie ca e nou sau sh, problema este la el
Skip ads

  • nicustoica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
asta e ECU. care e partea care are legatura cu acceleratia?

[img=http://www14.zippyshare.com/thumb/46911183/file.html][/img]
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Greu se spus din poza pusa de tine dar te ajut cu alta poza (vezi mai jos), pedala "intra" in ECU prin mufa K pe la pinii: 3, 37, 49, 35, 36, 33.

Oricum, daca ECU-ul din poza este al tau, atunci el este unul reparat deja, acele fire galbene nu-s "de acolo". In plus, este deja afectat de infiltratii de motorina (acele zone maro).



  • nicustoica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Ecu este al meu si a mai fost reparat se vede in dreapta jos nici nu mai are o parte din placa si siliconul sau ce o fi e ca gelatina.Cand la vazut electronistul sa mirat foarte mult a zis ca daca fac rost de schema electrica si sa aflu care pini sunt cu acceleratia incearca sa ma ajute
  • nicustoica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am luat ecu ,imo si cip de la dez, pot sa le montez si sa pornesc ?Sa-u mai trebuie ceva? Sa nu fac o prostie.
Skip ads

  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu aveai nevoie de imobilizator si chei, le adaptai pe ale tale.
ECU-u trebuie softat, si asta poti numai daca l-ai luat resetat de la dezmembrari.
Daca nu e resetat te usurezi pe el.

Iti recomand sa nu il instalezi tu de capul tau, oricum ai nevoie de un echipament Tech2 pentru asta.
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
de e set ,se monteaza usor,cam 20 min cu asistenta
  • nicoyulius

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sau la servis
  • nicustoica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Astazi am pornit masina,fara asistenta ,si functioneaza foarte bine Multumesc mult ClubOpel.com si pasionatilor de OPEL.
Skip ads

  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
dai o bere lu ala care a zis primu ca e ECU Wink
  • nicustoica

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cu cea mai mare placere .
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
de curiozitate cat ai dat pe ecu ,immo. si cipul di cheie la desmembrari?
  • knut

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu un astra g 1.7 diesel din 2000 . vreau sa imi dati un sfat va rog. La plecare de pe loc creste greu in turati pana la 2000 de ture dar dupa ce trece de 2000 de ture este totu ok se duce pana in rosu .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se rezolva prin resoftare cu soft modificat pt. marirea cuplului si puterii motorului.
Incearca sa faci o proba cu mufa scoasa la debitmetrul de aer.
  • knut

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2013

  • Mesaj Privat
ok multumesc mult de sfat . sunt plecat acum ajung peste 2 saptamani acasa si o sa incerc cu mufa daca nu ii fac resoftare . o sa revin cand remediez problema sa postez cum am rezolvato
  • dedebz

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut ceva de genu am postat si eu la mn cel putin decand am scos mufele si le-am bagat iar in Ecu nu a mai facut probabil nu facea bine contact ,am cateva zile cu ea ashea decand merg sper ala sa fie defectu, desi eroarea imi aparea candverau caldurile destul de mari sau cand ploua....
  • Pyter

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Moreni
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La mine am gasit prima data codurile astea dupa ce am diagnosticat cu OPCOM.
Total number of fault codes: 7

P0370 - Pump Position Sensor Invalid Signal
(04) - Not present

P0380 - Glow Device General Error
(0A) - Not present

P0335 - No Engine RPM Signal
(04) - Not present

P1620 - 5V Reference #1 Circuit
(01) - Not present

P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0Cool - Not present

P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0Cool - Not present

P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1 Voltage High
(01) - Not present
In drum spre casa dupa ce ma intorceam din Polonia,intre Tg.Mures si Sighisoara a dat in nas si nu s-a mai accelerat cand incercam sa depasesc un tir.Am oprit motorul si l-am repornit dupa care si-a revenit o perioada.Pana acasa la Moreni DB a inceput sa piarda putere mai fregvent si dupa repornire isi revenea.La 20 Km de casa nu si-a mai revenit deloc si am mers cu ea asa la 1300-1500 turatii ca mai mult nu mergea.
Dupa ce am sters toate codurile au ramas doar astea si se comporta la fel,se tureaza doar pana la 1300-1500 rpm si sta aprins martorul service.
Total number of fault codes: 3

P1620 - 5V Reference #1 Circuit
(01) - Present

P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0Cool - Present

P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(0Cool - Present
martorul de service imi aparea si inainte insotit de pierderi mici de putere cand o alergam mai tare dar se stingea dupa ce o lasam mai moale...banuiam ca este senzorul de la arbore dar asteptam sa cada de tot....acum din ce vad pare sa fie ECU...voi ce ziceti?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR