- deleted-61307
- ***
- 750 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 750
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,684 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,684
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Subscriu. Daca sticla e ciupita de pietricele ia mult din lumina. La fel, daca ai praf in far, pe sticla.
Am schimbat farurile cu unele de pe o Vectra B recent adusa din Germania, unul din faruri e nou celalalt putin folosit. Nu sunt ciupite de pietricele, nu e praf la interior pe sticla sau oglinda, ambele faruri bat absolut perfect pe drum. E mare diferenta fata de ce am avut inainte, care dupa ce le aprindeam din blocul de lumini daca te uitai din lateralul farului vedeai ca e o mizerie-ceva in fata fascicolului de lumina emis de bec si oglinda. Defapt, era sticla ciupita la exterior in foarte multe locuri, deh... farurile aveau deja ceva drumuri de Romania si nu numai.
Am schimbat farurile cu unele de pe o Vectra B recent adusa din Germania, unul din faruri e nou celalalt putin folosit. Nu sunt ciupite de pietricele, nu e praf la interior pe sticla sau oglinda, ambele faruri bat absolut perfect pe drum. E mare diferenta fata de ce am avut inainte, care dupa ce le aprindeam din blocul de lumini daca te uitai din lateralul farului vedeai ca e o mizerie-ceva in fata fascicolului de lumina emis de bec si oglinda. Defapt, era sticla ciupita la exterior in foarte multe locuri, deh... farurile aveau deja ceva drumuri de Romania si nu numai.