toalecs
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
mihaidmm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: dambovita
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
am vrificat presiunea in pneuri si parca nu mai face asa rau, o rota avea1.8 iar cealalta 2,3, dar tot face.nu face mereu , nu reusesc sa vad cand face dar de multe ori atunci cand reduc cand are jocul acele dintre cutie si moto, atunci imi da o lovitura puternica in volan spre partea stanga. Deci ni bate directie nu tremura pur si simplu imi da lovituri puternice spre parea staga.NU MAI STIU CE SA II MAI FAC.
MULTUMESC!
MULTUMESC!
mihaidmm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: dambovita
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
mihaidmm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: dambovita
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- duradarius@masini.ro
- **
- 88 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 1995 1.7 TDI
- Baia de Aries (Alba)
duradarius@masini.ro
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Baia de Aries (Alba)
- Masina: Astra 1995 1.7 TDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ridica masina pe cric .
Verifica toate jocurile de la roata si brat(bucse etc.. telescop) si mai verifica si planetara !
In ceea ce ai scris tu initial la inceputul postului deduc ca ar fi discul de frana ovalizat dar dupa ce am mai cetit mai mult incep sa conturez altceva (adica alta defectiune) ?!
Verifica totusi toate jocurile de la roata si brat(bucse etc.. telescop) si mai verifica si planetara (burdufuri si jocuri) !
DDarius
Verifica toate jocurile de la roata si brat(bucse etc.. telescop) si mai verifica si planetara !
In ceea ce ai scris tu initial la inceputul postului deduc ca ar fi discul de frana ovalizat dar dupa ce am mai cetit mai mult incep sa conturez altceva (adica alta defectiune) ?!
Verifica totusi toate jocurile de la roata si brat(bucse etc.. telescop) si mai verifica si planetara (burdufuri si jocuri) !
DDarius
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
mihaidmm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: dambovita
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
Nici nu stiu ce sa mai cred ,acum face aceeasi smucitura a directiei dar foarte rar si numai dupa parcurgerea a circa 50 Km de drum probabil dupa ce se incalzeste ceva. Am verifivcat directie si planetare ,totul ok,in afara faptului ca pe la planetara din dreapta imi arunca vasilina ,burduf spart, dar nu cred ca asta ar fi o problema.
DECI INCA ODATA VA SPUN CUM SE MANIFESTA CU CUVINTELE MELE:
DUPA PARCURGEREA A CIRCA 50 Km ATUNCI CAND REDUC SAU SCHIMB VITEZA SI ACCELEREZ IMI DA O LOVITURA SCURTA IN DIRECTIE SPRE STANGA DAR U DE FIECARE DATA DOAR CAND VREA EA.
DACA AI LUAT VREODATA O PIATRA MAI MARE P DIRECTIA ROTI AI SIMTIT IN DIRECTIE O SMUCITURA CARE UNEORI ITI SMULGE VOLANUL DIN MANA, E ASA ESTE LOVITURA IN DIRECTIE DE LA VECTRA MEA. NU STIU CE SA MAI FAC.
DECI INCA ODATA VA SPUN CUM SE MANIFESTA CU CUVINTELE MELE:
DUPA PARCURGEREA A CIRCA 50 Km ATUNCI CAND REDUC SAU SCHIMB VITEZA SI ACCELEREZ IMI DA O LOVITURA SCURTA IN DIRECTIE SPRE STANGA DAR U DE FIECARE DATA DOAR CAND VREA EA.
DACA AI LUAT VREODATA O PIATRA MAI MARE P DIRECTIA ROTI AI SIMTIT IN DIRECTIE O SMUCITURA CARE UNEORI ITI SMULGE VOLANUL DIN MANA, E ASA ESTE LOVITURA IN DIRECTIE DE LA VECTRA MEA. NU STIU CE SA MAI FAC.
mihaidmm
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: dambovita
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2006
- Mesaj Privat
DOMNUL LEXXX SINCER NU AM VERIFICAT SUPORTII LA MOTOR.POSIBIL SA AI DREPTATE DAR LA FLEXIBILITATEA CARE O AU PLANETARELE NU CRED CA AR AFECTA CEVA NISTE SUPORTI SLABI CA DE RUPT NU AU CUM SA FIE CA MOTORUL NU PREZINTA INCLINATII SAU NU SE MISCA F TARE IN RELANTII.DAR NU MA COSTA NIMIC SI AM SA II VERIFIC.
MULTUMESC!
MULTUMESC!
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
S-ar putea sa nu mai ai deloc vasilina la planetara dreapta iar tacanitul si socul combinate cu uzura sunt oarecum normale nemafiind ceva sa amortizeze miscarea fata/spate (frana motor si accelerare, frana roata si inertie planetara, etc.)
Pe mine m-a mancat sa pun vaselina noua la burdufuri si am cam aceleasi simptone, la 100km/h as zice ca vibreaza mereu, in fine o mai las pana isi reduce vascozitatea si sper sa intre mai bine in toate locurile.
P.S. as mai adauga si cca. 1 l lipsa ulei la cutie lucru care mi-a mai marit putin jocurile pe acolo distanta de soc fiind mai mare acum.
Pe mine m-a mancat sa pun vaselina noua la burdufuri si am cam aceleasi simptone, la 100km/h as zice ca vibreaza mereu, in fine o mai las pana isi reduce vascozitatea si sper sa intre mai bine in toate locurile.
P.S. as mai adauga si cca. 1 l lipsa ulei la cutie lucru care mi-a mai marit putin jocurile pe acolo distanta de soc fiind mai mare acum.
vigi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
Cu doua saptamani in urma un Opel Vectra a fost implicat intr-un grav accident rutier cu victime omenesti. Din pacate una din victime este cineva apropiat si din acest motiv incerc sa inteleg ce s-a intamplat. Masina a parasit partea carosabila spre dreapta si s-a izbit de un stalp de beton. Soferul declara ca a simtit mai intai o smucitura in volan, de mica intensitate, spre dreapta, pe care a redresat-o iar apoi o smucitura puternica spre dreapta pe care nu a mai putut-o redresa si in urma careia au intrat in stalpul de beton de pe partea dreapta.
Pana sa citesc acet topic am fost 100% convins ca soferul a adormit la volan. Nu am crezut (si nici acum nu cred pana nu am explicatia tehica) ca e posibil ca o masina aproape noua (din 2005) si care costa o gramada de bani sa poata sa aiba o astfel de hiba la directie si sa te trezesti brusc ca vireaza si te arunca in stalp. Nu inteleg, tehnic vorbind, cum este asa ceva posibil, directia la masinile astea ar trebuii sa fie proiectata cu cea mai mare grija.
Va rog, daca aveti cunostinte tehnice sau idee depre ce poate cauza asa ceva impartasiti-le. Daca aveti idee unde la Opel as putea discuta cu cineva in cunostinta de cauza la fel, da-ti o sugestie.
S-auzim de bine!
Pana sa citesc acet topic am fost 100% convins ca soferul a adormit la volan. Nu am crezut (si nici acum nu cred pana nu am explicatia tehica) ca e posibil ca o masina aproape noua (din 2005) si care costa o gramada de bani sa poata sa aiba o astfel de hiba la directie si sa te trezesti brusc ca vireaza si te arunca in stalp. Nu inteleg, tehnic vorbind, cum este asa ceva posibil, directia la masinile astea ar trebuii sa fie proiectata cu cea mai mare grija.
Va rog, daca aveti cunostinte tehnice sau idee depre ce poate cauza asa ceva impartasiti-le. Daca aveti idee unde la Opel as putea discuta cu cineva in cunostinta de cauza la fel, da-ti o sugestie.
S-auzim de bine!
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
Vibratiile de care vorbeam eu mai sus s-au dovedit a fi de la prezoanele rotii, tot frecand pe acolo burdufurile si planetarele gandindu-ma la o gramada de lucruri am uitat sa le strang bine dupa ce am coborat-o de pe cric. Mi-a facut cineva semn la roata in timp ce mergeam (incet doarece chiar vibra putin), am oprit le-am strans pe cele ramase (3) si i-am dat fuga bucuros ca am scapat:). Mai bine ai studia pozele de la locul accidentului, a pierdut roata nu a pierdut-o, ce e lipsa la mecanismul de directie, ce nu e, roata blocata sau ba, vezi urmele pe asfalt de cand a luat-o spre dreapta, poate se observa frana pe dreapta fata, oricum ar fi trebuit sa opreasca urgent dupa primul soc sau probabil a facut vreo tampenie in timp ce mergea si a pierdut controlul. Cam greu sa redreseze la super viteza cu atata greutate, de ce zic super piteza, pt. ca masina are o gramada de airbaguri si e f solida, imi pare rau.
vigi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am vazut masina si am verificat partea din dreapta (cu care au lovit stalpul). Cu toate ca este facuta acordeon, la roata respectiva s-a rupt doar urechea bratului de jos si planetara - partea de la cutie(dar asta in urma impactului). In rest toate piesele de la directie sunt la locul lor. Deci presupusul virajul brusc dreapta nu s-a datra ruperii vreunei piese din directie (cel putin nu de la roata respectiva). Ar mai ramane posibilitatea cu ca servo sa o ia razna dar nu inteleg cum/daca este posibil asa ceva.
Sunt foarte curios daca mihaidmm a rezolvat problema si a gasit cauza acelor smucituri in volan.
Cineva care a fost in masina spune ca a sesizat ca masina incepe sa mearga catre dreapta (se intreba de ce vrea sa opreasca soferul) dar nu a apucat sa mai zica nimic, s-au busit de stalp. De-asta eu cred ca sferul de fapt a adormit la volan si apoi si pentru ca nu a avut nici o reactia de a frana. Nici un centimetru de frana. Ma gandesc ca orice om normal ar frana imediat daca ar vedea ca masina merge cu el in gard.
Sunt foarte curios daca mihaidmm a rezolvat problema si a gasit cauza acelor smucituri in volan.
Cineva care a fost in masina spune ca a sesizat ca masina incepe sa mearga catre dreapta (se intreba de ce vrea sa opreasca soferul) dar nu a apucat sa mai zica nimic, s-au busit de stalp. De-asta eu cred ca sferul de fapt a adormit la volan si apoi si pentru ca nu a avut nici o reactia de a frana. Nici un centimetru de frana. Ma gandesc ca orice om normal ar frana imediat daca ar vedea ca masina merge cu el in gard.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
pe circuitul de la servo este o supapa aproape de pompa, daca aia o ia razna sau pompa in cel mai rau caz nu ii prind franelel la relanty, dar la viteza aia ma indoiesc ca ar fi fost cazul de relanty cat despre abs si esp astea mai mult impiedica franarea decat producerea ei, vezi si tu ce a schimbat intre timp, poate a facut un schimb de cauciucuri, o rasuflare a redresat iar la desumflare completa nu a mai avut ce face 2. poate a reglat unghiul de fuga si respectivul a uitat sa stranga piulita bine la capatul de bara dar si asa roata cred ca mentinea directia celorlalte 3 (nu stiu in cazul in care s-ar fi schimbat tractiunea pe partea ei cum se comporta)
Se poate sa fi avut o mica explozie (desi se produce in general la cauciucurile cu camera), apoi a urmat intrarea in functiune a abs ului (observatia ta ca nu au fost urme de frana), oricum niste coincidente in locul si momentul nepotrivit nu as miza pe asta
Se poate sa fi avut o mica explozie (desi se produce in general la cauciucurile cu camera), apoi a urmat intrarea in functiune a abs ului (observatia ta ca nu au fost urme de frana), oricum niste coincidente in locul si momentul nepotrivit nu as miza pe asta
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
B64ZTV
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2010
- Mesaj Privat
@vigi daca s-a spart rulmentul, a blocat roata, roata blocata la tras spre dreapta pana in stalp. Chiar daca soferul a simtit o smucitura in volan acesta nu s-ar fi miscat din pozitia in care era. Acelasi lucru il poate face si o bascula desfacuta cat si blocarea etrierilor ... cauze sunt multe trebuie doar sa studiezi in detaliu pozitia volanului a rotilor schimbator viteze urme asfalt bascule etc.
E usor sa dai cu presupusul indiferent de mecanic.
E usor sa dai cu presupusul indiferent de mecanic.
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- alecsionut
- **
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
Problema este ca a celui ce a deschis subiectul. Dupa ce conduc 30,40km cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie deci se produce frana de motor ,masina imi da 2 3 socuri in volan spre stanga.dar ieri am condus 400km fara probleme si azi dupa 20km a inceput sa faca iar. Caseta de dkrectie nu are pete de lichid pe ea si nici pompa.lichidul este la nivel.ce sa fie? Planetarele par ok.