"electovalva de la vapori cred ca nu functioneaza"
Daca electovalva/electroventilul - nu functioneaza:
- verifici curentul si masa la mufa (daca are cu contactul pus)
- verifici/testezi electovalva cu curent si masa de pe baterie.
- verifici electovalva/electroventil sa nu fie blocata cu carbuni din canistra vapori.
- verifici conducta care vine de la canistra de vapori spre electovalva/electroventil sa nu fie infundata.
- Desfunzi gaurica la clapeta cu un cui.
- BNRD (maro/rosu) - masa cu comada de la ECU mufa M pin 3 | posibil sa nu vina masa sau electovalva are ceva?
- RDWH (rosu/alb) - curent 11-14v
- Verifica conducta si capatul de cauciuc acela care intra la gauria clapeta (sa nu aibe pori)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1848736 - cum are colegul aici.
https://www.clubopel.com/rez...pori&sa=Cauta - Canistra vapori spor la citit.
Si curata punctul de masa care merge la bobina (vad ca este oxidat la tine)
https://www.clubopel.com/vie...p=1795661#1795661
Verifici sa ai masa pe carcasa la ECU - sau aduci de la baterie (-) pe caracasa ca proba.
Ca sfat indeparteaza ECU de motor este boala lui Z16XE
Pune "Patura Fibra Ceramica" intre ECU si motor- gasesti la firmele cu semine.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=88390
O sa pun poze cu "Patura Fibra Ceramica" sub ECU cat de curand.
Sunt doar pareri.
Si eu vreau sa stiu ce rol are acel condensator?
Poate ne ajuta colegi.