- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat pompa de benzina cu una noua marca Bosch, acum doua zile de la data acestei postari. Motorul merge rotund, nu mai taie din acceleratie, nici macar fractiuni de secunda. Pe langa acest schimb, mecanicul mi-a si scos mizeria din rezervor, care poate sa fi influentat la crearea problemei. Era ceva gen nisip cat ar incapea intr-o lingurita. Tot cu aceasta ocazie mi s-a mai verificat distributia si fulia de la vibrochen.
Daca am rezolvat problema, as dori sa trec in primul post al discutiei si rezolvarea problemei, dar astept sa mai fac ceva km si revin.
Daca am rezolvat problema, as dori sa trec in primul post al discutiei si rezolvarea problemei, dar astept sa mai fac ceva km si revin.
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Din pacate, azi de dimineata (15.07.2014) a reaparut problema, taie din acceleratie. Pe partea electrica mi s-a spus ca nu are probleme inainte sa schimb pompa, atunci ramane pe partea mecanica, nu?...Deja ma depaseste problema, nu mai am de gand sa ii mai fac nimic. Imi pare doar rau de banii bagati in masina de anul trecut pana acum. Din august e valabila pentru vanzare.
P.S.: In 7 locuri am fost cu masina la reparat. Intr-un loc cel putjn o data pe saptamana timp de 3 luni.
P.S.: In 7 locuri am fost cu masina la reparat. Intr-un loc cel putjn o data pe saptamana timp de 3 luni.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vezi https://www.clubopel.com/vie...3184&start=20
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Pentru a nu munci si cheltui,inutil,eu am un T-eu cu un manometru de 10 bari,pe care il intercalez(conectori originali) pe turul circuitului de benzina,la iesire din pompa.In acest mod,vizualizez presiunea combustibilului in momentele critice(intreruperi in sarcina),fapt ce imi confirma necesitatea inlocuirii pompei,sau nu.
Vad cu surprindere ca unii nu cauta cauza problemei,multumindu-se cu inlocuiri inutile de componente.Pacat de timp,munca,...si bani(daca ar fi ai lor?!!).
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
In total am fost in 7 locuri pentru remedierea problemei si inca nu i-a dat nimeni de capat. Daca in Arad nu mai avem mecanici buni, eu ce sa fac? M-am luat dupa ei, apoi dupa forum, apoi dupa prieteni si apoi dupa mine...Asta e, masina a invins, in curand plec in concediu si apoi o vand, pentru mine a devenit un chin si stres psihic, iar ca sa le spun eu ce sa faca mecanicii la masina nu mai are rost, le-am spus de multe ori din ceea ce am citit aici pe forum si tot nu am rezolvat-o. Imi pare rau de bani, timpii pierduti si nervi. Cat despre altii care se pricep si isi repara si remediaza singuri problemele, tot respectul! Insa eu nu ma pricep si nici nu ma bag. Asta e!
Iar ca sa ii mai incerc una-alta, nu mai am timp ca plec in curand.
Multumesc mult tuturor!
Iar ca sa ii mai incerc una-alta, nu mai am timp ca plec in curand.
Multumesc mult tuturor!
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
big_electro61 a scris:Pentru a nu munci si cheltui,inutil,eu am un T-eu cu un manometru de 10 bari,pe care il intercalez(conectori originali) pe turul circuitului de benzina,la iesire din pompa.In acest mod,vizualizez presiunea combustibilului in momentele critice(intreruperi in sarcina),fapt ce imi confirma necesitatea inlocuirii pompei,sau nu.
Vad cu surprindere ca unii nu cauta cauza problemei,multumindu-se cu inlocuiri inutile de componente.Pacat de timp,munca,...si bani(daca ar fi ai lor?!!).Anul trecut mi-a fost verificata presiunea benzinei, undeva de la motor si a fost in regula...asa a zis...De cautat vreun alt "mester", nu mai am timp. Fac pariu pe orice ca si daca m-as duce la oricare (din Arad) tot nu va gasi problema. Teoretic am fost la cei mai buni din Arad, pana si reprezentanta si-a dat cu firma-n cap.
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vezi https://www.clubopel.com/vie...3184&start=20
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Dupa cele spuse de tine, ieri i-am facut plinul. Ies din benzinarie si a taiat din nou din acceleratie...apoi am iesit pe autostrada si schimbam vitezele tot la 6.000 rot/min si nu a taiat absolut deloc. Ceea ce-mi zici sa verific nu stiu cum si unde, iar la mecanici nu mai am cand sa merg. Multumesc!
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Daci in unul din postarile tale ai zis ca ai curatat pedaua de acceleratie
ai curatat doar pinii de contact sau ai desfacut pedaua si ai curatato in interior
pentru ca o problema asemanatoare am avut si eu la masina,apasam pe accelerarie si avea o cursa moarta,trebuia sa apas mai mult sa pot pleca de pe loc,am dat pedaua jos si am masurat(dupa datele din auto-data)potentiometrele din pedala,si unu din ele avea o portiune unde nu misca deloc aparatu de masura,am demontat capacu,dupa ce am dat semne,pentru al pune in aceeasi pozitie,si cu sprey de contacte electrice iam facut,,,baie,,,la contactele de la potentiometre si apoi am dat un strat mic de vaselina siliconica pe partea unde culiseaza cursoru pedalei,la verificarea pedalei mergeau ambele cursoare fara intreruperi,de 2 ani merge si nu mai am probleme
daca umbli in pedala mare atentie la cursoru care calca pe partea activa a potentiometrelor,este foarte fin,un pic mai gros decat firu de par si sunt cate 5 pe fiecare potentiometru,daca leai indoit/rupt atunci,,,pa,,,pedala de acceleratie
si mai verifica si contactele intre placa cu potentiometre si pinii unde vine mufa electrica,un pic de oxid iti face zile negre
cauta un electrician care are chef de treaba si apoi de bani
ai curatat doar pinii de contact sau ai desfacut pedaua si ai curatato in interior
pentru ca o problema asemanatoare am avut si eu la masina,apasam pe accelerarie si avea o cursa moarta,trebuia sa apas mai mult sa pot pleca de pe loc,am dat pedaua jos si am masurat(dupa datele din auto-data)potentiometrele din pedala,si unu din ele avea o portiune unde nu misca deloc aparatu de masura,am demontat capacu,dupa ce am dat semne,pentru al pune in aceeasi pozitie,si cu sprey de contacte electrice iam facut,,,baie,,,la contactele de la potentiometre si apoi am dat un strat mic de vaselina siliconica pe partea unde culiseaza cursoru pedalei,la verificarea pedalei mergeau ambele cursoare fara intreruperi,de 2 ani merge si nu mai am probleme
daca umbli in pedala mare atentie la cursoru care calca pe partea activa a potentiometrelor,este foarte fin,un pic mai gros decat firu de par si sunt cate 5 pe fiecare potentiometru,daca leai indoit/rupt atunci,,,pa,,,pedala de acceleratie
si mai verifica si contactele intre placa cu potentiometre si pinii unde vine mufa electrica,un pic de oxid iti face zile negre
cauta un electrician care are chef de treaba si apoi de bani
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Daci a scris:
Dupa cele spuse de tine, ieri i-am facut plinul. Ies din benzinarie si a taiat din nou din acceleratie...apoi am iesit pe autostrada si schimbam vitezele tot la 6.000 rot/min si nu a taiat absolut deloc. Ceea ce-mi zici sa verific nu stiu cum si unde, iar la mecanici nu mai am cand sa merg. Multumesc!
dancuciureanu a scris:Vezi https://www.clubopel.com/vie...3184&start=20
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Dupa cele spuse de tine, ieri i-am facut plinul. Ies din benzinarie si a taiat din nou din acceleratie...apoi am iesit pe autostrada si schimbam vitezele tot la 6.000 rot/min si nu a taiat absolut deloc. Ceea ce-mi zici sa verific nu stiu cum si unde, iar la mecanici nu mai am cand sa merg. Multumesc!
Si tu acuma, ti-e lene sa scoti un furtun de cauciuc sa vezi daca e infundat cu carbon? Nu stiu exact la Z16XE, dar la Z14XE valva de purjare rezervor e langa filtrul de aer catre spatele masinii. Urmareste furtunul si vezi unde ajunge in canistra, tre sa fie in aripa bagat cred. Sufla si tu prin valva, vezi daca e infundata. Mare lucru. Si pentru vid in rezervor, lasa masina mergand cand iti face probleme si scoate busonul, poate se simte ca a fost vacuum.
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Vezi https://www.clubopel.com/vie...3184&start=20
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Multumesc de link! Fara sa imi dau seama de nivelul benzinei de la inceputul problemei, acum testez mersul cu sub si peste 20 de litri in rezervor...si surpriza, ma incadrez in simptomele descrise in link. Voi reveni cu detalii.
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,390 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,390
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Revin cu noutati si intrebari.
Azi am fost la Cogi, forumist clubopel-ist aradean si am desfacut capacul rezervorului. Am vazut ca "borcanul" (anti-val) din care se alimenteaza pompa de benzina se umple din rezervor si retur. Initial am crezut ca se umple prea incet cu benzina din rezervor, dar am depistat ca returul era blocat. Am bagat 6 atmosfere in retur si si-a dat drumul, dar permite ca benzina sa treaca doar peste aprox. 4 atm, sufland cu mai putin de 4 atm, nu mai trecea aerul. Acum intrebarea: cand da drumul sonda de pe retur ca sa intre benzina in borcanul (anti-val) din rezervor la sub 3.8 bari sau peste 3.8 bari? Saptamana viitoare voi merge din nou sa cercetam.
Azi am fost la Cogi, forumist clubopel-ist aradean si am desfacut capacul rezervorului. Am vazut ca "borcanul" (anti-val) din care se alimenteaza pompa de benzina se umple din rezervor si retur. Initial am crezut ca se umple prea incet cu benzina din rezervor, dar am depistat ca returul era blocat. Am bagat 6 atmosfere in retur si si-a dat drumul, dar permite ca benzina sa treaca doar peste aprox. 4 atm, sufland cu mai putin de 4 atm, nu mai trecea aerul. Acum intrebarea: cand da drumul sonda de pe retur ca sa intre benzina in borcanul (anti-val) din rezervor la sub 3.8 bari sau peste 3.8 bari? Saptamana viitoare voi merge din nou sa cercetam.