- ciprinel
- ****
- 1,372 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
AM verificat in acest weekend si racordul flexibil si nu are nimic. Am mai citit aici ca mai crapa partea de fonta atasata turbinei. Colegul Pantazescu descria aceasta problema. Dar spunea ca este intalnita la cele de 150cp, si foarte rar la cele de 120. Sa se mai incalzeasca si-am sa dau tabla de protectie de la turbina sa verific si acolo.
- deleted-110726
- *
- 34 mesaje
- din 04 Jun 2016
deleted-110726
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2016
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- deleted-110726
- *
- 34 mesaje
- din 04 Jun 2016
deleted-110726
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-110726
- *
- 34 mesaje
- din 04 Jun 2016
deleted-110726
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2016
- Mesaj Privat
In primul rand nu m am referit la tine, ci la colegul care spune ca vreau sa gasesc rezolvare prin "globul de cristal" in loc sa ma duc la service, sau aici pe forum. Nu ca ar interesa pe cineva sau ar fi mare pierdere, dar mai bine nu mai intreb nimic si nu mai cer nici o parere aici pe acest forum. Am crezut cs vreun detinatator de opel a mai avut problema mea, si discutam asa "la un pahar de vorba" cum se spune, ca intre automobilisti. Seara buna si masini cat mai bune la toti colegii si membrii.
ovizafy
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2010 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2018
- Mesaj Privat
13nicu a scris:Am dat o parere personala legata de combustibil. Cu toti am mers in spatele unei Rabe cu injectia mai mult sau mai putin reglata si in toata gama de fum lasata de ele simteai motorina arsa in diferite grade ....dar tot a diesel get-beget mirosea.
Ultima data am alimentat Mol , EVO si scria parca pe pistolet ca rezista la -40 grade. Ma gandeam ce pot baga in ea de rezista la atat si motorina normala numai pana la vreo -25 parca. ( asa am nimerit atunci ca am vazut ca si limitele astea se cam schimba)
Ulterior am inceput sa sesizez acele noxe cu puternic iz chimic si intepator dar atata timp cat masina se comporta normal , nu mi-am facut griji.
Nu zic ca asta ar fi cauza dar o vad ca pe o posibilitate. Ca tobe mai mult sau mai putin infundate , catalizator dubios , arderi incomplete sau momentul aprinderii dereglat - toate astea ar avea si alte simptome .....sau macar fum dubios. De aceea revin si sustin ideea ca in motorina exista vreun aditiv care in urma arderii si in urma trecerii prin filtru particule si catalizator se disociaza in acele reziduri ce le simtim noi olfactiv.
Da , poate in zona ta n-ai o portiune de drum ,, de forja,, ...... dar spuneam ca nu e necesara atat de mult viteza. Eu o mai scot pe centura orasului si o duc in tr 4 pana la 5000 ture , apoi o las in frana de motor si/sau schimb intr-o treapta inferioara si repet faza de vreo 3-4 ori pana vad ca incepe sa ,,muste,, la atingerea pedalei. . Sau in functie de trafic , fac faza si cu treapta 3 . Incerc orice , numai sa o zgaltai putin . Asta ca spuneai ca gasesti bucatele de depuneri in spatele masinii.
Bafta.
Salut. Motorina din zilele noastre are conform normelor europene intre 5si 10% substituenti chimici ai motorinei ..Asta conform normelor europene....La noi ,ne fiind nici o instituție serioasa care sa verifice rafinariile ,poti fi sigur ca procentul e dublu! România are cel mai bun țiței dar cea mai proastã motorinã! De asta pica dieselurile in draci !
Ultima data am alimentat Mol , EVO si scria parca pe pistolet ca rezista la -40 grade. Ma gandeam ce pot baga in ea de rezista la atat si motorina normala numai pana la vreo -25 parca. ( asa am nimerit atunci ca am vazut ca si limitele astea se cam schimba)
Ulterior am inceput sa sesizez acele noxe cu puternic iz chimic si intepator dar atata timp cat masina se comporta normal , nu mi-am facut griji.
Nu zic ca asta ar fi cauza dar o vad ca pe o posibilitate. Ca tobe mai mult sau mai putin infundate , catalizator dubios , arderi incomplete sau momentul aprinderii dereglat - toate astea ar avea si alte simptome .....sau macar fum dubios. De aceea revin si sustin ideea ca in motorina exista vreun aditiv care in urma arderii si in urma trecerii prin filtru particule si catalizator se disociaza in acele reziduri ce le simtim noi olfactiv.
Da , poate in zona ta n-ai o portiune de drum ,, de forja,, ...... dar spuneam ca nu e necesara atat de mult viteza. Eu o mai scot pe centura orasului si o duc in tr 4 pana la 5000 ture , apoi o las in frana de motor si/sau schimb intr-o treapta inferioara si repet faza de vreo 3-4 ori pana vad ca incepe sa ,,muste,, la atingerea pedalei. . Sau in functie de trafic , fac faza si cu treapta 3 . Incerc orice , numai sa o zgaltai putin . Asta ca spuneai ca gasesti bucatele de depuneri in spatele masinii.
Bafta.