Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • AlexPP

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am verificat si continuitatea firului de la cupla altern, si pina la mufa cupla rotunda de linga baterie si rezultatul afost ca firul nu este intrerupt. mai departe nu stiu unde sa-i caut continuitatea , la sig. , in vreun releu n-am idee?
Skip ads

  • AlexPP

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
o sche ma a circuitului de pornire -incarcare mi- ar prinde bine , cred cama-ar ajuta mult ,dar sa fie pt anulde fabricatie 1996 .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
AlexPP a scris:am verificat si continuitatea firului de la cupla altern, si pina la mufa cupla rotunda de linga baterie si rezultatul afost ca firul nu este intrerupt. mai departe nu stiu unde sa-i caut continuitatea , la sig. , in vreun releu n-am idee?
Ai scris undeva ca ai verificat intre cupla alternatorului si cupla instrumentelor(fir albastru/alb),si e intrerupt firul...? Daca facea-i ce ti-am spus mai sus,elimina-i munca in zadar...,poate nu ai facut,poate ai facut si nu ai scris...,eu iau de bun,doar ce scrii tu...
  • AlexPP

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
tocmai , am verificat si am constatat ca nu-i intrerupt,eu nu stiu ca acea cupla rotunda este a instrumentelor si nici macar daca intre culpa acea si instrumete mai exista ceva: relee ,sig etc.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
[quote="big_electro61"]
AlexPP a scris: Ai scris undeva ca ai verificat intre cupla alternatorului si cupla instrumentelor(fir albastru/alb),si e intrerupt firul...? .
Ca sa aflii ca un lant e rupt,il intinzii,tinind de capete,deci in electricitate,firul se masoara la capete,adica in cupla alternatorului si in cupla instrumentelor de bord.Abia apoi daca se constata ca e intrerupt se ia pe bucatele,din cupla in cupla...
  • AlexPP

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai dreptate, nu te contrazic dar eu intrebam daca intre cupla din spatele bateriei si instrumente este circuit compus exclusiv dintr-un fir continuu sau pe acest circuit intilnesc ceva ,un releu ,o sig ,de aceea ma intereseaza schema,intelegi cineva ,mi-a spus c-ar fi un releu prin silpul de la oglinda stg, ai idee , ajuta-ma ca pe toti electricienii pe care i-am intrebat n- au intilnit prob. la tipul de masina dar sustin deasemeni ca problema epe circuit.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Firul albastru/alb,este direct din cupla alternatorului pina la becul din instrumente,bineinteles ca el trece prin cuple intermediare,unde poate exista un contact imperfect,oxidat,etc.,care creaza probleme.
  • AlexPP

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
i-am facut excitatie ca pe vremuri la tractor,cu un bec de semnalizare intermediar plus de la baterie, la relanti incarca 13v, N-am verificat si turata pt. ca am fost singur.acum nu mai mi se aprindebecul de la km , aspect cu care m-am mai intalnit acum 6 luni.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca tot ai facut improvizatii,putea-i sa legi un fir,de firul albastru /alb,din cupla instrumentelor si celalalt capat de acelasi fir,din cupla alternatorului,conditii in care avea-i control incarcare in bord.
  • AlexPP

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Control in bord nu am nici acum ,mai mult decat atat , se intampla ca la anumite porniri sa nu functioneze nici turometru nici vitezometru , acum spre exemplu nu se mai aprinde becul de la ceasul kilometric , si sunt convins ca are ceva legatura si cu alimentarea becului de la baterie, dar daca n- am shema , pe ghicite e greu de depistat cauza.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cauta o persoana ce are dotarea si pregatirea sa-ti rezolve problema...Citeodata,entuziasmul nu este suficient sa rezolvi o problema de asemenea natura...
  • AlexPP

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
De circa trei patru zile si-a revrnit singura ,in sensulca se face excitatia automat dupa pornirecdar martorul tot nu se aprinde la punerea contactului.tousi ia revenit si vechea boala de ai finctiona sau. Nu acele turomtrului si vtezometrului din cand in cand .Mai am oproblema ca nustou daca nu cumva insasi contactul ar putea fi defect daca ar ave
a mai multe ploturi de plus separate pt. tablou.
Skip ads

  • pstnmarian

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sunt curios cum ai rezolvat pânã la urmã pentru cã am o problema asemãnãtoare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR