- Adrian Miu
- OP
- 26 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
Adrian Miu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Adrian Miu
- OP
- 26 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
Adrian Miu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
Buna seara,azi am schimbat bujiile am pus iar testerul pe ea si aceleasi coduri de eroare.
Bujiile vechi erau NGK si erau cu o jumatate de cm mai lungi decat cele noi Bosch,oare sa fie asta problema?
Cand am scos bujiile vechi pe acel bolt unde se incalzesc aveau ulei si din cate stiu nu este normal. Care credeti ca ar fi cauza?
Ce pot face mai departe?
Bujiile vechi erau NGK si erau cu o jumatate de cm mai lungi decat cele noi Bosch,oare sa fie asta problema?
Cand am scos bujiile vechi pe acel bolt unde se incalzesc aveau ulei si din cate stiu nu este normal. Care credeti ca ar fi cauza?
Ce pot face mai departe?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Adrian Miu
- OP
- 26 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
Adrian Miu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Adrian Miu
- OP
- 26 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
Adrian Miu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
cum poate o bujie sa aiba amperi mai multi sau mai putini?
poate are rezistenta mai mare sau mai mica.
in functie de rezistenta pe care o are prin ea trece mai mult sau mai putin curent, adica amperi...
zi-i prietenului tau mecanic sa se limiteze la mecanica pe care o stie si sa nu-si mai dea cu parerea legat de volti, amperi, wati, ohmi...
parerea mea e ca Bosch face piese pentru o anume masina si o anume motorizare DUPA SPECIFICATIILE GM si nu dupa cum li se pare lor...
daca se potriveste la filet nu inseamna ca de fapt e facuta pentru masina respectiva, inseamna ca mai exista inca 10000 de modele de masini care au acelasi filet la bujii dar fiecare cu specificatiile proprii (lungime diferita, putere diferita, durata de viata diferita, etc)...
eu am pus FEBI pe masina mea acum 5 ani.
nu am avut niciodata eroare de cand le-am schimbat (chiar daca nu sunt "de uzina")..
am pornire chiar si la temperaturi sub -20 de grade fara nici un fel de emotii.
eveident atat timp cat bateria e in toate mintile, cu bateria veche (de 10 ani) pornea mai greu, aveam ceva emotii la pornire...
poate are rezistenta mai mare sau mai mica.
in functie de rezistenta pe care o are prin ea trece mai mult sau mai putin curent, adica amperi...
zi-i prietenului tau mecanic sa se limiteze la mecanica pe care o stie si sa nu-si mai dea cu parerea legat de volti, amperi, wati, ohmi...
parerea mea e ca Bosch face piese pentru o anume masina si o anume motorizare DUPA SPECIFICATIILE GM si nu dupa cum li se pare lor...
daca se potriveste la filet nu inseamna ca de fapt e facuta pentru masina respectiva, inseamna ca mai exista inca 10000 de modele de masini care au acelasi filet la bujii dar fiecare cu specificatiile proprii (lungime diferita, putere diferita, durata de viata diferita, etc)...
eu am pus FEBI pe masina mea acum 5 ani.
nu am avut niciodata eroare de cand le-am schimbat (chiar daca nu sunt "de uzina")..
am pornire chiar si la temperaturi sub -20 de grade fara nici un fel de emotii.
eveident atat timp cat bateria e in toate mintile, cu bateria veche (de 10 ani) pornea mai greu, aveam ceva emotii la pornire...
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
http://www.eyquem.com/en/pr...em-glow-plug-g-8/
nu zice nimic de amperi.
http://www.gsparkplug.com/1...07-ye07-6092.html
nici aici
astea sunt ce am gasit acum repejor pe google...
nu zice nimic de amperi.
http://www.gsparkplug.com/1...07-ye07-6092.html
nici aici
astea sunt ce am gasit acum repejor pe google...
dstefan76
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Adrian Miu
- OP
- 26 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
Adrian Miu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Adrian Miu
- OP
- 26 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
Adrian Miu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu as zice sa nu improvizezi.
in mod normal pompa de motorina din rezervor trimite suficienta motorina si cu presiune sifucienta cat sa treaca de filtrul de motorina si sa ajunga in pompa de injectie.
deci chiar daca golesti filtrul de motorina complet, cand ai pus contactul in cateva secunde filtrul se umple si motorina ajunge deja in pompa de injectie, pentru ca in momentul in care dai la cheie sa ai deja motorina cat mai repede in injectoare si sa porneasca motorul cat mai repede.
in primul rand verifica senzorul de presiune combustibil sa nu cumva sa fie mufa scoasa, vreun fir rupt, etc.
apoi verifica ochiometric sa nu ai pierderi de motorina prin zona injectoarelor.
daca tot schimbi diverse chestii si ignori erorile care apar pe masina o sa ajungi sa schimbi si usile la masina pentru ca ti se dezumfla rotile...
in mod normal pompa de motorina din rezervor trimite suficienta motorina si cu presiune sifucienta cat sa treaca de filtrul de motorina si sa ajunga in pompa de injectie.
deci chiar daca golesti filtrul de motorina complet, cand ai pus contactul in cateva secunde filtrul se umple si motorina ajunge deja in pompa de injectie, pentru ca in momentul in care dai la cheie sa ai deja motorina cat mai repede in injectoare si sa porneasca motorul cat mai repede.
in primul rand verifica senzorul de presiune combustibil sa nu cumva sa fie mufa scoasa, vreun fir rupt, etc.
apoi verifica ochiometric sa nu ai pierderi de motorina prin zona injectoarelor.
daca tot schimbi diverse chestii si ignori erorile care apar pe masina o sa ajungi sa schimbi si usile la masina pentru ca ti se dezumfla rotile...
- Adrian Miu
- OP
- 26 mesaje
- din 19 Feb 2016
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
Adrian Miu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
Tot pe aici pe forum am citit cum a facut unul si altul care aveau aceasi problema. Punand acea supapa nu i mai da voie motorinei sa se intoarca si ramane amorsat motorul.
Ceva vapori de motorina am observat la cele doua furtune de intra in filtru si la acel senzor de jos de la filtru,e tot timpul umed.
Ceva vapori de motorina am observat la cele doua furtune de intra in filtru si la acel senzor de jos de la filtru,e tot timpul umed.
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat