Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Adrian Miu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am comandat un set de buji Bosch. Le montez si va anunt daca este vreo schimbare.
Cum imi dau seama daca si acel releu de la baterie este bun sau nu?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu contact pus si motorul rece, trebuie sa ai 12 V pe fise daca releul e bun.
  • Adrian Miu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara,azi am schimbat bujiile am pus iar testerul pe ea si aceleasi coduri de eroare.
Bujiile vechi erau NGK si erau cu o jumatate de cm mai lungi decat cele noi Bosch,oare sa fie asta problema?
Cand am scos bujiile vechi pe acel bolt unde se incalzesc aveau ulei si din cate stiu nu este normal. Care credeti ca ar fi cauza?
Ce pot face mai departe?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Era bine daca luai tot NGK sau BERU.
Ai verificat fisele ? Iti da 12 V pe toate 4 ?
Skip ads

  • Adrian Miu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Nu prea am cum sa le verific ca sunt bagate foarte rau acolo.
  • Adrian Miu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am schimbat si releul dar nici o schimbare. Tot acea eroare.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Te-am sfatuit sa-l cauti pe @34KLA din Craiova pt. diagnoza. Vad ca preferi sa schimbi piese la nimereala.
Diagnoza nu inseamna stergere coduri de eroare. Trebuie verificata instalatia electrica pana la depistarea problemei.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut eu am vorbit cu un mecanic care imi e prieten lucreaza la opel de 15 ani a zis clar sa pui bujiile care s-au montat din fabrica adica beru... avand amperi mai multi celelalte Ngk, Bosch etc au amperi mai putini de aici si eroarea bafta.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cum poate o bujie sa aiba amperi mai multi sau mai putini?
poate are rezistenta mai mare sau mai mica.
in functie de rezistenta pe care o are prin ea trece mai mult sau mai putin curent, adica amperi...
zi-i prietenului tau mecanic sa se limiteze la mecanica pe care o stie si sa nu-si mai dea cu parerea legat de volti, amperi, wati, ohmi...

parerea mea e ca Bosch face piese pentru o anume masina si o anume motorizare DUPA SPECIFICATIILE GM si nu dupa cum li se pare lor...
daca se potriveste la filet nu inseamna ca de fapt e facuta pentru masina respectiva, inseamna ca mai exista inca 10000 de modele de masini care au acelasi filet la bujii dar fiecare cu specificatiile proprii (lungime diferita, putere diferita, durata de viata diferita, etc)...

eu am pus FEBI pe masina mea acum 5 ani.
nu am avut niciodata eroare de cand le-am schimbat (chiar daca nu sunt "de uzina")..
am pornire chiar si la temperaturi sub -20 de grade fara nici un fel de emotii.
eveident atat timp cat bateria e in toate mintile, cu bateria veche (de 10 ani) pornea mai greu, aveam ceva emotii la pornire...
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Vrei sa iti dau exemple de bujii?
Eyquem g8 are 20A Ngk ye07 4A Beru gn059 13A si lista continua cauta si documenteazate nu vorbesc din basme...nu sunt in romania si prietenul meu nu e roman.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
http://www.eyquem.com/en/pr...em-glow-plug-g-8/
nu zice nimic de amperi.
http://www.gsparkplug.com/1...07-ye07-6092.html
nici aici

astea sunt ce am gasit acum repejor pe google...
  • dstefan76

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2016

  • Mesaj Privat
P0001 Fuel Volume Regulator Control Circuit/Open
- posibil senzor presiune combustibil
- pompa / regulator presiune combustibil
- conexiuni ...
Skip ads

  • Adrian Miu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daca as fi in craiova cu siguranta ca s-ar rezolva dar eu sunt in Anglia si nu ajung prea curand in tara.
Aici mecanici sunt foarte scumpi,sa nu mai vorbesc de reprezentanta.
Piesele le iau de pe ebay sau din dezmembrari foarte ieftin.
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
99,99% ai un injector bulit care scapa pe retur si nu poate sa mentina presiunea in rampa sa pornesca la cheie .
Dute fa un test de injectoare nu mai schimba piese aiurea.
  • Adrian Miu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ma gandeam sa iau o supapa unisens sa o montez inainte de filtru de motorina,ar fi o solutie buna?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu as zice sa nu improvizezi.
in mod normal pompa de motorina din rezervor trimite suficienta motorina si cu presiune sifucienta cat sa treaca de filtrul de motorina si sa ajunga in pompa de injectie.
deci chiar daca golesti filtrul de motorina complet, cand ai pus contactul in cateva secunde filtrul se umple si motorina ajunge deja in pompa de injectie, pentru ca in momentul in care dai la cheie sa ai deja motorina cat mai repede in injectoare si sa porneasca motorul cat mai repede.

in primul rand verifica senzorul de presiune combustibil sa nu cumva sa fie mufa scoasa, vreun fir rupt, etc.
apoi verifica ochiometric sa nu ai pierderi de motorina prin zona injectoarelor.

daca tot schimbi diverse chestii si ignori erorile care apar pe masina o sa ajungi sa schimbi si usile la masina pentru ca ti se dezumfla rotile...
  • Adrian Miu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Tot pe aici pe forum am citit cum a facut unul si altul care aveau aceasi problema. Punand acea supapa nu i mai da voie motorinei sa se intoarca si ramane amorsat motorul.
Ceva vapori de motorina am observat la cele doua furtune de intra in filtru si la acel senzor de jos de la filtru,e tot timpul umed.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
acele supape de sens se pun la motorizarile DTI unde pompa daca nu ma insel e in filtrul de motorina si este o problema cunoscuta dezamorsarea.
la CDTI pompa de motorina e in rezervor si chiar daca se dezamorseaza in cateva secunde de contact pus se reamorseaza singura.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR