Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La egr se duce cel de sus. Ala de jos vine de la pompa de vacuum. Cel alb se duce la capetele de pete admisie.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am inversat iar furtunasele si vad ca acum merge destul de bine.Ar mai fi o problema dar cred ca este de la electrovalva spre turbo,o chestie ca si cum ar fi o bucata de ghiata care ar curge din sticla si ar opri pt.1 secunda puterea,bineinteles ceck aprins si se stinge imediat apoi merge ok.Acum puterea masinii parca s-a marit considerabil si cred ca si consumul de motorina s-a micsorat destul de mult .Am sa fac plinul sa-i fac un nou consum.Am sa atasez pozele . in prima poza varianta care merg acum pozitia 1 duce la EGR si 2 la clapeta de pe admisie. si tot cum merg acum electrovalva ce duce spre turbo,respectiv 3 spre pompa de vacuum si 4 spre turbina si as vrea sa stiu daca acum sunt pozitionate normal.Cred ca voi cumpara o electrovalva sa pot sa am una de rezerva si sa pot sa le curat pe rand daca voi reusi sa le curat.O zi buna tuturor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Le-ai ametit.
1-ok
2-la pompa vacuum
3-la turbo
4-la pompa vacuum
Ala alb se duce la clapeta.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ok,am inteles cred ca la turbo sunt invers acum si poate de aia se aprinde ceck.Nu mai stiu ce sa cred,mecanicul ala la turbo mi-a spus ca asa este corect cum ai scris tu,dar apoi a spus ca le pune inapoi cum erau....,dar la alea de langa baterie le-au pus total gresit toate...Iti multumesc mult pentru ajutor Daniel.Am sa fac poza sau o filmare la motor sa am pe ce sa ma bazez in caz de mai patesc asa ceva.In general nu mi-au gresit niciodata in service dar uite ca s-a intamplat si asta.Iti multumesc inca o data si am sa incerc si inversarea furtunaselor de la turbo.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Revin iar din ocul de unde am plecat!Astazi am fost la un tester bun in Iasi scula era un GM si mi-a dat P1125 si P0400.Defapt de la problema asta am plecat si cred ca nu am rezolvat nimic pana in momentul de fata inafara de faptul ca am curatat admisia,am inlocuit EGR(sh) care era spart,debitmetrul de aer inlocuit(nou)+filtru de aer,inlocuit furtunele de la vacuum toate,curatat sorbul din rezervor.Banui supapa de pe admisie care comanda clapetele alea multe pentru ca nu vad niciodata sa miste ceva....Am pus pe cineva sa accelereze si nu misca deloc.Ca si comportament la pormire merge ok 1-2 km apoi brusc apare ceck---apas pedala de acceleratie si se stinge apoi merge ceva timp ok apoi tot asa continuu.Mentionez ca daca stau pe loc ,accelerez sau stau la relanti nu se aprinde ceck niciodata ci numai in mers.In mers trebuie sa las turatia sa zicem de la 2800 pana la 1700-1800 apoi apas acceleratia---- se stinge ceck si fuge de rupe iar ca nebuna...Cred ca si consuma ceva mai mult aprox.8-9% mixt.(170km=17 l motorina).Nu scoate fum deloc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR