Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu am rezervele mele ca nu te descurci in a rezolva o problema de aceasta natura...,si apoi problema nu e de natura mecanica...,lasa mecanicii in pace,cauta specialisti pregatiti sa-ti rezolve problema! Rusine pentru o reperzentanta Opel,daca nu a fost in stare sa rezolve speta dumneavoastra...
  • Lorigtc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2009 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Eu am mari dubii ca problema ar fii electronica, de aceea continui investigatiile. Dacã ar fii in protecție mașina s-ar limita in turații dar nu o face. Creste in turații dar cu putere foarte putina dupã 2500-2800 rpm. Se aude si puțin mai accentuat fasaitul de Wastegate când schimb vitezele. Problema electronica cu ABS a apãrut dupã ce masina nu mai trãgea. Revin cu o întrebare, tija din piesa aceasta (atasez poza) trebuie sa se miște când accelerez? Este Wastegate-ul dacã nu gresesc,nu? Se misca poate 1 milimetru când pornesc masina...extrem de putin. Eroarea aceea de Egr nu e degeaba ma gândesc. Se simte ca si cum nu ar avea amestecul corect si se îneacã



PS. Becul cu cheița se stinge când merg mai tare. Eu zic ca e de la bujii. Altceva de la motor nu e aprins. Rãmâne aprins decât ABS-ul ceea ce nici nu merge.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR