- ahappyuser
- *******
- 6,677 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Z16XE Localizare pe motor:
Epuratorul - Puteti sa puneti o poza cu el ca nu stiu la ce piesa va referiti?
Obtureazã teava - care teava?
Aerisirii carterului - [ Ce este "carterului" unde vine pe motor?]
Sau poate au si alte denumiri?
"Pe partea de refulare a pompei exista o supapa de supra-presiune"
Ce puteti spune despre ea?
Bypass Valve, Replace (ce rol are)
http://workshop-manuals.com...ss_valve_replace/
Epuratorul - Puteti sa puneti o poza cu el ca nu stiu la ce piesa va referiti?
Obtureazã teava - care teava?
Aerisirii carterului - [ Ce este "carterului" unde vine pe motor?]
Sau poate au si alte denumiri?
Circuitul de ungere.
Pompa de ulei [1] Aspira ulei de motor din baie [3] prin sorbul [2]
si il debiteaza sub presiune in filtru [4].
Pe partea de refulare a pompei exista o supapa de supra-presiune (supapa de reglare a presiuni de ulei) [5]
In caz de presiune prea mare, supapa se deschide permitand scurgerea unei parti a unei parti a uleiului inapoi in baie.
Uleiul filtrat ajunge in canalul principal [6].
Daca filtru este colmatat, uleiul este condus direct si nefiltrat in canalul principal pri intermediul unei supape de by-pass.
Din canalul principal de ulei se ramifica alte canale pentru ungerea cuzinetilor arborelui cotit [7].
Uleiul este condus la paliere [8] prin orificii inclinate din arborele cotit si de acolo este pulverizat pe bolturile pistoanelor si pe pereti cilindrilor.
In acelasi timp, uleiul de motor ajunge in chiulasa prin canale verticale [9] si unge acolo lagarele arborelui (ilor) cu came [10]
Figura prezinta un motor generic.
Pompa de ulei [1] Aspira ulei de motor din baie [3] prin sorbul [2]
si il debiteaza sub presiune in filtru [4].
Pe partea de refulare a pompei exista o supapa de supra-presiune (supapa de reglare a presiuni de ulei) [5]
In caz de presiune prea mare, supapa se deschide permitand scurgerea unei parti a unei parti a uleiului inapoi in baie.
Uleiul filtrat ajunge in canalul principal [6].
Daca filtru este colmatat, uleiul este condus direct si nefiltrat in canalul principal pri intermediul unei supape de by-pass.
Din canalul principal de ulei se ramifica alte canale pentru ungerea cuzinetilor arborelui cotit [7].
Uleiul este condus la paliere [8] prin orificii inclinate din arborele cotit si de acolo este pulverizat pe bolturile pistoanelor si pe pereti cilindrilor.
In acelasi timp, uleiul de motor ajunge in chiulasa prin canale verticale [9] si unge acolo lagarele arborelui (ilor) cu came [10]
Figura prezinta un motor generic.
"Pe partea de refulare a pompei exista o supapa de supra-presiune"
Ce puteti spune despre ea?
Bypass Valve, Replace (ce rol are)
http://workshop-manuals.com...ss_valve_replace/
narcis10
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2016
- Mesaj Privat