- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
lucat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
daca ai manual de utilizare al masinii (nu ai zis daca o ai de noua sau SH)
acolo scrie cu bold care e benzina "preferata"
spre ex. la mine e 95 si nu 98 -cum as fi crezut.
Intr-adevar consumul e mai mic cu 95.
In ce priveste de unde sa alimentezi sfatul meu e sa alimentezi de la o benzinarie care are vad f. mare (in acest fel ei nu prea au timp sa "boteze" rezervoarele)
exista si un topic cu "de unde alientati"
Personal sint fan OMV si MOL. (si din cind in cind pun 99 dela OMV sau 98+de la MOL)
acolo scrie cu bold care e benzina "preferata"
spre ex. la mine e 95 si nu 98 -cum as fi crezut.
Intr-adevar consumul e mai mic cu 95.
In ce priveste de unde sa alimentezi sfatul meu e sa alimentezi de la o benzinarie care are vad f. mare (in acest fel ei nu prea au timp sa "boteze" rezervoarele)
exista si un topic cu "de unde alientati"
Personal sint fan OMV si MOL. (si din cind in cind pun 99 dela OMV sau 98+de la MOL)
lucat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
k , merci mult
sa inteleg ca ramane 95
masina e SH
in manual scria parca bolduit ceva de 95 da nu fac pariu ca tin minte bine
oricum o sa ma uit
inca nu am ajuns sa pun benzina pentru ca de cand am luat masina , aprox 1 luna si un pic am facut un plin - de fapt sotul meu a facut plinul ca eu nu stiam cum se manevreaza - si pentru ca nu am condus mult nici nu am consumat- inchipuiti-va cat se poate consuma la max o ora de condus pe seara
pana la urma vad ca nime de pe aici nu e fan Petrom
sa inteleg ca e de ocolit?
dar Shell?- eu am o benzinarie Shell langa mine si mi-ar fi usor sa alimentez de la ei
e ok?
sa inteleg ca ramane 95
masina e SH
in manual scria parca bolduit ceva de 95 da nu fac pariu ca tin minte bine
oricum o sa ma uit
inca nu am ajuns sa pun benzina pentru ca de cand am luat masina , aprox 1 luna si un pic am facut un plin - de fapt sotul meu a facut plinul ca eu nu stiam cum se manevreaza - si pentru ca nu am condus mult nici nu am consumat- inchipuiti-va cat se poate consuma la max o ora de condus pe seara
pana la urma vad ca nime de pe aici nu e fan Petrom
sa inteleg ca e de ocolit?
dar Shell?- eu am o benzinarie Shell langa mine si mi-ar fi usor sa alimentez de la ei
e ok?
- livcro
- ******
- 4,563 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,563
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Benzina recomandata pentru Agila este de 95. Sistemul electronic modifica avansul in cazul in care se pune benzina cu alta cifra octanica.
Din cele relatate problema ta cu pornirea este legata de mersul insuficient.
La fiecare pornire electromotorul solicita puternic bateria. La mersul normal bateria se reincarca si in cativa km compenseaza atat pierderea de la pornire cat si alte pierderi (legate de functionarea alarmei si pierderea normala de energie a bateriei). In cazul tau dupa o pornire mergi doar foarte putin printre blocuri si opresti. In aceste conditii bateria nu are timp suficient sa se reincarce pentru a compensa pierderea de la pornire.
Eu ti-as recomanda sa faci drumuri mai lungi (macar 4-5 km la un drum). Poti lua bebic-ul si merge intr-un parc ceva mai indepartat (de ex. Herastrau duminica la pranz cand circulatia prin oras este mult mai redusa).
Bateria se mai poate si incarca la un redresor, dar aici se complica un pic lucrurile. Pe de o parte demontarea si transportul bateriei sunt destul de dificile pentru o fata, iar pe de alta parte se pierd anumite informatii de kilometraj (Trip A si B) si se reseteaza unele date din memoria calculatorului si trebuie reintrodus si codul de la radio.
Adrian
Din cele relatate problema ta cu pornirea este legata de mersul insuficient.
La fiecare pornire electromotorul solicita puternic bateria. La mersul normal bateria se reincarca si in cativa km compenseaza atat pierderea de la pornire cat si alte pierderi (legate de functionarea alarmei si pierderea normala de energie a bateriei). In cazul tau dupa o pornire mergi doar foarte putin printre blocuri si opresti. In aceste conditii bateria nu are timp suficient sa se reincarce pentru a compensa pierderea de la pornire.
Eu ti-as recomanda sa faci drumuri mai lungi (macar 4-5 km la un drum). Poti lua bebic-ul si merge intr-un parc ceva mai indepartat (de ex. Herastrau duminica la pranz cand circulatia prin oras este mult mai redusa).
Bateria se mai poate si incarca la un redresor, dar aici se complica un pic lucrurile. Pe de o parte demontarea si transportul bateriei sunt destul de dificile pentru o fata, iar pe de alta parte se pierd anumite informatii de kilometraj (Trip A si B) si se reseteaza unele date din memoria calculatorului si trebuie reintrodus si codul de la radio.
Adrian
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Dupa fiecare revizie ce implica schimbarea consumabilelor e bine sa fie facut un "reset" de ECM prin scoatea bornei (-) de la baterie pentru mai mult de 10secunde .
Beneficii : ajustarea motorului la noile conditii de functionare , stergerea codurilor de eroare .
La pornire se incalzeste motorul la temperatura de lucru si apoi se porneste de doua ori pentru 10secunde AC cu pauza de 10 secunde intre cela doua porniri ale AC. Apoi se opreste motorul .
Procedeul se numeste "IDLE learn procedure" si are ca scop calibrarea IAC-ului sau mai bine zis a ECM .
IAC - nu mic motoras comandat pas cu pas ce controleaza aerul la ralanti si nu numai .
Beneficii : ajustarea motorului la noile conditii de functionare , stergerea codurilor de eroare .
La pornire se incalzeste motorul la temperatura de lucru si apoi se porneste de doua ori pentru 10secunde AC cu pauza de 10 secunde intre cela doua porniri ale AC. Apoi se opreste motorul .
Procedeul se numeste "IDLE learn procedure" si are ca scop calibrarea IAC-ului sau mai bine zis a ECM .
IAC - nu mic motoras comandat pas cu pas ce controleaza aerul la ralanti si nu numai .
lucat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
Florin , e bateria
se pare ca a cedat brusc fara nici un fel de avertizare
oricum asta ar fi diagnosticul "din ochi" al unui "meserias" de la Opel Radacini - poate iti mai aduci aminte , prietenii mei mai vechi
sunt programata pentru un diagnostic clar peste cateva zile si o sa revin cu noutati atunci
el mi-a spus ca la prima vedere debitmetrul si alte "aspecte" sunt ok dar ca nu face pariu
acum , om trai si om vedea
din cate a-ti scris voi aici vad ca trebuie o resetare a motorului dupa ce se conecteaza bateria noua, banuiesc ca meseriasii astia opel or sti faza asta, oricum voi sta si eu cu gura pe ei asa pentru siguranta mea
tare mi-e ciuda ca nu ma pricep la mai multe cestii la masinuta mea
se pare ca a cedat brusc fara nici un fel de avertizare
oricum asta ar fi diagnosticul "din ochi" al unui "meserias" de la Opel Radacini - poate iti mai aduci aminte , prietenii mei mai vechi
sunt programata pentru un diagnostic clar peste cateva zile si o sa revin cu noutati atunci
el mi-a spus ca la prima vedere debitmetrul si alte "aspecte" sunt ok dar ca nu face pariu
acum , om trai si om vedea
din cate a-ti scris voi aici vad ca trebuie o resetare a motorului dupa ce se conecteaza bateria noua, banuiesc ca meseriasii astia opel or sti faza asta, oricum voi sta si eu cu gura pe ei asa pentru siguranta mea
tare mi-e ciuda ca nu ma pricep la mai multe cestii la masinuta mea
- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
resetarea ECU este realizata prin insasi deconectarea bateriei pentru ~20-30min.
Eu am mari indoieli sa fie numai bateria, odata ce iti invarte electromotorul.
Bateria mea este de asemenea, cam "trecuta", daca nu pornesc masina 2 zile se descarca, dar o data ce porneste, merge OK.
"dupa ochi" nu se poate spune daca merge sau nu debitmetrul sau sonda lambda. Testarea motorului poate da acest diagnostic.
Bateria cum te-a lasat? de tot? adica nu mai invarte electromotorul?
Eu am mari indoieli sa fie numai bateria, odata ce iti invarte electromotorul.
Bateria mea este de asemenea, cam "trecuta", daca nu pornesc masina 2 zile se descarca, dar o data ce porneste, merge OK.
"dupa ochi" nu se poate spune daca merge sau nu debitmetrul sau sonda lambda. Testarea motorului poate da acest diagnostic.
Bateria cum te-a lasat? de tot? adica nu mai invarte electromotorul?
lucat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
deloc nu mai invarte electromotorul
si ti-am spus , m-a lasat asa , dintr-o data
oricum pe joi ma duc cu ea in service asa c o sa stiu mai mult decat diagnostic ochiometric
nu se pune problema stationarii prea mult in parcare a masinii , sau nu se mai pune , caci am inceput sa ma misc cu ea bine de tot si destul zic eu - adica ieseam zilnic pana saptamana trecuta , cam miercuri cand a cedat si domnul care a vazut-o lucreaza la opel radacini - el i-a pus "diagnosticul"
si ti-am spus , m-a lasat asa , dintr-o data
oricum pe joi ma duc cu ea in service asa c o sa stiu mai mult decat diagnostic ochiometric
nu se pune problema stationarii prea mult in parcare a masinii , sau nu se mai pune , caci am inceput sa ma misc cu ea bine de tot si destul zic eu - adica ieseam zilnic pana saptamana trecuta , cam miercuri cand a cedat si domnul care a vazut-o lucreaza la opel radacini - el i-a pus "diagnosticul"
lucat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
Si pe mine m-a lasat bateria dintr-o data, fara nici un fel de preaviz. Culmea este ca era vara. Am avut mai multe masini, cu mai multe baterii, dar niciodata nu am patit asa ceva, totdeauna bateria obosita dadea anumite semne. Initial am crezut ca s-a rupt cureaua sau nu mai incarca alternatorul. Se poate diagnostica la orice centru de baterii (de exemplu la centrele Bosch http://www.bosch-romania.ro...rvice/Reteaua.htm )
Pe loc la centrul de baterii de pe str. Arh. Ion MIncu. Nu e obligatoriu sa duci toata masina, poti duce doar bateria.
In legatura cu resetarea, Florin are dreptate, ECU se reseteaza la deconectarea bateriei - din pacate se pierd informatiile Trip A si Trip B.
Adrian
Pe loc la centrul de baterii de pe str. Arh. Ion MIncu. Nu e obligatoriu sa duci toata masina, poti duce doar bateria.
In legatura cu resetarea, Florin are dreptate, ECU se reseteaza la deconectarea bateriei - din pacate se pierd informatiile Trip A si Trip B.
Adrian
Roger
- Mesaje scrise: 97
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
Mie mi s-a intamplat asa.
Dimineata la contact s-au aprins becurile in bord dar la start canci.Nimic.Am mai lasat-o 3 min,la fel.M-am uitat dupa consumatori si nimic.Era doar ventilatorul pornit pe 1 dar stiu ca nu merge fara contact.Am adus o Dacie,i-am dat curent,am facut cateva ture si merge brici.Lasata cateva ore in frig iar start,iar merge.Azi dimineata la -18 start a luat-o la sfert(de diesel).Acum nu stiu ce sa fac.Probabil ca tre sa o masor dar mi se pare al draq de ciudat
Dimineata la contact s-au aprins becurile in bord dar la start canci.Nimic.Am mai lasat-o 3 min,la fel.M-am uitat dupa consumatori si nimic.Era doar ventilatorul pornit pe 1 dar stiu ca nu merge fara contact.Am adus o Dacie,i-am dat curent,am facut cateva ture si merge brici.Lasata cateva ore in frig iar start,iar merge.Azi dimineata la -18 start a luat-o la sfert(de diesel).Acum nu stiu ce sa fac.Probabil ca tre sa o masor dar mi se pare al draq de ciudat
lucat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
am terminat cu reparatiile la masina
bateria era batrana si "statuta"
in rest masina e in stare excelenta cum a spus nenea de la Erebus - pana la urma am ajuns la Eraebus, dupa indelungi cugetari si bine am facut
oamenii de acolo sunt de treaba, sunt la fel de scumpi ca si la Radacini dar macar se poarta omeneste si iti spun in fatza ce si cum- ex : mie mi-au spus ca am placutele de frana pe fatza cam uzate si ca mai tin 1000 km max'omu a zis , d-na eu spun ca mai tin 1000 cand ele mai tin 1500 dar nu vreau sa le lasati chiar pana atunci
cam atat
bateria era batrana si "statuta"
in rest masina e in stare excelenta cum a spus nenea de la Erebus - pana la urma am ajuns la Eraebus, dupa indelungi cugetari si bine am facut
oamenii de acolo sunt de treaba, sunt la fel de scumpi ca si la Radacini dar macar se poarta omeneste si iti spun in fatza ce si cum- ex : mie mi-au spus ca am placutele de frana pe fatza cam uzate si ca mai tin 1000 km max'omu a zis , d-na eu spun ca mai tin 1000 cand ele mai tin 1500 dar nu vreau sa le lasati chiar pana atunci
cam atat
- pratmin
- OP
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
lucat a scris:am terminat cu reparatiile la masina
bateria era batrana si "statuta"
in rest masina e in stare excelenta cum a spus nenea de la Erebus - pana la urma am ajuns la Eraebus, dupa indelungi cugetari si bine am facut
oamenii de acolo sunt de treaba, sunt la fel de scumpi ca si la Radacini dar macar se poarta omeneste si iti spun in fatza ce si cum- ex : mie mi-au spus ca am placutele de frana pe fatza cam uzate si ca mai tin 1000 km max'omu a zis , d-na eu spun ca mai tin 1000 cand ele mai tin 1500 dar nu vreau sa le lasati chiar pana atunci
cam atat
bateria era batrana si "statuta"
in rest masina e in stare excelenta cum a spus nenea de la Erebus - pana la urma am ajuns la Eraebus, dupa indelungi cugetari si bine am facut
oamenii de acolo sunt de treaba, sunt la fel de scumpi ca si la Radacini dar macar se poarta omeneste si iti spun in fatza ce si cum- ex : mie mi-au spus ca am placutele de frana pe fatza cam uzate si ca mai tin 1000 km max'omu a zis , d-na eu spun ca mai tin 1000 cand ele mai tin 1500 dar nu vreau sa le lasati chiar pana atunci
cam atat
Interesant, a pus-o pe tester, verificare ca la carte?
Se poate de la baterie "obosita" sa ai variatie la relanti si sa nu ai acceleratie (sa mearga numai la relanti?). Asta nu prea cred, astept alte pareri, in cazul in care cineva a mai patit acestea...
lucat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
a ridicat-o pe rampa si a verificat-o la un fel de calculator
mai multe nu prea ma priocep nici eu sa spun
oricum eu am intrebat de debitmetru , i-am spus de ce am patit cu acceleratia si tot si mi-a spus ca masina e ok si ca probabil atunci s-au impotmolit niste circuite
ce sa iti spun Florin , masina zboara acum iar mie mai mult nu imi prea trebuie
mai multe nu prea ma priocep nici eu sa spun
oricum eu am intrebat de debitmetru , i-am spus de ce am patit cu acceleratia si tot si mi-a spus ca masina e ok si ca probabil atunci s-au impotmolit niste circuite
ce sa iti spun Florin , masina zboara acum iar mie mai mult nu imi prea trebuie
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
pratmin a scris: Se poate de la baterie "obosita" sa ai variatie la relanti si sa nu ai acceleratie (sa mearga numai la relanti?). Asta nu prea cred, astept alte pareri, in cazul in care cineva a mai patit acestea...
Bateria are un singur rol acela de a da curent de pornire la electromotor;odata pornit motorul bateria ( din sursa) devine consumator de curent in circuitul electric si nu vad sa aiba vre-o legatura cu acceleratia. Ar putea sa apara variatii de relanti daca bateria consuma un curent prea mare, sunt prea multi consumatori in functie si exista in circuit un deficit de curent si simultan si o bujie sau mai multe uzate.
- Mitica_SB
- **
- 224 mesaje
- din 25 Jul 2006
- Zafira 2012 A17DTR
- Sibiu
Mitica_SB
- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2006
- Mesaj Privat
Acceasi problema cu pornirea am avut-o si eu, dar, in nestiinta mea, am facut o legatura intre ea si problemele pe care le aveam cu debitmetrul. S-a dovedit a fi semi-fals: pt ca era obosita bateria, nu facea fata solicitarii mai mari a electromotorului, data de pornirea cu un debitmetru defect la rece.
Mecanicul meu, in care am destula incredere, mi-a spus ulterior ca el crede, din experienta proprie, ca consumul bateriei dat de o pornire, de deschiderea usilor (care presupune aprinderea beculetului de langa retrovizoare) si eventual de folosirea radio-CD-ului, se acopera doar dupa cca. 20 km de mers. Asta inseamna ca, asa cum a spus si Adrian, daca faci doar cativa km printre blocuri nu apuca alternatorul sa incarce tot ce ai consumat. Daca mai mergi si cu luminile de intalnire aprinse ziua, cum obisnuiam eu, ajungi sa patesti ca mine: intr-o dimineata electromotorul a mai dat o singura data peste cap si gata, mi-a murit bateria. Am impins-o 5 metri si i-am dat viteza a 2-a, si a luat-o. Dupa aceea am incarcat bateria vreo 8 ore si am renuntat sa mai aprind luminile in oras. De atunci nu mai sunt probleme, dar la sfarsitul lui octombrie o sa-i schimb bateria, pt ca asta e cea originala si are "numai" 5 ani, deci nu va mai trece inca o iarna...
Mecanicul meu, in care am destula incredere, mi-a spus ulterior ca el crede, din experienta proprie, ca consumul bateriei dat de o pornire, de deschiderea usilor (care presupune aprinderea beculetului de langa retrovizoare) si eventual de folosirea radio-CD-ului, se acopera doar dupa cca. 20 km de mers. Asta inseamna ca, asa cum a spus si Adrian, daca faci doar cativa km printre blocuri nu apuca alternatorul sa incarce tot ce ai consumat. Daca mai mergi si cu luminile de intalnire aprinse ziua, cum obisnuiam eu, ajungi sa patesti ca mine: intr-o dimineata electromotorul a mai dat o singura data peste cap si gata, mi-a murit bateria. Am impins-o 5 metri si i-am dat viteza a 2-a, si a luat-o. Dupa aceea am incarcat bateria vreo 8 ore si am renuntat sa mai aprind luminile in oras. De atunci nu mai sunt probleme, dar la sfarsitul lui octombrie o sa-i schimb bateria, pt ca asta e cea originala si are "numai" 5 ani, deci nu va mai trece inca o iarna...
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut baieti, referitor la discutia cu bateria am si eu o problema...Nu am vazut pe nimeni vorbim de beculetul de veghe de la baterie. Agila are asa ceva iar atunci cand bateria este ok acel beculet trebuie sa fie verde. Problema mea e ca acel beculet e momentan stins si asta s-a intamplat undeva in noi anul trecut. Totusi toata iarna(desi nu a fost grea) nu am avut nci un fel de probleme vizibile. Am masurat bateria dupa ce am tinut masina nefolosita cam 5 zile arata 12,4V. Am pornit motor si am masurat din nou a inceput sa incarce si a urcat imediat peste 14V si se mai ducea. Asta m-a facut sa cred ca electromotorul este ok. Totusi in ultimele zile am observat ceva nou. Dc merg cu luminile de intalnire si invart volanu brusc imediat luminile de intalnire isi pierd intensitatea pt o fractiune de secunda. Acum intrebarea mea e de unde vine problema? Sa fie bateria care incet incet cedeaza sau am probleme cu EPS care consuma prea mult?
Multumesc de ajutor,
Cristi
Multumesc de ajutor,
Cristi
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Vezi sa nu fie asta :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11114
Cind tragi de volan ai tisplenderul ala alb de plastic care se misca, folosit ptr. semnalizare.
Ca manifestare la baterie obosita ar fi ca daca aprinzi farurile scade intensitatea luminilor din bord, asta in cazul in care ai alternatorul bun. Te uiti ca pe baterie este stantat data fabricatiei, de la ea ai 4 ani dupa care poti sa o schimbi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11114
Cind tragi de volan ai tisplenderul ala alb de plastic care se misca, folosit ptr. semnalizare.
Ca manifestare la baterie obosita ar fi ca daca aprinzi farurile scade intensitatea luminilor din bord, asta in cazul in care ai alternatorul bun. Te uiti ca pe baterie este stantat data fabricatiei, de la ea ai 4 ani dupa care poti sa o schimbi.