Sitaru
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Sitaru
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Sitaru
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Va salut. Problema cu eroarea acesta imi aparea si mie pe masina P0703, bineinteles foarte rar ,dar o aveam . M-am apucat de treaba am dat jos contactorul si surpriza ce am gasit., Am trecut la curatarea contactorului si reumplerea la forma initiala . O alta problema care am observat ca se practica este saiba care se lipeste pe pedala. Aici se greseste cu saiba respectiva ca se poate regla in inaltime tija contactorului. Practic la introducerea in locas a contactorului la cea mai mica forta (ajunge in contact cu pedala de frana) se deregleaza si de aici apar problemele. Deci chiar daca schimbati contactorul dupa ce se monteaza la locul ei capatul la tija contactorului trebuie trasa (inspre pedala ) astfel incit la eliberarea pedalei sa fie apasata de tot ( deci senzorul sa fie la capat de cursa ). Pentru reglaj trageti usor te tija contactorului ori impingeti mai inauntru depinde de caz.Aceasta eroare este generata in urmatoarele cazuri: 1 dat fiind faptul ca este un contactor cu doua trepte prima dezactiveaza tempomatul ,al doilea aprinde stopurile de cele mai multe ori prima treapta ramine activa(pt o fractiune de secunda) pentru ca este usor deplasat pozitia tijei si activeaza prima treapta si generaza acesta eroare. Eu in acest moment am reusit sa repar la doua masini acest contactor ,si in ambele cazuri problema a fost in acelasi loc.