Lun 26 Nov, 2018 1:00 pm
Ma bucur ca ai rezolvat cu "fisele".
Eu nu as (mai) pune 10w40 vreodata . In iulie 2012 am pus liqui moly , doar ce luasem mașina si am mers pe mana vânzãtorului. Never again . Dupa 3 luni l-am dat jos cand a venit frigul. Nu suna deloc bine motorul la rece. Iar GM si Magnatec 10W40...doar la balamalele de la haion. No offense pt cei care folosesc -asta e parerea mea , nu litera de lege .
Pune 5W40 de calitate , sintetic, e pacat de motorul ala proaspat reparat. Optiuni sunt multe : Ravenol VST , VSI , Valvoline Synpower , Motul etc . Cauta sa aiba ACEA A3 , API SN /SM , Porsche A40 , GM LL-x-025 ,
unde x = A - benzina , B -diesel. Sincer aproape mereu am pus cu B , norma GM nu ma intereseaza. Dintre toate pe care le-am folosit , doar Mobil 1 New Life avea .
Procedand astfel am ajuns la 26x 000 de km cu Z16SE fara segmentare , același consum de ulei ca in prima zi de cand masina e la mine (4-500 ml la 8-9000 de km ) .
Numai bine !