Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Bateria are 6 luni, fix ieri am facut un test. In momentul in care i-am dat cheie a coborat pana la 10.08V avand in vedere ca avea 12.15V inainte sa o pornesc
Skip ads

  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ideea e ca dupa ce am primit din service bateria, am tot verificat zile intregi. Apoi am zis ca nu mai verific, si dintr-odata am vazut ca a disparut culoarea verde din "ochiul magic" si atunci mi-am dat seama ca ceva s-a intamplat. Am masurat si aveam 12,3V (masina a stat 12 ore si masurarea a facut fara sa deschid masina din telecomanda, am lasat capota deschisa). Apoi am mers cu masina vineri, si sambata am masurat si aveam 12.2V, ieri am fost iar cu masina 30 de minute, azi am avut 12.15V. In concluzie ceva se intampla, si masina nu incarca bateria, chiar daca la borne am tensiune de 14.3V (de vineri pana azi de fiecare data am verificat).
La pornire am 14.5V gen 30 de secunde, apoi scade treptat. Bornele nu se incing, nu se incalzesc deloc.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu as verifica (temeinic) si puntea de diode a alternatorului.
din cite stiu la astra h este implementata asa -zisa incarcare inteligenta, alternatorul va incarca doar la o anumita descarcare a bateriei (sper sa nu ma insel).
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
tomi_t, ai masurat tensiunea pe baterie cu si fara consumatori? De ex cu 2-3 consumatori mari ai tot 14,3 V pe baterie sau scade?
Daca ai 12,15 - 12,2 V pe baterie la rece inseamna ca bateria ta e descarcata complet. Pune-o urgent la incarcat pe redresor, dupa aia mai faci verificari.

@gabimilo1 poate pe alternatorul original o fi incarcare inteligenta, nu am de unde sa stiu. Dupa ce pui cargo sau mobiletron sa zici mersi ca iti incarca...
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Da, asa stiu si eu ca bateria se incarca doar daca are sub 12.56V (asa am citit). Dar bateria mea are 12.15V, deci sigur trebuia sa porneasca incarcarea.

Am verificat si cu consumatori incarcarea alternatorului, scade la 14.15V cu radio ventilator si faruri pornite.
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Am impresia ca e ceva care impiedica incarcarea bateriei, si nu stiu daca e bateria Rombat Premier de vina (cei de la reprezentanta clar au zis ca bateria lor e buna) sau e problema de la masina, cert e ca nu o sa iau de la rombat nimic de acum incolo.
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Un fenomen ciudat ce am patit joi a fost ca in timp ce mergeam cu masina, pe BC ma uitam cu cat incarca si avea valoarea de 13.0V(valoarea nu este reala, trebuie calibrata) si dupa ce am intrat intr o groapa, incarcarea a urcat la 13.4-13.5V. Aici mi-am dat seama ca ar fi ceva contact imperfect in alternator sau ceva de genul.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
de asta zic sa verifici puntea, pare sa dea tensiune dar nu si curent.
poate gasesti si ceva contacte imperfecte gen fir dezlipit, clema nestrinsa etc, mai ales in alternator.

am vazut ca ai postat si pe softpedia, sint curios ce zic baietii acolo...

uite schema





A10=modulul inteligent
A11=ecu
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
O sa duc la service mașina probabil mâine. Mulțumesc de rãspuns. N am știut ca alternatorul pote sa dea tensiune dar curent nu. Adicã dacã înțeleg bine, are 14,3V dar nu da amperi suficienți. Nu?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu asa stiu
  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Pentru a încãrca bateria este nevoie doar de 10 la % din capacitatea ei, adicã la o baterie de 70 Ah este nevoie de 7 amperi. Daca nu îți încãrca alternatorul nu aveai servodirecție, este prima piesa care nu merge. Alternatorul da amperi in funcție de necesitãți.
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Atunci nu stiu ce se intampla, care este cauza pentru care bateria nu se incarca. Revin eventual dupa diagnosticare de la service
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ma gindeam ca poate fi o dioda care in sarcina sa cedeze (buna la masuratoare pe aparat), e un defect destul de greu de depistat.

sincer, citind tot ce s-a scris aici cred ca alternatorul e bun, daca nu ti se intimpla sa nu porneasca masina, cred ca e in regula.

la ce consumatori ai normal pe masina daca era ceva pe incarcare - baterie, iti apareau martori la bord sau motorul incepea sa faca urit, ceea ce nu-i cazul.

am avut si eu ceva in genul la zafira, am mai povestit, am avut sant in colectorul alternatorului, schimbasem releul si am crezut ca incarcrea era in regula, martorul baterie era stins. ei bine ma lasa masina la o zi doua, motorul mergea rau, servo rau etc. mi-a zis un meserias ca alternatorul are un fir de semnal catre ecu si ca daca acolo nu ajunge semnal, pa incarcare, desi in bord era martorul stins.
am schimbat alternatorul caci nu mai puteam remedia santul.
la borne aveam cind 14 cind 12,5 probabil cind tensiunea alternatorului cind cea a bateriei.
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Azi am observat ca alternatorul era fierbinte dupã un drum de 30 de minute. Gen nu puteam sa îmi țin mana pe el. Cred ca necesita o verificare amãnunțitã.
  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Așa se încãlzesc toate, cu cat ai mai multi consumatori porniți cu atât arde mai rãu. Al meu in 10 km ajunge la ~ 40-50 grade.
  • tomi_t

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Salut,

Revin cu un update. Alternatorul incarca perfect, bateria este buna, consumatori dupa ce inchid masina nu am. Dupa cateva ore incepe sa consume CD30MP3 ( dara fabricatiei este octombrie 2006 -> deci problema cu pornirea singura trebuia sa se rezolve).

Mi-am deconectat unitatea radio de o luna jumate sa ma saigur ca asta este problema. Sub 12.5V nu mi-a scazut bateria niciodata, chiar daca masina statea nepornita o saptamana intreaga.
De test, mi-am conectat unitatea radio acum 3 zile pt 24 de ore, bateria avea 12.49 in momentul montarii si dupa 24h aveam 12.03V.

Din cate am inteles, in 80% din cazuri la consumatori este vorba de unitatea radio.
  • LTarnacop

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2020

  • Mesaj Privat
La fel sa întâmplat și la mine, inițial am dat vina pe Rombat, dar cd30mp3 e de vina. Încã e sub observație bateria, a fost descãrcatã de câteva ori, sper sa mai aibã viata. tomi_t mulțumesc.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,733
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ce model de cd30mp3 ai/aveti pe masina ? Grundig sau Blaupunkt ?

Intreb pentru ca de cateva luni de zile am si eu un Blaupunkt cd30mp3 din 2007 si odata am gasit (dupa 4 zile de stationare) bateria muci, deasemenea de obicei gasesc bateria la 12,2v-12,3v dupa ce sta ceva zile masina nepornita. Nu se intampla chestia asta si inainte, pe cand aveam un Blaupunkt CD30 in consola de la bord.

Baterie Varta de 74Ah cumparata de noua, acum avand vechimea de 18luni.

Stima.
  • CSanduleasa

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2021

  • Mesaj Privat
.


Ultima modificare făcută de CSanduleasa la Lun 10 Jan, 2022 7:34 pm
  • CSanduleasa

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Salut, am avut și eu aceiași problema cu un consumator, nimeni nu îi datea de cap, bateria noua schimbat și alternatorul și dageaba, am fost la reprezenta Opel și în 30 de min mi-au aflat ce îmi consuma, era lampa din torpedou, era topita dar ea tot mergea, au dat-o jos și acum sa vad dacã mai îmi consuma bateria..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR