- Tiby
- **
- 146 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
Tiby
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare! Ieftin ai gasit vinilin-ul.
Opel corsa B e super masinuta.Ce nu imi place la mine e ca este in 4 trepte.Asa a fost facuta,dar oricum fuge ca e de turatie motorul...E singura corsa B care e in 4 trepte ca pana acum am vazut numai in 5.
Trebuie sa intre in revizie pana una alta cu uleiul,filtru ,distributie...
Opel corsa B e super masinuta.Ce nu imi place la mine e ca este in 4 trepte.Asa a fost facuta,dar oricum fuge ca e de turatie motorul...E singura corsa B care e in 4 trepte ca pana acum am vazut numai in 5.
Trebuie sa intre in revizie pana una alta cu uleiul,filtru ,distributie...
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
Da, chiar a fost o afacere buna avand in vedere ca e original, si nu m-am grabit sa iau vreo porcarie din plastic din targ. De asemenea vreau sa-l iau si pe cel de la frana de mana, am uitat sa intreb daca au.
Pe carfolio nu exista varianta de corsa in 4 viteze, asa ca intr-adevar, ai un "custom ride" Foarte tare! Asa... cum merge? Ai avut ocazia sa faci vreodata comparatie intre o corsa cu 5 si una cu 4? (poate suna aiurea, dar stii cumva in cat ia suta?)
BTW, am si o intrebare specifica pt c12nz, mi-se pare ca porneste destul de greu (de exemplu nu am mai pornit-o vreo saptamana, si a invartit electromotorul vreo 4 secunde pana sa porneasca/sa ii dea benzina, iar in mod normal, daca o e motorul rece dimineata ia cam 2 secunde, ceea ce de asemenea mi-se pare cam mult.) pot sa ii fac ceva sau asa sunt toate, am citit pe forum ca mai sunt motoare opel care pornesc asa, e normal la corsa b 1.2? Si daca da, mie mi-se pare acum ca porneste cam greu... atunci iarna cum e?
Pe carfolio nu exista varianta de corsa in 4 viteze, asa ca intr-adevar, ai un "custom ride" Foarte tare! Asa... cum merge? Ai avut ocazia sa faci vreodata comparatie intre o corsa cu 5 si una cu 4? (poate suna aiurea, dar stii cumva in cat ia suta?)
BTW, am si o intrebare specifica pt c12nz, mi-se pare ca porneste destul de greu (de exemplu nu am mai pornit-o vreo saptamana, si a invartit electromotorul vreo 4 secunde pana sa porneasca/sa ii dea benzina, iar in mod normal, daca o e motorul rece dimineata ia cam 2 secunde, ceea ce de asemenea mi-se pare cam mult.) pot sa ii fac ceva sau asa sunt toate, am citit pe forum ca mai sunt motoare opel care pornesc asa, e normal la corsa b 1.2? Si daca da, mie mi-se pare acum ca porneste cam greu... atunci iarna cum e?
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Dragon Warrior
- OP
- 159 mesaje
- din 25 Jul 2007
- Corsa 1995 C12NZ
- Alta tara
Dragon Warrior
- Mesaje scrise: 159
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1995 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
vezi ca seria motorului este inscriptionata in blocul motor la vedere. Frontal imediat cum deschizi capota. Curata bine mizeria si o sa o vezi.
Ideal ar fi sa scrie in talon aceeasi serie poansonata pe bloc.
In rest ce sa zic. Aici in Cipru am un Mitsubishi Lancer cu motor trecut in talon 4G91 (1500cmc) si pe masina am 4G92 (1600 cmc). Nimeni nu a carait nimic la revizia tehnica.
Ideal ar fi sa scrie in talon aceeasi serie poansonata pe bloc.
In rest ce sa zic. Aici in Cipru am un Mitsubishi Lancer cu motor trecut in talon 4G91 (1500cmc) si pe masina am 4G92 (1600 cmc). Nimeni nu a carait nimic la revizia tehnica.
- ratty_rhymes
- *
- 2 mesaje
- din 26 Nov 2007
ratty_rhymes
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
salut baietzi am si eu o corsa b din 99* si nu stiu cum saimi explic faptul ca indiferent ca e vara iarna sau toamna cand i dau cheie porneste dar daca accelerez dintr-o data moare motorul si tot timpul trebuie sa o acompaniez cu ambreaj masina in rest merge foarte bine si totul e ok . singura problema este asta am fost la mecanici am schimbat una alta si nik.pompa de benzina filtru de aer ,si sonda lambda am schimbat-o dar nu am vazut nici o modificare ,bugi si tot asa acuma mai e o problema la 110km la ora imi scade din turatzie si se aprinde santinela la motro .. (beculetzu rosu ) dar asta cred ca am sa o rezolv dupa cum am citit pe forum ulei trebuie sa ii pun .. ,va rog sa incercatzi sa ma ajutati ca hotzi astia de mecanici sunt capabili sa spuna ca din cauza rotzilor nu merge ) a inca ceva dupa un timp ce motoru e pornit nu mai face chestia respectiva (cineva mi-a spus ca e de la partea electrica si ca masina e buan de aruncat sa speram ca nu e asa .. (scuzati ca nu am postat unde trebuia .. )
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ratty_rhymes
- *
- 2 mesaje
- din 26 Nov 2007
ratty_rhymes
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
lucian007
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
lucian007
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
- sam_mntn
- **
- 317 mesaje
- din 09 Jul 2007
- Corsa 1996 C12NZ
- Bucuresti
sam_mntn
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2007
- Mesaj Privat
@ratty_rhymes, scuze ca raspund asa tarziu, nu am mai avut timp sa mai intru pe forum. Ideea e ca masina ta nu are nimic defect, este perfect normal sase inece/sa nu mai porneasca daca apesi pedala de acceleratie cand rotesti cheia. De cate benzina primeste masina la pornire se ocupa calculatorul masinii, sa spun asa. Asa e facuta masina, si cine spune ca este buna de aruncat pentru ca face asa, trebuie batut ca te sperie degeaba:P
oxybug
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1993 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare. Am masina de putin timp, Corsa 1,2 , 1993, 2 usi, tip x12sz. Legat de pornire asa stiu si eu, NU trebuie sa apesi acceleratia la pornire. Doar dai cheie si o lasi putin. Ea va porni putin mai accelerat, din cauza socului automat, apoi isi regleaza singura relantiul. Asta indiferent de anotimp. Cutia o am in 5 trepte, dar nu am turometru pe ea, deci schimb vitezele "dupa ureche". Consumul nu-l stiu exact, nu l-am facut, oricum in oras trebuie sa ajunga undeva intre 8 si 10 %, din cauza traficului si mai ales ca motorul este destul de mic, 33kw, iar caroseria este destul de grea pt motorul asa mic. Oricum te intinzi linistit cu ea la 120 km/h, fara sa fortezi motorul prea tare. Sunt multumit de ea, dar imi pare rau k pe modelul asta nu am servo. Inca mai astept niste raspunsuri sa vad dak se poate pune servo pe acest model. Numai bine si ....drum bun.
Jojo25
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 1995 City
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am un Opel Corsa B City din '95 si am o problema mare cu consumul. Am ajuns la 15-16 L/100km in oras si 12 in afara. Altfel totul este in regula.trage, viteza maxima este 160 km/h, nu scoate fum ce trebuia la consum mare(benzina nearsa), la diagnostizare fara eroare, dar am observat totusi ceva. Termocupla de la chiuloasa e buna dar dupa 50 C sare la -10C si urca incet pana la 20C cand pe bord am deja 95C si porneste racirea in mod normal. Asa indica calculatorul de la diagnostizare. Baieti de la service nu mi-o facut nimic in afara de facturi si mi-o zis ca, calculatorul trebuie schimbat. Eu nu prea cred ca trebuie schimbat si de aceea va rog sa ma ajutati. Oare ce poate fi problema?
ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
Corsa B C14NZ - se accelereaza in suturi fie la viteze mari fie viteze mici.
La o franare sa zicem de la 40-50 km la ora la 0 km motorul pare sa se opreasca dupa care relantiul devine normal;
La viteze chiar mici de rulare 10-20 km la ora sa zicem treapta a 2-a, la accelerare putin mai brusca, smunceste.
La plecarea de pe loc, la accelerare parca da motorul in nas ca si cum ar avea prea multa benzina si nu are "zvanc"
Mentionez faptul ca am schimbat bujiile , filtru de aer, filtru benzina.
De asemenea, se pare ca am termostatul defect(blocat pe deschis) deoarece la drum intins nu prea am caldura plus ca acul de la temperatura sta pe minim.
Termostatul la acest tip de motor cum se schimba? Trebuie cumva data jos cureaua de distributie?
Dintr-un manual de service in limba germana cam asa pare...
Multumesc anticipat de raspunsuri!
La o franare sa zicem de la 40-50 km la ora la 0 km motorul pare sa se opreasca dupa care relantiul devine normal;
La viteze chiar mici de rulare 10-20 km la ora sa zicem treapta a 2-a, la accelerare putin mai brusca, smunceste.
La plecarea de pe loc, la accelerare parca da motorul in nas ca si cum ar avea prea multa benzina si nu are "zvanc"
Mentionez faptul ca am schimbat bujiile , filtru de aer, filtru benzina.
De asemenea, se pare ca am termostatul defect(blocat pe deschis) deoarece la drum intins nu prea am caldura plus ca acul de la temperatura sta pe minim.
Termostatul la acest tip de motor cum se schimba? Trebuie cumva data jos cureaua de distributie?
Dintr-un manual de service in limba germana cam asa pare...
Multumesc anticipat de raspunsuri!
cati13
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 1995 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2008
- Mesaj Privat
ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Lorand
- ****
- 1,374 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
in a 1-a trage-l pana la 20km/h in a2a la 45km/h in a3a la 65km/h in a 4a la 80km...si condu 2-3zile asa..adica da-i in gura..se curata injectorul si gata nu ma ai probleme..condusul de baba batrana conduce la problema pe care ai descris..am avut si eu asa cand l-am adus de la nemti...si gata a disparut. daca nu ai caldura aia-i altceva..la mine baga de innebunesc..da si acu` imi sta pe la 98grade:P
- Lorand
- ****
- 1,374 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
ovizel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
REZOLVAT!
Cat de mult conteaza un "rahat" de termostat iar ca bonus distributia (curea, rola, pompa de apa, curea de transmisie) schimbata.
Masina reactioneaza acum foarte bine caldurica, consumul scazut...
Btw, posibil sa fi avut o amprenta in problema si benzina...
Off topic: un hint de reglare timonerie CORSA B?
Intra cam greu in 1 sau a 2-a cand sunt in mers... iar ca bonus un huruit la rece in cutie insa daca calc pedala de ambreiaj, huruitul dispare.
Cand este cald motorul se aude totusi huruitul insa nu chiar atat de pregnant...
Multumesc tuturor de raspunsuri!
Se poate inchide.
Cat de mult conteaza un "rahat" de termostat iar ca bonus distributia (curea, rola, pompa de apa, curea de transmisie) schimbata.
Masina reactioneaza acum foarte bine caldurica, consumul scazut...
Btw, posibil sa fi avut o amprenta in problema si benzina...
Off topic: un hint de reglare timonerie CORSA B?
Intra cam greu in 1 sau a 2-a cand sunt in mers... iar ca bonus un huruit la rece in cutie insa daca calc pedala de ambreiaj, huruitul dispare.
Cand este cald motorul se aude totusi huruitul insa nu chiar atat de pregnant...
Multumesc tuturor de raspunsuri!
Se poate inchide.
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
Cam aceeasi problema o am si eu, in sensul ca in coltul chiuloasei acolo unde e scrisa seria, apar scurgeri de ulei.
Nu curge pe la garnitura de capac, pentru ca e noua, probabil pe la a doua garnitura, cea notata cu A sau chiar la cea de la chiuloasa, notata cu B.
Exista garnituri la set, sa le schimb pe toate odata ?
Sau sa o schimb pe cea notata cu A ?
Nu curge pe la garnitura de capac, pentru ca e noua, probabil pe la a doua garnitura, cea notata cu A sau chiar la cea de la chiuloasa, notata cu B.
Exista garnituri la set, sa le schimb pe toate odata ?
Sau sa o schimb pe cea notata cu A ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am taiat mesajul tau ca nu avea ce cauta la subiectul cu pierderi antigel.
Curgerile de ulei apar la modelele astea cel mai frecvent la garnitura capac culbutori. Se demonteaza, se curata foarte bine cu solvent pentru carburatoare (se demonteaza si sitele alea negre de la recirculare vapori), se pune foarte putin silicon garnituri de caliate (e 40lei un tub de 50ml) si se stringe ca o garnitura de chiulasa.
A doua zona pe unde curge e simeringuri arbore came, ai unul la pinion distributie si unul in celalat capat la delcou.
Mai rar apar scurgeri pe la garnitura marcata de tine cu A, B este la chiulasa si nu e cazul sa umbli la ea aiurea. Ai grija ca daca o schimbi pe A trebuie sa scoti cureaua distributie, scoti arbore came, desfaci cu cea mai mare grija suruburile ca ele sunt cele care prind chiulasa ! Capacul ala de deasupra garniturii A iese usor numai rabdare sa ai ca sa nu dezlipesti chiulasa de blocul motor. Daca tot umbli acolo iti verifici tachetii hidraulici, mai intii ii stringi in mina si care scuipa ulei il arunci, pe urma ii stringi usor in menghina si care scuipa usor uleiul il schimbi. Se curata bine totul cu solvent, se pune garnitura noua si pui un strat foarte fin de silicon garnituri, cumperi silicon de calitate, eu personal folosesc Reinz care la aspect este gri inchis metalizat. Stringerea suruburilor se face in ordinea si cuplul scris in TIS, Autodata, diverse manuale service, ai grija ca suruburile alea de fapt sunt cele de chiulasa !
Tu momentan nu stii pe unde curge dar eu banui simering arbore came capatul dinspre delcou. Ca sa fii sigur cobori la masina cu un penson, citeva sticle cu apa calda si detergent de vase, speli local foarte bine urmele de ulei si ai grija sa nu torni apa peste mufe/fire. Motorul e bine sa fie caldut si nu fierbinte, astfel se va usca mai repede. Dupa uscare completa iti prepari in ceva o zeama de talc sanitar cu apa, va iesi o pasta ca un var, ungi cu ea zonele in care ti se pare ca exista pierderi ulei. Daca are tendinta sa cada dupa uscare poti pune in zeama aia citeva picaturi de aracet. Alta metoda e sa ungi cu var simplu, nu folosi cel lavabil. Dupa ce se usuca incepi sa circuli cu masina si te uiti cit mai des pe unde apar curgeri de ulei.
De asemenea iti recomand o spalare motor inainte de operatiunea asta, pui un ulei Mobil Clean High Mileage 10W40 si mergi cu el pina se inchide la culoare sau 5000km, doua-trei spalari ajuata enorm si ai sa vezi cum luceste totul in motorul tau. Il gasesti foarte convenabil la pret http://www.uleidemotor.com/...&subcat_id=46 si sa stii ca face minuni efectiv. Nu te lua dupa ce spun ei ca tine 10,000km, il schimbi la maxim 5,000 sau 6 luni, dupa ce ai motorul curat il folosesti 8,000km sau 6 luni. Daca nu il doresti pe asta dupa curatare ai varianta de ulei semisintetic Mobil 10W40 dar tot la un 5,000km daca e iarna si o freci in oras drumuri scurte sau 8,000km daca e vara sau faci drumuri mai lungi.
Curgerile de ulei apar la modelele astea cel mai frecvent la garnitura capac culbutori. Se demonteaza, se curata foarte bine cu solvent pentru carburatoare (se demonteaza si sitele alea negre de la recirculare vapori), se pune foarte putin silicon garnituri de caliate (e 40lei un tub de 50ml) si se stringe ca o garnitura de chiulasa.
A doua zona pe unde curge e simeringuri arbore came, ai unul la pinion distributie si unul in celalat capat la delcou.
Mai rar apar scurgeri pe la garnitura marcata de tine cu A, B este la chiulasa si nu e cazul sa umbli la ea aiurea. Ai grija ca daca o schimbi pe A trebuie sa scoti cureaua distributie, scoti arbore came, desfaci cu cea mai mare grija suruburile ca ele sunt cele care prind chiulasa ! Capacul ala de deasupra garniturii A iese usor numai rabdare sa ai ca sa nu dezlipesti chiulasa de blocul motor. Daca tot umbli acolo iti verifici tachetii hidraulici, mai intii ii stringi in mina si care scuipa ulei il arunci, pe urma ii stringi usor in menghina si care scuipa usor uleiul il schimbi. Se curata bine totul cu solvent, se pune garnitura noua si pui un strat foarte fin de silicon garnituri, cumperi silicon de calitate, eu personal folosesc Reinz care la aspect este gri inchis metalizat. Stringerea suruburilor se face in ordinea si cuplul scris in TIS, Autodata, diverse manuale service, ai grija ca suruburile alea de fapt sunt cele de chiulasa !
Tu momentan nu stii pe unde curge dar eu banui simering arbore came capatul dinspre delcou. Ca sa fii sigur cobori la masina cu un penson, citeva sticle cu apa calda si detergent de vase, speli local foarte bine urmele de ulei si ai grija sa nu torni apa peste mufe/fire. Motorul e bine sa fie caldut si nu fierbinte, astfel se va usca mai repede. Dupa uscare completa iti prepari in ceva o zeama de talc sanitar cu apa, va iesi o pasta ca un var, ungi cu ea zonele in care ti se pare ca exista pierderi ulei. Daca are tendinta sa cada dupa uscare poti pune in zeama aia citeva picaturi de aracet. Alta metoda e sa ungi cu var simplu, nu folosi cel lavabil. Dupa ce se usuca incepi sa circuli cu masina si te uiti cit mai des pe unde apar curgeri de ulei.
De asemenea iti recomand o spalare motor inainte de operatiunea asta, pui un ulei Mobil Clean High Mileage 10W40 si mergi cu el pina se inchide la culoare sau 5000km, doua-trei spalari ajuata enorm si ai sa vezi cum luceste totul in motorul tau. Il gasesti foarte convenabil la pret http://www.uleidemotor.com/...&subcat_id=46 si sa stii ca face minuni efectiv. Nu te lua dupa ce spun ei ca tine 10,000km, il schimbi la maxim 5,000 sau 6 luni, dupa ce ai motorul curat il folosesti 8,000km sau 6 luni. Daca nu il doresti pe asta dupa curatare ai varianta de ulei semisintetic Mobil 10W40 dar tot la un 5,000km daca e iarna si o freci in oras drumuri scurte sau 8,000km daca e vara sau faci drumuri mai lungi.