IeD3vil
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 1.7TDL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
IeD3vil
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 1.7TDL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
Uhm... another question... La pornire la rece, sta relantiul cam jos (sorin mi-a zis ca am pompa clasica... si ca nu are avansul electronic), si merge motorul cam neregulat, parca ar spritui (sta pe la 600-700 ture, din cate am inteles trebuia sa stea la 1200). Dupa ce se incalzeste putin isi da drumu, cam in 500m... daca stau pe loc insa dureaza ceva pana isi revine la 900 rpm.
Si inca ceva, ce am observat : dupa ce isi revine la relanti, scade turatia pe la 800 rpm, sta putin acolo, si dupa sare la 900. Perioada cand sta la 800 vibreaza ceva mai mult.. e normal ? motorul este 1.7tdl - gm cu turbo
Si inca ceva, ce am observat : dupa ce isi revine la relanti, scade turatia pe la 800 rpm, sta putin acolo, si dupa sare la 900. Perioada cand sta la 800 vibreaza ceva mai mult.. e normal ? motorul este 1.7tdl - gm cu turbo
raul 29
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1991 1 6 nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
IeD3vil
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 1.7TDL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
Trage un fir de plus de undeva din compartimentul motor, preferabil, care e activ pe contact. Sau verifica traseul pana la injectoare. posibil sa fie intrerupt firul, sau siguranta.
Daca totul pare ok - verifici cu un aparat de masura pe traseul firului, cu contactul pus - daca ai +, de la siguranta pana la injectoare. si remediezi segmentul unde se pierde plusul.
Daca totul pare ok - verifici cu un aparat de masura pe traseul firului, cu contactul pus - daca ai +, de la siguranta pana la injectoare. si remediezi segmentul unde se pierde plusul.
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut!
Cine ti-a spus ca ai pompa clasica a avut dreptate dar nu ti-a spus totul!
Soclul de pornire este actionat de catre un piston comandat de o sonda de temperatura,care se afla pe pompa de injectie
Tipul acesta de soclu se numeste soclu termic
In acelasi timp cand sonda citeste temperatura in acelasi timp modifica si avansul pentru a ajuta pornirea
Verifica actionarea soclului punand si luand contactul cu motorul rece
Tot ansamblul de soclu se afla pe pompa de injectie
Succes!
Cine ti-a spus ca ai pompa clasica a avut dreptate dar nu ti-a spus totul!
Soclul de pornire este actionat de catre un piston comandat de o sonda de temperatura,care se afla pe pompa de injectie
Tipul acesta de soclu se numeste soclu termic
In acelasi timp cand sonda citeste temperatura in acelasi timp modifica si avansul pentru a ajuta pornirea
Verifica actionarea soclului punand si luand contactul cu motorul rece
Tot ansamblul de soclu se afla pe pompa de injectie
Succes!
IeD3vil
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 1.7TDL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
edgstyle a scris:Salut!
Cine ti-a spus ca ai pompa clasica a avut dreptate dar nu ti-a spus totul!
Soclul de pornire este actionat de catre un piston comandat de o sonda de temperatura,care se afla pe pompa de injectie
Tipul acesta de soclu se numeste soclu termic
In acelasi timp cand sonda citeste temperatura in acelasi timp modifica si avansul pentru a ajuta pornirea
Verifica actionarea soclului punand si luand contactul cu motorul rece
Tot ansamblul de soclu se afla pe pompa de injectie
Succes!
Cine ti-a spus ca ai pompa clasica a avut dreptate dar nu ti-a spus totul!
Soclul de pornire este actionat de catre un piston comandat de o sonda de temperatura,care se afla pe pompa de injectie
Tipul acesta de soclu se numeste soclu termic
In acelasi timp cand sonda citeste temperatura in acelasi timp modifica si avansul pentru a ajuta pornirea
Verifica actionarea soclului punand si luand contactul cu motorul rece
Tot ansamblul de soclu se afla pe pompa de injectie
Succes!
Mersi. O sa fac maine o poza si o postez aici... eu intelesesem ca pompa clasica nu modifica avansul. imi sprituie la rece, dar sta in ~700 rpm, si ar trebui 900-1000 la motorul meu. dupa ce se incalzeste, creste unde trebuie. Mi-e sa nu se fi stricat ceva cand am mers cu filtrul ala infundat, si incepuse pompa sa imi faca fite... ca nu isi facea debitul suficient.
raul 29
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1991 1 6 nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
IeD3vil
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1997 1.7TDL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
Uhm... o mica intrebare : daca nu mi se mai ridica/coboara geamurile cand tin apasat mai mult butonul, cum se reseteaza sau cum se reactiveaza functia de ridicare/coborare ? cred ca o dezactivai azi si nu mai stiu sa o reactivez.
Si ce parere aveti despre engine flush ? o sa fac unu peste cativa km, la schimb.
Si ce parere aveti despre engine flush ? o sa fac unu peste cativa km, la schimb.
ylycrysty
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 1997 td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
IeD3vil a scris:Salut
Am luat masina de curand, probleme majore nu sunt, dar am si eu cateva intrebari la care sper sa gasesc raspunsuri aici, am vazut multe persoane foarte bine informate
In primul rand, am o astra f 1997 diesel, si am ceva intrebari :
Becurile din bord - am cam multe arse (si la ceasuri si la consola) - dar aici am gasit raspunsul, sper sa nu stric ceva la acu kilometraj.
CA SA SCHIMBI BECURILE DIN BORD AI DE DESFACUT INCEPAND DE LA CONSOLA CENTRALA DIN FATA SCHIMBATORULUI PANA LA INTRERUPATORUL DE LUMUNI. MARE ATENTIE CA SUNT MULTE SURUBURI SUNT ASCUNSE IN SPATELEGRILELOR DE AERISIRE.MAI AI 4 SURUBURI SI LA DISPLAY-UL DE LA RADIO SUB BUCATA DE CAUCIUC DIN FATA LUI
Aeroterma - Toate bune, merge bine, se incalzeste destul de repede, dar prin grilele de aerisire centrale intra aer rece... e normal sau are cineva idee cum sa rezolv asta ?
LA OPEL INTOTDEAUNA PE GRILE DIN CENTRU VINE NUMAI AER RECE.
Ah, si inca ceva - la primavara o sa vreau sa pun o instalatie a/c... cat de greu e si ce implica o astfel de operatie ? Motor a/c, curele, fulie, furtune, buton in bord... ?
IN PRIMUL RAND TREBUIE SA SCHIMBI TUBULATURA DIN BORD CARE ARE O ALTA CONFIGURATIE,COMPRESOR, RADIATRO DE CLIMA BUTON E FOARTE GREU
Temperatura apa - Cand am luat maisna credeam ca e stricat indicatorul din bord... nu s-a ridicat deloc, dar dupa ce am dat de autostrada si am mers cu ~130-140 o perioada mai mare, a crescut putin, dar nu a iesit de pe albastru. Acum creste doar in trafic, si foarte rar sare de prima linie dupa albastru.
Trepidatii relanti - Doar la rece, pornesc motorul, se stabilizeaza imediat pe la 800-900 rpm, dar tremura putin volanul, parca se mai amelioreaza putin cand calc ambreiajul, e o problema sau e normal ?
SCHIMBA TAMPOANELE DE LA MOTOR
Si acum problema... Am venit ieri, cam 95-100 km cu 80-120 km/h, si cand am ajuns in oras, am lasat-o pe liber la un semafor, turatia la relanti a scazut la ~500 rpm si motorul vibra rau, si nu se accelera. Am lasat-o putin si-a revenit turatia la 900 si a mers ok. La urmatoarea intersectie a facut la fel, am oprit 20 min sa las pe cineva, si dupa nu a mai facut probleme. Pe bord nu s-a semnalat nimic suspect (de fapt nimic in afara de martorul de faza lunga din cand in cand), temperatura nu a crescut deloc. Aceeasi problema o are un amic cu astra G benzina, doar ca lui i se mai si opreste... e prima si singura data cand mi-a facut asa. erau cam -3 -4 grade.
Multumiri anticipate pentru cei ce vor raspunde >< (in a non gay matter, of course)
Pentru poze si descriere a masinii, look here : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22034
Cu stima,
Razvan
Am luat masina de curand, probleme majore nu sunt, dar am si eu cateva intrebari la care sper sa gasesc raspunsuri aici, am vazut multe persoane foarte bine informate
In primul rand, am o astra f 1997 diesel, si am ceva intrebari :
Becurile din bord - am cam multe arse (si la ceasuri si la consola) - dar aici am gasit raspunsul, sper sa nu stric ceva la acu kilometraj.
CA SA SCHIMBI BECURILE DIN BORD AI DE DESFACUT INCEPAND DE LA CONSOLA CENTRALA DIN FATA SCHIMBATORULUI PANA LA INTRERUPATORUL DE LUMUNI. MARE ATENTIE CA SUNT MULTE SURUBURI SUNT ASCUNSE IN SPATELEGRILELOR DE AERISIRE.MAI AI 4 SURUBURI SI LA DISPLAY-UL DE LA RADIO SUB BUCATA DE CAUCIUC DIN FATA LUI
Aeroterma - Toate bune, merge bine, se incalzeste destul de repede, dar prin grilele de aerisire centrale intra aer rece... e normal sau are cineva idee cum sa rezolv asta ?
LA OPEL INTOTDEAUNA PE GRILE DIN CENTRU VINE NUMAI AER RECE.
Ah, si inca ceva - la primavara o sa vreau sa pun o instalatie a/c... cat de greu e si ce implica o astfel de operatie ? Motor a/c, curele, fulie, furtune, buton in bord... ?
IN PRIMUL RAND TREBUIE SA SCHIMBI TUBULATURA DIN BORD CARE ARE O ALTA CONFIGURATIE,COMPRESOR, RADIATRO DE CLIMA BUTON E FOARTE GREU
Temperatura apa - Cand am luat maisna credeam ca e stricat indicatorul din bord... nu s-a ridicat deloc, dar dupa ce am dat de autostrada si am mers cu ~130-140 o perioada mai mare, a crescut putin, dar nu a iesit de pe albastru. Acum creste doar in trafic, si foarte rar sare de prima linie dupa albastru.
Trepidatii relanti - Doar la rece, pornesc motorul, se stabilizeaza imediat pe la 800-900 rpm, dar tremura putin volanul, parca se mai amelioreaza putin cand calc ambreiajul, e o problema sau e normal ?
SCHIMBA TAMPOANELE DE LA MOTOR
Si acum problema... Am venit ieri, cam 95-100 km cu 80-120 km/h, si cand am ajuns in oras, am lasat-o pe liber la un semafor, turatia la relanti a scazut la ~500 rpm si motorul vibra rau, si nu se accelera. Am lasat-o putin si-a revenit turatia la 900 si a mers ok. La urmatoarea intersectie a facut la fel, am oprit 20 min sa las pe cineva, si dupa nu a mai facut probleme. Pe bord nu s-a semnalat nimic suspect (de fapt nimic in afara de martorul de faza lunga din cand in cand), temperatura nu a crescut deloc. Aceeasi problema o are un amic cu astra G benzina, doar ca lui i se mai si opreste... e prima si singura data cand mi-a facut asa. erau cam -3 -4 grade.
Multumiri anticipate pentru cei ce vor raspunde >< (in a non gay matter, of course)
Pentru poze si descriere a masinii, look here : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22034
Cu stima,
Razvan