- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
danynad
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2003 2.2 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat
[quote="nydu2007"]Salutare . Vin si eu cu o problema foarte ciudata. Am vectra c , 2003 si am ceva probleme
1- la viteze mai mari in oras cand calc in guri de canalizare mai in interior decat nivelul soselei cu o parte a masinii, tinde sa fuga de fund in partea respectiva destul de tare....
2- cand cobor denivelari cu ambele roti odata, scartaie ceva foarte tare cand se face balansul si pe fata si pe spate. Daca trec doar cu o roata nu scartaie deloc...
Aceleasi probleme le am si eu cu o masina identica. Se pare ca e o problema generala (probabil de conceptie a fabricantului)
1- la viteze mai mari in oras cand calc in guri de canalizare mai in interior decat nivelul soselei cu o parte a masinii, tinde sa fuga de fund in partea respectiva destul de tare....
2- cand cobor denivelari cu ambele roti odata, scartaie ceva foarte tare cand se face balansul si pe fata si pe spate. Daca trec doar cu o roata nu scartaie deloc...
Aceleasi probleme le am si eu cu o masina identica. Se pare ca e o problema generala (probabil de conceptie a fabricantului)
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
Asta da pai oricine evita gaurile dar sunt situati cand eviti una ca sa dai in alta daca ma intelegi..asta e dela sine inteles ca trebuiesc evitate gurile de canal.
Dar apropo a fost vreunul din voi sa faca o verificare a amortizoarelor sa vada ce uzura au?Nu dealta dar tot acolo pe testerul respectiv replica foarte bine si denivelarile din carosabil si daca te bagi sub masina poti vedea exact ce anume si de unde scartie.Nu cred ca un test din asta costa mai mult de 50 Ron.
p.s. Incercati asta si spuneti-mi daca se aude vre-un scartitit.In parcare miscati cat puteti de puternic de caroserie apasat practic pe aripile din spate si impingand in acelasi timp inspre aripa din partea opusa.Acelasi lucru faceti-l dupaia si in partea fata.
Dar apropo a fost vreunul din voi sa faca o verificare a amortizoarelor sa vada ce uzura au?Nu dealta dar tot acolo pe testerul respectiv replica foarte bine si denivelarile din carosabil si daca te bagi sub masina poti vedea exact ce anume si de unde scartie.Nu cred ca un test din asta costa mai mult de 50 Ron.
p.s. Incercati asta si spuneti-mi daca se aude vre-un scartitit.In parcare miscati cat puteti de puternic de caroserie apasat practic pe aripile din spate si impingand in acelasi timp inspre aripa din partea opusa.Acelasi lucru faceti-l dupaia si in partea fata.
- Tabac
- **
- 355 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
BigBoss a scris:,,Faptul ca iti fuge de spate e normal, pentru ca asta inseamna ca iti lucreaza suspensia si odata intins si apoi comprimat brusc amortizorul d-aia iti ridica masina de pe sosea.''
Sory dar daca ti se pare normal asta inseamna ca daca da intr-o groapa sau denivelare aflata intro curba si mai are si 90 trebuie sa fie direct in sant.Cea ce spui tu ar insemna ca amortizorul este distrus si a devenit elestic si nu mai absoarbe ruliul caroseriei si ar necesita schimbare imediata.
Sory dar daca ti se pare normal asta inseamna ca daca da intr-o groapa sau denivelare aflata intro curba si mai are si 90 trebuie sa fie direct in sant.Cea ce spui tu ar insemna ca amortizorul este distrus si a devenit elestic si nu mai absoarbe ruliul caroseriei si ar necesita schimbare imediata.
- Tabac
- **
- 355 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
*BigBoss * se pare ca ai inteles ce am vrut sa zic.
Acum, vizazi de discutia cu zgomotul ciudat la Vectra C.Am si eu o Vectra c din 2002, Z22SE, am luat-o in noiembrie din Germania.
Eu locuind in zona de munte si am intampinat aceeasi "problema" la balansare in mers pe axe fata-spate(acel scartait).
Vremea fiind destul de rece acum in perioada de iarna -15;-13 grade Celsius am tot auzit acel zgomot nu tocmai comfortant, dar odata cu incalzirea vremii si gradele fiind pozitive acel sunet a disparut de la sine.
Acum as tinde sa cred ca ori bucsele de cauciuc din partea superioara a amortizoarelor ori bucsele basculelor ingheata si produc acel zgomot la balansarea mai busca a masinii.
Daca gresesc ,va rog sa ma corectati sau daca va fi si la voi la fel, va rog sa imi spuneti.
"Sa conduce-ti bine!"(prin gropile patriei, ca sosele nu avem...sorry)
Acum, vizazi de discutia cu zgomotul ciudat la Vectra C.Am si eu o Vectra c din 2002, Z22SE, am luat-o in noiembrie din Germania.
Eu locuind in zona de munte si am intampinat aceeasi "problema" la balansare in mers pe axe fata-spate(acel scartait).
Vremea fiind destul de rece acum in perioada de iarna -15;-13 grade Celsius am tot auzit acel zgomot nu tocmai comfortant, dar odata cu incalzirea vremii si gradele fiind pozitive acel sunet a disparut de la sine.
Acum as tinde sa cred ca ori bucsele de cauciuc din partea superioara a amortizoarelor ori bucsele basculelor ingheata si produc acel zgomot la balansarea mai busca a masinii.
Daca gresesc ,va rog sa ma corectati sau daca va fi si la voi la fel, va rog sa imi spuneti.
"Sa conduce-ti bine!"(prin gropile patriei, ca sosele nu avem...sorry)
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
bucsele basculelor BINGOOOOO. ACESI PROBLEMA a avut si un amick de-al meu cu care am dscutat astazi SI S-A REZOLVAT IN FELUL URMATOR.Sprey pt reconditionat curele (da da exact asa) dat din belsug dupa ce am curatat in prealabil zona.Respectivul a facut de atunci peste 300 Km si nu mai scartie nimik.
Acelasi lucru l-am facut si eu la Vectra B meu si chiar banuiam ca este aceasi problema si anume luciul care s-a format pe cauciucul din interiorul bucsei si care practic retine apa acolo.(cea ce grabeste practic si uzura bucsei respective.
Nu cred ca e problema la C pentru ca am condus asa ceva cam 2600Km (Germania-Romania)si nu se comporta asa.
"Sa conduce-ti bine!"(prin gropile patriei, ca sosele nu avem...sorry) [/quote]
Ultima modificare facuta de deleted-8071 la Mar 08 Jan, 2008 12:03 am
Acelasi lucru l-am facut si eu la Vectra B meu si chiar banuiam ca este aceasi problema si anume luciul care s-a format pe cauciucul din interiorul bucsei si care practic retine apa acolo.(cea ce grabeste practic si uzura bucsei respective.
Nu cred ca e problema la C pentru ca am condus asa ceva cam 2600Km (Germania-Romania)si nu se comporta asa.
"Sa conduce-ti bine!"(prin gropile patriei, ca sosele nu avem...sorry) [/quote]
Ultima modificare facuta de deleted-8071 la Mar 08 Jan, 2008 12:03 am
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
danynad
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2003 2.2 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2007
- Mesaj Privat
- nydu2007
- **
- 240 mesaje
- din 21 Apr 2007
- GIURGIU
nydu2007
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: GIURGIU
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
Daca mai tineti dvs minte in momentul in care s-a lansat vectra c, saracul sasiu este un dezastru din pacate si cu mari probleme de stabilitate. Pe linii drepte e ok, dar in curbe... vectra c lasa f mult de dorit.(vezi teste top gear, adac, etc). Asta ar fi una. Doi...cand masina are tendinta de a fugi de la traiectorie cand iese, mai exact cand amortizorul si arcul sunt in extensie, sunt cateva cauze mari si late.
1) si cu poderea cea mai mare in stfel de efecte, sunt bucsi de bara stabilizatoare, care la o verificare clasica(doar jocul) nu par sa aiba nimik. E vb de elasticitatea materialului care a crescut f mult datorita uzurii. Trebuiesc schimbate deindata.
2) bucsile de bascula. Mai ales noi care avem vectre suntem norocosi ca nu sunt cu tot cu bascule, si astfel se pot schimba repede, si fara batai de cap dpdv financiar.
3) si nu in ultimu rand, o functionare necorespunzatoare a amortizoarelor (chiar daca nu dau semne, curse, piston zgariat, bucsa ok), prin simpla imbatranire doar, si "inmuierea" arcurilor, iar o cauza f probabila de pierdere de stabilitate si control al traiectoriei in situatia mai sus mentionata.
Pe fata sunt absolut aceleasi conditii, dar aici se adauga si cu un rol f important, bieletele antiruliu, din denumirea lor rezultand si ceea ce fac ele.
Recaomand schimbarea bucsilor de bara stabilizatoare in primul rand, si verificarea dupa a suspensiei spate , respectiv fata.
Mai recomand verificarea si schimbarea bieletelor antiruliu. Nefunctionarea lor in conditii optime poate genera efectul de "fuga" al masinii de la traiectorie.
Sper sa va fie de folos.
1) si cu poderea cea mai mare in stfel de efecte, sunt bucsi de bara stabilizatoare, care la o verificare clasica(doar jocul) nu par sa aiba nimik. E vb de elasticitatea materialului care a crescut f mult datorita uzurii. Trebuiesc schimbate deindata.
2) bucsile de bascula. Mai ales noi care avem vectre suntem norocosi ca nu sunt cu tot cu bascule, si astfel se pot schimba repede, si fara batai de cap dpdv financiar.
3) si nu in ultimu rand, o functionare necorespunzatoare a amortizoarelor (chiar daca nu dau semne, curse, piston zgariat, bucsa ok), prin simpla imbatranire doar, si "inmuierea" arcurilor, iar o cauza f probabila de pierdere de stabilitate si control al traiectoriei in situatia mai sus mentionata.
Pe fata sunt absolut aceleasi conditii, dar aici se adauga si cu un rol f important, bieletele antiruliu, din denumirea lor rezultand si ceea ce fac ele.
Recaomand schimbarea bucsilor de bara stabilizatoare in primul rand, si verificarea dupa a suspensiei spate , respectiv fata.
Mai recomand verificarea si schimbarea bieletelor antiruliu. Nefunctionarea lor in conditii optime poate genera efectul de "fuga" al masinii de la traiectorie.
Sper sa va fie de folos.
- nydu2007
- **
- 240 mesaje
- din 21 Apr 2007
- GIURGIU
nydu2007
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: GIURGIU
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Tabac
- **
- 355 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Tabac
- **
- 355 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Tabac
- **
- 355 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 355
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- popa daniel
- *
- 2 mesaje
- din 16 Jan 2008
- Corsa
- Bucuresti
popa daniel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
si eu am avut probleme cu rotile din spate.era instabila rau
fugea in toate partile
numai pe zapada.am fost la un service cu baieti care stiu meserie(asta dupa ce am fost pe la 5 service_uri)si ia-m facut geometria.acum merge perfect.faza e ca ,fiind punte fixa(opel corsa 2002)nu se putea regla dupa alti mecanici.dar am rezolvat-o si merge bine. eu zic ca nu strica sa ii faceti geometria.
fugea in toate partile
numai pe zapada.am fost la un service cu baieti care stiu meserie(asta dupa ce am fost pe la 5 service_uri)si ia-m facut geometria.acum merge perfect.faza e ca ,fiind punte fixa(opel corsa 2002)nu se putea regla dupa alti mecanici.dar am rezolvat-o si merge bine. eu zic ca nu strica sa ii faceti geometria.
ywd
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat