- deleted-6639
- *
- 17 mesaje
- din 13 Jun 2007
deleted-6639
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Motorul CDTI z13dt de pe corsa e la fel cu CDTI-ul de pe agila?
La RAR in fata mea era o agila 1.3 CDTI insa motoarele nu prea semanau:
1. La corssa are aparatoare inscriptionata ECOTEC, la agila o aparatoare de mici dimensiuni de plastic negru.
2. La corsa in stanga jos cum te uiti la motor e o curea, la agila nu se vedea nimic, doar o aparatoare ce parea a proteja o curea dar care e pozitionata mult mai sus, in zona axelor cu came.
La RAR in fata mea era o agila 1.3 CDTI insa motoarele nu prea semanau:
1. La corssa are aparatoare inscriptionata ECOTEC, la agila o aparatoare de mici dimensiuni de plastic negru.
2. La corsa in stanga jos cum te uiti la motor e o curea, la agila nu se vedea nimic, doar o aparatoare ce parea a proteja o curea dar care e pozitionata mult mai sus, in zona axelor cu came.
gallardo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2006
- Mesaj Privat
vreau sa ii fac schimbul la ulei si mi-am luat ulei dar nu stiu ce filtru sa iau pentru ca tipul de la reprezentanta Opel(darmstadt, germania) mi-a zis ca sunt 2 tipuri de filtre si ca pot sa-mi dau seama doar dupa ce-l demontez(m-am uitat si eu si e o protectie deasupra filtrului)... i-am zis anul masinii, codul motorului...dar tot nu am reusit sa stabilim ce tip de filtru imi trebuie din cele 2 existente, mai ales ca discutia s-a desfasurat in germana...mai dificil. Intrebarea e urmatoarea: Cum imi pot da seama ce filtru imi trebuie? Opel Corsa 1.3 cdti 2004 Z13DT. Multam.
- mircea hau
- **
- 60 mesaje
- din 14 Aug 2007
- Astra 2004
- Dambovita
mircea hau
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2007
- Mesaj Privat
gallardo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2006
- Mesaj Privat
multumesc mircea
intre timp i-am facut schimbul la ulei..Merge mai silentios. Filtru i-am pus Champion...nu prea am vrut sa il iau dar eram in graba si era sambata.. oricum acum ma folosesc de ea...am 4900 de km de cand o am de pe 28 august, si a trebuit sa schimb uleiuil si filtrul in prima faza sa stau linisitit.. Apropo la astea la cat se schimba distributia ca in ritmul in care am luat-o si la consumul care-l are avansez rapind in numarul de km..
Numai bine!
intre timp i-am facut schimbul la ulei..Merge mai silentios. Filtru i-am pus Champion...nu prea am vrut sa il iau dar eram in graba si era sambata.. oricum acum ma folosesc de ea...am 4900 de km de cand o am de pe 28 august, si a trebuit sa schimb uleiuil si filtrul in prima faza sa stau linisitit.. Apropo la astea la cat se schimba distributia ca in ritmul in care am luat-o si la consumul care-l are avansez rapind in numarul de km..
Numai bine!
- deleted-6639
- *
- 17 mesaje
- din 13 Jun 2007
deleted-6639
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
popi
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2006
- Mesaj Privat
erwinrommel a scris:Sper sa nu fac o foarte mare greseala deschizand un nou topic insa am o foarte mare problema. Am o corsa D 1.3 CDTI 75 cp cu mai putin de 1500 km. Acum cateva saptamani am descoperit ca pe langa sunetul motorului in interiorul habitaclului se mai aude un sunet ca de harsiit metalic (electric?) destul de regulat, pot sa spun aproape sincronizat cu turatia motorului, adica la relanti mai rar, cand accelerez mai des. Precizez ca sunetul de aude numai in interior, daca ies afara si deschid capota nu se distinge, si mau mult se aude cand afara e liniste. Se aude atat la gol cat si in mers , in sarcina. Parca pe zi ce trece se aude mai tare. Ce imi puteti spune? Ati sezizat si dvs. astfel de sunete? De la ce poate fi? Ma gandeam ca totusi e masina noua si deh sunetele se mai aschimba insa acesta chiar ma ingrijoreaza. Ii rog pe cei cu experienta pe Diesel si nu numai sa-si dea cu parerea? Mai exista varianta: asa face toate si atunci m-am linistit. Nu vreau sa astept cu aceste probleme revizia de 15 000 adica la mine peste un an. Va multumesc anticipat pentru sfaturi si raspunsuri.
Ciudat si eu am aceeasi problema un hirsiit metalic, dar numai dimineata cind motorul este rece. dupa ce merg se estompeaza si apoi dispare. Ai aflat de la ce e ? mie mi se pare ca zgomotul vine de undeva din zona fuliii motorului sau al pompei de apa.
gallardo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2006
- Mesaj Privat
alter ego
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am o Corsa C cu motor 1.3 CDTI an de fabricatie 2006 cu 18.000 km parcursi.
De curand ma confrunt cu urmatoarea problema, care mi se intampla ocazional: cand schimb in treapta superioara de viteza (a 5-a iar uneori si in a 4-a) motorul pierde brusc din putere, are un fel de "gatuire" pentru cateva secunde, de parca ceva l-ar infunda. In acest timp pe teava de esapament ies mai multe gaze arse decat in mod obisnuit iar motorul se forteaza de cateva ori sa reintre in normal. In cele din urma, dupa 3 - 4 secunde isi revine.
As vrea sa stiu care este parerea voastra, daca s-a intamplat si altcuiva. Mai am un an de garantie dar, nefiind o problema constanta pentru a o putea demonstra la un eventual test, imi este teama ca cei de la service imi vor spune ca masina nu are nimic.
De curand ma confrunt cu urmatoarea problema, care mi se intampla ocazional: cand schimb in treapta superioara de viteza (a 5-a iar uneori si in a 4-a) motorul pierde brusc din putere, are un fel de "gatuire" pentru cateva secunde, de parca ceva l-ar infunda. In acest timp pe teava de esapament ies mai multe gaze arse decat in mod obisnuit iar motorul se forteaza de cateva ori sa reintre in normal. In cele din urma, dupa 3 - 4 secunde isi revine.
As vrea sa stiu care este parerea voastra, daca s-a intamplat si altcuiva. Mai am un an de garantie dar, nefiind o problema constanta pentru a o putea demonstra la un eventual test, imi este teama ca cei de la service imi vor spune ca masina nu are nimic.
- crisppy5000
- **
- 87 mesaje
- din 06 Jun 2007
- Corsa 2006 z13
crisppy5000
- Mesaje scrise: 87
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 z13
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Apropo de cum trage masina ..
Dupa ce am schimbat filtrul de motorina s-a simtit o schimbare in bine in acest sens.
Aceasta gatuire poate sa mai apara si din cauza ca esti in plaja de turatii unde nu intra turbina .
Normal ca daca in a 3-a, sa zicem , ai dus-o pana in 2500-3000 de ture apoi schimbi a 4-a si turatia scade sub 1800 ture ( pe unde intra turbina ) se simte ca o gatuire.
Dar poate fi si de la filtru.
Daca tu spui ca ar avea apa in el, desi nu cred ... e foarte simplu sa il scoti sa il golesti de lichid si sa il montezi la loc.
Dupa ce am schimbat filtrul de motorina s-a simtit o schimbare in bine in acest sens.
Aceasta gatuire poate sa mai apara si din cauza ca esti in plaja de turatii unde nu intra turbina .
Normal ca daca in a 3-a, sa zicem , ai dus-o pana in 2500-3000 de ture apoi schimbi a 4-a si turatia scade sub 1800 ture ( pe unde intra turbina ) se simte ca o gatuire.
Dar poate fi si de la filtru.
Daca tu spui ca ar avea apa in el, desi nu cred ... e foarte simplu sa il scoti sa il golesti de lichid si sa il montezi la loc.
- crisppy5000
- **
- 87 mesaje
- din 06 Jun 2007
- Corsa 2006 z13
crisppy5000
- Mesaje scrise: 87
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 z13
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
masina mi-a dat eroarea asta, am fost la service si mi-ai dat dreptate, mi l-au golit si au spus sa revin daca mai am probleme, dar nu vreau sa ma mai duc repede pe la ei din alte motive. masina este noua, nu are decat 7000 km. motorul nu era in plaja de turatii cand intra turbina, era bine turat 3000~3500, si gatuirea asta se manifesta ca si cand nu ar fi primit motorina decat periodic, odata ce schimbai in treapta inferioara sau lasai acceleratia isi revenea. erori nu afisa la bord asa ca cel mai logic lucru ar fi filtrul. l-as goli daca as sti cum. eventual explica tu daca stii cum se procedeaza la modelul asta de masina.
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
din ce oras esti ?
Ca daca e vii maine seara la intrunire la polivalenta
si iti arat cum se face.
iti trebuie un set de tubulare ( mici ) sau o cheie .. cred ca de 10 nu mai tin minte sigur ..
1-Se desface surubul care tine fix filtrul de motorina.
2- Se scoate cu grija filtrul sa nu rupi furtunasele de alimentare/retur.
3- Se scot furtunasele din filtru ( se tine cu ceva apasat pe clemele de prindere - aici e mai migalos un pic)
4- Se desurubeaza senzorul din fundul filtrului
5- deja curge motorina peste tot
Ca daca e vii maine seara la intrunire la polivalenta
si iti arat cum se face.
iti trebuie un set de tubulare ( mici ) sau o cheie .. cred ca de 10 nu mai tin minte sigur ..
1-Se desface surubul care tine fix filtrul de motorina.
2- Se scoate cu grija filtrul sa nu rupi furtunasele de alimentare/retur.
3- Se scot furtunasele din filtru ( se tine cu ceva apasat pe clemele de prindere - aici e mai migalos un pic)
4- Se desurubeaza senzorul din fundul filtrului
5- deja curge motorina peste tot
- crisppy5000
- **
- 87 mesaje
- din 06 Jun 2007
- Corsa 2006 z13
crisppy5000
- Mesaje scrise: 87
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 z13
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
De cateva zile ( de cand e mai rece pe afara ) , dupa ce pornesc masina si merg 1-2 km ( deci motorul este rece ) scoate un zgomot la motor pe partea soferului ca de avion cu reactie ( primele 2 ori am crezut ca e un avion pe sus). Zgomotul se aude cand opresc masina pe loc si motorul este pornit , si este pozitionat undeva sub panoul de sigurante. Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aude. Stie cineva daca este normal ? Si daca da ce provoaca acest zgomot?
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat