Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Oameni buni, eu nu vreau s-o pornesc, sa merg cu ea astazi si maine dimineata sa nu mai porneasca! Prefer s-o duc tractata pana la un service si sa nu mai am vreodata problema asta, sa-mi spuna clar de ce face chestia asta. Nu stiu daca trasul sau pornitul cu spray rezolva DEFINITIV problema pornitului.
Skip ads

  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pai si daca o duci tractata pana la un service ce rezolvi? doar nu esti de ieri pe forumul asta, nu vezi ce inseamna service-ul in romania? de fapt si afara e la fel ... ai aia si aia si cealalta si iti ia banii si pleci cu ea din service si poate ca maine iti face iar, te duci la service iar si pana la urma ti-o dau pe aia cu pompa de motorina defecta ... bla,bla,bla ... 1000 euro ... ti-am zis mai sus, masina mea daca o las mai mult de 24 de ore nepornita, o mai pornesc doar trasa sau cu spray in cel mai fericit caz ... am fost la service si service opel in austria, reprezentanta, si ce mi-au facut ? nimic ... masina e in perfecta stare de functionare, asta a fost raspunsul lor, nu au gasit nici o defectiune dar masina a stat la ei 2 ore ori 80 euro ora de munca, decat sa mai dau pe la service mai prefer sa o pornesc in fiecare zi chiar daca nu plec nicaieri ... e adevarat, trasul sau pornitul cu spray nu rezolva problema definitiv ...
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bogeyman, ti-am zis atunci cind ne-am vazut, ca gasirea locului prin care circuitul de alimentare ia aer nu e o treaba simpla si cei din service nu au timp/dorinta sa faca asta. Treaba e mai complicata, pentru ca avind o fisura/gaura mica (poate aproape imbosibil de vazut cu ochiul liber) in circuit intra aer, dar nu iese combustibil ca sa-l vezi usor. Problema de obicei se agraveaza cind se raceste afara. Probabil fisura/gaura e foarte mica si dureaza mai mult de 24 de ore sa ia aer serios in circuit. Cum masina a stat nepornita 3-4 zile, a avut timp sa ia aer destul cit sa se dezamorseze pompa. Ar trebui schimbata garnitura de la paharul filtrului ca sa elimini cauza cea mai probabila, dar asta nu-ti garanteaza ca vei elimina problema in totalitate.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ma gandeam sa merg la service-ul de care zicea Sorin, murzick. Nu vreau in service Opel, mark, stiu ce inseamna. Pentru ala, astept sa-mi aprobe un nou credit bancar Smile
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cum a scris si murzick,ideea e sa o pornesti ca sa vezi daca se va dezamorsa iar...dar pana la pornire si dezamorsare sa vezi daca mai ajunge motorina in cilindri-a se citi mai functioneaza pompa de injectie...Cam asta se rezolva prin pornire.Bafta!
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cumpara bateria, ia un alt filtru de motorina, pune intr-o sticla ceva motorina pentru paharul filtrului, ia si un spray de pornire, cauta-ma pe yahoo sau la tel. 0745262012, m-am mutat in buc cu serviciul si te pot ajuta cu amorsarea si alte tampenii. Daca bateria era pe duca nu cred ca aveai vreo sansa fara bujii la vremea asta. Daca si a doua zi face figuri il corupem pe maiandrei sa puna tech2 ul pe ea.

P.S. avem aceeasi masina, sau cel putin acelasi motor
(free of charge)
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ok, o sa cumpar chestiile pe care mi le-ai sugerat, turculetz, si, cand le am, te sun negresit. Nu stiu exact cand o sa se intample (weekendul asta nu cred ca voi fi in Bucuresti). Multumesc pentru ajutor. Astept si alte opinii.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu ne mai spui nimic, ai reusit sa-i dai de cap?
Skip ads

  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cand amorsezi pompa nu uita sa scoti furtunul de retur. Se amorseaza mult mai repede.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Probabil maine dimineata o sa cumpar baterie si filtru de motorina si o sa incerc sa o pornesc. Va tin la curent cu ce rezolv (daca rezolv).
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 452
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@Bogeyman , ai spus ca i-ai schimbat oringurile si furtunele de la retur ! Cat timp tia mers ok dupa operatiune ? Io zic sa verifici asa : desfa o conducta de la un injector si pune pe cineva sa dea la automat si vezi daca da motorina , daca da cu spuma este dezamorsata dar continua sa dai la automat pana incepe sa vina cu presiune , mai verifica inca o data furtunele de retur sa nu cumva sa fii iesit vreunul , verifica si injectoarele , sincer nu am desfacut pana acum , dar daca trage aer pe la vreunu ar trebuii sa ai urme de motorina la el . Filtru de motorina desfal si uitate cu atentie la garnitura aia mare de la capac si vezi daca este asezata bine sau ciupita !

In caz ca da motorina cu presiune pe la conducta pe care o desfaci dupa ce o lasi un timp sa curga si tot nu vrea sa porneasca inseamna ca problema este din alta parte !

Inceraca si ce ti-am spus eu !

Bafta !
  • darth

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut...intervin pentru ca am exact aceeasi problema si culmea aceeasi masina vectra y22dtr din 2001..duminica am facut cu ea vreo 200 km apoi am parcat in fata blocului si luni dimineata nu a mai pornit..precizez ca e fff bine intretinuta, nu am avut niciodata probleme cu ea, ulei si filtre schimbate acum 3 luni, baterie bosch noua de 1 luna...pur si simplu nu mai porneste....
Skip ads

  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@fnf bogdan fnf: masina a pornit perfect timp de vreo 2-3 luni, nu mai stiu exact (am factura prin masina). Am pornit-o dimineata, seara, mai cald afara, mai frig, dupa 2 zile, n-am avut nici o problema. O sa incerc ce mi-ai sugerat.
@darth: furtunasele de retur sunt schimbate?
  • darth

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Bogeyman: sper sa fie furtunasele...in afara de furtunase mi-am luat si un filtru nou si sper ca azi sa o pornesc...sper sa si reusesc..
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o si eu pe vectra mea (y22dtr) numai ca la mine mi s-a oprit in mers si nu a mai pornit..
Defectiuni: evacuare infundata, furtunase de retur crapate, garnitura de la galeria de admisie dusa (tragea aer fals).
Dupa schimbarea garniturii, a furtunaselor si curatarea evacuarii merge ca unsa Very Happy
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Vedeti, asta e motivul pentru care am postat aici: sa aflu ce au facut alti colegi de forum in situatii asemanatoare DAR si sa aflu unde s-ar putea face astfel de operatii (in fata blocului, la service-ul lu' nea Costica, la mecanicul personal etc.). M-ar ajuta foarte mult sa aflu si unde se pot face astfel de mici reparatii care, chiar daca nu sunt cauza anumitor probleme, nu pot dauna, ci dimpotriva.

PS. N-am facut nimic in weekend, am fost plecat din Bucuresti. Se amana sine die (nu foarte mult, sper). Mai astept si alte pareri si, de ce nu, oferte de ajutor. Repet, nu vreau nimic moca, timpul tuturor este pretios si eu nu vreau sa-l irosesc. Nu vreau decat sa pot circula iar cu masina mea (chiar mi s-a facut tare dor si stiu ca ma intelegeti).
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
eu unul cand am patit-o am dus masina tractata in service-ul unde o repar de obicei si acolo au avut loc operatiile de mai sus..
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Bun, ceva sugestii de unde as putea cumpara o baterie buna, filtru de motorina si de aer? Cel mai tarziu in weekend vreau sa ma ocup de ea.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
baterie buna- carrefour sau metro,minim 74 Ah,peste 600 la pornire, am cumparat una in decembrie cu 220 ron(victor)
filtre augsburg-aer mahle 60 ron(pret de vectra c)
motorina mann 45 ron
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ai grija ca bateria sa aiba data fabricatiei cat mai recenta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR